eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Wieś Wielka › Budowa ulicy Konwaliowej w Nowej Wsi Wielkiej wraz z odwodnieniem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-22

Nowa Wieś Wielka: Budowa ulicy Konwaliowej w Nowej Wsi Wielkiej wraz z odwodnieniem
Numer ogłoszenia: 167675 - 2008; data zamieszczenia: 22.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Nowa Wieś Wielka, ul. Ogrodowa 2, 86-060 Nowa Wieś Wielka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3206868, fax 052 3206850.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowawieswielka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Konwaliowej w Nowej Wsi Wielkiej wraz z odwodnieniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Konwaliowej w Nowej Wsi Wielkiej wraz z odwodnieniem. Zakresem objęto branżowe roboty drogowe związane z wykonaniem jezdni ulicy szerokości 6,0 m i obustronnymi chodnikami o szerokości max 2,0 m. Projektowana droga jest nieutwardzona. W pasie chodnika planuje się wykonanie wjazdów do posesji. Zestawienie powierzchni: - jezdnia asfaltobetonowa 2.639 m2, - wjazdy bramowe 182 m2, - chodniki 1.482 m2. Ponadto zakres zamówienia obejmuje budowę sieci kanalizacji deszczowej z wpustami ulicznymi, grawitacyjnej z przepompownią wód deszczowych, przewodem tłocznym do projektowanej sieci w ulicy Malinowej i dalej do istniejącej kanalizacji deszczowej. Sieć kanalizacji deszczowej grawitacyjnej zaprojektowano z rur Ø 200 - 400mm PCV SN8 typu ciężkiego, natomiast przewód tłoczny z rur PE Ø 225 mm PN4. Na trasie sieci zaprojektowano studzienki rewizyjne z kręgów żelbetowych Ø 1200 szt. 7 z włazami przejazdowymi typu ciężkiego oraz studzienki prefabrykowane z PCV Ø 400 szt. 20. Zakres kanalizacji deszczowej: sieć z rur PCV - 780,5 m, rurociąg tłoczny z rur PE - 279 m, przepompownia wód deszczowych o pojemności 13,45 m3.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 19.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15.000 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3) spełniają następujące warunki szczegółowe: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, b) zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania o zakresie finansowym, charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia; jako zadanie porównywalne z przedmiotem zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie drogi o nawierzchni asfaltowej o powierzchni min. 2.500 m2, nawierzchni z kostki betonowej min. 1.000 m2 i odwodnienia nawierzchni - w jednym zamówieniu, c) dysponują personelem posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej (wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) wraz z zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa - 1 osoba, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodno-kanalizacyjnych wraz z zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa - 1 osoba, d) dysponują następującym sprzętem: układarka mas bitumicznych - 1 szt., walce drogowe (wibracyjny, ogumiony) po 1 szt., skrapiarka do bitumu - 1 szt., samochody samowyładowcze - 2 szt., koparko-spycharka lub koparko-ładowarka - 1 szt., e) posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, f) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową wystarczającą dla zapewnienia wymaganej płynności finansowej w okresie trwania umowy w wysokości co najmniej 300.000 zł, g) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, czyli legitymują się wysokością osiągniętych przychodów w 2007 roku w kwocie nie mniejszej niż 1.500.000 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy wraz z ofertą przedłożą następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) uprawnienia budowlane do kierowania robotami oraz zaświadczenie o członkostwie z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 7) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 8) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 9) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, 10) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 11) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert, 12) rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanej części sprawozdania finansowego, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty, oraz zobowiązania i należności - za 2007 rok, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowawieswielka.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nowa Wieś Wielka, 86-060 Nowa Wieś Wielka ul. Ogrodowa 2, pok. 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Nowa Wieś Wielka, 86-060 Nowa Wieś Wielka ul. Ogrodowa 2, pok. 17 (kancelaria).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.