eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Sprzątanie w obiektach Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-14

Katowice: Sprzątanie w obiektach Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
Numer ogłoszenia: 167244 - 2007; data zamieszczenia: 14.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki, ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 7351547, 7351637, fax 032 7351636.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nfz-katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie w obiektach Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET I: sprzątanie obiektów ŚOW NFZ w Katowicach przy ul. Kossutha 13 i ul. gen. Jankego 15a; PAKIET II: sprzątanie obiektów Delegatur ŚOW NFZ w Bielsku Białej przy ul. Widok 5, w Częstochowie przy ul. Sobieskiego 9, w Dąbrowie Górniczej przy ul. Dąbrowskiego 9a, w Gliwicach przy ul. Górnych Wałów 9, oraz w Rybniku przy ul. 3 Maja 29, oraz w Sekcjach Obsługi Ubezpieczonych: w Chorzowie, ul. Truchana 2 i w Kłobucku, ul. Rynek 12, Kłobuck.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur Oryginalny kod CPV: 74.72.20.00 - Usługi czyszczenia okien Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 5 w związku z art. 45 ust. 1 i 4 pzp Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: PAKIET I - 11.000 zł PAKIET II - 5.000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp oraz spełniają warunki z art. 22 ust. 1 pzp. Spełnienie warunków będzie oceniane na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wymienionych w pkt VI.B SIWZ oraz złożonych oświadczeń, zgodnie z zasadami przyjętymi w SIWZ. 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp, winien przedstawić dokumenty wymienione w pkt VI.B pkt 1-5 SIWZ. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, winien przedstawić dokumenty wymienione w pkt VI.B pkt 6 - 8 SIWZ. 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, winien przedstawić dokumenty wymienione w pkt VI.B pkt 9 - 10 SIWZ. 4.Szczegółowe warunki podmiotowe, które Wykonawca musi spełnić: a)przeciętna liczba zatrudnionych pracowników oraz liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na poziomie: PAKIET I minimum 15 pracowników, PAKIET II minimum 5 pracowników; liczebność personelu kierowniczego na poziomie: PAKIET I minimum 1 pracownik, PAKIET II minimum 1 pracownik (patrz pkt VI.B.6 SIWZ); b)wykonanie minimum trzech zamówień - usług zbliżonych, popartych dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług o wartości średniomiesięcznej co najmniej: pakiet I - 10.000 zł pakiet II - 4.000 zł (patrz pkt VI.B.7 i 8 SIWZ); c)posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej usługi będące przedmiotem zamówienia. Ponadto w dniu zawarcia umowy Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy posiadania ubezpieczenia OC na kwotę co najmniej jednego miliona złotych. Zamawiający będzie wymagał wyodrębnienia podlimitu na rzecz Zamawiającego. Wysokość podlimitów określa się jako 150.000 zł dla PAKIETU I i 100.000 zł dla PAKIETU II. Brak przedłożenia dokumentu ubezpieczenia w zakresie j.w. w uzgodnionym dniu zawarcia umowy spowoduje, że Zamawiający uzna, iż do zawarcia umowy nie doszło z winy Wykonawcy (patrz pkt VI.B.9 SIWZ). d)W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, winien przedstawić dokument wymieniony w pkt VI.B.9 SIWZ. Wykonawca winien potwierdzić za pomocą informacji banku lub informacji spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, posiadanie środków finansowych w wysokości nie mniejszej niż 35.000 zł lub zdolności kredytowej na poziomie nie niższym niż 35.000 zł w pakiecie I oraz posiadanie środków finansowych w wysokości nie mniejszej niż 15.000 zł lub zdolności kredytowej na poziomie nie niższym niż 15.000 zł w pakiecie II (patrz pkt VI.B.10 SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie, o którym mowa w pkt.VI.A SIWZ o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, a wymagane przez Zamawiającego, wyszczególnione w pkt.VI.B SIWZ. A. OŚWIADCZENIA: Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pzp (treść oświadczenia znajduje się w formularzu oferty). B. DOKUMENTY: Wykonawcy powinni dołączyć do oferty niżej wymienione dokumenty. Dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), mogą być załączone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeżeli Wykonawca jest podmiotem zbiorowym). Przez podmiot zbiorowy, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy rozumieć osobę prawną oraz jednostkę organizacyjną nie mającą osobowości prawnej, z wyłączeniem Skarbu Państwa, jednostek samorządu terytorialnego i ich związków oraz organów państwowych i samorządu terytorialnego (art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary /Dz.U. Nr 197, poz. 1661 z zm./). Podmiotem zbiorowym jest również spółka handlowa z udziałem Skarbu Państwa, jednostki samorządu terytorialnego lub związku takich jednostek, spółka kapitałowa w organizacji, podmiot w stanie likwidacji oraz przedsiębiorca nie będący osobą fizyczną, a także zagraniczna jednostka organizacyjna (art. 2 ust. 2 cyt. ustawy). Aktualne zaświadczenia: 4.właściwego naczelnika urzędu skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. oraz 5.właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6.informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (formularz nr 3 osobny dla pakietu I i pakietu II). Minimalna przeciętna liczba zatrudnionych dla PAKIETU I: 15 pracowników, dla PAKIETU II: 5 pracowników; liczebność personelu kierowniczego: zarówno dla PAKIETU I, jak i PAKIETU II minimum 1 pracownik na stanowisku kierowniczym. 7.wykaz usług zbliżonych (formularz nr 4 - odrębny dla pakietu I i pakietu II) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu na stronie internetowej Zamawiającego) , a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich średniej miesięcznej wartości brutto w złotych, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. W formularzu nr 4 uwzględniono podział na PAKIETY. Zamiast wykonanych usług zbliżonych można wykazać usługi zbliżone wykonywane. Przez usługi zbliżone wykonane w danym pakiecie należy rozumieć usługi sprzątania biur lub budynków, których średnia miesięczna wartość brutto wynosi minimum: -w pakiecie I - 10.000 zł brutto/m-c; -w pakiecie II - 4.000 zł brutto/m-c, oraz które były realizowane w okresie co najmniej 6 miesięcy (umowa obowiązywała co najmniej 6 miesięcy). Przez usługi zbliżone wykonywane w danym pakiecie należy rozumieć usługi sprzątania biur lub budynków, będące w trakcie realizacji, których średnia miesięczna wartość brutto wynosi minimum: -w pakiecie I - 10.000 zł brutto/m-c; -w pakiecie II - 4.000 zł brutto/m-c, których pewna część o wartości co najmniej 60.000 zł brutto w przypadku składania oferty na pakiet I i co najmniej 24.000 zł brutto w przypadku składania oferty na pakiet II, została już zrealizowana przez Wykonawcę (lub przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), oraz które są realizowane co najmniej od 6 miesięcy (umowa realizowana jest co najmniej od 6 miesięcy). Wykonawca obowiązany jest wykazać minimum 3 takie zamówienia (usługi zbliżone wykonane lub wykonywane). Zamówienia wykazane przez Wykonawcę w formularzu nr 4 muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający będzie brał pod uwagę jedynie usługi zbliżone, potwierdzone dokumentami. Dokumenty należy załączyć do oferty. 8.Dokumenty potwierdzające, że usługi wykazane w formularzu nr 4 zostały wykonane należycie. 9.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (potwierdzająca spełnienie warunku wskazanego w pkt V. 4 lit. d SIWZ) wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przynajmniej jeden z nich) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej usługi sprzątania. Dokument taki winien być aktualny na dzień składania ofert. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w danym pakiecie, będzie zobligowany do posiadania ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej usługi sprzątania, z wyodrębnionym osobnym podlimitem na rzecz ŚOW NFZ. Dokument ubezpieczenia z podlimitem Wykonawca przedłoży Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisywania umowy na dany pakiet. Na etapie składania ofert Wykonawca jest jedynie zobowiązany do złożenia oświadczenia (formularz oferty) zobowiązującego Wykonawcę do przedłożenia takiego dokumentu. Dokument ubezpieczenia OC z podlimitem musi być aktualny (tj. ważny) przez pełny okres trwania przyszłej umowy pod rygorem jej natychmiastowego rozwiązania przez Zamawiającego. Suma ubezpieczenia musi wynosić co najmniej jeden milion złotych, niezależnie od tego, czy obydwa pakiety będą realizowane przez jednego czy dwóch Wykonawców. Wysokość podlimitów określa się jako 150.000 zł dla PAKIETU I i 100.000 zł dla PAKIETU II. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wystarczy, że jeden z nich zawrze umowę ubezpieczenia OC na podanych warunkach.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-katowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski OW NFZ, ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2007 godzina 11:00, miejsce: Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Katowicach, ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój 004 (parter)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzątanie obiektów ŚOW NFZ w Katowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie obiektów ŚOW NFZ w Katowicach przy ul. Kossutha 13 i ul. gen. Jankego 15a..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.10.00-2, 74.75.00.00-1, 74.72.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzątanie obiektów w delegaturach oraz w SOU ŚOW NFZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie obiektów Delegatur ŚOW NFZ w Bielsku Białej przy ul. Widok 5, w Częstochowie przy ul. Sobieskiego 9, w Dąbrowie Górniczej przy ul. Dąbrowskiego 9a, w Gliwicach przy ul. Górnych Wałów 9, oraz w Rybniku przy ul. 3 Maja 29, oraz w Sekcjach Obsługi Ubezpieczonych: w Chorzowie, ul. Truchana 2 i w Kłobucku, ul. Rynek 12, Kłobuck..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.10.00-2, 74.75.00.00-1, 74.72.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.