eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › Dostawa komputerów, drukarek, monitorów i UPS-ów, pakietów biurowych 2003/2007/2010 w wersji PKC i BOX

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-26

Starachowice: Dostawa komputerów, drukarek, monitorów i UPS-ów, pakietów biurowych 2003/2007/2010 w wersji PKC i BOX
Numer ogłoszenia: 167448 - 2013; data zamieszczenia: 26.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Starachowicki , ul. Dr W. Borkowskiego 4, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2760900, faks 041 2760902.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.starachowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputerów, drukarek, monitorów i UPS-ów, pakietów biurowych 2003/2007/2010 w wersji PKC i BOX.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Jednostka komputerowa szt. 4 Jednostka komputerowa szt. 1 Jednostka komputerowa szt. 2 Jednostka komputerowa szt. 2 Monitor LCD szt. 7 Monitor LCDszt. 2 Zasilacze awaryjne UPS szt. 8 Drukarka atramentowa A3 szt. 3 Drukarka laserowa szt. 1 Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia: oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy (bez śladów użytkowania), aktualnie produkowany na rynku (rok produkcji nie wcześniejszy niż 2012r.) przedmiot zamówienia musi posiadać: kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty itp. oraz niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie, oraz winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zmawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany. wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej. Wymagania dot. gwarancji zostały opisane w opisie przedmiotu zamówienia, dla każdej części indywidualnie. Gwarancja zaoferowana przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, staje się automatycznie postanowieniem umowy i nie może ulec zmianie oraz będzie liczona od daty podpisania protokołu z odbioru. Jeżeli dla danych pozycji Zamawiający wskazał klasę, markę czy znak towarowy sprzętu, to dopuszcza się oferowanie sprzętu równoważnego pod warunkiem bezwzględnego zachowania norm, konstrukcji, parametrów i standardów, którymi charakteryzuje się sprzęt wskazany przez Zamawiającego. W tym wypadku na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech. Należy wtedy sporządzić załączyć specyfikację techniczną oferowanego sprzętu jako załącznik do Formularza Ofertowego. W przeprowadzonym dowodzie należy odnieść się do norm, konstrukcji, parametrów oraz standardów i dokonać porównania, z którego musi wynikać, iż sprzęt oferowany jako równoważny jest identyczny lub lepszy od sprzętu wskazanego przez Zamawiającego. Nie spełnienie, któregokolwiek z punktów granicznych dla poszczególnej pozycji wymienionej w opisie przedmiotu oferowanego sprzętu powoduje odrzucenie oferty. ; Oprogramowanie Office 2003 Standard wersja BOXszt. 7 Oprogramowanie Office 2007 Standard wersja BOX szt.6 Oprogramowanie Office 2010 dla Użytkowników domowych i małych firm wersja BOXszt.1 Oprogramowanie Office 2010 dla Użytkowników domowych i małych firm wersja (pkc)OEM szt.2 Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia: oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy (bez śladów użytkowania), aktualnie produkowany na rynku (rok produkcji nie wcześniejszy niż 2012r.) przedmiot zamówienia musi posiadać: kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty itp. oraz niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie, oraz winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zmawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany. wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej. Wymagania dot. gwarancji zostały opisane w opisie przedmiotu zamówienia, dla każdej części indywidualnie. Gwarancja zaoferowana przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, staje się automatycznie postanowieniem umowy i nie może ulec zmianie oraz będzie liczona od daty podpisania protokołu z odbioru. Jeżeli dla danych pozycji Zamawiający wskazał klasę, markę czy znak towarowy sprzętu, to dopuszcza się oferowanie sprzętu równoważnego pod warunkiem bezwzględnego zachowania norm, konstrukcji, parametrów i standardów, którymi charakteryzuje się sprzęt wskazany przez Zamawiającego. W tym wypadku na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech. Należy wtedy sporządzić załączyć specyfikację techniczną oferowanego sprzętu jako załącznik do Formularza Ofertowego. W przeprowadzonym dowodzie należy odnieść się do norm, konstrukcji, parametrów oraz standardów i dokonać porównania, z którego musi wynikać, iż sprzęt oferowany jako równoważny jest identyczny lub lepszy od sprzętu wskazanego przez Zamawiającego. Nie spełnienie, któregokolwiek z punktów granicznych dla poszczególnej pozycji wymienionej w opisie przedmiotu oferowanego sprzętu powoduje odrzucenie oferty..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8, 30.23.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wzór oferty na dostawy;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.starachowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2013 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 114.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa komputerów, drukarek, monitorów i UPS-ów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. JEDNOSTKI KOMPUTEROWE 1. Jednostka komputerowa 1 4sztuki (Wydział Geodezji Kartografii i Katastru) Procesor: Min. liczba rdzeni w strukturze procesora: 2, min. Liczba wątków: 4, Proces technologiczny: 22 nm, min. częstotliwość taktowania procesora: 3300 MHz min. pojemność pamięci cache L3: 3 MB. Obsługa instrukcji 32bit Tak, Obsługa instrukcji 64bit Tak, Dołączony wentylator Tak, BOX Obsługa: HyperThreading Technology, Pobór mocy max : 55W Gwarancja min.: 3 lata. Karta Graficzna (zintegrowana) Potoki16 ZJC Zegar rdzenia 16@350 1350MHz Zegar jednostek cieniujących 3501350 MHz Pamięć współdzielona, DirectXDirectX 11, Shader 5.0 Technologia 22 nm. Płyta Główna powinna być zgodna z chipsetem rekomendowanym przez producenta procesora, wspierającym pamięć RAM, kompatybilna z procesorem. Chipset może być zgodny z B75. Pamięć min.: 2 x DIMM, Max. 16GB, DDR3 2200(O.C.)/2133(O.C.)/2000(O.C.)/1866(O.C.)/1600/1333/1066 MHz NonECC, niebuforowana Dwukanałowa architektura pamięci. Zintegrowany Procesor graficzny: Obsługa wielu wyjść VGA : porty DVI/RGB, Obsługa DVI o max. rozdzielczości 1920 x 1200 @ 60 Hz, Obsługa RGB o max. rozdzielczości 2048 x 1536 @ 75 Hz. Maksymalna pamięć współdzielona 1024 MB. Obsługa MultiGPU: Obsługa technologii LucidLogixVirtu MVP Gniazda rozszerzeń:1 x PCIe 3.0/2.0 x16, 2 x PCIe 2.0 x1, 1 x PCI Gniazda SATA 5 x port SATA 3Gb/s, 1 x port SATA 6Gb/s Sieć : zintegrowana , Dźwięk: zintegrowana 8kanałowa Porty USB. Wbudowany kontroler : 8 x port USB 2.0 (4 z tyłu obudowy, czarny, 4 na płycie) Wbudowany kontroler : 4 x port USB 3.0 (2 z tyłu obudowy, 2 na płycie) Tylne porty wejścia/wyjścia: 1 x port combo PS/2 klawiatura/mysz , 1 x DVID, 1 x DSub, 1 x port LAN (RJ45) , 2 x Port USB 3.0, 4 x Port USB 2.0 , 3 x Audio Jack. Wew. porty wejścia/wyjścia: 1 złącza USB 3.0 obsługują dodatkowe 2 portów USB 3.0 , 2 złącza USB 2.0 obsługują dodatkowe 4 portów USB 2.0, 1 złącze portu COM, 1 x złącze SATA 6Gb/s, 5 x złącze SATA 3Gb/s 1 x złącze wentylatora CPU, 1 x złącze wentylatora obudowy, 1 x złącze wyjścia S/PDIF, 1 x 24pinowe złącze zasilania EATX , 1 x 4pinowe złącze zasilania ATX 12V, 1 x złącze portu równoległego 1 x złącze audio przedniego panelu (AAFP), 1 x złącze wewnętrznego głośnika, 1 złącze panelu systemu. Gwarancja min. 3 lata. Pamięć: Min. 4GB DDR3 DIMM standard DDR31333 (PC310600) , Kompatybilna z płytą główną ilość kontaktów [pin] 240 szt,Gwarancja min.: 5 lat. Dysk twardy SDD 1 szt (systemowy) Min. pojemność: 128 GB, Typ obudowy: 2,5calowa, Interfejs SATA 6 Gb/s, Obsługa TRIM, S.M.A.R.T Pamięć flash DDR NAND, 3rdzeniowy kontroler: MDX lub równoważny Pamięć podręczna: min. 256 MB DDR2 Min. Odczyt sekwencyjny do 530 MB/s, Zapis sekwencyjny do 390 MB/s Min. Odczyt losowy 4KB do 97 000 operacji/s, Zapis losowy 4KB do 90 000 operacji/s Gwarancja min.: 5 lat. Dysk twardy 1 szt Pojemność : 250 GB , format szerokości: 3.5 cala , typ : magnetyczny , interfejs : Serial ATA , wersja interfejsu: Serial ATA/600 prędkość obrotowa : 7200 obr./min. , pamięć cache : min. 16 MB , niezawodność MTBF min. : 1000000 godz. , technologia S.M.A.R.T. Gwarancja min.: 2 lata Zasilacz, Obudowa Min. 500W,Faktor płyty głównej ATX/mATX , Liczba slotów 3.5cala ukrytych min.1, Liczba slotów 3.5 cala zewnętrznych min.1 , Liczba slotów 5.25 cala min.1 Rozmiar wentylatora zasilacza 80 mm , Wyjście Audio na froncie , Wyjście USB na froncie, Wyłącznik zasilania, Złącze CPU 12V 4pin, Złącze do płyty głównej ATX 20+4 pin, Złącze FDD min.1, złącze Molex min.1, Złącze PCI Express min.1, Złącze SATA min.1. Gwarancja min: 2 lata Mysz komputerowa typ myszy: optyczna , komunikacja z myszą : przewodowa, rozdzielczość pracy min. ; 800 dpi , liczba przycisków: 3 , rolka przewijania: 1. interfejs : USB , długość przewodu min.: 120cm, obsługiwane OS: Windows 2000/XP/Vista/7 Gwarancja min: 2 lata Klawiatura komputerowa Interfejs: USB , Sposób połączenia: przewodowa , regulowany kąt nachylenia klawiatury, funkcja Plug and Play, nie wymaga instalacji sterowników , ilość klawiszy min.: 104 , długość przewodu min.: 140 cm, obsługiwane OS: Windows 2000/XP/Vista/7Gwarancja min.: 2 lata CDROM/DVD: Wewnętrzny Interfejs Serial ATA , Bufor min.: 1,5 MB. Odczytywane formaty płyt CD CDR: CDROM, CDRW, CDDA, CDExtra, CDTEXT, PhotoCD, VideoCD, Multisession CD Odczytywane formaty płyt DVD DVDR: DVDRW, DVDR DL, DVDROM, DVDRAM, DVDVideo Max. Zapis na płytach: CDR, CDRW, DVDR , DVDRW, DVD+R, DVD+RW, DVD+R (DL), DVDRAM Gwarancja min.: 2 lata. Karta sieciowa zintegrowana OPROGRAMOWANIE: Windows 7 Professional OEM 32bit PL DVD lub równoważny Gwarancja: gwarancja min. 2 lata na części i robociznę 2. Jednostka komputerowa 2 1sztuka (Wydział Geodezji Kartografii i Katastru) Procesor: Min. liczba rdzeni w strukturze procesora: 2, min. Liczba wątków: 4, Proces technologiczny: 22 nm, min. częstotliwość taktowania procesora: 3300 MHz, min. pojemność pamięci cache L3: 3 MB, Obsługa instrukcji 32bit Tak, Obsługa instrukcji 64bit Tak, Dołączony wentylator Tak, BOX, Obsługa: HyperThreading Technology, Pobór mocy max : 55WGwarancja min.: 3 lata. Karta Graficzna (zintegrowana) Potoki16 ZJC Zegar rdzenia 16@350 1350MHz Zegar jednostek cieniujących 3501350 MHz Pamięć współdzielona, DirectXDirectX 11, Shader 5.0 Technologia 22 nm. Płyta Główna: powinna być zgodna z chipsetem rekomendowanym przez producenta procesora, wspierającym pamięć RAM, kompatybilna z procesorem. Chipset może być zgodny z H77 Pamięć min.: 2 x DIMM, Max. 16GB, DDR3 2200(O.C.)/2133(O.C.)/2000(O.C.)/1866(O.C.)/1800(O.C.)/1600/1333 MHz . Obsługa wielu wyjść VGA : porty HDMI/DVI/RGB Obsługa HDMI o max. rozdzielczości 1920 x 1200 @ 60 Hz. Obsługa DVI o max. rozdzielczości 1920 x 1200 @ 60 Hz, Obsługa RGB o max. rozdzielczości 2048 x 1536 @ 75 Hz. Gniazda rozszerzeń: 1 x PCIe 3.0/2.0 x16 , 1 x PCIe 2.0 x4 , 1 x PCIe 2.0 x1, 2 x port SATA 6Gb/s, 4 x port SATA 3Gb/s, Obsługa Raid 0, 1, 5, 10. Sieć: zintegrowana Dźwięk: zintegrowana: 8kanałowa Kodek High Definition Audio 4 x port USB 3.0 (2 z tyłu obudowy, 2 na płycie), 10 x port USB 2.0 (4 z tyłu obudowy, 6 na płycie. Tylne porty wejścia/wyjścia: 1 x port combo PS/2 klawiatura/mysz , 1 x DVI, 1 x DSub, 1 x HDMI, 1 x port LAN (RJ45) , 2 x Port USB 3.0 , 4 x Port USB 2.0 , 3 x Audio Jack. Wewnętrzne porty wejścia/wyjścia: 1 złącza USB 3.0 obsługują dodatkowe 2 portów USB 3.0, 3 złącza USB 2.0 obsługują dodatkowe 6 portów USB 2.0, 2 x złącze SATA 6Gb/s, 4 x złącze SATA 3Gb/s, 1 x złącze wentylatora CPU , 1 x złącze wentylatora obudowy , 1 x złącze wyjścia S/PDIF , 1 x 24pinowe złącze zasilania EATX , 1 x 8pinowe złącze zasilania ATX 12V , 1 x złącze audio przedniego panelu (AAFP), 1 x złącze wewnętrznego głośnika, 1 złącze panelu systemu , 1 x złącze czujnika otwarcia obudowy, Gwarancja min.: 3 lata Pamięć: Min. 4GB DDR3 DIMM standard DDR31600 (PC3 12800) , Kompatybilna z płytą główną, ilość kontaktów [pin] 240 szt, Gwarancja min.: 5 lat, Dysk twardy HDD 1 szt, pojemność : 1500 GB (1,5 TB) , format szerokości: 3.5 cala , typ : magnetyczny , interfejs : Serial ATA , wersja interfejsu: Serial ATA/600, prędkość obrotowa : 7200 obr./min. , pamięć cache : min. 64 MB. Gwarancja min.: 2 lata Dysk twardy SDD 1 szt (systemowy) Min. pojemność: 128 GB, Typ obudowy: 2,5calowa, Interfejs SATA 6 Gb/s, Obsługa TRIM, S.M.A.R.T. Pamięć DDR NAND, 3rdzeniowy kontroler: MDX lub równoważny. Pamięć podręczna: min. 256 MB DDR2. Min. Odczyt sekwencyjny do 530 MB/s, Zapis sekwencyjny do 390 MB/s. Min. Odczyt losowy 4KB do 97 000 operacji/s, Zapis losowy 4KB do 90 000 operacji/s. Gwarancja min.: 5 lat Zasilacz, Obudowa: Min. 500W,Faktor płyty głównej ATX/mATX , Liczba slotów 3.5 cala ukrytych min.1, Liczba slotów 3.5 cala zewnętrznych min.1 , Liczba slotów 5.25 cala min.1 Rozmiar wentylatora zasilacza 80 mm , Wyjście Audio na froncie , Wyjście USB na froncie, Wyłącznik zasilania, Złącze CPU 12V 4pin, Złącze do płyty głównej ATX 20+4 pin, Złącze FDD min.1, złącze Molex min.1, Złącze PCI Express min.1, Złącze SATA min.1.Gwarancja min: 2 lata Mysz komputerowa typ myszy: optyczna , komunikacja z myszą : przewodowa, rozdzielczość pracy min. ; 800 dpi , liczba przycisków: 3 , rolka przewijania: 1. interfejs : USB , długość przewodu min.: 120cm, obsługiwane OS: Windows 2000/XP/Vista/7.Gwarancja min: 2 lata Klawiatura komputerowa Interfejs: USB , Sposób połączenia: przewodowa , regulowany kąt nachylenia klawiatury, funkcja Plug and Play, nie wymaga instalacji sterowników , ilość klawiszy min.: 104 , długość przewodu min.: 140 cm, obsługiwane OS: Windows 2000/XP/Vista/7. Gwarancja min.: 2 lata CDROM/DVDWewnętrzny Interfejs Serial ATA , Bufor min.: 1,5 MB. Odczytywane formaty płyt CD CDR: CDROM, CDRW, CDDA, CDExtra, CDTEXT, PhotoCD, VideoCD, Multisession CD Odczytywane formaty płyt DVD DVDR: DVDRW, DVDR DL, DVDROM, DVDRAM, DVDVideo Max. Zapis na płytach: CDR, CDRW, DVDR , DVDRW, DVD+R, DVD+RW, DVD+R (DL), DVDRAM . Gwarancja min.: 2 lata Karta sieciowa zintegrowana OPROGRAMOWANIE Windows 7 Professional OEM 32bit PL DVD lub równoważny. Gwarancja: min. 2 lata na części i robociznę 3. Jednostka komputerowa 3 2sztuki (Wydział Nieruchomości, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska) Procesor: Min. liczba rdzeni w strukturze procesora: 2, min. Liczba wątków: 4, Proces technologiczny: 22 nm, min. częstotliwość taktowania procesora: 3300 MHz, min. pojemność pamięci cache L3: 3 MB. Obsługa instrukcji 32bit Tak, Obsługa instrukcji 64bit Tak, Dołączony wentylator Tak, BOX. Obsługa: HyperThreading Technology, Pobór mocy max : 55W. Gwarancja min.: 3 lata Karta Graficzna (zintegrowana) Potoki16 ZJC, Zegar rdzenia 16@350 1350MHz Zegar jednostek cieniujących 3501350 MHz Pamięć współdzielona, DirectXDirectX 11, Shader 5.0 Technologia 22 nm. Płyta Główna powinna być zgodna z chipsetem rekomendowanym przez producenta procesora, wspierającym pamięć RAM, kompatybilna z procesorem. Chipset może być zgodny z B75. Pamięć min.: 2 x DIMM, Max. 16GB, DDR3 2200(O.C.)/2133(O.C.)/2000(O.C.)/1866(O.C.)/1600/1333/1066 MHz NonECC, niebuforowana. Dwukanałowa architektura pamięci. Zintegrowany Procesor graficzny: Obsługa wielu wyjść VGA : porty DVI/RGB, Obsługa DVI o max. rozdzielczości 1920 x 1200 @ 60 Hz, Obsługa RGB o max. rozdzielczości 2048 x 1536 @ 75 Hz, Maksymalna pamięć współdzielona 1024 MB, Obsługa MultiGPU: Obsługa technologii LucidLogixVirtu MVP, Gniazda rozszerzeń: 1 x PCIe 3.0/2.0 x16, 2 x PCIe 2.0 x1, 1 x PCI, Gniazda SATA 5 x port SATA 3Gb/s, 1 x port SATA 6Gb/s. Sieć : zintegrowana , Dźwięk: zintegrowana 8kanałowa Porty USB Wbudowany kontroler : 8 x port USB 2.0 (4 z tyłu obudowy, czarny, 4 na płycie) Wbudowany kontroler : 4 x port USB 3.0 (2 z tyłu obudowy, 2 na płycie). Tylne porty wejścia/wyjścia: 1 x port combo PS/2 klawiatura/mysz , 1 x DVID, 1 x DSub, 1 x port LAN (RJ45) , 2 x Port USB 3.0, 4 x Port USB 2.0 , 3 x Audio Jack. Wew. porty wejścia/wyjścia: 1 złącza USB 3.0 obsługują dodatkowe 2 portów USB 3.0 , 2 złącza USB 2.0 obsługują dodatkowe 4 portów USB 2.0, 1 złącze portu COM, 1 x złącze SATA 6Gb/s, 5 x złącze SATA 3Gb/s 1 x złącze wentylatora CPU, 1 x złącze wentylatora obudowy, 1 x złącze wyjścia S/PDIF, 1 x 24pinowe złącze zasilania EATX , 1 x 4pinowe złącze zasilania ATX 12V, 1 x złącze portu równoległego 1 x złącze audio przedniego panelu (AAFP), 1 x złącze wewnętrznego głośnika, 1 złącze panelu systemu. Gwarancja min.: 3 lata Pamięć:Min. 4GB DDR3 DIMM standard DDR31333 (PC310600) , Kompatybilna z płytą główną, ilość kontaktów [pin] 240 szt, Gwarancja min.: 5 lat Dysk twardy 1 szt Pojemność : 250 GB , format szerokości: 3.5 cala , typ : magnetyczny , interfejs : Serial ATA , wersja interfejsu: Serial ATA/600 prędkość obrotowa : 7200 obr./min. , pamięć cache : min. 16 MB , niezawodność MTBF min. : 1000000 godz. , technologia S.M.A.R.T.Gwarancja min.: 2 lata Zasilacz, Obudowa Min. 500W, Faktor płyty głównej ATX/mATX , Liczba slotów 3.5 cala ukrytych min.1, Liczba slotów 3.5 cala zewnętrznych min.1 , Liczba slotów 5.25 cala min.1 Rozmiar wentylatora zasilacza 80 mm , Wyjście Audio na froncie , Wyjście USB na froncie, Wyłącznik zasilania, Złącze CPU 12V 4pin, Złącze do płyty głównej ATX 20+4 pin, Złącze FDD min.1, złącze Molex min.1, Złącze PCI Express min.1, Złącze SATA min.1 Gwarancja min: 2 lata Mysz komputerowa typ myszy: optyczna , komunikacja z myszą : przewodowa, rozdzielczość pracy min. ; 800 dpi , liczba przycisków: 3 , rolka przewijania: 1. interfejs : USB , długość przewodu min.: 120cm, obsługiwane OS: Windows 2000/XP/Vista/7.Gwarancja min: 2 lata Klawiatura komputerowa Interfejs: USB , Sposób połączenia: przewodowa , regulowany kąt nachylenia klawiatury, funkcja Plug and Play, nie wymaga instalacji sterowników , ilość klawiszy min.: 104 , długość przewodu min.: 140 cm, obsługiwane OS: Windows 2000/XP/Vista/7. Gwarancja min.: 2 lata CDROM/DVD Wewnętrzny Interfejs Serial ATA , Bufor min.: 1,5 MB. Odczytywane formaty płyt CD CDR: CDROM, CDRW, CDDA, CDExtra, CDTEXT, PhotoCD, VideoCD, Multisession CD Odczytywane formaty płyt DVD DVDR: DVDRW, DVDR DL, DVDROM, DVDRAM, DVDVideo Max. Zapis na płytach: CDR, CDRW, DVDR , DVDRW, DVD+R, DVD+RW, DVD+R (DL), DVDRAM . Gwarancja min.: 2 lata Karta sieciowa zintegrowana OPROGRAMOWANIE Windows 7 Professional OEM 32bit PL DVD lub równoważny Gwarancja: min. 2 lata na części i robociznę 4. Jednostka komputerowa 4 2 sztuki (Wydział Organizacyjny) Procesor: procesor trzeciej generacji, ilość rdzeni min 4 szt, proces technologiczny nie wyższy niż 22nm, zużycie prądu 65W, wentylator procesora, mnożnik 28x, zintegrowana karta graficzna tak, taktowanie grafiki 650 MHz, BOX, rozszerzenie instrukcji: SSE4. Karta Graficzna PCIExpress x16, model chipsetu GT, wielkość pamięci 4096 MB, typ zastosowanej pamięci nie gorzej niż GDDR3, taktowanie rdzenia i pamięci 810 MHz/1100 MHz, szyna danych pamięci min. 128 bit, kompatybilność z techn. Współbieżności SLI, rodzaje wyjść/wejść: HDMI, DVI i DSub, typ chłodzenia wentylator, RAMDC min. 400 MHz, wsparcie dla HDCP i CUDA. Płyta Główna powinna być zgodna z chipsetem rekomendowanym przez producenta procesora, wspierającym pamięć RAM, kompatybilna z procesorem. Ilość gniazd pamięci min. 2 szt., rodzaj obsługiwanej pamięci: DDR3 DIMM, dwukanałowa obsługa pamięci, złącza PCIE (liczba slotów) PCIExpressx1 (3), PCIExpressx16 (1), standard kontrolera (liczba kanałów) Serial ATA II (4), zintegrowana karta sieciowa i dźwiękowa, kontrolery USB 2.0, porty zewnętrzne 10xUSB, 1x DVID, 1x PS/2, 1x RJ45, 1x VGA, audio, standard płyty microATX, wtyczka zasilacza ATX 24 pin pin, szer. 244 mm, wys. 174 mm. Pamięć rodzaj pamięci nie gorzej niż DDR3 DIMM, standard DDR31333 (PC310600), pojemność pamięci min. 8GB, częstotliwość pracy 1333 MHz, przepustowość 10600 MB/s, opóźnienie cycle latency 9, timingi 999. Dysk twardy SDD 2,5cala (systemowy) Min. pojemność: 128 GB, Typ obudowy: 2,5calowa, Interfejs SATA 6 Gb/s, Obsługa TRIM, S.M.A.R.T. Pamięć DDR NAND, 3rdzeniowy kontroler: MDX lub równoważny Pamięć podręczna: min. 256 MB DDR2, Min. Odczyt sekwencyjny do 530 MB/s, Zapis sekwencyjny do 390 MB/s, Min. Odczyt losowy 4KB do 97 000 operacji/s, Zapis losowy 4KB do 90 000 operacji/s Dysk twardy HDD 3,5 cala typ magnetyczny, pojemność min. 1000 GB, interfejs i wersja SerialATA/600, prędkość obrotowa co najmniej 7200 obr./min, pamięć cache 64 MB, mak. transfer zewnętrzny 600 MB/s, wytrzymałość w czasie i spoczynku 65G/250G, min głośność 24 dB, technologia S.M.A.R.T, technologia NCQ Obudowa, zasilacz ATX min. 400W, Midi Tower BM01B, , microATX, ilość kieszeni 5,25 min. 3 szt., ilość kieszeni 3,5 zewn. min. 1 szt., ilość kieszeni 3,5 wewn. min. 3 szt., złącza na przednim panelu: audio, 2 x USB, dostępne opcje: 3 wentylatory 120 mm, 1 wentylator 90 mm, rodzaj materiału: stal SECC, szer./wys./gł. 190/456/420 mm, kolor: czarny, waga: 9 kg Mysz, Klawiatura mysz optyczna b110 z rolką, klawiatura k120 for bussines Napęd optyczny DVD+/RW, zapis DVD+/R 24x, DVD+/RW 8x6x DVDRW, DVD+/R DL 8x, DVD+/ RW DL 12x, CDR 48x, CDRW 32x, odczyt CDROM 48x, odczyt DVDROM 16x, czas dostępu dla CD i DVD 140/160 ms, niezawodność MTBF 70000 godz., pojemność pamięci podręcznej 1024 kb, interfejs SerialATA, metody zapisu Track At Once, Session At Once, Disc ar Once, formaty zapisu dla DVD DVDRW, DVDRAM, DVDR9, DVDR, DVD+RW, DVD+R9, wsparcie technologii typu BumProof tak Karta sieciowa zintegrowana OPROGRAMOWANIE Windows 8 PRO 64 bit lub równoważny Gwarancja: min. 2 lata na części i robociznę II. MONITORY 1. Monitor LCD 7 sztuk (Wydział Geodezji Kartografii i Katastru, Wydział Nieruchomości, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska) Typ panelu LCD: TFTLCD, Typ wyświetlacza: System WLED, Rozmiar panelu: 21,5 cala, Format obrazu: 16:9, Optymalna rozdzielczość: 1920 x 1080 przy 60 Hz, Czas reakcji (typowy): 5 ms, Jasność: min. 200 cd/m?, SmartContrast: min. 10 000 000:1, Współczynnik kontrastu (typowy): min. 600:1, Kolory wyświetlacza: 16,7 M, Złącza: analogowe DSub , cyfrowe DVI, Diodowy wskaźnik zasilania, Źródło zasilania: Wbudowane, 100240 V AC, 50/60 Hz, Gwarancja min.: 2 lata 2. Monitor LCD 2 sztuki (Wydział Organizacyjny) LCD 23cala PIS 4xUSB, technologia wykonania IPS, rodzaj podświetlenia LED, rozdzielczość nominalna min. 1920 x 1080 piksele, kontrast min. 1000:1, jasność min. 300 cd/m?, wielkość plamki min. 0.265 mm, czas reakcji plamki 8 ms, kąt widzenia pion min. 178 stopni, kąt widzenia poziom min. 178 stopni, ilość wyświetlanych kolorów min. 16.7 mln, analogowe złącze DSub 15pin tak, cyfrowe złącze DI tak, porty wejścia/wyjścia USB DisplayPort, zgodność z technologią HDCP, pivot tak, szerokość 546,4 mm, wysokość 365 mm, głębokość 185,4 mm, waga 2,96 kg III. ZASILACZE AWARYJNE UPS 1. UPS 8sztuk (Wydział Geodezji Kartografii i Katastru, Wydział Nieruchomości, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska) Moc: 1000VA/600W, Wejście: Napięcie znamionowe wejścia: zmienne 230V +/ 10%; Prąd znamionowy wejścia: 4,35A; Próg przełączania siećUPS: zmienne172V÷zmienne288V; Częstotliwość wejściowa: 50Hz?5% Wyjście: Zakres napięcia wyjściowego: zmienne230V?10%; Regulacja napięcia: zmienne 230V +/3%; Częstotliwość wyjściowa zasilacza: 50Hz +/ 1% Akumulatory Typ: szczelny kwasowoołowiowy, bezobsługowy Czas podtrzymania (Pmax/Pmin): 6÷14 min; Czas ładowania: 8 godz. do 90% pełnej pojemności Rodzaj akumulatora: 12V 7Ah x 2 Zabezpieczenie akumulatora: Autotest i ochrona całkowitego rozładowania akumulatora Autotest: Autotest po każdorazowym włączeniu Ochrona elektryczna Zabezpieczenie przed udarem prądowym: 476 Joules Zabezpieczenie przed przeciążeniem: Przy obciążeniu 100% sygnalizacja dźwiękiem, po przekroczeniu 110% zasilacz wyłącza sie automatycznie po 10 sekundach Filtracja napięcia: Filtr RFI/EMI Ochrona Modem/Sieć: RJ 11 dla filtra telefonicznego oraz RJ 45 dla sieci LAN, AVR Gwarancja min: 3 lata IV. DRUKARKI 1. Drukarka atramentowa A3 3 sztuki (Wydział Geodezji Kartografii i Katastru) Technologia: Atramentowa, Podajnik papieru: 250 arkuszy, Podajnik wielofunkcyjny:1; Podajnik dokumentów ADF: 35 arkuszy; Odbiornik papieru: 50 arkuszy, Formaty papieru: A3,A4,LTR,LGL,EXE,A5,A6,Postcard,koperty + dodatkowe rozmiary, Gramatury papieru: 60220 g/m2 (z podajnika ręcznego 285 g/m2), Interfejs standardowy: 10/100 Ethernet Base TX 802.11b, Wireless, Pamięć (RAM) Standardowa:64 MB, Prędkość druku Mono:35 Kolor: 27, Rozdzielczość druku Windows1200 x 6000 dpi, Prędkość kopiowania 23 str./min mono, 20 str./min kolor, Rozdzielczość kopiowania Skan1200x1200dpi, Zmniejszanie/Powiększanie kopii 25% 400% co 1% Kopiowanie wielokrotne do 99, Rozdzielczość skanowania Optyczna 2400 x 2400 dpi ; Interpolowana19200 x 19200 dpi , Możliwość skanowania do: Obrazu, OCR, Emaila, Pliku, Pamięci USB, Serwera pocztowego, FTP, Folderu sieciowego, Media (karta) Kompatybilność z TWAIN, Skala szarości: 256 poziomów, Czytnik kart pamięci: Odczyt/Zapis P, Pobór mocy: Druk 26 W; Stan gotowości: 7,5 W; Uśpienie: 4 W, Automatyczny druk dwustronny (również format A3), Gwarancja min: 3 lata W cenie drukarki należy uwzględnić komplet tuszy (czarny i kolorowe), które należy dostarczyć z drukarką Wydajność: tusz czarny do co najmniej 2400 stron, tusze kolorowe do co najmniej 1200 stron 2. Drukarka laserowa kolorowa z duplexem 1 sztuka (Wydział Nieruchomości, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska) Technologia: Laserowa, Prędkość druku: Mono do 24 str./min Kolor do 24 str./min Dupleks mono do 7 str./min Dupleks kolor do 7 str./min, Procesor: 400 Mhz , Pamięć (RAM) Standardowa: min. 128 MB, Interfejs standardowy: USB 2.0, 10/100 Ethernet Base TX, Czcionki rezydentne PCL, BRScript 3, Podajnik wielofunkcyjny: do 50 arkuszy, Podajnik papieru: min. 250 arkuszy, Odbiornik papieru: do 150 arkuszy , Formaty papieru A4, Letter, B5(ISO/JIS), A5, A5(Long Edge), B6(ISO), A6,Executive, Legal, Folio, Gramatury papieru 60163 g/m2 , Ekologia: Oszczędność mocy, Oszczędność tonera, Miesięczne dopuszczalne obciążenie: min. 40000 str. Gwarancja min: 3 lata W cenie drukarki należy uwzględnić komplet tonerów (czarny i kolorowe), które należy dostarczyć z drukarką Wydajność: toner czarny do co najmniej 2500 stron, tonery kolorowe do co najmniej 1500 stron Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia: oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy (bez śladów użytkowania), aktualnie produkowany na rynku (rok produkcji nie wcześniejszy niż 2012r.) przedmiot zamówienia musi posiadać: kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty itp. oraz niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie, oraz winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zmawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany. wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej. Wymagania dot. gwarancji zostały opisane w opisie przedmiotu zamówienia, dla każdej części indywidualnie. Gwarancja zaoferowana przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, staje się automatycznie postanowieniem umowy i nie może ulec zmianie oraz będzie liczona od daty podpisania protokołu z odbioru. Jeżeli dla danych pozycji Zamawiający wskazał klasę, markę czy znak towarowy sprzętu, to dopuszcza się oferowanie sprzętu równoważnego pod warunkiem bezwzględnego zachowania norm, konstrukcji, parametrów i standardów, którymi charakteryzuje się sprzęt wskazany przez Zamawiającego. W tym wypadku na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech. Należy wtedy sporządzić załączyć specyfikację techniczną oferowanego sprzętu jako załącznik do Formularza Ofertowego. W przeprowadzonym dowodzie należy odnieść się do norm, konstrukcji, parametrów oraz standardów i dokonać porównania, z którego musi wynikać, iż sprzęt oferowany jako równoważny jest identyczny lub lepszy od sprzętu wskazanego przez Zamawiającego. Nie spełnienie, któregokolwiek z punktów granicznych dla poszczególnej pozycji wymienionej w opisie przedmiotu oferowanego sprzętu powoduje odrzucenie oferty. Jednostka komputerowa szt. 4 Jednostka komputerowa szt. 1 Jednostka komputerowa szt. 2 Jednostka komputerowa szt. 2 Monitor LCD szt. 7 Monitor LCDszt. 2 Zasilacze awaryjne UPS szt. 8 Drukarka atramentowa A3 szt. 3 Drukarka laserowa szt. 1 Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia: oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy (bez śladów użytkowania), aktualnie produkowany na rynku (rok produkcji nie wcześniejszy niż 2012r.) przedmiot zamówienia musi posiadać: kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty itp. oraz niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie, oraz winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zmawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany. wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej. Wymagania dot. gwarancji zostały opisane w opisie przedmiotu zamówienia, dla każdej części indywidualnie. Gwarancja zaoferowana przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, staje się automatycznie postanowieniem umowy i nie może ulec zmianie oraz będzie liczona od daty podpisania protokołu z odbioru. Jeżeli dla danych pozycji Zamawiający wskazał klasę, markę czy znak towarowy sprzętu, to dopuszcza się oferowanie sprzętu równoważnego pod warunkiem bezwzględnego zachowania norm, konstrukcji, parametrów i standardów, którymi charakteryzuje się sprzęt wskazany przez Zamawiającego. W tym wypadku na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech. Należy wtedy sporządzić załączyć specyfikację techniczną oferowanego sprzętu jako załącznik do Formularza Ofertowego. W przeprowadzonym dowodzie należy odnieść się do norm, konstrukcji, parametrów oraz standardów i dokonać porównania, z którego musi wynikać, iż sprzęt oferowany jako równoważny jest identyczny lub lepszy od sprzętu wskazanego przez Zamawiającego. Nie spełnienie, któregokolwiek z punktów granicznych dla poszczególnej pozycji wymienionej w opisie przedmiotu oferowanego sprzętu powoduje odrzucenie oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pakietów biurowych 2003/2007/2010 w wersji PKC i BOX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie Pakiet biurowy Microsoft Office 2003 Standard BOX 7 szt lub równoważny, spełniający następujące wymagania: pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika, prostota i intuicyjność obsługi, pozwalająca na pracę osobom nieposiadającym umiejętności technicznych, oraz: 1.Oprogramowanie musi umożliwiać tworzenie i edycję dokumentów elektronicznych w ustalonym formacie, który spełnia następujące warunki: posiada kompletny i publicznie dostępny opis formatu, umożliwia wykorzystanie schematów XML, obsługuje w ramach standardu formatu podpis elektroniczny zgodnie z Tabelą A.1.1 załącznika 2 Rozporządzenia w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2005r. Nr 212, poz.1766, z późn. zm.). 2. Oprogramowanie musi umożliwiać dostosowanie dokumentów i szablonów do potrzeb instytucji oraz udostępniać narzędzia umożliwiające dystrybucję odpowiednich szablonów do właściwych odbiorców. 3. W skład oprogramowania muszą wchodzić narzędzia programistyczne umożliwiające automatyzację pracy i wymianę danych pomiędzy dokumentami i aplikacjami (język makropoleceń, język skryptowy). 4. Do aplikacji musi być dostępna pomoc w języku polskim. 5. Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych musi zawierać: Edytor tekstów, Arkusz kalkulacyjny, Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji, Narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną, kontaktami) EDYTOR MUSI UMOŻLIWIAĆ: Edycję i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z obsługą języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty, Wstawianie oraz formatowanie tabel, wstawianie oraz formatowanie obiektów graficznych, Wstawianie wykresów i tabel z arkusza kalkulacyjnego (wliczając tabele przestawne), Automatyczne numerowanie rozdziałów, punktów, akapitów, tabel i rysunków, Automatyczne tworzenie spisów treści, formatowanie nagłówków i stopek stron, Sprawdzanie pisowni w języku polskim, śledzenie zmian wprowadzonych przez użytkowników, Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności, Określenie układu strony (pionowa/pozioma), Wydruk dokumentów, Wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pochodzących z arkusza kalkulacyjnego i z narzędzia do zarządzania informacją prywatną, Pracę na dokumentach utworzonych przy pomocy Microsoft Word 2003 lub w jego starszych wersjach (m.in. Microsoft Word 97, 2000) z zapewnieniem bezproblemowej konwersji wszystkich elementów i atrybutów dokumentu, Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji. ARKUSZ MUSI UMOŻLIWIAĆ: Tworzenie raportów tabelarycznych, tworzenie wykresów liniowych (wraz z linią trendu), słupkowych, kołowych, Tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu, Tworzenie raportów z zewnętrznych źródeł danych (inne arkusze kalkulacyjne, bazy danych zgodne z ODBC, pliki tekstowe, pliki XML, webservice), Tworzenie i edycję kwerend bazodanowych i webowych. Narzędzia wspomagające analizę statystyczną i finansową, analizę wariantową i rozwiązywanie problemów optymalizacyjnych, Tworzenie raportów tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczną zmianę wymiarów oraz wykresów bazujących na danych z tabeli przestawnych, wyszukiwanie i zamianę danych, Wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowego, Nazywanie komórek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie, Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności, Formatowanie czasu, daty i wartości finansowych z polskim formatem, zapis wielu arkuszy kalkulacyjnych w jednym pliku, Zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Excel 2003 lub w jego starszych wersjach (m.in. Microsoft Excel 97, 2000) z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich funkcji specjalnych i makropoleceń, Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji. NARZĘDZIE DO PREZENTACJI MUSI UMOŻLIWIAĆ: Przygotowywanie prezentacji multimedialnych, które będą: prezentowane przy użyciu projektora multimedialnego, drukowane w formacie umożliwiającym robienie notatek, zapisane jako prezentacja tylko do odczytu, Nagrywanie narracji i dołączanie jej do prezentacji, opatrywanie slajdów notatkami dla prezentera, Umieszczanie i formatowanie tekstów, obiektów graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych i wideo, Umieszczanie tabel i wykresów pochodzących z arkusza kalkulacyjnego, Odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źródłowym arkuszu kalkulacyjnym, Możliwość tworzenia animacji obiektów i całych slajdów, Prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdy i notatki prezentera, Pełna zgodność z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania MS PowerPoint 2003 lub w jego starszych wersjach (m.in. PowerPoint 97, 2000) . NARZĘDZIE DO ZARZĄDZANIA INFORMACJĄ PRYWATNĄ MUSI UMOŻLIWIAĆ: Pobieranie i wysyłanie poczty elektronicznej z serwera pocztowego, Filtrowanie niechcianej poczty elektronicznej (spam) oraz określanie listy zablokowanych i bezpiecznych nadawców, Tworzenie katalogów, pozwalających katalogować pocztę elektroniczną, Tworzenie reguł przenoszących automatycznie nową pocztę elektroniczną do określonych katalogów bazując na słowach zawartych w tytule, adresie nadawcy i odbiorcy, Oflagowanie poczty elektronicznej z określeniem terminu przypomnienia, zarządzanie listą kontaktów. Oprogramowanie Office 2007 wersja BOX 6 szt Pakiet biurowy Microsoft Office 2007 Standard BOX lub równoważny, spełniający następujące wymagania: pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika, prostota i intuicyjność obsługi, pozwalająca na pracę osobom nieposiadającym umiejętności technicznych, oraz: 1. Oprogramowanie musi umożliwiać tworzenie i edycję dokumentów elektronicznych w ustalonym formacie, który spełnia następujące warunki: posiada kompletny i publicznie dostępny opis formatu, umożliwia wykorzystanie schematów XML, obsługuje w ramach standardu formatu podpis elektroniczny zgodnie z Tabelą A.1.1 załącznika 2 Rozporządzenia w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2005r. Nr 212, poz.1766, z późn. zm.). 2. Oprogramowanie musi umożliwiać dostosowanie dokumentów i szablonów do potrzeb instytucji oraz udostępniać narzędzia umożliwiające dystrybucję odpowiednich szablonów do właściwych odbiorców. 3. W skład oprogramowania muszą wchodzić narzędzia programistyczne umożliwiające automatyzację pracy i wymianę danych pomiędzy dokumentami i aplikacjami (język makropoleceń, język skryptowy). 4. Do aplikacji musi być dostępna pomoc w języku polskim. 5. Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych musi zawierać: Edytor tekstów, Arkusz kalkulacyjny, Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji, Narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną, kontaktami) EDYTOR MUSI UMOŻLIWIAĆ: Edycję i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z obsługą języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty, Wstawianie oraz formatowanie tabel, wstawianie oraz formatowanie obiektów graficznych, Wstawianie wykresów i tabel z arkusza kalkulacyjnego (wliczając tabele przestawne), Automatyczne numerowanie rozdziałów, punktów, akapitów, tabel i rysunków, Automatyczne tworzenie spisów treści, formatowanie nagłówków i stopek stron, Sprawdzanie pisowni w języku polskim, śledzenie zmian wprowadzonych przez użytkowników, Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności, Określenie układu strony pionowa/pozioma), Wydruk dokumentów, Wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pochodzących z arkusza kalkulacyjnego i z narzędzia do zarządzania informacją prywatną, Pracę na dokumentach utworzonych przy pomocy Microsoft Word 2007 lub w jego starszych wersjach (m.in. Microsoft Word 2003, 2000) z zapewnieniem bezproblemowej konwersji wszystkich elementów i atrybutów dokumentu, Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji. ARKUSZ MUSI UMOŻLIWIAĆ: Tworzenie raportów tabelarycznych, tworzenie wykresów liniowych (wraz z linią trendu), słupkowych, kołowych, Tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu, Tworzenie raportów z zewnętrznych źródeł danych (inne arkusze kalkulacyjne, bazy danych zgodne z ODBC, pliki tekstowe, pliki XML, webservice), Tworzenie i edycję kwerend bazodanowych i webowych. Narzędzia wspomagające analizę statystyczną i finansową, analizę wariantową i rozwiązywanie problemów optymalizacyjnych, Tworzenie raportów tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczną zmianę wymiarów oraz wykresów bazujących na danych z tabeli przestawnych, wyszukiwanie i zamianę danych, Wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowego, Nazywanie komórek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie, Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności, Formatowanie czasu, daty i wartości finansowych z polskim formatem, zapis wielu arkuszy kalkulacyjnych w jednym pliku, Zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Excel 2007 lub w jego starszych wersjach (m.in. Microsoft Excel 2003, 2000) z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich funkcji specjalnych i makropoleceń, Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji. NARZĘDZIE DO PREZENTACJI MUSI UMOŻLIWIAĆ: Przygotowywanie prezentacji multimedialnych, które będą: prezentowane przy użyciu projektora multimedialnego, drukowane w formacie umożliwiającym robienie notatek, zapisane jako prezentacja tylko do odczytu, Nagrywanie narracji i dołączanie jej do prezentacji, opatrywanie slajdów notatkami dla prezentera, Umieszczanie i formatowanie tekstów, obiektów graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych i wideo, Umieszczanie tabel i wykresów pochodzących z arkusza kalkulacyjnego, Odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źródłowym arkuszu kalkulacyjnym, Możliwość tworzenia animacji obiektów i całych slajdów, Prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdyi notatki prezentera, Pełna zgodność z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania MS PowerPoint 2007 lub w jego starszych wersjach (m.in. PowerPoint 2003, 2000) . NARZĘDZIE DO ZARZĄDZANIA INFORMACJĄ PRYWATNĄ (MUSI UMOŻLIWIAĆ: Pobieranie i wysyłanie poczty elektronicznej z serwera pocztowego, Filtrowanie niechcianej poczty elektronicznej (spam) oraz określanie listy zablokowanych i bezpiecznych nadawców, Tworzenie katalogów, pozwalających katalogować pocztę elektroniczną, Tworzenie reguł przenoszących automatycznie nową pocztę elektroniczną do określonych katalogów bazując na słowach zawartych w tytule, adresie nadawcy i odbiorcy, Oflagowanie poczty elektronicznej z określeniem terminu przypomnienia, zarządzanie listą kontaktów. Oprogramowanie Office 2010 dla Użytkowników domowych i małych firm wersja BOX 1 szt lub równoważny, spełniający następujące wymagania: pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika, prostota i intuicyjność obsługi, pozwalająca na pracę osobom nieposiadającym umiejętności technicznych, oraz: 1. Oprogramowanie musi umożliwiać tworzenie i edycję dokumentów elektronicznych w ustalonym formacie, który spełnia następujące warunki: posiada kompletny i publicznie dostępny opis formatu, umożliwia wykorzystanie schematów XML, obsługuje w ramach standardu formatu podpis elektroniczny zgodnie z Tabelą A.1.1 załącznika 2 Rozporządzenia w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2005r. Nr 212, poz.1766, z późn. zm.). 2. Oprogramowanie musi umożliwiać dostosowanie dokumentów i szablonów do potrzeb instytucji oraz udostępniać narzędzia umożliwiające dystrybucję odpowiednich szablonów do właściwych odbiorców. 3. W skład oprogramowania muszą wchodzić narzędzia programistyczne umożliwiające automatyzację pracy i wymianę danych pomiędzy dokumentami i aplikacjami (język makropoleceń, język skryptowy). 4. Do aplikacji musi być dostępna pomoc w języku polskim. 5. Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych musi zawierać: Edytor tekstów, Arkusz kalkulacyjny, Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji, Narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami), Narzędzie do tworzenia notatek. EDYTOR MUSI UMOŻLIWIAĆ: Edycję i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z obsługą języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty, Wstawianie oraz formatowanie tabel, wstawianie oraz formatowanie obiektów graficznych, Wstawianie wykresów i tabel z arkusza kalkulacyjnego (wliczając tabele przestawne), Automatyczne numerowanie rozdziałów, punktów, akapitów, tabel i rysunków, Automatyczne tworzenie spisów treści, formatowanie nagłówków i stopek stron, Sprawdzanie pisowni w języku polskim, śledzenie zmian wprowadzonych przez użytkowników, Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności, Określenie układu strony (pionowa/pozioma), Wydruk dokumentów, Wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pochodzących z arkusza kalkulacyjnego i z narzędzia do zarządzania informacją prywatną, Pracę na dokumentach utworzonych przy pomocy Microsoft Word 2010 lub w jego starszych wersjach (m.in. Microsoft Word 2007, 2003) z zapewnieniem bezproblemowej konwersji wszystkich elementów i atrybutów dokumentu, Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji. ARKUSZ MUSI UMOŻLIWIAĆ: Tworzenie raportów tabelarycznych, tworzenie wykresów liniowych (wraz z linią trendu), słupkowych, kołowych, Tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu, Tworzenie raportów z zewnętrznych źródeł danych (inne arkusze kalkulacyjne, bazy danych zgodne z ODBC, pliki tekstowe, pliki XML, webservice), Tworzenie i edycję kwerend bazodanowych i webowych. Narzędzia wspomagające analizę statystyczną i finansową, analizę wariantową i rozwiązywanie problemów optymalizacyjnych, Tworzenie raportów tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczną zmianę wymiarów oraz wykresów bazujących na danych z tabeli przestawnych, wyszukiwanie i zamianę danych, wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowego, Nazywanie komórek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie, Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności, Formatowanie czasu, daty i wartości finansowych z polskim formatem, zapis wielu arkuszy kalkulacyjnych w jednym pliku, Zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Excel 2010 lub w jego starszych wersjach (m.in. Microsoft Excel 2007, 2003) z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich funkcji specjalnych i makropoleceń, Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji. NARZĘDZIE DO PREZENTACJI MUSI UMOŻLIWIAĆ: Przygotowywanie prezentacji multimedialnych, które będą: prezentowane przy użyciu projektora multimedialnego, drukowane w formacie umożliwiającym robienie notatek, zapisane jako prezentacja tylko do odczytu, Nagrywanie narracji i dołączanie jej do prezentacji, opatrywanie slajdów notatkami dla prezentera, Umieszczanie i formatowanie tekstów, obiektów graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych i wideo, Umieszczanie tabel i wykresów pochodzących z arkusza kalkulacyjnego, możliwość tworzenia animacji obiektów i całych slajdów, Odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źródłowym arkuszu kalkulacyjnym, Prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdy i notatki prezentera, Pełna zgodność z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania MS PowerPoint 2010 lub w jego starszych wersjach (m.in. PowerPoint 2007, 2003) NARZĘDZIE DO ZARZĄDZANIA INFORMACJĄ PRYWATNĄ MUSI UMOŻLIWIAĆ: Pobieranie i wysyłanie poczty elektronicznej z serwera pocztowego, Filtrowanie niechcianej poczty elektronicznej (spam) oraz określanie listy zablokowanych i bezpiecznych nadawców, Tworzenie katalogów, pozwalających katalogować pocztę elektroniczną, Tworzenie reguł przenoszących automatycznie nową pocztę elektroniczną do określonych katalogów bazując na słowach zawartych w tytule, adresie nadawcy i odbiorcy, oflagowanie poczty elektronicznej z określeniem terminu przypomnienia, Zarządzanie kalendarzem, udostępnianie kalendarza innym użytkownikom, przeglądanie kalendarza innych użytkowników, Zapraszanie uczestników na spotkanie, co po ich akceptacji powoduje automatyczne wprowadzenie spotkania w ich kalendarzach, zarządzanie listą zadań, zlecanie zadań innym użytkownikom, zarządzanie listą kontaktów, udostępnianie listy kontaktów innym użytkownikom, przeglądanie listy kontaktów innych użytkowników, Możliwość przesyłania kontaktów innym użytkownikom NARZĘDZIE DO TWORZENIA NOTATEK MUSI UMOŻLIWIAĆ: Tworzenie notatek w trybie graficznym, organizować zapisane notatki, Umożliwiać wyeksportowanie zawartości do innej bazy lub zapisanie w postaci HTMLowego archiwum, Znakowanie tekstu, korzystanie z wyszukiwania pełnotekstowego, poprawianie błędów pisowni. Oprogramowanie Office 2010 dla Użytkowników domowych i małych firm (PKC ) wersja OEM 2 szt lub równoważny, spełniający następujące wymagania: pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika, prostota i intuicyjność obsługi, pozwalająca na pracę osobom nieposiadającym umiejętności technicznych, oraz: 1. Oprogramowanie musi umożliwiać tworzenie i edycję dokumentów elektronicznych w ustalonym formacie, który spełnia następujące warunki: posiada kompletny i publicznie dostępny opis formatu, umożliwia wykorzystanie schematów XML, obsługuje w ramach standardu formatu podpis elektroniczny zgodnie z Tabelą A.1.1 załącznika 2 Rozporządzenia w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2005r. Nr 212, poz.1766, z późn. zm.). 2. Oprogramowanie musi umożliwiać dostosowanie dokumentów i szablonów do potrzeb instytucji oraz udostępniać narzędzia umożliwiające dystrybucję odpowiednich szablonów do właściwych odbiorców. 3. W skład oprogramowania muszą wchodzić narzędzia programistyczne umożliwiające automatyzację pracy i wymianę danych pomiędzy dokumentami i aplikacjami (język makropoleceń, język skryptowy). 4. Do aplikacji musi być dostępna pomoc w języku polskim. 5. Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych musi zawierać: Edytor tekstów, Arkusz kalkulacyjny, Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji, Narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami), Narzędzie do tworzenia notatek. EDYTOR MUSI UMOŻLIWIAĆ: Edycję i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z obsługą języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty, Wstawianie oraz formatowanie tabel, wstawianie oraz formatowanie obiektów graficznych, Wstawianie wykresów i tabel z arkusza kalkulacyjnego (wliczając tabele przestawne), Automatyczne numerowanie rozdziałów, punktów, akapitów, tabel i rysunków, Automatyczne tworzenie spisów treści, formatowanie nagłówków i stopek stron, Sprawdzanie pisowni w języku polskim, śledzenie zmian wprowadzonych przez użytkowników, Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności, Określenie układu strony (pionowa/pozioma), Wydruk dokumentów, Wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pochodzących z arkusza kalkulacyjnego i z narzędzia do zarządzania informacją prywatną. Pracę na dokumentach utworzonych przy pomocy Microsoft Word 2010 lub w jego starszych wersjach (m.in. Microsoft Word 2007, 2003) z zapewnieniem bezproblemowej konwersji wszystkich elementów i atrybutów dokumentu, Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji. ARKUSZ MUSI UMOŻLIWIAĆ: Tworzenie raportów tabelarycznych, tworzenie wykresów liniowych (wraz z linią trendu), słupkowych, kołowych, Tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu, Tworzenie raportów z zewnętrznych źródeł danych (inne arkusze kalkulacyjne, bazy danych zgodne z ODBC, pliki tekstowe, pliki XML, webservice), Tworzenie i edycję kwerend bazodanowych i webowych. Narzędzia wspomagające analizę statystyczną i finansową, analizę wariantową i rozwiązywanie problemów optymalizacyjnych, Tworzenie raportów tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczną zmianę wymiarów oraz wykresów bazujących na danych z tabeli przestawnych, wyszukiwanie i zamianę danych, wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowego, Nazywanie komórek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie, Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności, Formatowanie czasu, daty i wartości finansowych z polskim formatem, zapis wielu arkuszy kalkulacyjnych w jednym pliku, Zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Excel 2010 lub w jego starszych wersjach (m.in. Microsoft Excel 2007, 2003) z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich funkcji specjalnych i makropoleceń, Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji. NARZĘDZIE DO PREZENTACJI MUSI UMOŻLIWIAĆ: Przygotowywanie prezentacji multimedialnych, które będą: prezentowane przy użyciu projektora multimedialnego, drukowane w formacie umożliwiającym robienie notatek, zapisane jako prezentacja tylko do odczytu, Nagrywanie narracji i dołączanie jej do prezentacji, opatrywanie slajdów notatkami dla prezentera, Umieszczanie i formatowanie tekstów, obiektów graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych i wideo, Umieszczanie tabel i wykresów pochodzących z arkusza kalkulacyjnego, możliwość tworzenia animacji obiektów i całych slajdów, Odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źródłowym arkuszu kalkulacyjnym, Prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdy i notatki prezentera, Pełna zgodność z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania MS PowerPoint 2010 lub w jego starszych wersjach (m.in. PowerPoint 2007, 2003) NARZĘDZIE DO ZARZĄDZANIA INFORMACJĄ PRYWATNĄ MUSI UMOŻLIWIAĆ: Pobieranie i wysyłanie poczty elektronicznej z serwera pocztowego, Filtrowanie niechcianej poczty elektronicznej (spam) oraz określanie listy zablokowanych i bezpiecznych nadawców, Tworzenie katalogów, pozwalających katalogować pocztę elektroniczną, Tworzenie reguł przenoszących automatycznie nową pocztę elektroniczną do określonych katalogów bazując na słowach zawartych w tytule, adresie nadawcy i odbiorcy, oflagowanie poczty elektronicznej z określeniem terminu przypomnienia, Zarządzanie kalendarzem, udostępnianie kalendarza innym użytkownikom, przeglądanie kalendarza innych użytkowników, Zapraszanie uczestników na spotkanie, co po ich akceptacji powoduje automatyczne wprowadzenie spotkania w ich kalendarzach, zarządzanie listą zadań, zlecanie zadań innym użytkownikom, zarządzanie listą kontaktów, udostępnianie listy kontaktów innym użytkownikom, przeglądanie listy kontaktów innych użytkowników, Możliwość przesyłania kontaktów innym użytkownikom NARZĘDZIE DO TWORZENIA NOTATEK MUSI UMOŻLIWIAĆ: Tworzenie notatek w trybie graficznym, organizować zapisane notatki Umożliwiać wyeksportowanie zawartości do innej bazy lub zapisanie w postaci HTMLowego archiwum Znakowanie tekstu, korzystanie z wyszukiwania pełnotekstowego, poprawianie błędów pisowni. UWAGA do każdego pakietu wsparcie techniczne bezpłatne producenta na oprogramowanie biurowe m.in. poprawki i aktualizacje zabezpieczeń powinno być udzielane do momentu wygaśnięcia okresu wspierania przez niego danego produktu (bezterminowo). Oprogramowanie Office 2003 Standard wersja BOXszt. 7 Oprogramowanie Office 2007 Standard wersja BOX szt.6 Oprogramowanie Office 2010 dla Użytkowników domowych i małych firm wersja BOXszt.1 Oprogramowanie Office 2010 dla Użytkowników domowych i małych firm wersja (pkc)OEM szt.2 Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia: oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy (bez śladów użytkowania), aktualnie produkowany na rynku (rok produkcji nie wcześniejszy niż 2012r.) przedmiot zamówienia musi posiadać: kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty itp. oraz niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie, oraz winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zmawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany. wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej. Wymagania dot. gwarancji zostały opisane w opisie przedmiotu zamówienia, dla każdej części indywidualnie. Gwarancja zaoferowana przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, staje się automatycznie postanowieniem umowy i nie może ulec zmianie oraz będzie liczona od daty podpisania protokołu z odbioru. Jeżeli dla danych pozycji Zamawiający wskazał klasę, markę czy znak towarowy sprzętu, to dopuszcza się oferowanie sprzętu równoważnego pod warunkiem bezwzględnego zachowania norm, konstrukcji, parametrów i standardów, którymi charakteryzuje się sprzęt wskazany przez Zamawiającego. W tym wypadku na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech. Należy wtedy sporządzić załączyć specyfikację techniczną oferowanego sprzętu jako załącznik do Formularza Ofertowego. W przeprowadzonym dowodzie należy odnieść się do norm, konstrukcji, parametrów oraz standardów i dokonać porównania, z którego musi wynikać, iż sprzęt oferowany jako równoważny jest identyczny lub lepszy od sprzętu wskazanego przez Zamawiającego. Nie spełnienie, któregokolwiek z punktów granicznych dla poszczególnej pozycji wymienionej w opisie przedmiotu oferowanego sprzętu powoduje odrzucenie oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.