eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej inwestycji polegającej na budowie ścieżki rowerowej Słupsk - Ustka



Ogłoszenie z dnia 2009-05-26

Słupsk: Opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej inwestycji polegającej na budowie ścieżki rowerowej Słupsk - Ustka
Numer ogłoszenia: 167488 - 2009; data zamieszczenia: 26.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Słupsku , ul. Przemysłowa 73/110, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8410091, faks 059 8410093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej inwestycji polegającej na budowie ścieżki rowerowej Słupsk - Ustka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej inwestycji polegającej na budowie ścieżki rowerowej Słupsk - Ustka, przebiegającej przez miejscowości: Strzelino, Strzelinko, Gałęzinowo, Charnowo i Wodnicę. Koncepcja programowo-przestrzenna, zwana w treści SIWZ KP-P, ma między innymi odpowiedzieć na pytania: w jaki sposób poprowadzić ścieżkę, jaka jest optymalna technologia wykonania ścieżki oraz jaki jest koszt i czas wykonania ścieżki. Rozważy, także korzystanie ze ścieżki przez osoby na łyżworolkach przy uwzględnieniu wymagań, zwłaszcza w zakresie szerokości i nawierzchni ścieżki. 2. KP-P inwestycji ma posłużyć Zamawiającemu do podjęcia decyzji związanej z realizacją ww. inwestycji, w tym wskazanie możliwości pozyskania środków zewnętrznych na jej wykonanie. 3. KP-P inwestycji ma przedstawiać: 3.1. co najmniej dwuwariantowe rozwiązanie przebiegu ścieżki rowerowej z opisem i analizą techniczną, ekonomiczną poszczególnych wariantów oraz uzasadni wybrany wariant tj.: 1) po istniejących pasach drogowych dróg gminnych, gdzie odbywa się jednocześnie ruch kołowy, uwzględniając rozwiązanie przebiegu ścieżki rowerowej wskazanej na załączonej mapie poglądowej, stanowiącej zał. nr 7 do SIWZ, 2) poza istniejącymi pasami drogowymi, z wykorzystaniem innych gruntów o zbliżonym przebiegu ścieżki rowerowej wskazanej na załączonej mapie poglądowej, stanowiącej zał. nr 7 do SIWZ. 3.2. porównanie kosztów tych wariantów; 4. Zaproponowane warianty przebiegu ścieżki rowerowej powinny być zgodne z istniejącymi i obowiązującymi miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego w poszczególnych gminach. W przypadku braku takiej możliwości Wykonawca powinien wskazać konieczne zmiany w planach miejscowych umożliwiające realizację inwestycji. 5. Zaproponowane rozwiązania powinny przewidywać połączenie projektowanej ścieżki rowerowej z międzynarodowym szlakiem rowerowym EUROVELO R10 w formie węzła rowerowego. 6. KP-P inwestycji musi co najmniej zawierać: 6.1. analizę wariantów przebiegu ścieżki; 6.2. uzgodnienie przebiegu ścieżki z poszczególnymi gminami, w tym ustalenie zgodności przebiegu ścieżki z istniejącymi planami zagospodarowania terenu; 6.3. założenia techniczne; 6.4. opis stosunków własnościowych; 6.5. analizę ekonomiczną określającą planowane koszty całej inwestycji oraz odcinków ścieżki położonych na terenie poszczególnych gmin (koszty prac projektowych i robót budowlanych), a także określenie czasu wykonania ścieżki; 6.6. analizę źródeł finansowania inwestycji i możliwości pozyskania środków zewnętrznych; 6.7. po uzgodnieniu przez Zamawiającego KP-P na etapie sporządzania wizualizację oraz prezentację w siedzibie Zarządu Dróg Miejskich w Słupsku lub w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, bez żądania zwrotu kosztów podróży i delegacji; Wizualizacja ma dotyczyć całej trasy. 7. Wymagana ilość opracowań związanych z wykonaniem przedmiotu umowy: 7.1. Koncepcja programowo-przestrzenna (mapy, opracowania, analizy, badania itd.) w wersji papierowej - 6 egzemplarzy; 7.2. Koncepcja programowo-przestrzenna w wersji elektronicznej - 6 kompletów płyt CD w formacie doc i pdf oraz rysunki projektowe w formacie dwg. 8. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy. 9. Dane do opracowania KP-P, wymagane badania, pomiary, uzgodnienia oraz materiały niezbędne do sporządzenia Wykonawca uzyska we własnym zakresie i na własny koszt. 10. Zamawiający ma prawo wglądu w materiały dotyczące KP-P oraz ma prawo wnoszenia uwag na każdym etapie realizacji umowy. 11. Wykonawca dokona wizji lokalnej w celu uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 12. PODWYKONAWSTWO. Wykonawca zobowiązany jest do podania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku braku określenia podwykonawstwa Zamawiający będzie traktował, iż przedmiot zamówienia zostanie samodzielnie wykonany przez Wykonawcę..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.31.80.00 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 150.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4.000 PLN (słownie złotych: cztery tysiące)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki ogólne i szczegółowe. 1. WARUNKI OGÓLNE. 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 1.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek opisany w pkt 1.1.4. musi spełniać każdy z Wykonawców. 2. WARUNKI SZCZEGÓŁOWE UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU W OPARCIU O ART. 22 UST. 1 PKT 1-3 USTAWY PZP. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 2.1. DOŚWIADCZENIE. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, opracował co najmniej jedną koncepcję programowo-przestrzenną lub projekt inwestycji polegającej na budowie ścieżki rowerowej lub drogi, w której zakres wchodzi budowa ścieżki rowerowej. 2.2. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.1. niniejszego rozdziału. 3. SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WYMAGANYCH WARUNKÓW. 3.1. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił ww. warunki. 3.2. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia. 3.3. Niespełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3.4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VIII SIWZ do oferty należy dołączyć: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wszystkich warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o treści zgodnej z zał. nr 3 do SIWZ. 1.2. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp o treści zgodnej z zał. nr 4 do SIWZ. 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.4. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, o treści zgodnej z zał. nr 5 do SIWZ oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Informacje zawarte w wykazie muszą potwierdzać spełnienie warunku dotyczącego Doświadczenia Wykonawcy; 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 2.1. Oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1.2., 1.3. niniejszego rozdziału muszą być przedłożone przez każdego Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, pozostałe dokumenty mogą być składane wspólnie. 2.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. 2.3. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty w oryginale i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia poprzez reprezentujące ich osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 i § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.). 4. Pozostali Wykonawcy dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przedkładają zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.). 5. Dokumenty załączone do oferty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.slupsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg miejskich w Słupsku, ul. Przemysłowa 73, 76-200 Słupsk.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich w Słupsku, ul. Przemysłowa 73, 76-200 Słupsk, pok. nr 101 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.