eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Remont hali lekkoatletycznej GOSiR w Gdyni przy ul. Olimpijskiej 5

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-16

Gdynia: Remont hali lekkoatletycznej GOSiR w Gdyni przy ul. Olimpijskiej 5
Numer ogłoszenia: 167219 - 2011; data zamieszczenia: 16.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 109303 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdyński Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Olimpijska 5/9, 81-538 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6223574, faks 058 6223574.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont hali lekkoatletycznej GOSiR w Gdyni przy ul. Olimpijskiej 5.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV sklasyfikowany jest jako: 45000000-7 roboty budowlane; 45111100-9 roboty w zakresie burzenia; 45300000-0 roboty budowlane w zakresie instalacji budowlanych; 45310000-3 roboty w zakresie instalacji elektrycznych; 45311000-0 roboty w zakresie instalacji elektrycznych i opraw elektrycznych; 45320000-6 roboty izolacyjne; 45262500-6 roboty murarskie i murowe; 45410000-4 tynkowanie; 45421100-5 instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów; 45223210-1 roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali; 45442200-9 nakładanie powłok antykorozyjnych; 45442100-8 roboty malarskie. 2. Przedmiotem zamówienia jest remont hali lekkoatletycznej Gdyńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Gdyni przy ul. Olimpijskiej 5, na podstawie i zgodnie z projektem architektoniczno budowlano - wykonawczym i aneksem do projektu opracowanym przez architekta Małgorzatę Wojnowską, projektem architektoniczno budowlano - wykonawczym w branży elektrycznej opracowanym przez Edwarda Domańskiego (zwanym dalej łącznie Projektem), (stanowiącymi odpowiednio załączniki nr 7 i 8 do SIWZ), szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych (stanowiącymi odpowiednio załączniki nr 10 i 11 do SIWZ) i przedmiarami robót (stanowiącymi odpowiednio załączniki nr 12 i 13 do SIWZ). 3. Zamawiający załącza do SIWZ orzeczenie techniczne dotyczące stanu technicznego pokrycia dachowego budynku zaplecza sportowo - socjalnego hali lekkoatletycznej GOSiR w Gdyni przy ul. Olimpijskiej (stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ). 4. Zakres prac będących przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności: 1) docieplenie ścian zewnętrznych budynku hali lekkoatletycznej i budynku zaplecza sportowo-socjalnego wraz z łącznikiem do budynku hali lekkoatletycznej w systemie Capatect Mineral i Capatect Carbon lub równoważnym; 2) wymiana pokrycia dachowego budynku zaplecza sportowo-socjalnego hali oraz zadaszenia nad wejściem głównym do budynku zaplecza hali z blach trapezowej Borga Super 40 lub równoważnej; 3) wymiana zewnętrznych osłon ściennych z okładzin listwowych profilowanych paneli PS 215 lub równoważne; 4) montaż osłon okiennych w budynku hali i w budynku zaplecza z okładzin listwowych profilowanych paneli PS 215 lub równoważne; 5) wymiana okien stalowych na okna aluminiowe wypełnione poliwęglanami; 6) wymiana systemu rynnowego budynków hali i montaż dachowej instalacji przeciwoblodzeniowej; 7) wykonanie instalacji odgromowej budynków hali; 8) wykonanie instalacji oświetleniowej elewacji; 9) wykonanie sufitu podwieszanego w pomieszczeniu siłowni, znajdującym się w budynku zaplecza sportowo-socjalnego hali w systemie Saint-Gobain Construktion Products Polska lub równoważne; 10) docieplenie stropu żelbetowego w budynku zaplecza z maty z wełny szklanej Uni-Mata lub równoważne; 5. Podane w SIWZ jak i w projekcie nazwy dostawców, materiałów i technologicznych rozwiązań systemowych należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzupełnieniem opisu technicznego w zakresie specyfikacji technicznych są karty katalogowe zastosowanych materiałów. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować materiały i technologiczne rozwiązania systemowe czy urządzenia równoważne, pod warunkiem, że klasa ich jakości będzie odpowiadać podanej w materiałach przetargowych oraz będą zachowane parametry techniczne i jakościowe. W tej sytuacji Wykonawca zobowiązany będzie przed przystąpieniem do montażu/robót uzyskać zgodę inspektora nadzoru na zastosowanie zamienników. Wykonawca zobowiązany będzie podać nazwę dostawcy, producenta oraz nazwę oferowanego materiału i udokumentować jego jakość, celem porównania. Ponad to Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć dokumentację dopuszczającą proponowane rozwiązania materiałowo-techniczne do stosowania w budownictwie. 6. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty w taki sposób, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektu i infrastruktury zlokalizowanej na terenie placu budowy (w szczególności nawierzchni hali lekkoatletycznej) oraz obiektów i infrastruktury zlokalizowanej poza terenem placu budowy; w przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub/i infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub/i infrastruktury. 7. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu harmonogram robót, umożliwiający jak najszybsze korzystanie z hali lekkoatletycznej. Harmonogram musi uwzględniać warunki Zamawiającego określone w Rozdziale 4 ust. 1 SIWZ. 8. Na czas wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania placu budowy zgodnie z art. 42 ust. 2 pkt. 2-3 ustawy Prawo Budowlane tj. odpowiednio zabezpieczyć teren budowy, umieścić na budowie w widocznym miejscu tablicę informacyjną oraz dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. 9. Wszystkie materiały, które zostaną użyte przez Wykonawcę do wykonania zamówienia muszą zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane być dopuszczone do obrotu i posiadać określone w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności dokumenty potwierdzające ocenę zgodności. 10. Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia raz w tygodniu w radach budowy. Przedstawicielem Wykonawcy na radach budowy jest kierownik budowy. 11. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej wraz z pomiarem geodezyjnym. 12. Wykonawca zobowiązany jest udzielić rękojmi za wady i gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 3 lat licząc od daty odbioru końcowego. 13. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawców również za usterki gwarancyjne. 14. Zamawiający zobowiązuje się protokolarnie przekazać plac budowy w terminie 2 dni od dnia podpisania umowy. 15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 16. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. 17. Zamawiający przewiduje możliwość zamówienia dodatkowego o wartości nie przekraczającej 50% zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 5 Ustawy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali 45.44.22.00 - Nakładanie powłok antykorozyjnych 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marbud Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Ryszard Marcinkiewicz, ul. Morska 147, 81-206 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2045413,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1216786,87

  • Oferta z najniższą ceną: 1216786,87 / Oferta z najwyższą ceną: 1321190,33

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.