Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-13
Zabór: Wykonanie prac planistycznych pt: Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego w miejscowości Przytok i w miejscowości Czarna
Numer ogłoszenia: 166444 - 2007; data zamieszczenia: 13.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zabór, ul. Lipowa 15, 66-003 Zabór, woj. lubuskie, tel. 068 3218308, fax 068 3218301.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabor.bazagmin.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.zabor.bazagmin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac planistycznych pt: Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego w miejscowości Przytok i w miejscowości Czarna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie dwóch opracowań miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów wsi Przytok i Czarna, zgodnie z trybem określonym w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003r. (Dz. U. Nr 80 poz. 717 z póź. zm.). Podstawowy zakres usługi obejmuje: 1) Plan w miejscowości Przytok - około 87 ha, 2) Plan w miejscowości Czarna - około 30 ha 2. Oznaczenie CPV: 1) Główny przedmiot: a) 74251000-3 - Usługi planowania przestrzennego:
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3, 74.27.40.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium w kwocie 3 000,00 zł w jednej z form wskazanych w ustawie Pzp.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca zobowiązany jest do spełniania nastepujących warunków: 1) Usawowych a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynnościnakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2)Prowadzi działalność w zakresie objętym zamówieniemt, 3) Doświadczenie w zakresie opracowywania planów przestrzennego zagospodarowania. Zamawiający wymaga wykonanie co najmniej dwóch opracowań planistycznych o podobnym zakresie skomplikowania - osiedla mieszkaniowe. 4) Posiadanie o płynności finansowej, 5) Wpłacenie wadium, 6) Dysponowanie pracownikami wykonującmi. Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobiste posiadanie uprawnień urbanistycznych lub zatrudnianie pracownika z takimi uprawnieniami. 3. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania ww. warunków oraz sprawdzenia kompletności i poprawności na podstawie oświadczeń i dokumentów. Warunki będą oceniane w/g formuły spełnia lub nie spełnia. Zamawiający wymaga spełnienia wszystkich podanych warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty zostaną załączone następujące dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy że: (zał. Nr 2): a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej lub wpis do rejestru handlowego, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Informacja ogólna o firmie na zał. Nr 3, z podaniem ilości podobnych usług zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat popartych referencjami od inwestorów. Zamawiający wymaga wykonanie co najmniej dwóch opracowań planistycznych o podobnym zakresie skomplikowania - osiedla mieszkaniowe. Wykonawca poda numer i pozycję publikatora, w którym zostały ogłoszone wykonane opracowania planistyczne oraz nazwę planu i wartość opracowania w zł. 4) Opinia banku prowadzącego rachunek podstawowy Wykonawcy o płynności finansowej, 5) Dowód wpłacenia wadium, 6) Wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom na zał. Nr 5, 7) Zestawienie kosztów na zał. Nr 1A, 8) Oświadczenie o zapoznaniu się z uwarunkowaniami terenowymi, których dotyczą opracowania planistyczne na zał. Nr 4, 9) Harmonogram rzeczowo - terminowy, na zał. Nr 7, 10) Wykaz pracowników wykonujących opracowanie z podaniem imienia i nazwiska wykształcenia, stażu pracy oraz uprawnień i wpisu do odpowiedniej izby samorządu zawodowego (do oferty załączyć kserokopię dokumentów potwierdzających wymogi) na zał. Nr 6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobiste posiadanie uprawnień urbanistycznych lub zatrudnianie pracownika z takimi uprawnieniami. W przypadku zatrudniania osób nie będących pracownikami Wykonawcy należy załączyć deklarację współpracy w zakresie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres wykonania zamówienia - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabor.bazagmin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zabór ul. Lipowa 15 66-003 Zabór.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Zabór ul. Lipowa 15 66-003 Zabór pok. 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI ZABÓR
- Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z budową oczyszczalni ścieków w m. Droszków w gminie Zabór
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku świetlicy na klub dziecięcy w Przytoku
więcej: przetargi ZABÓR »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa dojazdu pożarowego nr 20 w leśnictwach Emilianowo i Warginia - etap I
- Wykonanie inwentaryzacji oraz opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej Parku Moczydełko przy ul. Wełnianej w dzielnicy Ursynów.
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Nowy Wiśnicz
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Kawęczyn
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Waśniów
- Przebudowa placu przed szkołą - ułożenie kostką brukową
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.