eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Roboty konserwacyjne i remontowe obiektów siedziby RDLP w Krośnie przy ul. Bieszczadzkiej 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-23

Krosno: Roboty konserwacyjne i remontowe obiektów siedziby RDLP w Krośnie przy ul. Bieszczadzkiej 2
Numer ogłoszenia: 167494 - 2012; data zamieszczenia: 23.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 105788 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Krośnie, ul. Bieszczadzka 2, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 13 43 73 900, faks 13 43 73 902.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty konserwacyjne i remontowe obiektów siedziby RDLP w Krośnie przy ul. Bieszczadzkiej 2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje roboty w następujących obiektach: a) Budynek - nr inw 142/1 -Wymiana elementów łączących blachę z konstrukcją dachu , malowanie dachu, uszczelnienie połączeń połaci i obróbek kominów z konstrukcją- bez malowania obróbek podrynnowych. -Malowanie stolarki drewnianej (malowanej uprzednio bejcolakierem LINITOP) - okna strona zewnętrzna dwukrotnie (dolny ramiak trzykrotnie), drzwi zewnętrzne obustronnie. -Remont schodów zewnętrznych i tarasu - wymiana płytek, malowanie obróbek blacharskich tarasu - rozszerzenie względem zakresu opisanego w pkt. 4.4 Opisu technicznego - zakres obejmuje wymianę wszystkich płytek i zmiana jest uwidoczniona w przedmiarze Uwaga! W związku z tym, że demontowane i montowane ponownie (w celu wykonania wymiany okładzin z płytek) balustrady tarasu i schodów są w okresie gwarancyjnym, demontaż i montaż należy uzgodnić z Firmą Handlowo - Usługowo - Produkcyjną BRAMEX Wójtowicz i Świder - Spółka Jawna z siedzibą 38 - 471 Wojaszówka, Bajdy 170. b) Budynek - nr inw. 142/7. -Malowanie stolarki drewnianej (malowanej uprzednio bejcolakierem LINITOP) - okna strona zewnętrzna dwukrotnie (dolny ramiak trzykrotnie), drzwi zewnętrzne obustronnie. c) Budynek - nr inw181/2 -Wymiana elementów łączących blachę z konstrukcją dachu , malowanie dachu, uszczelnienie połączeń połaci i obróbek kominów z konstrukcją- bez malowania obróbek podrynnowych. Wymagane gwarancje - 36 miesięcy Roboty będą wykonywane w użytkowanych budynkach. Malowanie okien w pomieszczeniach biurowych możliwe będzie tylko w godzinach pracy biura. Malowanie okien korytarzy i klatki schodowej możliwe będzie również poza godzinami pracy biura. Udostępnianie do malowania pomieszczeń biurowych następować będzie sukcesywnie w uzgodnieniu z Zamawiającym. Pozostałe prace można realizować bez ograniczeń wynikających z pracy biura. Wykonawca staje się posiadaczem odpadów powstałych podczas wykonywania robót , oraz zobowiązuje się na własny koszt; wywieźć i zutylizować odpady , oznakować strefy niebezpieczne budowy, strzec mienia na terenie budowy, a także zapewnić warunki bezpieczeństwa Zamówienie należy wykonać zgodnie z projektem stanowiącym załącznik do SIWZ, którego częścią są warunki techniczne wykonania i odbioru robót - specyfikacja techniczna..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.26.12.21 - Malowanie dachów 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.26.50 - Roboty w zakresie okładania 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Budowlano Usługowo Handlowa WALMAR Krzysztof Marecki,, Okulickiego 18, 35-206 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 97184,35

  • Oferta z najniższą ceną: 92196,53 / Oferta z najwyższą ceną: 185460,89

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.