eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przytyk › Wykonanie 6 placów zabaw z drewna dla dzieci na terenie gmin tworzących Związek Gmin Radomka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-21

Przytyk: Wykonanie 6 placów zabaw z drewna dla dzieci na terenie gmin tworzących Związek Gmin Radomka
Numer ogłoszenia: 166671 - 2008; data zamieszczenia: 21.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Gmin "Radomka", ul. Zachęta 57/2, 26-650 Przytyk, woj. mazowieckie, tel. 048 618 00 42, fax 048 618 00 87.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytyk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie 6 placów zabaw z drewna dla dzieci na terenie gmin tworzących Związek Gmin Radomka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie 6 placów zabaw z drewna dla dzieci na terenie gmin tworzących Związek gmin Radomka w których maja znajdować się następujące elementy: Nazwa elementu Szt. Wymiar m dł x szer x wys zjeżdżalnia 1 3,00x0,55x1,10 wieża główna 1 1,00x1,00x3,30 pomost średni 1 1,00x1,00x1,60 pomost niski 1 1,00x1,00x0,55 pomost skośny krótki 2 1,30x1,00x0,50 pomost skośny długi 1 2,00x1,00x0,75 pomost wiszący 1 2,50x1,20x1,40 pomost z belką 1 2,50x1,20x1,10 przeplotnia 1 2,10x0,18x2,10 drabinka skośna 1 1,90x1,00x2,10 drabinka pozioma 1 2,00x1,00x2,10 Huśtawka konik 2 3,00x0,40x0,50 Sprężynowiec konik 2 0,90x0,30x0,50 Ławka 2 1,70x0,60x0,40 Drewniany szyld z daszkiem osadzony na dwóch słupkach z napisem -wykonał Związek Gmin Radomka1- 1,2x0,60x2,0 3.3 Elementy kotwiące znajdujące się pod powierzchnią ziemi muszą być wykonane z metalu i odpowiednio zabezpieczone przed korozją. 3.4. lokalizacja przedmiotowych placów zabaw przedstawia się następująco: Po jednym placu w gminach: Gmina Przysucha Gmina Wieniawa Gmina Wolanów Gmina Przytyk Gmina Zakrzew Gmina Jedlińsk 3.5. Prace towarzyszące i roboty tymczasowe np.: a)organizacja i zabezpieczenie placu budowy; b)Wykonawca w cenie oferty powinien uwzględnić również montaż oraz dostawę na miejsce wskazane przez Zamawiającego. c)uporządkowanie terenu objętego placem budowy oraz wszelkie inne prace nie objęte dokumentacją przetargową oraz specyfikacja techniczną konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 3.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu prac. 3.7. Materiały-drewno impregnowane ciśnieniowo zapewnia Wykonawca. 3.8. Materiały, o których mowa w pkt 3.7., powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881) oraz wymaganiom określonym w specyfikacji technicznej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji Oryginalny kod CPV: 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 2 500,00 PLN słownie: (dwa tysiace pięćset złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. Warunki ogólne 5.1.1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; b) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 5.2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1 -3 ustawy Pzp 5.2.1. Wykonawca musi wykazać, że: a) dysponuje podstawowa kadrą posiadającą uprawnienia budowlane ( wymagane przez prawo budowlane) do pełnienia samodzielnych funkcji w zakresie kierowania i nadzorowania robót w niżej podanej specjalności: - konstrukcyjno- budowlanej: minimum 1 osoba, b) zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom w zakresie urządzania placów zabaw z drewna dla dzieci stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że place zabaw zostały wykonane należycie. Minimum 1 z w/w placów zabaw o wartości co najmniej 20 000,00- PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), b) posiadają dostęp do środków finansowych w wysokości 100% oferowanej kwoty, 5.3. Sposób spełniania warunków w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) 5.3.1. Wymagania określone w pkt 5.1.1.a) z wyjątkiem przesłanek wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (uczestników konsorcjum, spółki cywilnej). Wymagania wymienione w art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp mają zastosowanie do konsorcjum, spółki cywilnej. 5.3.2.Wymagania określone w pkt 5.1.1.b) i 5.2 winny być wspólnie spełnione przez Wykonawców. 5.4. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków 5.4.1. Potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt. 5.1. i 5.2. nastąpi w oparciu o dokumenty wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w ofercie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia prawdziwości złożonych w dokumentach informacji. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Dla potwierdzenia spełniania warunków ogólnych określonych w pkt 5.1. niniejszej specyfikacji, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 6.1.1. ( w formie załącznika nr 1 ) Wypełniony druk ofert wraz z zaakceptowaniem oświadczeń i zobowiązań podanych w tym druku (sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 6.1.2. ( w formie załącznika nr 2 ) Wypełniony druk zestawienia kosztów do oferty ( sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 2 do SWIZ). 6.1.3. ( w formie załącznika nr 3 ) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). 6.1.4. ( w formie załącznika nr 4 ) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.1.5. ( w formie załącznika nr 5 ) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.1.6. ( w formie załącznika nr 6 ) Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 6.2. Dla potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych określonych w pkt 5.2. niniejszej specyfikacji, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 6.2.1. ( w formie załącznika nr 7a ) Wykaz podstawowej kadry wraz z uprawnieniami budowlanymi i dokumentami potwierdzającymi przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa sporządzić we wzoru druku stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ).Informacje zawarte w wykazie winny Stanowic potwierdzenie spełnienia warunku podanego w pkt. 5.2.1.a) SIWZ. 6.2.2. ( w formie załącznika nr 7 ) Wykaz wykonanych placów zabaw z drewna dla dzieci w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem wartością w zakresie urządzania placów zabaw z drewna dla dzieci stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że place zabaw z drewna dla dzieci zostały wykonane należycie (sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ). Informacje zawarte w wykazie winny stanowić potwierdzenie spełnienia warunku podanego w pkt 5.2.1.b) SIWZ. 6.2.3. ( w formie załącznika nr 8 ) Wykaz Podwykonawców w przypadku realizacji zamówienia przy współpracy z Podwykonawcami (sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ). 6.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), wówczas dokumenty wymienione w pkt 6.1.4., 6.1.5. winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę (uczestnika konsorcjum, wspólnika spółki cywilnej). Dokumenty wymienione w pkt 6.1.1., 6.1.2., 6.1.3., 6.1.6., 6.2.3. winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ustanowiony pełnomocnik (lider). Dokumenty wymienione w pkt 6.2.1., 6.2.2. winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ten lub ci, którzy zapewnią spełnienie w całości lub w części wymagane warunki. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelkie rozliczenia dotyczące realizowanego zamówienia będą dokonywane wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 6.4. W przypadku składania oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty Wykonawca składa zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605). 6.5. Dokumenty, o których mowa w punktach 6 mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialne poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty dotyczące wpłaty wadium należy złożyć zgodnie z pkt 8.2 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przytyk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Związek Gmin Radomka 26-650 Przytyk, ul. Zachęta 57, pokój nr 2 lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Związek Gmin Radomka 26-650 Przytyk, ul. Zachęta 57, pokój nr 24 tj. Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.