eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipce Reymontowskie › Przebudowa drogi dojazdowej do pól we wsi Wola Drzewiecka Kolonia Rowy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-21

Lipce Reymontowskie: Przebudowa drogi dojazdowej do pól we wsi Wola Drzewiecka Kolonia Rowy.
Numer ogłoszenia: 167290 - 2011; data zamieszczenia: 21.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lipce Reymontowskie , ul. Reymonta 24, 96-127 Lipce Reymontowskie, woj. łódzkie, tel. 046 8316197, faks 046 8316268.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipcereymontowskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi dojazdowej do pól we wsi Wola Drzewiecka Kolonia Rowy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi dojazdowej do pól we wsi Wola Drzewiecka Kolonia Rowy o długości 0,896 km. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 3960,00 m2,2) wykonanie podbudowy z klińca 0-31,5mm - 3198,00 m2, 3) wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym - 80,00 m3, 4) oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową nawierzchni - 3104,00 m2, 5) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych (warstwa wiążąca) dla KR-2 o uziarnieniu 0/16 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm - 3104,00 m2, 6) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych (warstwa ścieralna) dla KR-2 o uziarnieniu 0/12,8mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm - 3010,00 m2, 7) wyrównanie poboczy z uzupełnieniem klińcem 0-31,5 mm - 22,50 m3, 8) profilowanie i zagęszczenie poboczy - 2 x 225,00 m2, 9) zainstalowanie oznakowania pionowego (słupki i znaki drogowe) - 2 x 12 szt., 10) oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp - 0,15 m, 11) oczyszczenie przepustów - 17,00 m, 12) regulacja pionowa studzienek (zaworów) wodociągowych - 1,20 m3. Zamówienie obejmuje również: 1) obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu oraz wykonaniu geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, 2) organizację i zabezpieczenie placu budowy, 3) uporządkowanie terenu po budowie, 4) sporządzenie i przedłożenie dokumentacji powykonawczej, 5) oraz wszelkie inne prace określone w projekcie budowlanym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, nie objęte specyfikacją istotnych warunków zamówienia, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, do 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum dwa zadania polegające na budowie lub remoncie dróg o wartości robót brutto nie mniejszej niż 270.000,00 zł każda realizacja. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamowień publcznych oraz gdy Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi posiadającymi uprawienia budowlane w specjalności drogowej (minimum 1 osoba). Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawyPrawo zamówień publicznych oraz gdy Wykonawca posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż 350.000,00 zł. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) jeśli Wykonawca jest osobą fizyczną dołącza oświadczenie w zakresie braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznychwg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4) kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót, 5) dokument, określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo może być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, 6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 7) w przypadku Wykonawcy polegającego na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji zamówienia, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, 8) w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, musi zostać przedłożyć informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, sporządzona niewcześnie niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty wskutek wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisywania umowy lub wystąpienie których nie zależy od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. W szczególności Zamawiający ustanawia następujące przypadki i warunki umożliwiające zmianę treści umowy: 1) działania siły wyższej, 2) wystąpienie warunków atmosferycznych i zdarzeń losowych, które utrudniają lub uniemożliwiając prowadzenie robót w umówiony sposób, 3) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych podziemnych sieci, instalacji i urządzeń oraz niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, 4) konieczności zmiany osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub innych osób wyznaczonych do kierowania i nadzorowania procesu budowlanego, 5) zaistnienie konieczności ograniczenia lub rezygnacji z części umownego zakresu robót, 6) zaistnienia konieczności wykonania robót zamiennych, 7) wystąpienia konieczności wykonania zamówień dodatkowych, od których zależy wykonanie przedmiotu umowy, 8) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia. Dopuszczalny zakres zmian umowy w sprawie zamówienia publicznego obejmuje: 1) możliwość zmiany terminu zakończenia realizacji zamówienia i innych terminów umownych, 2) możliwość zmiany osób uprawnionych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub innych osób wyznaczonych do kierowania i nadzorowania procesu budowlanego, 3) możliwość zmiany umówionego wynagrodzenia wynikającej z porównania rozmiaru i wartości robót zamiennych z robotami pierwotnie zamówionymi z zastrzeżeniem nieprzekraczalności ceny ofertowej, która będzie stanowić maksymalną graniczną kwotę umówionego wynagrodzenia, 4) możliwość zmniejszenia wynagrodzenia umownego poprzez korektę wartości umowy po cenach i stawkach wynikających z kosztorysu ofertowego Wykonawcy, 5) modyfikację rozmiaru i rodzaju robót w zakresie ustalonych robót zamiennych, bez możliwości jednak rozszerzenia zakresu zamówienia w związku z zakazem wynikającym z art. 140 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipcereymontowskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lipce Reymontowskie, 96-127 Lipce Reymontowskie ul. Reymonta 24, pokój nr 2 lub 3..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2011 godzina 10:00, miejsce: W sekretariacie Urzędu Gminy Lipce Reymontowskie, 96-127 Lipce Reymontowskie ul. Reymonta 24, pokój nr 4..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.