eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Dostawa materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, pendriveów oraz sprzętu komputerowego w roku 2011 na potrzeby projektów realizowanych przez Gminę Stalowa Wola w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-15

Stalowa Wola: Dostawa materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, pendriveów oraz sprzętu komputerowego w roku 2011 na potrzeby projektów realizowanych przez Gminę Stalowa Wola w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 166275 - 2011; data zamieszczenia: 15.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 99940 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stalowa Wola, ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 6433456, faks 015 6433412.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, pendriveów oraz sprzętu komputerowego w roku 2011 na potrzeby projektów realizowanych przez Gminę Stalowa Wola w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: 1)Dostawa fabrycznie nowych materiałów biurowych. 2)Dostawa oryginalnych i fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek. 3)Dostawa fabrycznie nowych pendriveów. 4)Dostawa fabrycznie nowego laptopa -1szt. z oprogramowaniem i routerem bezprzewodowym. w roku 2011, na potrzeby projektów realizowanych przez Gminę Stalowa Wola w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, według formularza cenowego / przedmiaru zamówienia na 2011 r., stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji. 2.Wykonawca może złożyć ofertę na następujące części zamówienia, na potrzeby projektów realizowanych przez Gminę Stalowa Wola w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.: a)Część I - Dostawa materiałów biurowych, na potrzeby projektu /Młody Einstein -wspieranie rozwoju uczniów szkół podległych gminie Stalowa Wola w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych/ realizowanego przez Gminę Stalowa Wola w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. b)Część II - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, na potrzeby projektu /Młody Einstein -wspieranie rozwoju uczniów szkół podległych gminie Stalowa Wola w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych/ realizowanego przez Gminę Stalowa Wola w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. c)Część III - Dostawa pendriveów, na potrzeby projektu /Młody Einstein -wspieranie rozwoju uczniów szkół podległych gminie Stalowa Wola w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych/ realizowanego przez Gminę Stalowa Wola w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. d)Część IV - Dostawa 1szt. laptopa z oprogramowaniem i routerem bezprzewodowym na potrzeby projektu /Profesjonalna kadra - przyjazny urząd szansą na podniesienie jakości pracy Urzędu Miasta Stalowa Wola/, realizowanego przez Gminę Stalowa Wola w ramach Priorytetu V, Działanie 5.2, Poddziałanie 5.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 3.Każda z wymienionych powyżej części zamówienia współfinansowana jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 4.Wymagania techniczne i technologiczne dotyczące dostarczanych w ramach zamówienia tonerów i tuszy: Zamawiający zamawia materiały oryginalne. Przez oryginalne materiały eksploatacyjne Zamawiający rozumie wyłącznie materiały eksploatacyjne wyprodukowane od podstaw przez lub na zamówienie producenta sprzętu, w którym znajdą zastosowanie, które zostały opracowane (zaprojektowane) razem ze sprzętem i nośnikami w celu zapewnienia optymalnej jakości druku, wydajności i niezawodności sprzętu, nieregenerowane, niereprodukowane oraz nieposiadające elementów z recyklingu ani elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych. Oferowane materiały muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i badania, muszą być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne opakowanie z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy). Materiały muszą być oryginalnie zabezpieczone przez producenta w sposób gwarantujący, iż produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania. Muszą one posiadać naniesiony na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikujący produkt, znak firmowy producenta, kod produktu, typ oraz model sprzętu, do którego materiał jest przeznaczony oraz termin ważności. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na materiały równoważne. W przypadku oferowania przez Wykonawcę produktu równoważnego do wymaganych przez Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych (pojemność, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do materiałów oryginalnych (pożądanych przez Zamawiającego). Jednocześnie musi on być nieregenerowany, niereprodukowany oraz nieposiadający elementów z recyklingu ani elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych Wykonawca obowiązkowo musi przedstawić dokładny ich opis oraz wskazać do jakiego urządzenia jest on przeznaczony. Produkt równoważny winien być określony z nazwy, symbolu, poprzez podanie producenta oraz pojemności i wydajności. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dla każdego produktu równoważnego, typu tusz/toner, dołączył do oferty zaświadczenie wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, potwierdzające, że wydajność oferowanego produktu równoważnego jest taka sama lub wyższa w stosunku do oryginalnego, produkowanego przez producenta sprzętu, w którym zostanie on użyty. Normy umieszczone są w załączniku Formularz cenowy/przedmiar zamówienia na 2011 r., stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za każde uszkodzenie sprzętu niezależnie od tego czy sprzęt jest objęty gwarancją producenta, czy jest w okresie pogwarancyjnym, które spowodowane będzie używaniem dostarczonych materiałów. Stosowanie produktów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji sprzętu. Jeżeli na skutek awarii sprzętu wynikłej z winy zastosowania materiałów eksploatacyjnych Zamawiający utraci gwarancje producenta urządzenia, w ramach rekompensaty za utracone korzyści Wykonawca, w drodze umowy, będzie zobowiązany do przejęcia obowiązków gwaranta na pozostały okres udzielonej gwarancji. W przypadku awarii drukarki lub kserokopiarki, spowodowanej zastosowaniem tonera lub atramentu dostarczonego przez Wykonawcę, naprawy drukarki dokonuje Zamawiający na koszt Wykonawcy. Wykonawca w terminie 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii, na czas naprawy zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu sprzęt zastępczy o porównywalnych parametrach technicznych. 5.Wymagania jakościowe: dostarczane tusze i tonery muszą spełniać następujące wymagania: nie mogą wpływać na złą jakość wydruku, tzn: na wydruku nie mogą znajdować się niepożądane kropki, plamki, kreski, smugi itp., proszek znajdujący się w tonerach nie może się wysypywać, nie mogą ujemnie wpływać na jakość pracy podzespołów drukarek. 6.Dostarczone towary muszą być wysokiej jakości o wysokich walorach użytkowych oraz spełniać wymogi zawarte w przedmiarze zamówienia. 7.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ. 8.Wykonawca zobowiązuje się zrealizować dostawę na własny koszt oraz dostarczyć przedmiot zamówienia na miejsce wskazane przez Zamawiającego. 9.W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, iż dostarczony przedmiot umowy nie spełnia wymogów zawartych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Formularzu cenowym / przedmiarze zamówienia na 2011r., zostanie on zwrócony Wykonawcy. Koszty zwrotu ponosi Wykonawca. Forma zwrotu zostanie ustalona z Wykonawcą. 10.W przypadku zgłoszenia reklamacji, Zamawiający zobowiązany jest zwrócić na koszt Wykonawcy towary będące przedmiotem reklamacji w celu wymiany na wolne od wad. 11.Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność materialną za jakość oferowanych towarów, w tym w szczególności: tonerów, atramentów, tuszy, pendriveów i sprzętu komputerowego oraz za wszelkie ewentualne szkody wynikłe z użytkowania danego towaru, w szczególności uszkodzenia sprzętu i zobowiązuje się do ich pokrycia. 12.Wykonawca zobowiązany jest odebrać i zutylizować, wszystkie nabyte w ramach niniejszej umowy i zużyte przez Zamawiającego tonery, kartridże itp. w terminie do 7 dni od daty poinformowania Wykonawcy o możliwości ich odbioru. 13.Wykonawca, udziela 12 miesięcznej gwarancji na tonery i sprzęt biurowy, objęte umową, licząc od daty dostawy. 14.Wykonawca oświadcza, że udziela 24 miesięcznej gwarancji na dostawę sprzętu wskazanego w części IV zamówienia, licząc od daty podpisania protokołu przekazania. Czas reakcji serwisu - max 24 godziny w godzinach pracy Urzędu Miasta Stalowej Woli. Przez czas reakcji serwisu rozumie się czas potrzebny na przyjazd technika, zdiagnozowanie lub naprawę sprzętu oraz jeśli to konieczne zabranie sprzętu do serwisu. Czas naprawy wynosi maksymalnie 14 dni. 15.Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą następowały po zrealizowanym prawidłowo zleceniu, według cen jednostkowych przedstawionych w ofercie, na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw. 16.Należność przekazywana będzie przelewem na konto bankowe Wykonawcy wskazane w treści faktury VAT/rachunku, w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT. 17.Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym zamówieniem, w tym dokumentów finansowych. 18.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 19.Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty za pomocą aukcji elektronicznej. 20.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 32.58.20.00 - Nośniki danych 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: a)Część I - Dostawa materiałów biurowych, na potrzeby projektu /Młody Einstein -wspieranie rozwoju uczniów szkół podległych gminie Stalowa Wola w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych/ realizowanego przez Gminę Stalowa Wola w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Plus Lucyna i Adam Koptyra, ul. Handlowa 4B, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6829,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2590,17

  • Oferta z najniższą ceną: 2590,17 / Oferta z najwyższą ceną: 2997,83

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: a)Część II - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, na potrzeby projektu /Młody Einstein -wspieranie rozwoju uczniów szkół podległych gminie Stalowa Wola w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych/ realizowanego przez Gminę Stalowa Wola w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Neoprint Witold Burdzy, ul. Brandwicka 67A, 37-464 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 116085,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21886,62

  • Oferta z najniższą ceną: 21192,90 / Oferta z najwyższą ceną: 44245,58

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: a)Część III - Dostawa pendriveów, na potrzeby projektu /Młody Einstein -wspieranie rozwoju uczniów szkół podległych gminie Stalowa Wola w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych/ realizowanego przez Gminę Stalowa Wola w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HURT-PAPIER Ryszard Cebula Spółka Jawna, ul. Podkarpacka 57 B, 35-082 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1024,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 456,42

  • Oferta z najniższą ceną: 456,42 / Oferta z najwyższą ceną: 504,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.