eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › dostawa sprzetu jednorazowego uzytku dla anestezjologii i bloku operacyjnego Szpitala w Nysie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-13

Nysa: dostawa sprzetu jednorazowego uzytku dla anestezjologii i bloku operacyjnego Szpitala w Nysie
Numer ogłoszenia: 166216 - 2007; data zamieszczenia: 13.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Św. Piotra 1, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 077 4087830, fax 077 4087833.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzetu jednorazowego uzytku dla anestezjologii i bloku operacyjnego Szpitala w Nysie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla oddziału anestezjologii i bloku operacyjnego Szpitala w Nysie Ilość zadań - 14 Zadanie nr 1 - dostawa rurek tracheotomijnych Zadanie nr 2 - dostawa prowadnic jednorazowych i wielorazowych Zadanie nr 3 - dostawa filtrów elektrostatycznych i łączników karbowanych Zadanie nr 4 - dostawa rurek z systemem odsysania znad mankietu uszczelniającego Zadanie nr 5 - dostawa systemów zamkniętych do bezpiecznego odsysania Zadanie nr 6 - dostawa zestawów trzykomorowych do drenażu klatki piersiowej Zadanie nr 7 - dostawa resuscytatorów Zadanie nr 8 - dostawa kaniul dotętniczych oraz zestawów do inwazyjnego pomiaru ciśnienia. Zadanie nr 9- dostawa cewników, drenów, łączników oraz zestawów do drenażu klatki piersiowej i otrzewnej Zadanie nr 10 - dostawa drenów do jamy brzusznej, drenów i końcówek do odsysania pola operacyjnego Zadanie nr 11 - dostawa siatek i protez powięzi do operacyjnego leczenia przepuklin oraz barwnych odciągów chirurgicznych Zadanie nr 12 - dostawa kateterów do embolektomii Zadanie nr 13 - dostawa ostrzy chirurgicznych oraz urządzeń do zdejmowania ostrzy Zadanie nr 14 - dostawa podstawowych narzędzi laparoskopowych jednorazowego użytku

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.00.00 - Medyczne produkty inne niż chemiczne i produkty hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 14.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca przystępujący do przetargu musi spełniać warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. Sposób oceny tych warunków odbędzie się na zasadzier spełnia-nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przystępujący do przetargu musi spełniać następujące warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych: 1.Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: a/do potwierdzenia aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał ekonomiczny i techniczny, a także osoby zdolne do wykonania zamówienia. Do potwierdzenia oświadczeniem 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Do potwierdzenia oświadczeniem 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Do potwierdzenia dokumentem 3/- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia zamieszczony w ofercie musi być zgodny z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2004r Nr 93 poz. 896 ) oraz musi spełniać wymagania zasadnicze określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004r w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia ( Dz. U. z 2004r Nr 251, poz. 2514 ). W zależności od rodzaju oferowanego sprzętu Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów określonych w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2004r Nr 93 poz. 896 ). Wszystkie dokumenty muszą być ważne przez okres na jaki zostanie zawarta umowa. W przypadku kończącego się terminu ważności dokumentu Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wymagany aktualny dokument w terminie do ostatniego miesiąca poprzedzającego miesiąc upływu terminu ważności dokumentu przedstawionego w ofercie przez Wykonawcę. W przypadku gdy dokument traci ważność podczas trwania umowy Wykonawca musi załączyć do aktualnego dokumentu oświadczenie, że dostarczy przedłużenie dokumentu do siedziby Zamawiającego. Brak wymaganego oświadczenia Zamawiający będzie traktował jako niespełnienie wymagań określonych w SIWZ. Do oferty Wykonawca dołączy katalogi oferowanych produktów zawierające zdjęcia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z nazwą producenta, opisem których pozycji formularza cenowego dotyczą - w języku polskim. W przypadku, gdy producent nie stosuje numerów katalogowych, Wykonawca złoży oświadczenie o niestosowaniu numerów katalogowych przez producenta i wpisze numery własnego kodu towarowo - magazynowego. W dniu otwarcia ofert Wykonawca dokona prezentacji oferowanych wyrobów ( z każdej pozycji nie rozmiaru ). Na prezentację Wykonawca dostarczy oferowany produkt w opakowaniu jednostkowym zaopatrzonym w etykietę opisaną zgodnie z Załącznikiem Nr 1 pkt. 13 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004 r w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia ( Dz. U. z 2004r Nr 251, poz. 2514 ). W przypadku kiedy produkt dostarczany będzie w opakowaniu handlowym w ilościach większych niż 1 szt. Wykonawca zaprezentuje produkt i etykietę tego opakowania. Wykonawca pozostawi w siedzibie Zamawiającego po 1 szt. oferowanych wyrobów wraz z opakowaniem handlowym lub jego etykietą, które pozostaną u Zamawiającego przez okres trwania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania oferowanych wyrobów medycznych lub wyposażeń wyrobów medycznych zgodnie z art. 3 ust. 1, pkt. 1i pkt. 15, art. 4 ust. 5 Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004r w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia : Część II. pkt. 13 ( dotyczy to etykiety oraz instrukcji obsługi sporządzonej w języku polskim ). W przypadku nie spełnienia tego wymogu partia towaru, która nie będzie prawidłowo oznakowana i nie będzie zawierała instrukcji w języku polskim zostanie zwrócona Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 95
  • 2. termin płatności - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Nysie ul. Św. Piotra 1 48-300 Nysa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2007 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nysie ul. Św. Piotra 1 IIIp..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa rurek tracheotomijnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa rurek tracheotomijnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa prowadnic jednorazowych i wielorazowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa prowadnic jednorazowych i wielorazowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa filtrów elektrostatycznych i łączników karbowanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa filtrów elektrostatycznych i łączników karbowanych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa rurek z systemem odsysania znad mankietu uszczelniającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa rurek z systemem odsysania znad mankietu uszczelniającego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa systemów zamkniętych do bezpiecznego odsysania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa systemów zamkniętych do bezpiecznego odsysania.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa zestawów trzykomorowych do drenażu klatki piersiowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa zestawów trzykomorowych do drenażu klatki piersiowej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa resuscytatorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa resuscytatorów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: dostawa kaniul dotętniczych oraz zestawów do inwazyjnego pomiaru ciśnienia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa kaniul dotętniczych oraz zestawów do inwazyjnego pomiaru ciśnienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: dostawa cewników, drenów, łączników oraz zestawów do drenażu klatki piersiowej i otrzewnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa cewników, drenów, łączników oraz zestawów do drenażu klatki piersiowej i otrzewnej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: dostawa drenów do jamy brzusznej, drenów i końcówek do odsysania pola operacyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa drenów do jamy brzusznej, drenów i końcówek do odsysania pola operacyjnego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: dostawa siatek i protez powięzi do operacyjnego leczenia przepuklin oraz barwnych odciągów chirurgicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa siatek i protez powięzi do operacyjnego leczenia przepuklin oraz barwnych odciągów chirurgicznych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatnosci - 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: dostawa kateterów do embolektomii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa kateterów do embolektomii.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: dostawa ostrzy chirurgicznych oraz urządzeń do zdejmowania ostrzy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa ostrzy chirurgicznych oraz urządzeń do zdejmowania ostrzy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatnosci - 5

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: dostawa podstawowych narzędzi laparoskopowych jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa podstawowych narzędzi laparoskopowych jednorazowego użytku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatnosci - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.