eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Budowa ulicy Klimontowskiej w kierunku osiedla Kukułek, etap IV - od ul. Podhalańskiej do ul. Kanarków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-21

Sosnowiec: Budowa ulicy Klimontowskiej w kierunku osiedla Kukułek, etap IV - od ul. Podhalańskiej do ul. Kanarków
Numer ogłoszenia: 166594 - 2008; data zamieszczenia: 21.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2960600, fax (032) 296 06 05,2960505.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Klimontowskiej w kierunku osiedla Kukułek, etap IV - od ul. Podhalańskiej do ul. Kanarków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy ulicy Klimontowskiej od skrzyżowania z ulicą Podhalańską do skrzyżowania z ulicą Kanarków - etap IV w km od 0,0 do 0,2+094,56 oraz od 0,0+035,90, wg dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych opracowanych przez biuro projektów BPR Inwestprojekt 41-300 Dąbrowa Górnicza ul. Majakowskiego 37. W zakres wykonania wchodzi: - budowa ulicy Klimontowskiej na długości około 330 m - budowa parkingu przy ul. Klimontowskiej w km 0,0+027,00 - budowa skrzyżowania z droga gruntową w km 0,2+057,86. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: - roboty drogowe, w tym: roboty ziemne, ściana oporowa, jezdnie, chodniki, wjazdy do posesji, miejsca postojowe, ścieżki rowerowe, - budowę kanalizacji deszczowej, - budowę kanalizacji sanitarnej, - przebudowę napowietrznej sieci rozdzielczo-oświetleniowej, - organizację ruchu. 2.Wyłoniony w drodze postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późniejszymi zmianami) oraz innymi przepisami szczegółowymi, normami i zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi dla robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zaproszony do złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 55.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy zł)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone poniżej: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn opisanych w Art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 29 listopada 2007 r. Nr 223, poz. 1655 - tekst jednolity), zwanej dalej Ustawą. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że: a. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, w zakresie budowy dróg i kanalizacji łącznie, o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony zł) brutto każda. b. dysponuje: - co najmniej jedną osobą posiadającą potwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; - co najmniej jedną osobą posiadającą potwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń. - co najmniej jedną osobą posiadającą potwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje, że posiada polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Stwierdzenie spełniania warunków - udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych) - wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania z przyczyn opisanych w Art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu oraz potwierdzające (spełnienie tych warunków) dokumenty - według formuły: spełnia - nie spełnia. Przy ocenie spełniania warunków Wykonawców występujących wspólnie, dotyczących niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający będzie brał pod uwagę łączny potencjał Wykonawców występujących wspólnie. Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 (pięciu) Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu (opisane w III.2) niniejszego ogłoszenia). Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5 (pięć), Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5 (pięć), Zamawiający zastosuje następujący sposób punktowania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: - Za każde zrealizowane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienie na roboty odpowiadające swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia w zakresie budowy dróg i kanalizacji, ujęte w wykazie i potwierdzone dokumentem o należytym wykonaniu, Zamawiający przyzna punkty według następujących zasad: - zamówienie o wartości od 2.000.000,00 zł do 2.500.000,00 zł - 1 pkt. - zamówienie o wartości od 2.500.001,00 zł do 3.000.000,00 zł - 2 pkt. - zamówienie o wartości od 3.000.001,00 zł do 3.500.000,00 zł - 3 pkt. - zamówienie o wartości powyżej 3.500.000,00 zł - 4 pkt. Listę Wykonawców spełniających w najwyższym stopniu warunki udziału w postępowaniu Zamawiający sporządzi według sumy punktów uzyskanych przez Wykonawców, w oparciu o podane kryteria oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. W przypadku gdy Wykonawcy uzyskają tę samą liczbę punktów, o przyznaniu miejsca na liście zaproszonych do składania ofert będzie decydować sumaryczna wartość zrealizowanych zamówień spełniających warunki opisane powyżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych) Zamawiający żąda, aby Wykonawca wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu złożył oświadczenia: że nie podlega wykluczeniu z postępowania z przyczyn opisanych w Art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy oraz że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie III.2) niniejszego ogłoszenia i potwierdził ich treść niżej wymienionymi dokumentami: 1. Aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (dotyczy Wykonawców prowadzących działalność gospodarczą) lub innym dokumentem, wynikającym z przepisów szczególnych (dotyczy Wykonawców nie będących przedsiębiorcami), z którego wynikać będzie sposób reprezentowania Wykonawcy. 2. Pełnomocnictwem do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentowania we właściwym dokumencie (np. KRS, wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub inny dokument wynikający z przepisów szczególnych dotyczących Wykonawcy nie będącego przedsiębiorcą). 3. Wykazem wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, opisanych w pkt III.2), ppkt 2a Opisu warunków udziału w postępowaniu oraz opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. Wykazem osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nie czynności oraz dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, tj.: a. do kierowania robotami budowlanymi, dla której należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń wraz z aktualnym potwierdzeniem przynależności do właściwej Okręgowej Izby b. do kierowania robotami budowlanymi, dla której należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń wraz z aktualnym potwierdzeniem przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadanym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej. c. do kierowania robotami budowlanymi, dla której należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wraz z aktualnym potwierdzeniem przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadanym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej. Zamawiający również uzna za spełnienie warunku przedłożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia, wydanych na podstawie rozporządzeń obowiązujących przed dniem wejścia w życie Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578). 5. Polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. UWAGI: 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: - oddzielnie składają oświadczenia: że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn opisanych w Art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy oraz że spełniają warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu; - oddzielnie składają dokumenty opisane w pkt 1. - pozostałe oświadczenia lub dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy składają wspólnie i podlegają one sumowaniu. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera, partnera wiodącego) do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, musi tez wyliczać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Każdy z nich musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa. Pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i odbierania poleceń dla i w imieniu każdego i wszystkich Wykonawców. 3. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 4. Dokument pełnomocnictwa należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument lub dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz spełniać wymóg punktu 6. Uwag. 6. Wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w językach obcych należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: -..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Sosnowcu, Wydział Inwestycji Miejskich, ul. Ignacego Mościckiego 14, I piętro, pokój nr 129..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający ubiega się o dofinansowanie projektu ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, w ramach Działania 7.1 Modernizacja i rozbudowa sieci drogowej, Poddziałanie 7.1.2.Modernizacja i rozbudowa infrastruktury uzupełniającej kluczową sieć drogową.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.