eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jordanów › JordanówUsługi szkoleniowe dla beneficjentów ostatecznych Projektu Systemowego realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jordanowie pod nazwą - Lepsze Jutro-współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII- Promocja Integracji Społecznej- Działanie 7.1. - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji - Poddziałanie 7.1.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-21

Jordanów: Jordanów: Usługi szkoleniowe dla beneficjentów ostatecznych Projektu Systemowego realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jordanowie pod nazwą - Lepsze Jutro-współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII- Promocja Integracji Społecznej- Działanie 7.1. - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji - Poddziałanie 7.1.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 167268 - 2011; data zamieszczenia: 21.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 112312 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jordanowie, ul. Bł. Ks. P. Dańkowskiego 10, 34-240 Jordanów, woj. małopolskie, tel. 18 2675369, faks 18 2675369.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Jordanów: Usługi szkoleniowe dla beneficjentów ostatecznych Projektu Systemowego realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jordanowie pod nazwą - Lepsze Jutro-współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII- Promocja Integracji Społecznej- Działanie 7.1. - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji - Poddziałanie 7.1.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja merytoryczna i obsługa techniczno - logistyczna usług szkoleniowych w ramach projektu systemowego p.n. Lepsze jutro - Zadanie 1 Aktywna integracja. Projekt realizowany jest przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jordanowie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.1. Zadanie składać się będzie z 3-ech usług szkoleniowych. 2. Cel projektu Celem głównym projektu jest zapewnienie równego dostępu do zatrudnienia osobom zagrożonym wykluczeniem społecznym, wykluczonym oraz dyskryminowanym na rynku pracy oraz podwyższenie statusu społecznego i zawodowego 25 klientów GOPS w Jordanowie. Cele szczegółowe: 1.Nabycie, podniesienie kwalifikacji zawodowych uczestników-czek projektu 2.Zwiększenie umiejętności aktywnego poszukiwania pracy i poruszania się po rynku pracy 3.Zwiększenie motywacji do działania i wzrost wiary we własne siły 4.Rozwój i upowszechnienie form aktywnej integracji 5. Upowszechnianie pracy socjalnej 6.Wzmocnienie potencjału Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jordanowie. 3. Grupy docelowe projektu - odbiorcy usług szkoleniowych. Grupami docelowymi projektu systemowego będzie łącznie 25 osób (kobiety i mężczyźni), korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zamieszkujących na terenie gminy Jordanów, w wieku aktywności zawodowej (18-64 lata) które są bezrobotne lub nieaktywne zawodowo. Wybór grupy docelowej został dokonany na podstawie wywiadów oraz danych ze Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Gminy Jordanów, z której wynika, że osoby bezrobotne oraz nieaktywne zawodowo są najliczniejszą grupą korzystającą z pomocy Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej. Wsparciem (kontraktem socjalnym) zostanie objętych 25 osób (kobiety i mężczyźni). Uczestnicy projektu z powodu pozostawania bez zatrudnienia znajdują się w trudnej sytuacji finansowej i są objęte wieloletnią pomocą tutejszego ośrodka. Brak możliwości zatrudnienia wynika głównie z braku wyuczonego zawodu, którego nie są w stanie samodzielnie nabyć ze względu na złą sytuację materialno- ekonomiczną. Długotrwałe pozostawanie bez zatrudnienia a tym samym bez stałych dochodów stwarza zagrożenie wykluczenia społecznego zarówno samych osób jak i ich rodzin, dlatego też aby zapobiec procesowi marginalizacji wskazane jest kompleksowe wsparcie uczestników projektu i stworzenie im warunków wspomagających wejście na rynek pracy jak i integracji ze środowiskiem społecznym. Osoby te maja trudności z samodzielnym podjęciem zatrudnienia również ze względu na poniższe bariery: - brak motywacji do zmiany własnej sytuacji, - brak umiejętności psychospołecznych, - zła sytuacja materialno- ekonomiczna, - nieumiejętność autoprezentacji -brak kompetencji życiowych i społecznych 4. Usługa szkoleniowa 1 - Trening kompetencji i umiejętności społecznych 4.1 Założenia modułu: 4.1.1. Tematyka szkolenia:. warsztaty składają się z nauki umiejętności komunikacji interpersonalnej oraz treningu asertywności i umiejętności społecznych oraz dodatkowo z uwagi na specyfikę grupy - technik aktywnego poszukiwania pracy, gospodarowania własnym budżetem. 4.1.2 Usługa szkoleniowa obejmuje 5 dni szkoleniowych na 1 grupę - łącznie Zamawiający przewiduje 40 godzin dydaktycznych dla 1 grupy szkoleniowej, 4.1.3 Forma przeprowadzonych szkoleń - warsztaty-ćwiczenia. 4.1.4 Liczba osób - 25. 4.1.5 Liczba certyfikatów - 25. 4.1.6 Liczba godzin dydaktycznych - 40. 4.1.7 Realizacja modułu: II kwartał 2011 (czerwiec 2011) w układzie poniedziałek - piątek w jednym cyklu (40 h) na miejscu w Jordanowie. 4.2 Zadania Wykonawcy: 4.2.1 Obowiązki organizacyjne: a) Zapewnienie sali szkoleniowej na terenie Jordanowa z wyposażeniem (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie, papier do flipczartu, flipczart, czajnik bezprzewodowy). Sala powinna mieścić minimalnie 25 osób. Krzesła tapicerowane, temperatura w sali 21 - 230C, sala ma spełniać odpowiednie warunki BHP b) zapewnienie jednego ciepłego posiłku dla każdego uczestnika szkolenia oraz dodatkowo serwisu kawowego z poczęstunkiem (kawa, herbata, woda, suche ciastka) podczas szkoleń - 2 razy dziennie; c) oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Projektu systemowego oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. d) przygotowanie i dostarczenie uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych ologowanych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania materiałów w ramach POKL e) przygotowanie, przeprowadzenie i sprawdzenie pre i post testów f) przygotowanie i przeprowadzenie ankiet poszkoleniowych po każdym szkoleniu 4.2.2. Inne obowiązki Wykonawcy: a) Wykonawca przygotuje szczegółowy program oraz harmonogram szkolenia, prezentacje multimedialne, certyfikaty-zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, b) Wykonawca zapewni prelegentów-trenerów z kompetencjami do prowadzenia warsztatów i ćwiczeń w przedmiotowym zakresie. c) Wykonawca dokona wpisu o szkoleniu i związanych z nim szczegółach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie z Zamawiającym. d) Wykonawca wystawi uczestnikom szkolenia zaświadczenia-certyfikaty o ukończeniu szkolenia zawierających informację o jego temacie oraz wymiarze godzin, e) Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych opracowanych zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem. f) Wykonawca obejmie wszystkich uczestników szkolenia ubezpieczeniem od nieszczęśliwych wypadków. g) Po zakończeniu usługi szkoleniowej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację szkolenia, na którą złożą się: listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów, listy potwierdzające korzystanie z posiłków, kopie certyfikatów, dziennik zajęć, informację o wykonaniu usługi szkoleniowej. h) przestrzeganie przepisów z Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych 5.Usługa szkoleniowa 2 - Kursy zawodowe wraz z badaniami medycyny pracy 5.1 Założenia modułu: 5.1.1. Moduł obejmuje usługę przeprowadzenia kursów zawodowych: kelner-barman, opiekunka dziecięca, kucharz-sporządzanie potraw regionalnych, podstawa obsługi komputera. 5.1.2 Ze względu na specyfikę modułu Wykonawca może zlecić realizację kursów zawodowych uprawnionemu do realizacji określonych typów kursów podwykonawcy. 5.1.3 Forma przeprowadzonych szkoleń - warsztaty-ćwiczenia-kurs-wykład. 5.1.4 Liczba osób - 25 w tym: -Kurs kelner- barman - 6 osób -Kurs opiekunka dziecięca - 2 osoby -Kurs kucharz - sporządzanie potraw regionalnych - 17 osób Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnych zmian ilości uczestników w poszczególnych kursach, jednak ogólna liczba uczestników nie może przekroczyć 25 osób. Kurs podstaw obsługi komputera dla wszystkich 25 osób 5.1.5 Liczba certyfikatów za kursy zawodowe - 25 5.1.6 Liczba certyfikatów za kurs podstaw obsługi komputera - 25 5.1.7 Liczba godzin dydaktycznych dla: -Kurs kelner- barman - 60 godzin dydaktycznych -Kurs opiekunka dziecięca - 40 godzin dydaktycznych -Kurs kucharz - sporządzanie potraw regionalnych - 60 godzin dydaktycznych -Kurs podstaw obsługi komputera - 20 godzin dydaktycznych 5.1.8 Realizacja modułu: II-III kwartał 2011 (czerwiec - wrzesień 2011) na miejscu w Jordanowie lub na terenie woj. malopolskiego. 5.2 Zadania Wykonawcy: a) Wykonawca przedstawi szczegółowy program oraz harmonogram szkoleń, b) Wykonawca zapewni prelegentów-trenerów-podwykonawców z kompetencjami do prowadzenia warsztatów i ćwiczeń w przedmiotowym zakresie. c) zapewnienie jednego ciepłego posiłku dla każdego uczestnika szkolenia oraz dodatkowo serwisu kawowego z poczęstunkiem (kawa, herbata, woda, suche ciastka) podczas szkoleń - 2 razy dziennie; d) Wykonawca dokona wpisu o szkoleniach i związanych z nimi szczegółach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie z Zamawiającym. e) Wykonawca wystawi uczestnikom szkolenia zaświadczenia-certyfikaty o ukończeniu szkolenia zawierających informację o jego temacie oraz wymiarze godzin, f) Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych opracowanych zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem. g) Wykonawca obejmie wszystkich uczestników szkolenia ubezpieczeniem od nieszczęśliwych wypadków. h) Po zakończeniu usługi szkoleniowej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację szkolenia, na którą złożą się: listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów, listy potwierdzające korzystanie z posiłków, kopie certyfikatów, dziennik zajęć, informację o wykonaniu usługi szkoleniowej. i) Wykonawca zapewni Beneficjentom ostatecznym przeprowadzenie specjalistycznych badań lekarskich niezbędnych dla wykonywania zawodu kucharza i przedstawi Zamawiającemu zaświadczenia z ich realizacji co najmniej 1 dzień przed rozpoczęciem kursu. j) oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Projektu systemowego oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. k) Wykonawca na swój koszt zapewni dowóz i przywóz uczestników na kursy i badania jeżeli te będą odbywały się poza terenem Miasta Jordanów. l) Przygotowanie i dostarczenie uczestnikom kursów materiałów szkoleniowych ologowanych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania materiałów w ramach POKL 6. Usługa szkoleniowa 3 - Trening pracy 6.1 Założenia modułu: 6.1.1. Tematyka szkolenia: Zajęcia grupowe przygotowujące do wejścia w środowisko, przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych, pisania CV, podania o pracę. 6.1.2 Usługa szkoleniowa obejmuje 3 dni szkoleniowe na 1 grupę - łącznie Zamawiający przewiduje 24 godziny dydaktyczne dla 1 grupy szkoleniowej, 6.1.3 Forma przeprowadzonych szkoleń - warsztaty-ćwiczenia. 6.1.4 Liczba osób - 25. 6.1.5 Liczba certyfikatów - 25. 6.1.6 Liczba godzin dydaktycznych - 24 6.1.7 Realizacja modułu: III-IV kwartał 2011 (wrzesień - grudzień 2011) w układzie 3 dni (24 h) na miejscu w Jordanowie. 6.2 Zadania Wykonawcy: 6.2.1 Obowiązki organizacyjne: a) Zapewnienie sali szkoleniowej na terenie Jordanowa z wyposażeniem (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie, papier do flipczartu, flipczart, czajnik bezprzewodowy). Sala powinna mieścić minimalnie 25 osób. Krzesła tapicerowane, temperatura w sali 21 - 230C, sala musi spełniać odpowiednie warunki BHP b) zapewnienie jednego ciepłego posiłku dla każdego uczestnika szkolenia oraz dodatkowo serwisu kawowego z poczęstunkiem (kawa, herbata, woda, suche ciastka) podczas szkoleń - 2 razy dziennie; c) oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Projektu systemowego oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w postaci plakatów-informacji. 6.2.2. Inne obowiązki Wykonawcy: a) Wykonawca przygotuje szczegółowy program oraz harmonogram szkolenia, prezentacje multimedialne, certyfikaty/zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, b) Wykonawca zapewni prelegentów/trenerów z kompetencjami do prowadzenia warsztatów i ćwiczeń w przedmiotowym zakresie. c) Wykonawca dokona wpisu o szkoleniu i związanych z nim szczegółach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie z Zamawiającym. d) Wykonawca wystawi uczestnikom szkolenia zaświadczenia/certyfikaty o ukończeniu szkolenia zawierających informację o jego temacie oraz wymiarze godzin, e) Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych opracowanych zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem. f) Wykonawca obejmie wszystkich uczestników szkolenia ubezpieczeniem od nieszczęśliwych wypadków. g) Po zakończeniu usługi szkoleniowej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację szkolenia, na którą złożą się: listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów, listy potwierdzające korzystanie z posiłków, kopie certyfikatów, dziennik zajęć, informację o wykonaniu usługi szkoleniowej. h) przygotowanie i dostarczenie uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych ologowanych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania materiałów w ramach POKL i) przygotowanie, przeprowadzenie i sprawdzenie pre i post testów j) przygotowanie i przeprowadzenie ankiet poszkoleniowych po każdym szkoleniu k) przestrzeganie przepisów Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII - Promocja Integracji Społecznej - Działanie 7.1. - Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji - Poddziałanie 7.1.1 - Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji Przez Ośrodki Pomocy Społecznej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju Jakub Michałowski, ul.Przełęcz 51, 60-115 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162413,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 107500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 95000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 107500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.