eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Bieżąca obsługa i eksploatacja przepompowni przywałowych na terenie powiatu sandomierskiego i opatowskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-01

Kielce: Bieżąca obsługa i eksploatacja przepompowni przywałowych na terenie powiatu sandomierskiego i opatowskiego
Numer ogłoszenia: 167271 - 2009; data zamieszczenia: 01.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach , ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3340105 wew. 209, 309, faks 041 3340105 wew. 409.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szmiuw.kielce.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca obsługa i eksploatacja przepompowni przywałowych na terenie powiatu sandomierskiego i opatowskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest obsługa, eksploatacja oraz bieżąca konserwacja (bez kosztów energii elektrycznej) niżej wymienionych przepompowni przywałowych zlokalizowanych na terenie powiatu Sandomierz i Opatów. 1) Przepompownia Sandomierz - Nadbrzezie, m., gm., pow. Sandomierz, 2) Przepompownia Kępa Chwałowska, gm. Dwikozy, pow. Sandomierz 3) Przepompownia Linów, gm. Zawichost, pow. Sandomierz 4) Przepompownia Zajezierze, gm. Samborzec, pow. Sandomierz 5) Przepompownia Grabina, gm. Łoniów, pow. Sandomierz 6) Przepompownia Szewce, gm. Samborzec, pow. Sandomierz 7) Przepompownia Nowe, gm. Ożarów, pow. Opatów CZĘŚĆ A. Ogólne obowiązki przejmującego urządzenia przepompowni w eksploatację i bieżącą konserwację. a) utrzymanie w stałej gotowości technicznej urządzeń (pomp) wraz z urządzeniami elektroenergetycznymi, b) utrzymanie w dobrym stanie technicznym urządzeń towarzyszących: budynków i przepompowni wraz z terenem w granicach ogrodzenia, kanałów dopływowych odpływowych, zasilania energetycznego, dróg dojazdowych, c) prowadzenie eksploatacji zgodnie z instrukcjami eksploatacyjnymi, d) zatrudnienie odpowiedniej ilości pracowników, do obsługi urządzeń przepompowni posiadających odpowiednie kwalifikacje, e) zakup odpowiedniego sprzętu, narzędzi i materiałów, które są niezbędne do obsługi i eksploatacji oraz w przypadku awarii, f) prowadzenie odpowiednich dokumentów wymaganych instrukcjami eksploatacyjnymi i wytycznymi podanymi w części B, g) informowanie na bieżąco Zleceniodawcę o zauważonych zmianach i uszkodzeniach mających ujemny wpływ na bezpieczeństwo budowli, zainstalowanych urządzeń mechanicznych, pomp oraz elektrycznych, h) strzeżenie aby osoby niepowołane nie miały dostępu do terenu przepompowni. i) ubezpieczenie przepompowni wraz z wyposażeniem od kradzieży z włamaniem i rabunku. CZĘŚĆ B. Szczegółowe obowiązki przejmującego obsługę, eksploatację i bieżącą konserwację. a) utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń (pompy, suwnica, zasilanie energetyczne) znajdujących się w przepompowniach, b) zakup odpowiednich smarów oraz olejów niezbędnych do właściwej pracy urządzeń (ilość smarów i olejów wg norm zużycia dla danego rodzaju urządzenia), c) prowadzenia pomiarów i przeglądów urządzeń energetycznych oraz sprzętu p. pożarowego wg załączonej instrukcji, d) prowadzenie bieżącej obsługi urządzeń zgodnie z obowiązującymi instrukcjami eksploatacyjnymi, które są do wglądu w przepompowni i u Zamawiającego, e) prowadzenie codzienne Książki pracy pomp znajdującej się w przepompowni, f) wykonywanie prac konserwacyjnych - bieżąca konserwacja. Zakres prac konserwacyjnych wyszczególniono w zał. nr 5 do SIWZ, g) udział w okresowym wiosennym przeglądzie oraz w razie zachodzących potrzeb, h) prowadzenie zgodnie z przepisami BHP prac związanych z bieżącą obsługą, ze szczególnym zwróceniem uwagi na: - osoby zatrudnione przy oczyszczaniu zanieczyszczeń zbiornika przy przepompowni powinny umieć posługiwać się łodzią, pontonem, posiadać umiejętności ratownictwa tonących oraz być przeszkolonym w zakresie udzielania pierwszej pomocy, - wszystkie prace wykonywane nad wodą oraz przy których istnieje możliwość upadku do wody winny być dokonywane z odpowiednią asekuracją. Najmniejsza ilość zatrudnionych osób do w/w czynności to 2 osoby (nawet wtedy gdy dla danej pracy lub czynności wystarczy 1 osoba), - osoby zatrudnione przy odrąbywaniu lodu wokół wylotów z przewodów rurowych od przepompowni powinny być zabezpieczone pasami bezpieczeństwa, - usuwanie zanieczyszczeń ze skarpy odwodnej zbiorników oraz naprawy jej ubezpieczeń powinno odbywać się z rusztowania przystosowanego do pochylenia skarpy zaopatrzonego w poręcze i umocowanego do korony zapory czołowej przy pomocy liny, - przed każdym uruchomieniem i zatrzymaniem pomp obsługa powinna założyć rękawice dielektryczne i kalosze dielektryczne oraz sprawdzić czy nie powoduje zagrożenia bezpieczeństwa obsługi i otoczenia. i) zatrudnienie odpowiedniej ilości pracowników z uprawnieniami w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych (zabrania się dopuszczenia pracownika do pracy lub obsługi bez uprawnień elektrycznych grupy E). UWAGA: Wszelkie szkody wynikłe na wskutek niewłaściwej eksploatacji przepompowni ponosić będzie Wykonawca. j) nawiązanie bezpośredniego kontaktu w przypadku: - nadejścia wielkich wód, - awarii budowli lub urządzenia mechanicznego, czy elektrycznego, - ogłoszenia pogotowia i alarmu przeciwpowodziowego, z jednostkami Zamawiającego tj. Świętokrzyskim Zarządem Melioracji i Urządzeń Wodnych R/O w Sandomierzu - tel. (015) 833 - 40 - 41 UWAGA: W przypadku ogłoszenia alarmu przeciwpowodziowego przez Wojewódzkie Centrum Zarządzania Kryzysowego w Kielcach przejmujący Wykonawca musi być w stałej dyspozycji i wykonywać jego polecenia za pośrednictwem Świętokrzyskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach. Telefony Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Kielcach - (041) 342 11 10, (041) 344 33 33. Ponadto należy być w kontakcie: - z powiatowymi zespołami reagowania kryzysowego w Sandomierzu i w Opatowie, - z odpowiednimi gminami, na terenie których zlokalizowane są przepompownie, - z Komendami Powiatowymi Państwowej Straży Pożarnej w Sandomierzu i Opatowie. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać: - na warunkach określonych niniejszym ogłoszeniem, SIWZ i wzorem umowy oraz zgodnie z: - warunkami Zamawiającego - obowiązującymi przepisami BHP; - polskimi normami oraz obowiązującymi normami branżowymi, - zasadami wiedzy technicznej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.11.10 - 71.31.11.10 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 3 000,00 zł (trzy tysiące złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Uczestnikiem postępowania mogą być Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj z 2007 r. Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. - zwanej dalej ustawą) określone szczegółowo w pkt.2 oraz nie podlegający wykluczeniu stosownie do art. 24 ust 1 i 2 ustawy. Wykonawca składający ofertę winien załączyć do niej oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z: - art. 22 ust. 1 pt. 1 - 3 ustawy (we wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). ( forma dokumentu oryginał). - art. 22 ust. 1 pt. 4 ustawy (we wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ). ( forma dokumentu oryginał). W przypadku Wykonawców składających wspólnie ofertę (konsorcjum) Wykonawcy składają jedno przedmiotowe oświadczenie z mocy art. 22 ust.1 pkt. 1 - 3. Oświadczenie to podpisują wszyscy przedstawiciele wchodzący w skład konsorcjum albo pełnomocnik (lider) jeżeli jest upoważniony do złożenia takiego oświadczenia woli (na mocy udzielonego pełnomocnictwa lub umowy konsorcjum, załączonych do oferty). Oświadczenie z mocy art. 22 ust. 1 pt. 4 ustawy (we wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ). Sporządza odrębnie( podpisuje) każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Niezależnie od powyższego ogólnego warunku udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawca winien spełnić także warunki w zakresie posiadania: 2.1. Doświadczenia zawodowego Wykonawcy - wykonanie w okresie ostatnich trzech lat (01.10.2006r. do 30.09.2009r.) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej usługi polegającej na bieżącej obsłudze i eksploatacji co najmniej dwóch pompowni przywałowych przez okres co najmniej 12 miesięcy. 2.2. Potencjału kadrowego - dysponowanie dla realizacji przedmiotowego zamówienia osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia, w tym co najmniej: 2.2.1. kierownikiem prac posiadającym odpowiednie uprawnienia w zakresie obiektów budowlanych gospodarki wodnej lub melioracji wodnych, która jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej 2.2.2. czterema osobami z uprawnieniami w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych (uprawnienia elektryczne co najmniej grupy E) wydanymi przez komisję kwalifikacyjną Stowarzyszenia Energetyków Polskich - po jednej dla każdej pompowni. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia. Ww warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Na potwierdzenie spełniania warunków należy dołączyć dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605 z późn. zmianami) a mianowicie: 3.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten ma stwierdzać stan prawny Wykonawcy, zakres jego działalności potwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych i wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; UWAGA: W przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej i przedłożenia do oferty zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z którego wynika, iż jest więcej niż jeden przedsiębiorca ( wspólnik) należy do tego dokumentu załączyć kserokopie umowy spółki poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników. Warunek nie ma zastosowania w odniesieniu do spółek jawnych w przypadku załączenia do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru - Krajowego Rejestru Sądowego, jeżeli ujawniono w nim wspólników spółki, oraz sposób reprezentowania spółki (składania oświadczeń woli). 3.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentu o których mowa w pkt. 3.1 składa odpowiedni dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości; 3.3. Jeżeli w kraju, pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, pochodzenia osoby w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania pkt 3.2 stosuje się odpowiednio. 3.4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3.2 lub 3.3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.5. W odniesieniu do dokumentów wymienionych w pkt 3.2 i 3.3 dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 4. Dla potwierdzenia spełnienia warunku, o których mowa w pkt. 2 Wykonawca przedkłada następujące dokumenty: 4.1. Wykaz zakończonych w okresie ostatnich trzech lat (01.10.2006r. do 30.09.2009r.) usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz nazwy zamawiającego wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Treść zawarta w wykazie winna potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 2.1. (we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru oferty). 4.2. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - tj.: 4.2.1. kierownikiem prac posiadającym odpowiednie uprawnienia w zakresie obiektów budowlanych gospodarki wodnej lub melioracji wodnych, która jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - (we wzorze stanowiącym załącznik nr 2a do wzoru oferty) Treść dokumentów musi spełniać wymagania określone w pkt. 2.2.1. W przypadku gdy Wykonawca będzie dysponował osobami do wykonania zamówienia załączy pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia 4.2.2. czterema osobami z uprawnieniami w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych (uprawnienia elektryczne co najmniej grupy E) wydanymi przez komisję kwalifikacyjną Stowarzyszenia Energetyków Polskich - po jednej dla każdej pompowni - (we wzorze stanowiącym załącznik nr 2b do wzoru oferty). Treść dokumentów musi spełniać wymagania określone w pkt. 2.2.2. W przypadku gdy Wykonawca będzie dysponował osobami do wykonania zamówienia załączy pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia 4.3. W przypadku gdy w powyższym wykazie Wykonawca wykaże osoby, którymi będzie dysponował, załączy do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania tej osoby. 5. Dokumenty, o których mowa powyżej winny być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć realizację części zamówienia w zakresie robót budowlanych podwykonawcom, zobowiązany jest zamieścić w tej sprawie informację w ofercie. 7. W przypadku, gdy ofertę składa grupa Wykonawców występująca wspólnie: - Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (osoba fizyczna lub prawna) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w tym przygotowania oferty i podpisania dokumentów) albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - każdy z partnerów występujących wspólnie musi złożyć wymagane ustawą oraz niniejszą specyfikacją dokument wymieniony w pkt. 3.1 oraz oświadczenie w zakresie art. 22 ust 1 pkt 4 na warunkach określonych w pkt 1. - dokumenty wymieniowe w pkt 4.1 i 4.2 może dołączyć dowolny uczestnik tej umowy, tak aby warunki stawiane przez Zamawiającego spełnili łącznie wszyscy Wykonawcy występujący wspólnie. Uwaga: Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana Wykonawcy przedłożą Zamawiającemu przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowę regulującą współpracę tych wykonawców, w której m.in. stwierdzona będzie solidarna odpowiedzialność za wypełnienie zobowiązań wynikających z umowy. 8. oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z: - art. 22 ust. 1 pt. 1 - 3 ustawy (we wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). ( forma dokumentu oryginał). - art. 22 ust. 1 pt. 4 ustawy (we wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ). ( forma dokumentu oryginał)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szmiuw.kielce.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, pok.209.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.