eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osie › Przebudowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego lesniczówki Bąkowo- II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-22

Osie: Przebudowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego lesniczówki Bąkowo- II
Numer ogłoszenia: 166244 - 2012; data zamieszczenia: 22.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Osie , Rynek 11, 86-150 Osie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3329503, faks 052 3329381.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Lasów Państwowych nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego lesniczówki Bąkowo- II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem projektowanej inwestycji jest przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego murowanego związana z remontem piwnicy, parteru i poddasza i ociepleniem ścian zewnętrznych budynku, wymianą pokrycia dachu oraz wykonaniem daszku dwuspadowego nad wejściem do części mieszkalnej . Budynek mieszkalny (leśniczówka) z dobudowaną werandą, użytkowany zgodnie z przeznaczeniem, piwnica gospodarcza z kotłownią, parter: mieszkanie z kancelarią leśnictwa wejściem osobnym przez werandę, pokojami, kuchnią ,wc i łazienką oraz poddaszem użytkowym z częścią gospodarczą. Budynek mieszkalny wyposażony w instalacje wod-kan (własne), c.o (indywidualne) i elektryczną (z sieci) . Podłączony do istn. zbiornika szczelnego dwukomorowego w odległości 16,0m od budynku mieszkalnego oraz 28,0m od istniejącej studni głębinowej własnej a także do sieci energetycznej ze słupa linii napowietrznej znajdującego się na działce . Zabudowa obecna terenu związana z gospodarka leśną (budynek mieszkalny z werandą, budynki gospodarcze, stodoła drewniana, ogrodzenie wokół podwórza). Wejście główne do budynku w środku na ścianie podłużnej (z podestem betonowym i daszkiem drewn. 2-spadowym wspartym na słupach ) od strony podwórza . Wejście do kancelarii osobne na ścianie szczytowej przez parterową podpiwniczoną murowaną werandę , schody zewn. wejścia do werandy zadaszone (podcień wsparty na słupach) . Z tylnej strony za werandą zejście (pięć stopni) schodami zewn. do piwnicy (murki oporowe murowane z bloczków bet. z boku schodów) Na elewacji tylnej pierwsze okno piwniczne od strony werandy ma być zamienione na wsyp opału do pomieszczenia kotłowni. Wejście do piwnic schodami wewn. bet. z klatki schodowej (schody proste z spocznikiem) . Wejście na poddasze z klatki schodowej wewn. schody drewniane policzkowe . Przewidywane roboty mają na celu adaptacje istniejącego budynku mieszkalnego (poprawa użytkowania i funkcjonalności budynku oraz jego estetyki -wymiana pokrycia dachu i wykonanie daszku nad wejściem). Prace budowlane polegać będą na przebudowie pomieszczeń na parterze i poddaszu z dostosowaniem do zamieszkania (remont i modernizacja instalacji wewnętrznej).Roboty budowlane zewnętrzne mają poprawić estetykę budynku (wymiana częściowa stolarki okiennej i drzwiowej, ocieplenie metodą lekką-mokrą i malowanie elewacji, spoinowanie cokołu z kamienia i cegły, wymiana pokrycia dachu na blachodachówkę, wykonanie daszku dwuspadowego nad wejściem do części mieszkalnej) Roboty nie spowodują zwiększenia kubatury i wysokości budynku mieszkalnego. Na poddaszu przewiduje się osadzenie nowych okien połaciowych, rozebranie komina murowanego z cegły i wykonanie nowego, wykonanie schodów drabiniastych w suficie podwieszonym na klatce schodowej. Budynek mieszkalny (zrealizowany w 1905roku) jednorodzinny wolnostojący murowany trzy kondygnacyjny (piwnica, parter i poddasze) z dachem drewnianym wysokim (płatwiowo-kleszczowym) dwuspadowym, wysokim symetrycznym (nachylenie 420) pokryty płytami falistymi bitumicznymi na łatach i poszyciu z desek. Weranda murowana parterowa podpiwniczona dobudowana do budynku od strony ściany szczytowej z dachem wielospadowym pokrytym płytami falistymi bitumicznymi Fundamenty istn. murowane z cegły pełnej i kamienia otoczkowego, ściany piwnic parteru i poddasza z cegły pełnej kl.150 na zapr. cem - wap., ścianki działowe z cegły pełnej i dziurawki na poddaszu szkieletowe drewn. wypełnione cegłą , strop nad piwnicą łukowy typu Kleina ceglany, strop nad parterem belkowy drewniany z podsufitką z desek otynkowanych i podłogą drewnianą z desek, z dachem dwuspadowym wysokim (pochylenie 420) o konstrukcji drewnianej płatwiowo-krokwiowej (z zastrzałami i mieczami), pokryty płytami falistymi bitumicznymi na łatach (nieocieplany). Budynek mieszkalny znajduje się w osadzie leśnej, w skład której wchodzą budynki gospodarczy, garaże stodoła drewn.- nie ulegają zmianie . Wszystkie media woda, energia elektryczna (linia napowietrzna), kanalizacja sanitarna do budynku są doprowadzone. Ogrzewanie budynku mieszkalnego kotłownia w piwnicy budynku, piec na paliwo stałe (zejście zewn. do piwnicy). Wjazd na działkę istniejący od strony południowej z drogi dojazdowej wewn. (dostęp do drogi bez zmian). Osada leśna ogrodzona płotem drewn. Istniejące zagospodarowanie działki bez zmian. Drogi, dojazdy i infrastruktura zew. pozostają bez zmian..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 7 000,00 zł (słownie: siedemtysięcyzłotych 00/100). 3. Wykonawca wnosi wadium w jednej z następujących form: - w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na konto BS Osie 09 8169 0006 0010 5398 2000 0010 - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r Nr 42, poz. 275, z późn.zm.) przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 06.06.2012r. do godz. 1000. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. - wadium wnoszone w pozostałych formach może być wniesione na dwa sposoby- albo deponowane przed upływem terminu składania ofert w kasie Zamawiającego albo załączone do oferty i składane w jednej kopercie wraz z ofertą przetargową. 4. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 5 lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert przynajmniej jednej roboty budowlanej w podobnych zakresie, o wartości brutto min. 300 000zł, z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że ta robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi ( w tym kierownik budowy).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca załączy oświadczenie, że może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia- zał. Nr 4 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ) Oświadczenie stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - (Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie rachunku lub zdolności kredytowej na kwotę min. 300,0 tys. zł).- (Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia na kwotę min. 200,00 tys. zł).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający nie przewiduje możliwości dokonania zmian w umowie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://osie.torun.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Osie ul.Rynek 11, 86-150 Osie pokój nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Osie ul. Rynek 11, 86-150 Osie pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.