eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Ochrona fizyczna kompleksu wojskowego w Dolaszewie k/Piły w 2009 roku. Numer referencyjny 01/BMT/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-26

Toruń: Ochrona fizyczna kompleksu wojskowego w Dolaszewie k/Piły w 2009 roku. Numer referencyjny 01/BMT/09
Numer ogłoszenia: 166944 - 2009; data zamieszczenia: 26.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 1 Baza Materiałowo - Techniczna , ul. Okólna 37, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6533625, faks 056 6533660.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1bmt.wp.mil.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna kompleksu wojskowego w Dolaszewie k/Piły w 2009 roku. Numer referencyjny 01/BMT/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.1.Świadczenie usługi ochrony fizycznej kompleksu wojskowego w Dolaszewie k/Piły w 2009 roku polegającej na całodobowej ochronie osób i mienia znajdującego się w granicach chronionego obszaru i obiektów. 1.2.Organizacja służby ochronnej w oparciu o wartownię i 4 /cztery/ posterunki: 1.2.1.Wartownia - 24h /dobę od godz. 7.00 do godz. 7.00 dnia następnego, 1.2.2.Posterunek nr 1 - 24h /dobę w dni robocze: - od godz. 7.00 do godz. 15.00- zewnętrzny, stały. - od godz. 15.00 do godz. 7.00 zewnętrzny, ruchomy. w dni wolne: - od godz. 7.00 do godz. 7.00 dnia następnego- zewnętrzny, ruchomy. 1.2.3.Posterunek nr 2 - 24h /dobę - od godz. 7.00 do godz. 7.00 dnia następnego- zewnętrzny, ruchomy. 1.2.4.Posterunek nr 3 - 24h /dobę - od godz. 7.00 do godz. 7.00 dnia następnego- zewnętrzny, ruchomy. 1.2.5. Posterunek nr 4 - 24h /dobę: w dni robocze: - od godz. 7.00 do godz. 15.00- zewnętrzny, stały. - od godz. 15.00 do godz. 7.00 zewnętrzny, ruchomy. w dni wolne: - od godz. 7.00 do godz. 7.00 dnia następnego- zewnętrzny, ruchomy. 1.3.Organizacja służby ochronnej w oparciu o grupę interwencyjną: 1.3.1.Uruchomienie grupy interwencyjnej w zależności od potrzeb, składającej się z nie mniej niż 4 osób wraz z kierowcą, która przybędzie i podejmie się czynnego działania każdorazowo po uzyskaniu sygnału o zagrożeniu obiektu, jednak nie później jak w zaoferowanym czasie. Wymagany czas przybycia grupy interwencyjnej nie dłuższy niż 15 minut. 1.4.Organizacja ochrony realizowana w systemie posterunków stałych i ruchomych poprzez: 1.4.1. Dowódcę Ochrony Obiektu - Wartownia 1.4.2. Pracownika ochrony - Posterunek nr 1. 1.4.3. Pracownika ochrony - Posterunek nr 2. 1.4.4. Pracownika ochrony - Posterunek nr 3. 1.4.5. Pracownika ochrony - Posterunek nr 4..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 5000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy tzn.: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy tzn.: 1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wymagane warunki: 1.1.Koncesja uprawniająca do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Wymagane warunki: 2.1. Wykonanie w okresie ostatnich trzech lat nie mniej niż 1 usługi ochrony obiektu o wartości brutto nie mniejszej niż 300 000,- złotych. 3. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych pomiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wymagane warunki: 3.1. Dysponowanie: bronią maszynową, bronią krótką, bezprzewodowymi środkami łączności, środkami przymusu bezpośredniego oraz pojazdem, którym będzie dysponowała grupa interwencyjna. 3.2. Dysponowanie osobami posiadającymi: - poświadczenie bezpieczeństwa, - zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych, - licencję pracownika ochrony, - pozwolenie na posługiwanie się bronią. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wymagane warunki: 4.1 Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 200 000,- złotych. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy. Wymagane warunki: 4.1. Wykonawcy, którzy nie zostali skazani prawomocnym wyrokiem sądu za wyrządzenie szkody, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 1 Ustawy. 4.2. Wykonawcy w stosunku do których nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy. 4.3. Wykonawcy, którzy nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne zgodnie z art.24 ust.1 pkt 3 Ustawy. 4.4. Wykonawcy, którzy nie zostali skazani za przestępstwa określone w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy; 4.5. Wobec Wykonawcy, sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary określone w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy. Zamawiający sprawdzi zgodność złożonych dokumentów i oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczenia i dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Nie spełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania (z zastosowaniem art. 26. ust. 3 i 4)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty muszą być załączone następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 (załącznik nr 4 do SIWZ), potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w części VIII SIWZ; 1.2.Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z postanowieniami Ustawy o Ochronie Osób i Mienia z dnia 22 stycznia 1997 r. ( Dz.U. nr 114 z 1997 r. poz. 740 z późn. zm.), potwierdzająca spełnienie warunku, o którym mowa w części VIII pkt. 1.1. SIWZ; 1.3.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat nie mniej niż 1 usługi ochrony usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością, określonej w części VIII pkt. 2 SIWZ z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w części VIII pkt. 2.1. SIWZ; 1.4.Wykaz niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (załącznik nr 3), potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w części VIII pkt. 3.1. SIWZ; 1.5.W przypadku, gdy Wykonawca wskazał w załączniku nr 3 podmioty, które udostępnią niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia i urządzenia, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia pisemnego zobowiązania podmiotu, do udostępnienia narzędzi i urządzeń, potwierdzającego spełnienie warunku, o którym mowa w części VIII pkt. 3.1. SIWZ; 1.6.Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.( załącznik nr 2), potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w części VIII pkt. 3.2. SIWZ; 1.7.W przypadku, gdy Wykonawca wskazał w załączniku nr 2 osoby i podmioty, które udostępnią osoby zdolne do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia pisemnego zobowiązania podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; potwierdzającego spełnienie warunku, o którym mowa w części VIII pkt. 3.2. SIWZ; 1.8.Zaświadczenia o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz Poświadczenia Bezpieczeństwa dla pracowników przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia, stwierdzające upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE (pracownicy ochrony fizycznej) i POUFNE (kierownictwo firmy, inspektorzy), potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w części VIII pkt. 3.2. SIWZ; 1.9.Zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz Poświadczenie Bezpieczeństwa osobowego pełnomocnika ochrony informacji niejawnych jednostki organizacyjnej lub osoby uprawnionej do wystawienia poświadczeń bezpieczeństwa, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w części VIII pkt. 3.2. SIWZ; 1.10.Licencje pracownika ochrony oraz pozwolenia na posługiwanie się bronią (pistolet maszynowy, pistolet) pracowników przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w części VIII pkt. 3.2. SIWZ; 1.11.Polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, potwierdzająca spełnienia warunku, o którym mowa w części VIII pkt. 4.1. SIWZ; 1.12.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w części VIII pkt. 4.2. SIWZ; 1.13.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego (KRK) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzająca spełnienie warunku, o którym mowa w części VIII pkt. 4.3. SIWZ; 1.14.Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzająca spełnienie warunku, o którym mowa w części VIII pkt. 4.4. SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.1bmt.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: odebrać osobiście w siedzibie 1 BMT Toruń, ul. Okólna 37 w kancelarii jawnej (budynek Nr 97, pokój nr 11), zamówić faksem (o przesłanie pocztą) lub pobrać ze strony internetowej (bezpłatnie)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w 1 BMT - Toruń, ul. Okólna 37, kancelaria jawna bud. Nr 97, pokój nr 11 lub drogą pocztową na adres 1 BMT..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.