eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mykanów › adaptacja terenu na wiejskie centrum sportu i rekreacji w Borownie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-03-31

POZYCJA 16735

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Mykanów: adaptacja terenu na wiejskie centrum sportu i rekreacji w Borownie Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Mykanów, do kontaktów: 1) w zakresie merytorycznym - Waldemar Ucielak, w sprawach dotyczących procedury zamówień publicznych - Anna Szulc-Kimla, ul. Samorządowa 1, 42-233 Mykanów, tel. +48 034 3288019 w. 32, fax +48 034 3288019 w. 32, e-mail: ug@mykanow.pl, www.mykanow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Gmina Mykanów, Urząd Gminy w Mykanowie, 1) w zakresie merytorycznym - Waldemar Ucielak, w sprawach dotyczących procedury zamówień publicznych - Anna Szulc-Kimla, ul. Samorządowa 1, stanowisko ds. zamówień publicznych, I piętro, p.5, 42-233 Mykanów, tel. +48 034 3288019 w. 32, fax +48 034 3288019 w. 32, e-mail: ug@mykanow.pl, www.mykanow.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja terenu na wiejskie centrum sportu i rekreacji w Borownie. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zakres zadania obejmuje budowę boiska do piłki nożnej z wyposażeniem - 5512 m kw. o nawierzchni w postaci darni trawy sportowej 2 letniej wykładanej z rolki na podłożu odwadniającym z kruszywa łamanego, wykonanie drogi dojazdowej, parkingu, wykonanie odwodnienia płyty boiska. Ponadto należy wykonać prace rozbiórkowe istniejących obiektów. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Borowno, gmina Mykanów, Polska. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje prace rozbiórkowe, ziemne, odwodnienie terenu, zagospodarowanie terenu - boisko sportowe, roboty drogowe. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.08.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wymagane wadium: 7 000,00 zł Zabezpieczenie należytego wykonania kontraktu Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, będzie zobowiązany dostarczyć zabezpieczenie należytego wykonania w wysokości 10% ceny ofertowej, najpóźniej w dniu zawarcia umowy. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Jedna faktura przejściowa i faktura końcowa. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Konsorcjum/ Porozumienie cywilno-prawne (solidarna odpowiedzialność prawna za wykonanie zamówienia). 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: a) Wykonawcy muszą spełniać wymogi art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177) Prawo zamówień publicznych oraz warunki określone w SIWZ. b) Wykonawcy musza złożyć dokumenty wymienione w SIWZ c) Wykonawcy, którzy nie złożą dokumentów, potwierdzających spełnienie wymaganych przez zamawiającego warunków, zostaną wykluczeni z udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na mocy art. 24, ust.2 pkt.3 ww. ustawy. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz ni podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177) Prawo zamówień publicznych. b) Wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem,( wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 2. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w szczególności odpowiednie uprawnienia budowlane do wykonywania robót drogowych ) oraz dokumenty wydane przez odpowiednią Izbę Samorządu Zawodowego stwierdzające, że poszczególni kierownicy robót są członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego, 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., tj. potwierdzające odpowiednio, że w przypadku wykonawcy będącego: a) osobą fizyczną - tej osoby fizycznej; b) spółką jawną - wspólnika; c) spółką partnerską - partnera lub członka zarządu; d) spółką komandytową - komplementariusza; e) spółką komandytowo-akcyjną - komplementariusza; f) osobą prawną (nie wymienioną powyżej) - urzędującego członka organu zarządzającego nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innego przestępstwa popełnionego w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 6. Oświadczenie (z art. 22 ust. 1 pkt 1)-4)) sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: a) Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: - roczny obrót wykonawcy w ostatnich 3 latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, musi wynosić co najmniej 500 000,00 złotych rocznie , - posiadać dostępne środki finansowe lub posiadać zdolność kredytową (tzn. środki jeszcze nie zaangażowana dla innych działań wykonawcy) w wysokości co najmniej 300 000,00 złotych. b) Wymagane dokumenty: 1. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu ( w przypadku braku obowiązku badania sprawozdania oświadczenie wykonawcy o braku obowiązku badania sprawozdania), a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk, aktywa oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 2. Informacje o których mowa powyżej muszą być również przedstawione w formie streszczenia, sporządzonego na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ 3. informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca posiadanie przez wykonawcę środków finansowych lub posiadanie przez wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. Przy przedstawieniu powyższych dokumentów sporządzonych w walucie innej niż złoty należy podać wartość przeliczoną na złote według średniego kursu NBP z dnia ukazania się niniejszego ogłoszenia o przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: - posiadać następujący Sprzęt Koparka o pojemności co najmniej 0,6 m sześc. minimum 1 sztuka, samochód samowyładowczy minimum 1sztuka, równiarka minimum 1 sztuka ,walec ogumiony minimum 1 sztuka, walec statyczny samojezdny minimum 1 sztuka - Zaproponować do realizacji niniejszego zamówienia następujący Personel I. Kierownik robót z uprawnieniami z zakresu dróg II. W okresie ostatnich 5 lat od dnia ukazania się ogłoszenia o przetargu w BZP wykonawca ukończył, jako główny wykonawca, 1 zamówienie podobne do niniejszego zamówienia. Przez zamówienie podobne należy rozumieć zamówienie dotyczące budowy lub modernizacji boiska sportowego, placu z odwodnieniem, parkingu z odwodnieniem o wartości minimum 100 000 zł b) Wymagane dokumenty: 1. Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7) niezbędnego do wykonania niniejszego zamówienia Sprzętu jakim dysponuje wykonawca, potwierdzający posiadanie przez wykonawcę wymaganego Sprzętu, 2. Wykaz osób i podmiotów ( sporządzony według wzorów stanowiących załącznik nr 5), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Dla kierownika robót należy załączyć kserokopię uprawnień oraz zaświadczenie o przynależności do izby 3. Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 8) zawierający potwierdzenie ukończenia, przez wykonawcę, w wymaganym okresie, wymaganych zamówień podobnych. Jeżeli okres prowadzenia prac jest krótszy od wskazanego powyżej należy wskazać prace za ten okres. Należy załączyć dokument potwierdzający, że roboty zostały należycie wykonane. Przy uwzględnianiu zamówień opłacanych w walucie innej niż złoty należy podać wartość przeliczoną na złote według średniego kursu NBP z dnia ukazania się niniejszego ogłoszenia o przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - 70 PLN + 22% VAT. Warunki i sposób płatności: SIWZ w języku polskim można uzyskać na pisemny wniosek i po okazaniu dowodu wpłaty ww. kwoty nie podlegającej zwrotowi na rachunek bankowy Zamawiającego: SIWZ jest do wglądu w Urzędzie Gminy, 42-233 Mykanów , ul. Samorządowa 1, osoby do kontaktów: Anna Szulc-Kimla, Waldemar Ucieklak tel (+48 034) 3288019 wew.32, e-mail: ug @ mykanow.pl. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 15.05.2006 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Przedstawiciele wykonawców, którzy bedą chcieli wziąć udział w publicznej sesji otwarcia ofert. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: godzina 11:15, Urząd Gminy, 42-200 Mykanów, ul. Samorządowa 1, pok. 5.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Wizyta na placu budowy nie będzie organizowana przez zamawiającego. 5) Data wysłania ogłoszenia:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.