eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacji dwóch wind w budynku typu Lipsk siedziby IBS PAN



Ogłoszenie z dnia 2007-09-14

Warszawa: Modernizacji dwóch wind w budynku typu Lipsk siedziby IBS PAN
Numer ogłoszenia: 167253 - 2007; data zamieszczenia: 14.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Badań Systemowych Polskiej Akademii Nauk, ul. Newelska 6 6, 01-447 Warszawa, woj. mazowieckie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ibspan.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut PAN.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacji dwóch wind w budynku typu Lipsk siedziby IBS PAN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: -Wymiana kabin w dwóch windach. -Wymiana drzwi kabinowych i szybowych na automatyczne w dwóch windach, każda po 6 kondygnacji -Wymiana ram kabinowych w dwóch windach. -Wymiana ograniczników prędkości w dwóch windach. -Wymiana zawieszenia przeciwwagi w dwóch windach. Wraz z kosztami i ubezpieczeniem transportu, dokumentacją techniczno-odbiorczą, pomiarami elektrycznymi po montażu i udziałem zamawiającego w badaniu UDT (koszt badania UDT obciąża wykonawcę).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.22.16.10 - Windy Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.61.00 - Windy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.01.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: oferta musi być zabezpieczona wadium w następujących wysokości 2000zł: - Wadium może być wniesione w formie: pieniądza, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeń bankowych. - Wadium w formie pieniądza należy wnieść najpóźniej do dnia składania ofert na konto 86 1060 0076 0000 3200 0045 9713 - Wadium wnoszone w formie poręczeń, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej należy złożyć formie oryginału wraz z ofertą. - Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert tj. do dnia 4.10.2007 r. - Zamawiający jest zobowiązany niezwłocznie zwrócić wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania z ofertą, b) zawarto umowę warunków wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, c) zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich składania, d) na pisemny wniosek Wykonawcy, którego oferta została odrzucona..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 wraz ze zmianami z dnia 13 kwietnia 2007 r. Prawo zamówień, a w szczególności: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: zatrudnią projektantów z odpowiednimi uprawnieniami i należących do właściwej izby samorządu zawodowego 3. wykażą się w ciągu 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, - w tym okresie, należytym wykonaniem co najmniej 3 analogicznych zamówień 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, określonej jako możliwość dysponowania lub dostępu do środków finansowych wystarczających do realizacji zamówienia bez udzielania zaliczki, z uwzględnieniem zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień, 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 6. udzielą co najmniej 3-letniej gwarancji na przedmiot zamówienia, 7. zapewnią Zamawiającemu możliwość bieżących kontaktów z wykonawcą w celu dokonywania uzgodnień w zakresie przedmiotu zamówienia z koordynatorem lub projektantem - wszelkie koszty związane z delegacjami pracowników Zamawiającego do wykonawcy do uzgodnień i kontaktów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia - ponosić będzie wykonawca, 8. wyrażą zgodę na warunki określone w SIWZ oraz w Załączniku Nr 4 do SIWZ (parafowany wzór umowy na znak akceptacji), 9. spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony Formularz Ofertowy (Załącznik nr 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub poświadczone przez organ wydający. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 3 Wykaz osób uprawnionych do wykonania zadania wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienia i aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego Potwierdzenia posiadanych certyfikatów, uprawnień, świadectw kwalifikacji Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 - Załącznik nr 2 Aktualne Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 90 dni przed upływem terminu składania ofert. Wypełniony i parafowany na znak akceptacji projekt umowy - załącznik nr 4 Kopia aktualnej polisy OC za szkody wyrządzone w związku z prowadzoną działalnością w zakresie przedmiotu zamówienia ( kwota ubezpieczenia min. 100 tys. zł) Dowody wpłat wadium (kopie) lub poręczeń bankowych, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ibspan.waw.pl/strony/zamowienia.php

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.ibspan.waw.pl/strony/zamowienia.php.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Wykonawca winien umieścić ofertę w kopercie zaadresowanej na Zamawiającego na adres: INSTYTUT BADAŃ SYSTEMOWYCH PAN 01-447 Warszawa ul. Newelska 6 z dopiskiem PRZETARG WINDY.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od przetargu bez podania przyczyn.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.