eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Spytkowice › Usuwanie skutków klęsk żywiołowych, tj. remont 4 dróg gminnych uszkodzonych w czasie powodzi na terenie Gminy Spytkowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-25

Spytkowice: Usuwanie skutków klęsk żywiołowych, tj. remont 4 dróg gminnych uszkodzonych w czasie powodzi na terenie Gminy Spytkowice
Numer ogłoszenia: 166656 - 2013; data zamieszczenia: 25.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Spytkowice , ul. Zamkowa 12, 34-116 Spytkowice, woj. małopolskie, tel. 033 8791820, faks 033 8791560.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spytkowice.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie skutków klęsk żywiołowych, tj. remont 4 dróg gminnych uszkodzonych w czasie powodzi na terenie Gminy Spytkowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Remont drogi gminnej ul. Starowiejska Nr K470239 w miejscowości Ryczów w km 0+180-2+054 - 1874 mb Plantowanie poboczy wykonane mechaniczne przy grubości ścinania 10 cm - 1874 m2 Oczyszczanie mechaniczne nawiwerzchni drogowych - bitumicznych 9370 m2 Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 9370 m2 Podbudowy z mieszanek mineralno - bitumicznych gr. 5 cm - 9370 m2 Geosiatka przeciwspękaniowa pomiędzy warstwami bitumicznymi o wytrzymałosci na rozciąganie 100/100 kN/m2 - 3820 m2 Nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm (warstwa ścieralna) - 9370 m2 Nawierzchnie z destruktu z frezowania - warstwa górna o gr. 9cm - uzupełnienie pobocza drogi - 1874 m2 Zgodnie z załączonym przedmiarem robót, który stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ 2. Remont drogi gminnej ul. Wróblówki Nr K470267 w miejscowości Spytkowice w km 1+200-1+900 - 700 mb Plantowanie poboczy wykonane mechaniczne przy grubości ścinania 10 cm - 700 m2 Oczyszczanie mechaniczne nawiwerzchni drogowo - bitumicznych - 2450 m2 Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 2450 m2 Podbudowy z mieszanek mineralno - bitumicznych gr. 5 cm - 2450 m2 Nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm (warstwa ścieralna) - 2450 m2 Nawierzchnie z destruktu z frezowania - warstwa górna o gr. 9cm - uzupełnienie pobocza drogi - 700 m2 Zakup i montaż krat żeliwnych odwodnienia liniowego szer. 20 cm montowanych poprzecznie w drodze na ławie betonowej B - 20 - 10m Zgodnie z załączonym przedmiarem robót, który stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ 3. Remont drogi gminnej ul. Wąwozowa Nr K470036 w miejscowości Półwieś w km 0+120-0+870 - 750 mb Plantowanie poboczy wykonane mechaniczne przy grubości ścinania 10 cm - 750 m2 Oczyszczanie mechaniczne nawiwerzchni drogowych - bitumicznych -2625 m2 Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 2625 m2 Podbudowy z mieszanek mineralno - bitumicznych smołowych gr. 5 cm - 2625 m2 Nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm (warstwa ścieralna) - 2625 m2 Nawierzchnie z destruktu z frezowania - warstwa górna o gr. 9cm - uzupełnienie pobocza drogi - 750 m2 Zgodnie z załączonym przedmiarem robót, który stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ 4. Remont drogi gminnej ul. Świętego Floriana Nr K470037 w miejscowości Półwieś w km 0+390 - 390 mb Plantowanie poboczy wykonane mechaniczne przy grubości ścinania 10 cm - 390 m2 Oczyszczanie mechaniczne nawiwerzchni drogowych - bitumicznych -1053 m2 Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 1053 m2 Podbudowy z mieszanek mineralno - bitumicznych gr. 5 cm - 1053 m2 Nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm (warstwa ścieralna) - 1053 m2 Nawierzchnie z destruktu z frezowania - warstwa górna o gr. 9cm - uzupełnienie pobocza drogi - 790 m2 Zgodnie z załączonym przedmiarem robót, który stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli minimum jedną robotę budowlaną o wartości 100.000 zł odpowiadającą rodzajowo przedmiotowi zamówienia tj. polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej, Ocena spełnienia tego warunku na podstawie dokumentu zasada spełnia nie/spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca oświadczy , że dysponuje osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą wymagane do wykonania działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają taki obowiązek - uprawnienia (drogowe) i aktualne zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa dot. kierownika budowy Ocena spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia zasada spełnia nie/spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają opłaconą w dacie złożenia oferty polisę, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia minimum 200.000 PLN Ocena spełnienia tego warunku na podstawie dokumentu zasada spełnia nie/spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ ,przedmiary robót załczniki nr 2,3,4,5 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń zewnętrznych, obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które zasadniczo i istotnie uniemożliwiają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których nie można było przewidzieć. b) działania osób trzecich albo innych zdarzeń, które uniemożliwiają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy. 6.Istotne dla stron postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - stanowi załącznik nr 12 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spytkowice.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Spytkowicach pok nr 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Spytkowicach pok, nr 22.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.