eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › Usługi całodobowej ochrony fizycznej obiektu osób i mienia Urzędu Skarbowego w Jaworznie, obsługę centrali telefonicznej oraz konwojowania wartości pieniężnej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-14

Jaworzno: Usługi całodobowej ochrony fizycznej obiektu osób i mienia Urzędu Skarbowego w Jaworznie, obsługę centrali telefonicznej oraz konwojowania wartości pieniężnej.
Numer ogłoszenia: 166638 - 2007; data zamieszczenia: 14.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Jaworznie, ul. Grunwaldzka 274, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 0-32 6165494 w. 335, fax 0-32 6163599.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.isnet.katowice.pl/us/Jaworzno.htm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi całodobowej ochrony fizycznej obiektu osób i mienia Urzędu Skarbowego w Jaworznie, obsługę centrali telefonicznej oraz konwojowania wartości pieniężnej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: I : Stała, całodobowa ochrona fizyczna obiektu i mienia Urzędu Skarbowego w Jaworznie przez jednego pracownika ochrony ( kod CPV :74610000-8 ) , obsługa centrali telefonicznej przez jednego pracownika , codziennie w godzinach pracy urzędu (kod CPV 64214200-1) 1. Pełniący obowiązki pracownicy ochrony muszą posiadać co najmniej licencję pracownika ochrony I stopnia. 2. Pracownik obsługujący centralę telefoniczną nie musi posiadać licencji pracownika ochrony. 3. Pełniący swoje obowiązki pracownicy ochrony muszą być zatrudnieni przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiazany będzie do poinformowania Zamawiajacego o każdej zmianie pracownika ochrony. 4. Minimalne wymagania w stosunku do pracownika ochrony: a) umundurowany z identyfikatorem firmy, b) wyposażony w łączność bezprzewodową oraz urządzenie umożliwiające wezwanie patrolu interwencyjnego c) przeszkolony w zakresie przepisów bhp, p.poż, postępowania w przypadku zagrożenia teroryzmem 5. Podstawowe zadania i obowiązki pracownka ochrony: a) Prowadzenie stałej obserwacji osób wchodzących do budynku i w nim przebywających oraz kierowanie interesantów przybywających na pisemne wezwanie Urzędu Skarbowego. W przypadku braku wezwania Urzędu Skarbowego należy telefonicznie się skontaktować z danym pracownikiem Urzędu Skarbowego celem ustalenia czy dana osoba będzie przyjęta, b) W stosunku do osób które swym zachowaniem stwarzają uzasadnione podejrzenie naruszenia lub zagrożenia porządku, pracownicy ochrony dokonująsprawdzenia celu ich przybycia, c) Niedopuszczanie na teren Urzędu i terenu bezpośrednio przyległego osób zakłócajacych porządek publiczny, d) Nie wpuszczanie do budynku Urzędu osób, których zachowanie wskazuje na to, że są pod wpływem alkoholu: żądania od osoby nietrzeźwej, naruszającej spokój lub porzadek publiczny, aby opuściła obiekt, e) Meldowanie niezwłocznie właściwym przełozonym o próbach wchodzenia do budynku nietrzeźwych pracowników Urzedu Skarbowego lub zauważonej próbie wnoszenia napoi alkoholowych, f) Zamknięcie wejść do budynku po pracy i otwarcie przed rozpoczęciem pracy, g) Sprawdzenie przed objęciem służby czy klucze do pomieszczeń znajdują się w ustalonym miejscu(gablota, kaseta metalowa) oraz wydawanie i ich przyjmowanie w trakcie służby osobom uprawnionym do ich dysponowania, h) Sprawdzenie po godzinach pracy czy wszyscy pracownicy i interesanci opuścili budynek oraz czy wszystkie pomieszczenia wewnętrzne zostały zamkniete a klucze do nich przekazano na portiernię, i) Sprawdzenie czy pomieszczenia podlegajace szczególnej ochronie zostały zaplombowane a klucze zostały zabezpieczone w woreczkach i zamknięte w metalowej kasecie, j) Sprawdzenie czy nie pozostawiono w budynku otwartych okien i kranów mogących spowodować zalanie, k) Wygaszanie oświetlenia dziennego na korytarzach, l) Dokonywanie obchodów po godzinach pracy i w ciągu nocy wewnątrz i na zewnątrz budynku celem sprawdzenia stanu zabezpieczenia obiektu i poszczególnych jego pomieszczeń oraz wykrycia na czas ognisk ewentualnego pożaru lub innych awarii, m) Niedopuszczenie do bezprawnego wynoszenia lub wywożenia mienia z terenu chronionego obiektu ( mienia, materiałów biurowych, sprzętu kancelaryjno-biurowego, elektronicznego itp.) n) Wezwanie policji i powiadomienie osoby funkcyjnej Urzędu Skarbowego w przypadku stwierdzenia na terenie obiektu osoby nieupowżnionej, o) Powiadomienie osoby funkcyjnej w przypadku ujawnienia otwartych drzwi, braku plomby na drzwiach pomieszczenia o szczególnym znaczeniu; nie należy otwierać woreczka z kluczami, znajdującego sie w kasecie, do momentu przyjazdu osoby funkcyjnej, p) W przypadku pożaru ogłosić alarm i wezwać pracowników Urzędu Skarbowego do podjęcia gaszenia pożaru w zarodku przy uzyciu gaśnic, po pracy Urzędu działania gaśnicze realizować samodzielnie. Wezwać straż Pożarną, powiadomić Naczelnika Urzędu a w razie jego nieobecności jego zastępcę. Powiadomić Komendę Policji i wspólnie z przybyłymi policjantami zabezpieczyć miejsce pożaru, q) W przypadku włączenia się sygnału linii antywłamaniowej należy sprawdzić na centralce z jakiego rejonu pochodzi sygnał i natychmiast sprawdzić stan zagrożenia, r) Nadzór nad właściwym zaparkowaniem i opuszczaniem parkingu przez uzytkowników Do zadań pracownika ochrony należy również: a) Udzielanie informacji o lokalizacji poszczególnych komórek organizacyjnych UrzęduSkarbowego, b) Przedkładanie listy obecności do podpisu pracownikom Urzędu; codziennie o godzinie 6.30 oraz odbieranie listy pracowników po godzinach pracy Urzędu ( za potwierdzeniem odbioru) c) Prowadzenie dokumentacji: Dziennik Służby Zeszyt wydanych i zdanych kluczy Zeszyt przekazania i odbioru listy obecności Zeszyt usterek i remontów Wykonawca musi zapewnić wzmocnienie ochrony fizycznej obiektu poprzez wprowadzenie dodatkowego jednego pracownika ochrony. Zamawiający informuje, że taka konieczność zachodzi średnio 2 razy w roku z uwagi na zwiększoną wartość gotówki w kasie Zamawiającego. Wykonawca w takim przypadku ma obowiązek zapewnić na prośbę Zamawiającego odpowiedni stan ilościowy pracowników ochrony z właściwymi uprawnieniami. II. Obsługa centrali telefonicznej Obsługa centrali telefonicznej w budynku Urzędu Skarbowego w Jaworznie odbywać się bedzie przez jednego pracownika, codziennie w godzinach pracy Zamawiajacego i obejmuje łączenie rozmów telefonicznych zewnętrznych z pracownikami i służbami Zamawiającego. III. Konwojowanie wartości pieniężnych Urzędu Skarbowego w Jaworznie 1. Konwojowanie odbywać się będzie na trasie : Jaworzno, ul Grunwaldzka 274 - Bank Śląski w Jaworznie, ul. Narutowicza ( ok. 6 km.) w godzinach pracy Urzędu Skarbowego (tj. ok. godz. 13.30 ) 2. Do zadań pracownika ochrony (konwojenta) należy: Przyjęcie od kasjera Urzędu Skarbowego zabezpieczonych, zapieczętowanych pakietów z gotówką i doręczenie otrzymanych pakietów do - Banku Śląskiego w Jaworznie, ul. Narutowicza w imieniu i na rzecz Zamawiającego 3. Ilość : codziennie ( 1 x w każdym dniu pracy Urzędu) 4. Wartość konwojowanej gotówki : od 3.000,00 zł do 1 jednostki obliczeniowej . Zamawiający przewiduje, że w ostatniej dekadzie miesiąca kwietnia 2008 r i 2009 r. wartość konwojowanej gotówki może wzrosnąć do 2-ch jednostek obliczeniowych. 5. Transport wartości pieniężnych ochraniany ma być przez co najmniej jednego konwojenta. 6. Transport wartości pieniężnych wykonywany ma być przy użyciu samochodu Wykonawcy prowadzonym przez kierowcę Wykonawcy. Bezwględnie zabrania się podczas dyżuru: spożywania alkoholu prowadzenia prywatnych rozmów rozpraszających uwagę, opuszczania stanowiska pracy bez uzasadnionej potrzeby, oglądanie TV lub słuchanie radia w godzinach pracy Urzędu Skarbowego, wpuszczania do pomieszczenia portierni osób nieupoważnionych (znajomych, krewnych, innych przypadkowych osób)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 60.12.21.60 - Usługi transportu chronionego Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego Oryginalny kod CPV: 64.21.42.00 - Usługi centrali telefonicznych2 Kod CPV wg słownika 2008: 64.21.42.00 - Usługi centrali telefonicznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności i czynności określonych, w niniejszej specyfikacji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i udokumentują , że: posiadają aktualną ( z terminem ważności minimum do grudnia 2009 r.) koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 roku (Dz.U. Nr 114, poz. 740 z poźn. zm.) - art. 22 ust. 1 pkt 1 pzp, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp.) i udokumentują, że: w okresie ostatnich trzech lat, licząc od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie usługi ochrony osób i mienia o podobnym zakresie ( tj. w budynkach użyteczności publicznej takich jak budynki biurowe, urzędy skarbowe, urzędy miejskie, banki) , którego okres realizacji wyniósł co najmniej 12 miesięcy , a wartość zamówienia za 12 miesięcy przekroczyła 70.000,00 z podatkiem VAT zł. (dot. cz. I zamówienia). Przedstawią pozytywne referencje takich instytucji, że usługi te zostały wykonane należycie. w okresie ostatnich trzech lat, licząc od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwa zamówienia polegające na konwojowaniu wartości pieniężnej, którego okres realizacji wyniósł co najmniej 12 miesięcy, a wartość zamówienia za 12 miesięcy była nie mniejsza niż 10.000,00 zł z podatkiem VAT (dot. cz. II zamówienia). Przedstawią pozytywne referencje że usługi te zostały wykonane należycie. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy pz.p.), tj. : udokumentują , że posiadają aktualne ubezpieczenie o odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia - ubezpieczenie powinno obejmować reżimy odpowiedzialności deliktowej i kontraktowej (dot. części I zamówienia); wartość ubezpieczenia 2.000.000,00 PLN (słownie : dwa miliony PLN) - ubezpieczenie powinno obejmować odpowiedzialność kontraktową nie mniejszą niż 150.000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy PLN) - dot. części II zamówienia 4. Zatrudniają co najmniej jedną osobę, która będzie nadzorowała i kontrolowała pracę pracowników ochrony, posiadającą licencję I lub II stopnia, 5. Dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj. skierują do pracy osoby z doświadczeniem , przeszkolone, posiadające licencje, odpowiednie zezwolenia itp. 6. Posiadają aktualne zezwolenie Państwowej Agencji Radiokomunikacji na używanie urządzeń radiokomunikacyjnych do łączności, 7. Dysponują zmotoryzowanym patrolem interwencyjnym - 1 samochód z załogą wyposażoną w środki przymusu bezpośredniego oraz środki łączności radiowej, 8. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) 9. Akceptują warunki umowne określone w załączonym do SIWZ Projekcie umowy (załącznik nr 4);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty (w formie oryginału lub kserokopii bądź odpisu poświadczonego za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej stronie): 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ , 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22 ust.1 i art. 24 ust.1 i ust. 2 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ 3. Wykaz wykonanych usług: w okresie ostatnich trzech lat licząc od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , wykonali co najmniej dwie usługi ochrony osób i mienia o podobnym zakresie (tj. w budynkach użyteczności publicznej takich jak budynki biurowe, urzędy skarbowe, urzędy miejskie, banki ) którego okres realizacji wyniósł co najmniej 12 miesięcy, a wartość zamówienia za 12 miesięcy przekroczyła 80.000,00 PLN z podatkiem VAT (dot. części I )- załącznik nr 3 do SIWZ. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie, w okresie ostatnich trzech lat, licząc od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwa zamówienia polegające na konwojowaniu wartości pieniężnej, którego okres realizacji wyniósł co najmniej 12 miesięcy, a wartość zamówienia za 12 miesięcy była nie mniejsza niż 10.000,00 zł z podatkiem VAT (dot. części II))- załącznik nr 3 do SIWZ. Należy dołączyć dokument potwierdzający, że usługi zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem oraz nie podlega wykluczeniu do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Koncesje, zezwolenia lub licencje jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. w przypadku realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia to , zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 Nr 145, poz. 1221 ze zm.) licencja pracownika ochrony co najmniej I stopnia. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 6) Aktualne zezwolenie Państwowej Agencji Radiokomunikacji na używanie urządzeń radiokomunikacyjnych W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do ofert należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Polisa lub inny dokument aktualnego ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej określonej w pkt IV.3 niniejszej SIWZ Kserokopie wyżej wymienionych dokumentów i informacji Wykonawca lub Jego upoważniony przedstawiciel poświadczy używając zwrotu: (za zgodność z oryginałem) oraz umieszczając podpis i pieczęć Wykonawcy. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń spowoduje wykluczenie wykonawcy z dalszego postępowania. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 8 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę Firmy w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2003 r nr 153, poz.1503), które Wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania, winny być załączone na końcu oferty w osobnym opakowaniu w sposób umożliwiający łatwe od niej odłączenie i być opatrzone napisem: (Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa - nie udostępniać innym uczestnikom postępowania), z zachowaniem kolejności numerowania stron oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Czas reagowania grupy interwencyjnej - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.isnet.katowice.pl/us/Jaworzno.htm

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Jaworznie, ul. Grunwaldzka 274.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Jaworznie, ul. Grunwaldzka 274 , pokój 119.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.