eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Rozbudowa systemu detekcji na terenie miasta Gliwice wraz z modernizacją wybranych sygnalizacji świetlnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-14

Gliwice: Rozbudowa systemu detekcji na terenie miasta Gliwice wraz z modernizacją wybranych sygnalizacji świetlnych
Numer ogłoszenia: 16661 - 2011; data zamieszczenia: 14.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach , ul. Bolesława Śmiałego 2B, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2706505, 2706512, faks 032 3354011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa systemu detekcji na terenie miasta Gliwice wraz z modernizacją wybranych sygnalizacji świetlnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1. Modernizację sygnalizacji świetlnych eksploatowanych na skrzyżowaniach Modernizacja skrzyżowań obejmuje zaprojektowanie i zainstalowanie na skrzyżowaniach określonych w Załączniku nr 1.4 detektorów pojazdów (wideo detekcja) i pieszych (przycisków dla pieszych), wymianę osprzętu sygnalizacji (maszty, sygnalizatory), aktualizację programów pracy sygnalizacji oraz montaż kamer służących do monitoringu miejskiego na skrzyżowaniach określonych w Załączniku nr 1.5. 2. Wykonanie punktów pomiaru ruchu pojazdów zlokalizowanych w obszarze skrzyżowań. Wykonanie punktów pomiarowych zlokalizowanych w obszarze skrzyżowań obejmuje instalację urządzeń pomiaru ruchu pojazdów na wskazanych wlotach ulic skrzyżowań określonych w Załączniku nr 1.6 oraz zainstalowanie w sieci lokalnej ZDM serwera centralnego zapewniającego automatyczne zbieranie danych o ruchu z punktów pomiarowych poprzez łącza sieci w standardzie WiMAX oraz udostępnianie informacji o aktualnych natężeniach ruchu na stronie www Zarządu Dróg Miejskich w Gliwicach. 3. Usprawnienie ruchu na ciągu ulicy Pszczyńskiej i Rybnickiej Usprawnienie ruchu na ciągach ulic obejmuje opracowanie programów sygnalizacji i ich wdrożenie w eksploatowanych na skrzyżowaniach sterownikach, których struktury (minimalnie 4) zapewnią poprawę płynności ruchu na kierunku głównym ciągu ulic i będą wybierane automatycznie w zależności od informacji o natężeniu ruchu uzyskanych z punktów pomiarowych PP. 4. Rozbudowa punktów dostępowych do sieci WiMAX Wykonanie punktów dostępowych do sieci WiMAX na skrzyżowaniach określonych w Załączniku nr 1.7 polega na zapewnieniu komunikacji stanowiskom operatorskim lokalizowanym w Zarządzie Dróg Miejskich w Gliwicach, Centrum Ratownictwa Gliwice oraz Centrum Sterowania Ruchem z każdym sterownikiem eksploatowanym na wskazanych skrzyżowaniach za pośrednictwem sieci WiMAX jak i sieci zapasowej światłowodowej Gigabit Ethernet wykonanej w technologii ringu. Wykonawca zobowiązany jest zmodernizować o wskazane zakresy istniejącą podsieć dla sterowania ruchem w Mieście Gliwice za pośrednictwem sieci w standardzie WiMAX 802.16e zgodnie z posiadaną przez Miasto Gliwice licencją na częstotliwość w zakresie 3,6 - 3,8 GHz Lokalizację skrzyżowań objętych zadaniem przedstawiono w Załączniku nr 1.8..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 15000

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - potwierdzenie kwalifikacji Wykonawcy i rekomendację producenta urządzeń infrastruktury sieciowej (routery i switche). - potwierdzenie objęcia gwarancją producenta urządzeń infrastruktury sieciowej (routery i switche). Warunek posiadania uprawnień musi spełniać co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać że zrealizował jako główny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum: a) 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku gdy Wykonawca udowodni wykonanie 2 sygnalizacji świetlnych akomodacyjnych, acyklicznych o wartości co najmniej 500.000,00 zł (brutto) każda. b) 1 zadanie odpowiadające instalacji koordynacji nadążnej lub systemu sterowania ruchem dla układu 5 skrzyżowań - Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku gdy Wykonawca udowodni wykonanie takiego zadania wartości co najmniej 250.000,00 zł (brutto). c) co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie i montażu systemu wczesnej detekcji dymu o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto. d) nie mniej niż dwóch robót polegających na dostawie i instalacji, serwerów, systemów backup, infrastruktury sieciowej dla sieci rozległej (WAN) i lokalnej (LAN) sprzętowej jak i programowej o wartości robót nie mniejszej niż 600 tys. zł. brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności - Kierownika budowy z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń wraz z aktualnym zaświadczeniem przynależności do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa. - Kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z aktualnym zaświadczeniem przynależności do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa. - co najmniej jednego pracownika posiadającego świadectwo kwalifikacyjne upoważniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku dozoru D, - co najmniej jednego pracownika posiadającego świadectwo kwalifikacyjne upoważniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji E, - co najmniej 1 osoba do kierowania ruchem drogowym posiadająca zaświadczenie w zakresie podawania sygnałów i poleceń związanych z kierowaniem ruchem drogowym w czasie wykonywania robót drogowych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym Wykonawca musi dysponować następującymi osobami posiadającymi wymagane kwalifikacje i posiadający odpowiednie uprawniania: - co najmniej dwie osoby przeszkolone w zakresie instalacji i obsługi urządzeń systemu wideo detekcji - co najmniej jedną osobę przeszkoloną w zakresie instalacji i obsługi kamer monitoringu miejskiego - co najmniej dwie osoby przeszkolone w obsłudze sterowników stosowanych na terenie miasta Gliwice - Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 osobami przeszkolonymi i posiadającymi kwalifikacje do samodzielnych przeglądów napraw i programowania sterowników ruchu drogowego typu ASR-2000PL, ASR-2005PL lub ASR-2008PL - co najmniej jedną osobę przeszkoloną w zakresie instalacji i obsługi urządzeń sieci teleinformatycznej WiMAX lub nieprzewodzących impulsów elektrycznych - co najmniej jednej osoby posiadającej umiejętności korzystania z eksploatowanego w ZDM Gliwice systemu monitorowania skrzyżowań. W przypadku podmiotów działających wspólnie osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 1 500 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: a) zmiany osób sprawujących nadzór nad realizacją umowy (§ 11 ). b) siły wyższej rozumianej jako zdarzenia zewnętrznego, niezależnego od działania stron umowy i którym strony nie mogły zapobiec np. powódź, trąba powietrzna, huragan itp - w zakresie terminu realizacji umowy, c) działania osób trzecich uniemożliwiających lub utrudniających realizację umowy- w zakresie terminu realizacji umowy, d) wystąpienia (w okresie wiosenno-letnim i jesiennym) niesprzyjających warunków atmosferycznych rozumianych jako ciągłe: opady deszczu dłuższe niż 7 dni kalendarzowych, opady śniegu dłuższe niż 7 dni kalendarzowych, występowanie niskich temperatur uniemożliwiających realizację robót zgodnie z przyjętą technologią powyżej 7 dni kalendarzowych - w zakresie terminu realizacji umowy,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich ul. Bolesława Śmiałego 2B, 44-121 Gliwice pokój 128 (I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich ul. Bolesława Śmiałego 2B, 44-121 Gliwice pokój 131 (sekretariat - I pietro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.