Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-25
Spytkowice: Usuwanie skutków klęsk żywiołowych, tj. remont 4 dróg gminnych uszkodzonych w czasie powodzi na terenie Gminy Spytkowice
Numer ogłoszenia: 166656 - 2013; data zamieszczenia: 25.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Spytkowice , ul. Zamkowa 12, 34-116 Spytkowice, woj. małopolskie, tel. 033 8791820, faks 033 8791560.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spytkowice.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie skutków klęsk żywiołowych, tj. remont 4 dróg gminnych uszkodzonych w czasie powodzi na terenie Gminy Spytkowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Remont drogi gminnej ul. Starowiejska Nr K470239 w miejscowości Ryczów w km 0+180-2+054 - 1874 mb Plantowanie poboczy wykonane mechaniczne przy grubości ścinania 10 cm - 1874 m2 Oczyszczanie mechaniczne nawiwerzchni drogowych - bitumicznych 9370 m2 Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 9370 m2 Podbudowy z mieszanek mineralno - bitumicznych gr. 5 cm - 9370 m2 Geosiatka przeciwspękaniowa pomiędzy warstwami bitumicznymi o wytrzymałosci na rozciąganie 100/100 kN/m2 - 3820 m2 Nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm (warstwa ścieralna) - 9370 m2 Nawierzchnie z destruktu z frezowania - warstwa górna o gr. 9cm - uzupełnienie pobocza drogi - 1874 m2 Zgodnie z załączonym przedmiarem robót, który stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ 2. Remont drogi gminnej ul. Wróblówki Nr K470267 w miejscowości Spytkowice w km 1+200-1+900 - 700 mb Plantowanie poboczy wykonane mechaniczne przy grubości ścinania 10 cm - 700 m2 Oczyszczanie mechaniczne nawiwerzchni drogowo - bitumicznych - 2450 m2 Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 2450 m2 Podbudowy z mieszanek mineralno - bitumicznych gr. 5 cm - 2450 m2 Nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm (warstwa ścieralna) - 2450 m2 Nawierzchnie z destruktu z frezowania - warstwa górna o gr. 9cm - uzupełnienie pobocza drogi - 700 m2 Zakup i montaż krat żeliwnych odwodnienia liniowego szer. 20 cm montowanych poprzecznie w drodze na ławie betonowej B - 20 - 10m Zgodnie z załączonym przedmiarem robót, który stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ 3. Remont drogi gminnej ul. Wąwozowa Nr K470036 w miejscowości Półwieś w km 0+120-0+870 - 750 mb Plantowanie poboczy wykonane mechaniczne przy grubości ścinania 10 cm - 750 m2 Oczyszczanie mechaniczne nawiwerzchni drogowych - bitumicznych -2625 m2 Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 2625 m2 Podbudowy z mieszanek mineralno - bitumicznych smołowych gr. 5 cm - 2625 m2 Nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm (warstwa ścieralna) - 2625 m2 Nawierzchnie z destruktu z frezowania - warstwa górna o gr. 9cm - uzupełnienie pobocza drogi - 750 m2 Zgodnie z załączonym przedmiarem robót, który stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ 4. Remont drogi gminnej ul. Świętego Floriana Nr K470037 w miejscowości Półwieś w km 0+390 - 390 mb Plantowanie poboczy wykonane mechaniczne przy grubości ścinania 10 cm - 390 m2 Oczyszczanie mechaniczne nawiwerzchni drogowych - bitumicznych -1053 m2 Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 1053 m2 Podbudowy z mieszanek mineralno - bitumicznych gr. 5 cm - 1053 m2 Nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm (warstwa ścieralna) - 1053 m2 Nawierzchnie z destruktu z frezowania - warstwa górna o gr. 9cm - uzupełnienie pobocza drogi - 790 m2 Zgodnie z załączonym przedmiarem robót, który stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli minimum jedną robotę budowlaną o wartości 100.000 zł odpowiadającą rodzajowo przedmiotowi zamówienia tj. polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej, Ocena spełnienia tego warunku na podstawie dokumentu zasada spełnia nie/spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca oświadczy , że dysponuje osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą wymagane do wykonania działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają taki obowiązek - uprawnienia (drogowe) i aktualne zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa dot. kierownika budowy Ocena spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia zasada spełnia nie/spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają opłaconą w dacie złożenia oferty polisę, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia minimum 200.000 PLN Ocena spełnienia tego warunku na podstawie dokumentu zasada spełnia nie/spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ ,przedmiary robót załczniki nr 2,3,4,5 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń zewnętrznych, obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które zasadniczo i istotnie uniemożliwiają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których nie można było przewidzieć. b) działania osób trzecich albo innych zdarzeń, które uniemożliwiają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy. 6.Istotne dla stron postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - stanowi załącznik nr 12 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spytkowice.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Spytkowicach pok nr 22.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Spytkowicach pok, nr 22.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SPYTKOWICE
- Kompleksowa realizacja w formie "zaprojektuj i wybuduj" projektu pn.: "Poprawa infrastruktury do obsługi podróżnych na terenie gminy Spytkowice poprzez budowę parkingów w systemie "parkuj i jedź"
- Roboty budowlane w zakresie dróg gminnych - bieżąca konserwacja dróg w sołectwach w roku 2024
więcej: przetargi SPYTKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Remont utwardzenia placu na terenie Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- Remont drogi gminnej nr 104302E w miejscowości Wargawka Młoda, gmina Witonia
- Remont drogi gminnej nr 104301E w miejscowości Gajew, gmina Witonia
- "Przebudowa i remont dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Nowe Ostrowy wraz z modernizacją infrastruktury technicznej drogowej"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1140D w miejscowości Ostaszów.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.