Ogłoszenie z dnia 2011-06-21
Kielce: WYKONANIE USŁUG DORADCZYCH W RAMACH PROJEKTU AUDYT MARKETINGOWY MŁODEJ FIRMY- NOWĄ USŁUGĄ DLA PRZEDSIĘBIORSTW ŚWIADCZONĄ PRZEZ INSTYTUCJE OTOCZENIA BIZNESU
Numer ogłoszenia: 167334 - 2011; data zamieszczenia: 21.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kielecki Park Technologiczny , ul. Piotrkowska 6, 25-510 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 36 76 355, faks 041 36 76 355.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.technopark.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna jst.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE USŁUG DORADCZYCH W RAMACH PROJEKTU AUDYT MARKETINGOWY MŁODEJ FIRMY- NOWĄ USŁUGĄ DLA PRZEDSIĘBIORSTW ŚWIADCZONĄ PRZEZ INSTYTUCJE OTOCZENIA BIZNESU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług doradczych w postaci kompleksowych Audytów Marketingowych Młodej Firmy wraz z raportami (dalej: audyty) we wskazanych przez Zamawiającego przedsiębiorstwach prowadzących działalność na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w ramach realizowanego przez Zamawiającego projektu pt. ,Audyt Marketingowy Młodej Firmy (AMMF) - nową usługą dla przedsiębiorstw świadczoną przez Instytucje Otoczenia Biznesu, dofinansowanym z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Działania 5.2 Wspieranie instytucji otoczenia biznesu świadczących usługi proinnowacyjne oraz ich sieci o znaczeniu ponadregionalnym, w sposób wskazany poniżej, Zadanie 1. Przeprowadzenie przez pracowników Wykonawcy wskazanych w przedmiotowej ofercie 15 usług doradczych o charakterze proinnowacyjnym w formie Audytów Marketingowych Młodej Firmy (AMMF) wraz z opracowaniem raportów w zakresie rekomendacji dla firm w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2011 r. Zadanie 2. Udział pracowników Wykonawcy wskazanych w przedmiotowej ofercie w 30 usługach doradczych o charakterze proinnowacyjnym w formie Audytów Marketingowych Młodej Firmy (AMMF) prowadzonych przez osobę wskazaną przez Zamawiającego a następnie opracowanie raportów w zakresie rekomendacji dla firm w okresie od dnia 01.01.2012 do dnia 31.10.2012 r. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług doradczych w sposób opisany poniżej. Zadanie 1. Przeprowadzenie przez pracowników Wykonawcy wskazanych w przedmiotowej ofercie 15 usług doradczych o charakterze proinnowacyjnym w formie Audytów Marketingowych Młodej Firmy (AMMF) wraz z opracowaniem raportów w zakresie rekomendacji dla firm w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2011 r. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług doradczych AMMF na podstawie narzędzi (ankiet, formularzy) przekazanych przez Zamawiającego. W ramach świadczonej usługi doradczej AMMF Wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia badania kwestionariuszowego oraz bezpośredniego wywiadu skoncentrowanego na podejmowanych w przedsiębiorstwie działaniach marketingowych. Badanie dotyczyć będzie przede wszystkim oceny działań marketingowych zgodnie z koncepcją 4P lub 7P oraz wskazanie potencjalnych szans i zagrożeń dla firm w obszarze marketingu dla jej produktów, usług. Na podstawie informacji uzyskanych w trakcie przeprowadzonego audytu w firmie Wykonawca opracuje raport zawierający ocenę dotychczasowych działań marketingowych w przedsiębiorstwie według koncepcji 4P (Produkt, Cena, Dystrybucja, Promocja), a dla firm usługowych rozszerzenie raportu do koncepcji 7P (Produkt, Cena, Dystrybucja, Promocja, Ludzie, Proces, Świadectwo Materialne), analizę SWOT oraz rekomendacje w zakresie podjęcia przez firmę działań prorozwojowych i innowacyjnych w sferze marketingu. Badania przeprowadzone będą przez ekspertów w siedzibie firm poddawanych audytom przy udziale Konsultanta wskazanego przez Zamawiającego, zgodnie z ustalonym wspólnie harmonogramem. Młode firmy (działające na rynku do 3 lat), które będą poddawane audytom marketingowym zostaną wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usług doradczych AMMF podzielonych na następujące etapy: ETAP I - od dnia podpisania umowy do 31.08.2011 Przeprowadzenie usługi doradczej AMMF u 3 młodych przedsiębiorców posiadających siedzibę na terenie kraju i opracowanie raportów w zakresie rekomendacji i podjęcia przez firmę działań prorozwojowych i innowacyjnych w sferze procesu marketingu. ETAP II - 1.09.2011-31.10.2011 Przeprowadzenie usługi doradczej AMMF u 9 młodych przedsiębiorców posiadających siedzibę na terenie kraju i opracowanie raportów w zakresie rekomendacji i podjęcia przez firmę działań prorozwojowych i innowacyjnych w sferze procesu marketingu. ETAP III - 1.11.2011-31.12.2011 Przeprowadzenie usługi doradczej AMMF u 3 młodych przedsiębiorców posiadających siedzibę na terenie kraju i opracowanie raportów w zakresie rekomendacji i podjęcia przez firmę działań prorozwojowych i innowacyjnych w sferze procesu marketingu. Wykonawca przygotuje w formie pisemnej i elektronicznej dokumentację z każdej przeprowadzonej usługi AMMF (3 egzemplarze) w języku polskim wraz z prezentacją multimedialną w formacie MS Power Point. Dla przeprowadzenia usługi doradczej AMMF Wykonawca uwzględni w cenie koszty dojazdu do przedsiębiorstw poddawanych audytowi i ewentualne koszty zakwaterowania i wyżywienia jeżeli będą one niezbędne do przeprowadzenia usługi w przedsiębiorstwie. Harmonogram świadczenia usług doradczych wskazany w opisie Zadania nr 1 jest zgodny z harmonogramem realizacji projektu pn. Audyt Marketingowy Młodej Firmy (AMMF) - nową usługą dla przedsiębiorstw świadczoną przez Instytucje Otoczenia Biznesu i nie podlega zmianom. Zadanie 2. Wykonanie 30 usług doradczych o charakterze proinnowacyjnym (AMMF) przez pracowników Wykonawcy, wymienionych w Załączniku nr 5 Wykaz osób do SIWZ, przy udziale osób wyznaczonych przez Zamawiającego w celu podniesienia kompetencji tych osób w zakresie umiejętności świadczenia ww. usług w okresie od dnia 01.01.2012 do dnia 31.10.2012 r. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług doradczych AMMF na podstawie zaktualizowanych po zakończeniu Zadania 1 narzędzi (ankiet, formularzy) przekazanych przez Zamawiającego. Udział pracowników Wykonawcy będzie polegać na nadzorze merytorycznym, tj. nad prawidłowym przebiegiem audytu, w którym będzie współuczestniczyć Konsultant wyznaczony przez Zamawiającego. Badania audytowe przeprowadzone będą wspólnie przez Konsultantów wraz z pracownikami Wykonawcy w siedzibie firm poddawanych audytom, zgodnie z harmonogramem. Badanie dotyczyć będzie przede wszystkim oceny działań marketingowych zgodnie z koncepcją 4P lub 7P oraz wskazanie potencjalnych szans i zagrożeń dla firm w obszarze marketingu dla jej produktów, usług. Na podstawie informacji uzyskanych w trakcie przeprowadzonego audytu w firmie pracownicy Wykonawcy opracują raport zawierający ocenę dotychczasowych działań marketingowych w przedsiębiorstwie według koncepcji 4P (Produkt, Cena, Dystrybucja, Promocja), a dla firm usługowych rozszerzenie raportu do koncepcji 7P (Produkt, Cena, Dystrybucja, Promocja, Ludzie, Proces, Świadectwo Materialne), analizę SWOT oraz rekomendacje w zakresie podjęcia przez firmę działań prorozwojowych i innowacyjnych w sferze marketingu. Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usług doradczych AMMF podzielonych na następujące etapy: ETAP IV - 1.01.2012-28.02.2012 Przeprowadzenie usługi doradczej AMMF u 6 młodych przedsiębiorców posiadających siedzibę na terenie kraju i opracowanie raportów w zakresie rekomendacji i podjęcia przez firmę działań prorozwojowych i innowacyjnych w sferze procesu marketingu. ETAP V - 1.03.2012-31.04.2012 Przeprowadzenie usługi doradczej AMMF u 6 młodych przedsiębiorców posiadających siedzibę na terenie kraju i opracowanie raportów w zakresie rekomendacji i podjęcia przez firmę działań prorozwojowych i innowacyjnych w sferze procesu marketingu. ETAP VI - 1.05.2012-30.06.2012 Przeprowadzenie usługi doradczej AMMF u 6 młodych przedsiębiorców posiadających siedzibę na terenie kraju i opracowanie raportów w zakresie rekomendacji i podjęcia przez firmę działań prorozwojowych i innowacyjnych w sferze procesu marketingu. ETAP VII - 01.07.2012-31.08.2012 Przeprowadzenie usługi doradczej AMMF u 6 młodych przedsiębiorców posiadających siedzibę na terenie kraju i opracowanie raportów w zakresie rekomendacji i podjęcia przez firmę działań prorozwojowych i innowacyjnych w sferze procesu marketingu. ETAP VIII - 01.09.2012-31.10.2012 Przeprowadzenie usługi doradczej AMMF u 6 młodych przedsiębiorców posiadających siedzibę na terenie kraju i opracowanie raportów w zakresie rekomendacji i podjęcia przez firmę działań prorozwojowych i innowacyjnych w sferze procesu marketingu. Wykonawca przygotuje w formie pisemnej i elektronicznej dokumentację z przeprowadzonej usługi, w tym raport w zakresie rekomendacji i podjęcia przez firmę działań prorozwojowych i innowacyjnych w sferze procesu marketingu (3 egzemplarze) w języku polskim wraz z prezentacją multimedialną w formacie MS Power Point. Dla przeprowadzenia usługi doradczej AMMF Wykonawca uwzględni w cenie koszty dojazdu do przedsiębiorstw poddawanych audytowi i ewentualne koszty zakwaterowania i wyżywienia jeżeli będą one niezbędne do przeprowadzenia usługi w przedsiębiorstwie. Harmonogram świadczenia usług doradczych wskazany w opisie Zadania nr 2 jest zgodny z harmonogramem realizacji projektu pn. Audyt Marketingowy Młodej Firmy (AMMF) - nową usługą dla przedsiębiorstw świadczoną przez Instytucje Otoczenia Biznesu i nie podlega zmianom. Zamawiający informuje, że ze względu na etapowy charakter realizowanego zamówienia wynikający z harmonogramu projektu Audyt Marketingowy Młodej Firmy (AMMF) - nową usługą dla przedsiębiorstw świadczoną przez Instytucje Otoczenia Biznesu termin i miejsce przeprowadzenia audytów w firmach zostanie przekazane Wykonawcy co najmniej na 7 dni przed każdym z planowanych audytów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium przez Wykonawcę
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usług doradczych o charakterze proinnowacyjnym wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wyjaśnienie: Usługa doradcza o charakterze proinnowacyjnym, służy utworzeniu lub rozwojowi przedsiębiorstwa przez wdrożenie nowego lub istotnie ulepszonego produktu (wyrobu lub usługi), nowego lub istotnie ulepszonego procesu, nowej metody marketingowej lub nowej metody organizacyjnej w przyjętych przez przedsiębiorstwo zasadach działania, w organizacji miejsca pracy lub w stosunkach z otoczeniem. (ROZPORZĄDZENIE MINISTRA GOSPODARKI, z dnia 24 maja 2011 r., w sprawie Krajowego Systemu Usług dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Dz. U. nr 112, poz 656, par. 3 ust. 1 lit b.) Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować co najmniej 4 osobami posiadającymi wykształcenie minimum wyższe magisterskie związane z marketingiem, public relations lub zarządzaniem oraz minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie świadczenia usług o charakterze proinnowacyjnym. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów. Wskazane osoby, które spełnią ww. warunek zostaną wpisane do kwalifikowanej bazy danych ekspertów projektu pt. Audyt Marketingowy Młodej Firmy (AMMF) - nową usługą dla przedsiębiorstw świadczoną przez Instytucje Otoczenia Biznesu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Stopnie i tytuły naukowe - 20
- 3 - Kwalifikacje i Doświadczenie - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.technopark.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kielecki Park Technologiczny ul. Piotrkowska 6 25-510 Kielce..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2011 godzina 10:30, miejsce: Kielecki Park Technologiczny ul. Piotrkowska 6 25-510 Kielce..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projektu pn. Audyt Marketingowy Młodej Firmy (AMMF) - nową usługą dla przedsiębiorstw świadczoną przez Instytucje Otoczenia Biznesu dofinansowanego na podstawie umowy nr U - POIG.05.02.00-00-027/10 - 00 i współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 5.2 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Obsługa Oddziału GDDKiA w Kielcach w zakresie: Obsługa administracyjno -biurowa
- Zakup i sukces. dostawy cewników balonowych do litotrypsji wewnątrznaczyniowej z dzierżawą konsoli dla Zespołu Pracowni Radiologii Zabiegowej, Hemodynamiki i Elektrokardiologii ŚCK WSzZ w Kielcach
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z placówek SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II w latach 2024 - 2025
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Usługa konserwacji, nadzoru i serwisu instalacji klimatyzacji, wentylacji oraz chłodu w obiektach Politechniki Świętokrzyskiej
- Dzierżawa urządzenia do syntezy radiofarmaceutyków i wyposażenia do kontroli jakości radiofarmaceutyków 18FPSMA1007 oraz zakup materiałów i odczynników do wytworzenia18FPSMA1007 dla ZMN -PET ŚCO .
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.