eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Wykonanie modernizacji operatu ewidencji gruntów i budynków oraz mapy zasadniczej w Zakliczynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-22

Tarnów: Wykonanie modernizacji operatu ewidencji gruntów i budynków oraz mapy zasadniczej w Zakliczynie
Numer ogłoszenia: 167340 - 2012; data zamieszczenia: 22.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Tarnowie , ul. Narutowicza 38, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 688 33 47, faks 14 688 33 67.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji operatu ewidencji gruntów i budynków oraz mapy zasadniczej w Zakliczynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków oraz mapy zasadniczej. Prace modernizacyjne w zakresie ewidencji będą prowadzone w trybie art. 24a ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 z późn. zm.) i mają za zadanie dostosowanie istniejących danych ewidencyjnych do wymogów określonych w rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz. 454) oraz uzupełnienie bazy danych ewidencyjnych w celu utworzenia pełnego zakresu zbiorów danych ewidencyjnych zgodnie z wymogami ww. Rozporządzenia - tj. założenie ewidencji budynków i lokali oraz aktualizacja użytków gruntowych na terenach zabudowanych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 3 000,- zł (słownie złotych: Trzy tysiące 00/100 ) - może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w : - pieniądzu- przelewem na rachunek Zamawiającego w: Bank Pekao SA: 22 1240 4748 1111 0000 4878 9640 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z p. zm.)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia- pkt.4.1 lit. a SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał: - co najmniej 2 zamówienia których przedmiotem było wykonanie łącznie: modernizacji ewidencji gruntów, założenie ewidencji budynków oraz wykonanie numerycznej mapy zasadniczej dla całego obrębu o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każde zamówienie LUB - co najmniej 2 zamówienia , których przedmiotem było wykonanie modernizacji ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków o wartości nie mniejszej niż 70 000 zł. brutto każde i co najmniej 2 zamówienia , których przedmiotem było wykonanie numerycznej mapy zasadniczej dla całego obrębu o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł. brutto każde LUB - co najmniej 1 zamówienia , którego przedmiotem było wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków o wartości nie mniejszej niż 70 000 zł brutto i oc najmniej 1 zamówienie , którego przedmiotem było wykonanie numerycznej mapy zasadniczej dla całego obrębu o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł. brutto oraz co najmniej 1 zamówienia którego przedmiotem było wykonanie łącznie modernizacji mapy zasadniczej dla całego obrębu o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł. brutto. UWAGA1 : Pod pojęciem numerycznej mapy zasadniczej należy rozumieć mapę o pełnej treści według instrukcji /K1 Mapa zasadnicza/ wydanej w 1998r. przez Głównego Geodetę Kraju UWAGA 2: W przypadku, gdy Wykonawca w przetargu polega na wiedzy i doświadczeniu - zasobach innego podmiotu (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków) podmiot ten musi uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Ponadto z załączonych do oferty dokumentów musi wynikać, że usługi zrealizowane przez ten podmiot zostały wykonane należycie Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia - pkt.4.1 lit. a SIWZ i dokumentu o którym mowa w pkt. 4 e SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia - pkt.4.1 lit. a SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wykazania, że w czasie realizacji zamówienia Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował minimum: - dwoma osobami z uprawnieniami zawodowymi o których mowa w ustawie z dnia 17 maja 1989r. - Prawo Geodezyjnej i Kartograficzne (Dz.U. Nr 193 z 2010r. poz. 1287) w zakresie 1,2 LUB - dwoma osobami z uprawnieniami zawodowymi o których mowa w ustawie z dnia 17 maja 1989r. - Prawo Geodezyjnej i Kartograficzne (Dz.U. Nr 193 z 2010r. poz. 1287) w zakresie 1 i co najmniej dwoma osobami z uprawnieniami zawodowymi o których mowa w ustawie z dnia 17 maja 1989r. - Prawo Geodezyjnej i Kartograficzne (Dz.U. Nr 193 z 2010r. poz. 1287) w zakresie 2 LUB - jedną osobą z uprawnieniami zawodowymi o których mowa w ustawie z dnia 17 maja 1989r. - Prawo Geodezyjnej i Kartograficzne (Dz.U. Nr 193 z 2010r. poz. 1287) w zakresie 1,2 oraz co najmniej jedną osobą z uprawnieniami zawodowymi o których mowa w ustawie z dnia 17 maja 1989r. - Prawo Geodezyjnej i Kartograficzne (Dz.U. Nr 193 z 2010r. poz. 1287) w zakresie 1 oraz co najmniej jedną osobą z uprawnieniami zawodowymi o których mowa w ustawie z dnia 17 maja 1989r. - Prawo Geodezyjnej i Kartograficzne (Dz.U. Nr 193 z 2010r. poz. 1287) w zakresie 2 UWAGA: Jeżeli Wykonawca w przetargu (niezależnie od charakteru prawnego łączących stosunków z innymi podmiotami) polega na zasobie innego podmiotu - osobie zdolnej do wykonania zamówienia, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tą osobą, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji osoby z uprawnieniami jak wskazano wyżej, na okres korzystania z tej osoby przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści dokumentu i oświadczenia - pkt.4.1 lit. a ,b SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia - pkt.4.1 lit. a SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz oferty - według wzoru jak w zał. nr 1 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo dla osoby /osób zaciągających zobowiązania cywilno - prawne w imieniu Wykonawcy udzielone przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań cywilno - prawnych w imieniu Wykonawcy (w przypadku gdy oferta oraz oświadczenia złożone w przetargu podpisane są przez osoby, których uprawnienia do podpisywania dokumentów w imieniu Wykonawcy nie wynikają z dokumentów załączonych do oferty). Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać, do jakich czynności upoważniona jest osoba. 3. Informacja o Podwykonawcach - jeżeli dotyczy - według wzoru jak w zał. nr 1 do SIWZ 4. W przypadku gdy odrębne przepisy wymagają zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej celem wykazania, że oferta została złożona i podpisana przez osobę uprawnioną i właściwie umocowaną, Wykonawca przedkłada zaświadczenie (a w przypadku spółki cywilnej zaświadczenia) o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia sytuacji powodującej konieczność dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ) w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a.Zamawiający dopuszcza zmiany osób uczestniczących przy wykonywaniu umowy, które są w niej wymienione - w trakcie realizacji umowy. Zmiana musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje zmianę taką wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie proponowanych osób będą nie gorsze niż wymagane postanowieniami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. b.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy dotyczących: - zmiany sposobu i zakresu wykonania zamówienia w przypadku zmiany przepisów prawnych powodujących konieczność dokonania zmian w umowie, - zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku, gdy zmiana terminu jest konieczna z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, których Wykonawca nie mógł przewidzieć przed zawarciem umowy, a które wpływają na niemożność dochowania terminu realizacji zamówienia przez Wykonawcę. c.Zmiany treści umowy dopuszczone w pkt. a-b nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia określonego w umowie. d.Każda ze stron zobowiązana jest niezwłocznie poinformować o okolicznościach stanowiących podstawę do dokonania zmiany w umowie. e.Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności z uwzględnieniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. f.Wykonawca nie może przenieść na osobę trzecią praw lub obowiązków wynikających z umowy w całości lub części.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/tarnowski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: zamowienia@powiat.tarnow.pl Starostwo Powiatowe w Tarnowie ul. Narutowicza 38, 33-100 Tarnów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2012 godzina 12:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Tarnowie ul. Narutowicza 38, w pokoju nr 2 (Dziennik Podawczy - parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.