eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › WYKONANIE USŁUG DORADCZYCH W RAMACH PROJEKTU AUDYT MARKETINGOWY MŁODEJ FIRMY- NOWĄ USŁUGĄ DLA PRZEDSIĘBIORSTW ŚWIADCZONĄ PRZEZ INSTYTUCJE OTOCZENIA BIZNESU



Ogłoszenie z dnia 2011-06-21

Kielce: WYKONANIE USŁUG DORADCZYCH W RAMACH PROJEKTU AUDYT MARKETINGOWY MŁODEJ FIRMY- NOWĄ USŁUGĄ DLA PRZEDSIĘBIORSTW ŚWIADCZONĄ PRZEZ INSTYTUCJE OTOCZENIA BIZNESU
Numer ogłoszenia: 167334 - 2011; data zamieszczenia: 21.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kielecki Park Technologiczny , ul. Piotrkowska 6, 25-510 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 36 76 355, faks 041 36 76 355.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.technopark.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna jst.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE USŁUG DORADCZYCH W RAMACH PROJEKTU AUDYT MARKETINGOWY MŁODEJ FIRMY- NOWĄ USŁUGĄ DLA PRZEDSIĘBIORSTW ŚWIADCZONĄ PRZEZ INSTYTUCJE OTOCZENIA BIZNESU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług doradczych w postaci kompleksowych Audytów Marketingowych Młodej Firmy wraz z raportami (dalej: audyty) we wskazanych przez Zamawiającego przedsiębiorstwach prowadzących działalność na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w ramach realizowanego przez Zamawiającego projektu pt. ,Audyt Marketingowy Młodej Firmy (AMMF) - nową usługą dla przedsiębiorstw świadczoną przez Instytucje Otoczenia Biznesu, dofinansowanym z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Działania 5.2 Wspieranie instytucji otoczenia biznesu świadczących usługi proinnowacyjne oraz ich sieci o znaczeniu ponadregionalnym, w sposób wskazany poniżej, Zadanie 1. Przeprowadzenie przez pracowników Wykonawcy wskazanych w przedmiotowej ofercie 15 usług doradczych o charakterze proinnowacyjnym w formie Audytów Marketingowych Młodej Firmy (AMMF) wraz z opracowaniem raportów w zakresie rekomendacji dla firm w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2011 r. Zadanie 2. Udział pracowników Wykonawcy wskazanych w przedmiotowej ofercie w 30 usługach doradczych o charakterze proinnowacyjnym w formie Audytów Marketingowych Młodej Firmy (AMMF) prowadzonych przez osobę wskazaną przez Zamawiającego a następnie opracowanie raportów w zakresie rekomendacji dla firm w okresie od dnia 01.01.2012 do dnia 31.10.2012 r. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług doradczych w sposób opisany poniżej. Zadanie 1. Przeprowadzenie przez pracowników Wykonawcy wskazanych w przedmiotowej ofercie 15 usług doradczych o charakterze proinnowacyjnym w formie Audytów Marketingowych Młodej Firmy (AMMF) wraz z opracowaniem raportów w zakresie rekomendacji dla firm w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2011 r. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług doradczych AMMF na podstawie narzędzi (ankiet, formularzy) przekazanych przez Zamawiającego. W ramach świadczonej usługi doradczej AMMF Wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia badania kwestionariuszowego oraz bezpośredniego wywiadu skoncentrowanego na podejmowanych w przedsiębiorstwie działaniach marketingowych. Badanie dotyczyć będzie przede wszystkim oceny działań marketingowych zgodnie z koncepcją 4P lub 7P oraz wskazanie potencjalnych szans i zagrożeń dla firm w obszarze marketingu dla jej produktów, usług. Na podstawie informacji uzyskanych w trakcie przeprowadzonego audytu w firmie Wykonawca opracuje raport zawierający ocenę dotychczasowych działań marketingowych w przedsiębiorstwie według koncepcji 4P (Produkt, Cena, Dystrybucja, Promocja), a dla firm usługowych rozszerzenie raportu do koncepcji 7P (Produkt, Cena, Dystrybucja, Promocja, Ludzie, Proces, Świadectwo Materialne), analizę SWOT oraz rekomendacje w zakresie podjęcia przez firmę działań prorozwojowych i innowacyjnych w sferze marketingu. Badania przeprowadzone będą przez ekspertów w siedzibie firm poddawanych audytom przy udziale Konsultanta wskazanego przez Zamawiającego, zgodnie z ustalonym wspólnie harmonogramem. Młode firmy (działające na rynku do 3 lat), które będą poddawane audytom marketingowym zostaną wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usług doradczych AMMF podzielonych na następujące etapy: ETAP I - od dnia podpisania umowy do 31.08.2011 Przeprowadzenie usługi doradczej AMMF u 3 młodych przedsiębiorców posiadających siedzibę na terenie kraju i opracowanie raportów w zakresie rekomendacji i podjęcia przez firmę działań prorozwojowych i innowacyjnych w sferze procesu marketingu. ETAP II - 1.09.2011-31.10.2011 Przeprowadzenie usługi doradczej AMMF u 9 młodych przedsiębiorców posiadających siedzibę na terenie kraju i opracowanie raportów w zakresie rekomendacji i podjęcia przez firmę działań prorozwojowych i innowacyjnych w sferze procesu marketingu. ETAP III - 1.11.2011-31.12.2011 Przeprowadzenie usługi doradczej AMMF u 3 młodych przedsiębiorców posiadających siedzibę na terenie kraju i opracowanie raportów w zakresie rekomendacji i podjęcia przez firmę działań prorozwojowych i innowacyjnych w sferze procesu marketingu. Wykonawca przygotuje w formie pisemnej i elektronicznej dokumentację z każdej przeprowadzonej usługi AMMF (3 egzemplarze) w języku polskim wraz z prezentacją multimedialną w formacie MS Power Point. Dla przeprowadzenia usługi doradczej AMMF Wykonawca uwzględni w cenie koszty dojazdu do przedsiębiorstw poddawanych audytowi i ewentualne koszty zakwaterowania i wyżywienia jeżeli będą one niezbędne do przeprowadzenia usługi w przedsiębiorstwie. Harmonogram świadczenia usług doradczych wskazany w opisie Zadania nr 1 jest zgodny z harmonogramem realizacji projektu pn. Audyt Marketingowy Młodej Firmy (AMMF) - nową usługą dla przedsiębiorstw świadczoną przez Instytucje Otoczenia Biznesu i nie podlega zmianom. Zadanie 2. Wykonanie 30 usług doradczych o charakterze proinnowacyjnym (AMMF) przez pracowników Wykonawcy, wymienionych w Załączniku nr 5 Wykaz osób do SIWZ, przy udziale osób wyznaczonych przez Zamawiającego w celu podniesienia kompetencji tych osób w zakresie umiejętności świadczenia ww. usług w okresie od dnia 01.01.2012 do dnia 31.10.2012 r. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług doradczych AMMF na podstawie zaktualizowanych po zakończeniu Zadania 1 narzędzi (ankiet, formularzy) przekazanych przez Zamawiającego. Udział pracowników Wykonawcy będzie polegać na nadzorze merytorycznym, tj. nad prawidłowym przebiegiem audytu, w którym będzie współuczestniczyć Konsultant wyznaczony przez Zamawiającego. Badania audytowe przeprowadzone będą wspólnie przez Konsultantów wraz z pracownikami Wykonawcy w siedzibie firm poddawanych audytom, zgodnie z harmonogramem. Badanie dotyczyć będzie przede wszystkim oceny działań marketingowych zgodnie z koncepcją 4P lub 7P oraz wskazanie potencjalnych szans i zagrożeń dla firm w obszarze marketingu dla jej produktów, usług. Na podstawie informacji uzyskanych w trakcie przeprowadzonego audytu w firmie pracownicy Wykonawcy opracują raport zawierający ocenę dotychczasowych działań marketingowych w przedsiębiorstwie według koncepcji 4P (Produkt, Cena, Dystrybucja, Promocja), a dla firm usługowych rozszerzenie raportu do koncepcji 7P (Produkt, Cena, Dystrybucja, Promocja, Ludzie, Proces, Świadectwo Materialne), analizę SWOT oraz rekomendacje w zakresie podjęcia przez firmę działań prorozwojowych i innowacyjnych w sferze marketingu. Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usług doradczych AMMF podzielonych na następujące etapy: ETAP IV - 1.01.2012-28.02.2012 Przeprowadzenie usługi doradczej AMMF u 6 młodych przedsiębiorców posiadających siedzibę na terenie kraju i opracowanie raportów w zakresie rekomendacji i podjęcia przez firmę działań prorozwojowych i innowacyjnych w sferze procesu marketingu. ETAP V - 1.03.2012-31.04.2012 Przeprowadzenie usługi doradczej AMMF u 6 młodych przedsiębiorców posiadających siedzibę na terenie kraju i opracowanie raportów w zakresie rekomendacji i podjęcia przez firmę działań prorozwojowych i innowacyjnych w sferze procesu marketingu. ETAP VI - 1.05.2012-30.06.2012 Przeprowadzenie usługi doradczej AMMF u 6 młodych przedsiębiorców posiadających siedzibę na terenie kraju i opracowanie raportów w zakresie rekomendacji i podjęcia przez firmę działań prorozwojowych i innowacyjnych w sferze procesu marketingu. ETAP VII - 01.07.2012-31.08.2012 Przeprowadzenie usługi doradczej AMMF u 6 młodych przedsiębiorców posiadających siedzibę na terenie kraju i opracowanie raportów w zakresie rekomendacji i podjęcia przez firmę działań prorozwojowych i innowacyjnych w sferze procesu marketingu. ETAP VIII - 01.09.2012-31.10.2012 Przeprowadzenie usługi doradczej AMMF u 6 młodych przedsiębiorców posiadających siedzibę na terenie kraju i opracowanie raportów w zakresie rekomendacji i podjęcia przez firmę działań prorozwojowych i innowacyjnych w sferze procesu marketingu. Wykonawca przygotuje w formie pisemnej i elektronicznej dokumentację z przeprowadzonej usługi, w tym raport w zakresie rekomendacji i podjęcia przez firmę działań prorozwojowych i innowacyjnych w sferze procesu marketingu (3 egzemplarze) w języku polskim wraz z prezentacją multimedialną w formacie MS Power Point. Dla przeprowadzenia usługi doradczej AMMF Wykonawca uwzględni w cenie koszty dojazdu do przedsiębiorstw poddawanych audytowi i ewentualne koszty zakwaterowania i wyżywienia jeżeli będą one niezbędne do przeprowadzenia usługi w przedsiębiorstwie. Harmonogram świadczenia usług doradczych wskazany w opisie Zadania nr 2 jest zgodny z harmonogramem realizacji projektu pn. Audyt Marketingowy Młodej Firmy (AMMF) - nową usługą dla przedsiębiorstw świadczoną przez Instytucje Otoczenia Biznesu i nie podlega zmianom. Zamawiający informuje, że ze względu na etapowy charakter realizowanego zamówienia wynikający z harmonogramu projektu Audyt Marketingowy Młodej Firmy (AMMF) - nową usługą dla przedsiębiorstw świadczoną przez Instytucje Otoczenia Biznesu termin i miejsce przeprowadzenia audytów w firmach zostanie przekazane Wykonawcy co najmniej na 7 dni przed każdym z planowanych audytów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium przez Wykonawcę

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usług doradczych o charakterze proinnowacyjnym wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wyjaśnienie: Usługa doradcza o charakterze proinnowacyjnym, służy utworzeniu lub rozwojowi przedsiębiorstwa przez wdrożenie nowego lub istotnie ulepszonego produktu (wyrobu lub usługi), nowego lub istotnie ulepszonego procesu, nowej metody marketingowej lub nowej metody organizacyjnej w przyjętych przez przedsiębiorstwo zasadach działania, w organizacji miejsca pracy lub w stosunkach z otoczeniem. (ROZPORZĄDZENIE MINISTRA GOSPODARKI, z dnia 24 maja 2011 r., w sprawie Krajowego Systemu Usług dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Dz. U. nr 112, poz 656, par. 3 ust. 1 lit b.) Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować co najmniej 4 osobami posiadającymi wykształcenie minimum wyższe magisterskie związane z marketingiem, public relations lub zarządzaniem oraz minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie świadczenia usług o charakterze proinnowacyjnym. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów. Wskazane osoby, które spełnią ww. warunek zostaną wpisane do kwalifikowanej bazy danych ekspertów projektu pt. Audyt Marketingowy Młodej Firmy (AMMF) - nową usługą dla przedsiębiorstw świadczoną przez Instytucje Otoczenia Biznesu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Stopnie i tytuły naukowe - 20
  • 3 - Kwalifikacje i Doświadczenie - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.technopark.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kielecki Park Technologiczny ul. Piotrkowska 6 25-510 Kielce..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2011 godzina 10:30, miejsce: Kielecki Park Technologiczny ul. Piotrkowska 6 25-510 Kielce..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projektu pn. Audyt Marketingowy Młodej Firmy (AMMF) - nową usługą dla przedsiębiorstw świadczoną przez Instytucje Otoczenia Biznesu dofinansowanego na podstawie umowy nr U - POIG.05.02.00-00-027/10 - 00 i współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 5.2 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.