eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › Budowa magistrali wodociągowej PE D280 w ulicy Podgórnej w Brodnicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-21

Brodnica: Budowa magistrali wodociągowej PE D280 w ulicy Podgórnej w Brodnicy
Numer ogłoszenia: 166115 - 2008; data zamieszczenia: 21.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Brodnicy, ul. Kamionka 23, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4930300, fax 056 4982626.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brodnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa magistrali wodociągowej PE D280 w ulicy Podgórnej w Brodnicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa magistrali wodociągowej PE D280 w ulicy Podgórnej w Brodnicy (na odcinku od ulicy Ustronie do ulicy Sybiraków). Magistrala wodociągowa posiada całkowitą długość liniową Lc = 2.381 m. Długość sieci wodociągowej towarzyszącej w formie przewodów spinających PE D180 z istniejącym systemem wodociągowym wynosi 48 m. Magistralę wodociągową należy wykonać z rur PE 100 SDR 17 PN10 o średnicy D280 x 16,6 mm. Przewody spinające magistralę z siecią wodociągową istniejącą należy wykonać z rur PE 100 SDR 17 PN10 D180 x 10,7. Na odgałęzieniach należy zastosować zasuwy Hawle kołnierzowe typu E przy średnicach DN 250 mm i - zgrzewane przy średnicy 180 mm. - zgodnie z załącznikami Nr 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 do SIWZ. Wykonawca sporządza projekt organizacji ruchu (na czas wykonywania robót) zgodnie z wymogami decyzji nr RDW-12a/5360/24/2007 z dnia 07.09.2007r. wydanej przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy Rejon Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie (decyzja zawarta w dokumentacji projektowej) - wg załącznika Nr 9a do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 15.000 zł brutto. (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wadium można wnieść w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych albo poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek w Banku PKO BP SA oddział/Brodnica, nr konta: 97 1020 5024 0000 1002 0010 1576. 4. Oryginał dokumentu (gwarancji, poręczenia itp.) należy dołączyć do oferty (w osobnej kopercie, nie wpiętej do oferty, włożonej do koperty zewnętrznej [patrz: pkt XVI.1.o. SIWZ]). Oryginału poręczenia lub gwarancji nie należy spinać z resztą oferty z uwagi na konieczność jego zwrotu po zakończeniu postępowania. W przypadku pieniądza - kopię potwierdzenia dokonania przelewu (jako dowód wniesienia wadium) dołącza się do oferty na tych samych zasadach jak powyżej. 5. Gwarancja nie może wygasać przed końcem okresu ważności oferty podanego w pkt XIV SIWZ p.t.: Termin związania ofertą oraz musi zawierać wszystkie sytuacje powodujące utratę wadium wymienione poniżej w pkt XII.9 SIWZ. W przypadku, gdy gwarancja nie będzie przewidywać którejkolwiek z tych sytuacji lub nie będzie obejmować całego okresu związania ofertą, zamawiający może uznać, że nie wniesiono wadium, a wówczas wykonawca może zostać wykluczony z postępowania. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego jej wykonania; 3) unieważniono postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia; 4) wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert - niezwłocznie po złożeniu pisemnego wniosku o zwrot wadium; 5) wykonawcy, który został wykluczony z postępowania lub którego oferta została odrzucona - niezwłocznie po złożeniu pisemnego wniosku o zwrot wadium, przy czym złożenie takiego wniosku jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt XII.6.5) SIWZ, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. Wadium w pieniądzu (wraz z należnymi odsetkami) wniesione przez wykonawcę, którego oferta została wybrana, może być - na jego pisemny wniosek (za jego zgodą) - zaliczone na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.(art.24 ust. 1 i ust. 2 ustawy p.z.p.). 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt XI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia ww warunki. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: a. Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. b. Wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów. c. Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. d. Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków. e. Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium. f. Wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 4. Wymagania określone w pkt X ppkt 1, 2, 3 SIWZ mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - wg załącznika Nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1-3, art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1 na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r z poźn. zmianami - prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru wg załącznika Nr 2 do SIWZ. 3. Szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót - zgodnie z załącznikiem Nr 9 do SIWZ. 4. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót - zgodnie z załącznikiem Nr 9a do SIWZ. 5. Informacje ogólne o wykonawcy - wg załącznika Nr 3 do SIWZ. 6. Wykaz dwóch (2) robót budowlanych o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie tj., w zakresie budowy wodociągów oraz kanalizacji sanitarnej i deszczowej, przy czym wartość pojedynczego zamówienia winna wynosić co najmniej 250.000 złotych brutto oraz łączna długość pojedynczego zamówienia powinna wynosić nie mniej niż 500 mb - wg załącznika Nr 4 do SIWZ. Załączyć referencje zleceniodawców lub protokoły odbiorów końcowych świadczące o jakości robót (zostały wykonane z należytą starannością) w treści, których m.in. wymieniony jest zakres i rodzaj robót realizowanych przez Wykonawcę. 7. Wykaz podwykonawców - wg załącznika Nr 5 do SIWZ. 8. Zaparafowany projekt umowy - wg załącznika Nr 6 do SIWZ. 9. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika Nr 7 do SIWZ. Załączyć kopię uprawnień budowlanych oraz zaświadczenia przynależności do izby inżynierów budownictwa dla kierownika robótbudowy. 10. Protokół z przeprowadzonej wizji lokalnej przyszłego terenu budowy - wg załącznika Nr 8 do SIWZ. 11. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12. Wyłącznie dla spółek cywilnych - umowa spółki oraz wskazane powyżej (pkt 11) dokumenty rejestracyjne dla każdego ze wspólników. 13. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 14. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 15. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert - wyłącznie dla podmiotów zbiorowych. 16. Dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres: średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównanie z nimi) w wysokości nie mniejszej niż: 1.500.000 zł brutto. 17. Informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w wysokość posiadanych własnych środków finansowych (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w wysokości nie mniejszej niż: 200.000 zł brutto. 18. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - wartość ubezpieczenia powinna wynosić co najmniej 300.000 zł brutto. 19. Dowód wniesienia wadium (w osobnej kopercie, nie wpiętej do oferty, włożonej do koperty zewnętrznej [patrz: pkt XVI.1.o. SIWZ - opis sposobu przygotowywania ofert]). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.brodnica.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brodnicy, ul. Kamionka 23, 87-300 Brodnica w pok. 308.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Brodnicy, ul. Kamionka 23, 87-300 Brodnica w pok. 211 lub drogą pocztową na adres Zamawiającego..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.