eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › wykonanie remontu III piętra budynku przy ul. Szrajbera 11 Wydziału Nauk Społecznych i Sztuki Katedry Muzyki UWM w Olsztynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-13

POZYCJA 16609

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Olsztyn: wykonanie remontu III piętra budynku przy ul. Szrajbera 11 Wydziału Nauk Społecznych i Sztuki Katedry Muzyki UWM w Olsztynie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, do kontaktów: Jastrzębski Marek, ul. Heweliusza 12, 10-957 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0895233223, 5233420, fax (089) 523 32 23, e-mail: izaran@uwm.edu.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.uwm.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie Zespół ds. Zamówień Publicznych, Jastrzębski Marek, ul. Heweliusza 12/18, 10-957 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89/523-34-20, fax 89/523-32-78, e-mail: jasma@uwm.edu.pl, www.uwm.edu.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu III piętra budynku przy ul. Szrajbera 11 Wydziału Nauk Społecznych i Sztuki Katedry Muzyki UWM w Olsztynie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: budynek przy ul. Szrajbera 11 Wydziału Nauk Społecznych i Sztuki Katedry Muzyki UWM w Olsztynie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: wykonanie remontu III piętra budynku przy ul. Szrajbera 11 Wydziału Nauk Społecznych i Sztuki Katedry Muzyki UWM w Olsztynie 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: uproszczony kosztorys ofertowy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres robót obejmuję: a) Roboty budowlane remontu pomieszczeń b) Roboty elektryczne remontu pomieszczeń c) Roboty instalacji strukturalnej w pomieszczeniach III piętra I. W ramach robot budowlanych zamówienie obejmuje: 1. Dostawa i montaż drzwi wewnętrznych z ościeżnicami obwiedniowymi regulowanymi. Drzwi powinny posiadać izolację akustyczną o Rw 42 dB. Ramy skrzydeł wykonane z klejonki drewna iglastego wykończone okleiną drewnopochodną np. drzwi PORTA. 2. Sufit podwieszony np. typu OWA w korytarzu w części wyższej, Sufit podwieszony akustyczny np. firmy Rockfon lub Ecophon w sali koncertowej, salach dydaktycznych 314-316, salach zajęć indywidualnych 319-320A jak w przedmiarze robót. 3. W salach j.w. na ścianach zastosować okładziny akustyczne w ilości jak w przedmiarze np. firmy MURASPEC tj. tkanina akustyczna na podkonstrukcji metalowej z welną o grubości 5cm i gęstości 50kg/m3 4. Posadzki w zależności od przeznaczenia tj; Panele, wykładzina dywanowa, Tarkett Optima , Tarkett Akustyk w salach j.wyzej. , cyklinowanie i lakierowanie parkietu 5. Naprawa ścian szpachlowanie. 6. Malowanie ścian i sufitów technika emulsyjna kolor jasny w korytarzu malowanie farba zmywalną np. Tikurilla,Caparol. 7. Wykonanie instalacji strukturalnej(komputerowej, telefonicznej, nagłaśniającej) 8. Wymiana instalacji elektrycznej 9. Klatkę schodową główną obłożyć wykładziną akustyczną kauczukową firmy BONITA system Nora 10. Wywiezienie gruzu i starych zdemontowanych drzwi. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 20.000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200.000 PLN bez podatku VAT każdej. Roboty muszą dotyczyć wykonania lub modernizacji jednego obiektu w którym występują wszystkie roboty branżowe, jak w załączonej dokumentacji technicznej tzn. budowlane, sanitarne, elektryczne. 3. Udzielą, co najmniej 3-letniej gwarancji na wszystkie prace budowlano-instalacyjne a na urządzenia zgodnie z kartą gwarancyjną producenta urządzeń. 4. Osoby z kierownictwa i dozoru muszą posiadać uprawnienia w branży budowlanej, elektrycznej, niskoprądowe oraz legitymować się aktualną przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku składania oferty wspólnej warunki te musi spełniać łącznie konsorcjum. W przypadku składania oferty wspólnej warunki te musi spełniać łącznie konsorcjum. 5. Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. Wykonawca posiada na koncie kwotę nie mniejszą niż 350.000,00 zł lub będzie miał udzielony kredyt na kwotę nie mniejszą niż 350.000,00 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły \spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, wg załącznika nr 3, Wykaz robót budowlanych, o których mowa w pkt. IV ppkt. 2 wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Roboty muszą dotyczyć wykonania lub modernizacji jednego obiektu w którym występują wszystkie roboty branżowe jak w załączonej dokumentacji technicznej tzn. budowlane, sanitarne, elektryczne - wg załącznika nr 4, Wykaz podwykonawców przewidzianych do wykonania zamówienia (nazwa i adres podwykonawcy, zakres prac przewidzianych do powierzenia) wg załącznika nr 5, Wykaz osób kierownictwa z podaniem nr uprawnień i zaświadczeniem o wpisie do izby, które zostaną zatrudnione przy realizacji zamówienia, winna być dołączona do oferty. - zał. Nr 6. Kopię uprawnień należy dołączona do oferty, Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z dokumentu musi wynikać, że Wykonawca posiada na koncie kwotę nie mniejszą niż 350.000,00 zł lub będzie miał udzielony kredyt na kwotę nie mniejszą niż 350.000,00 zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.04.2007, godzina 10:30, REKTORAT -Sala Posiedzeń Komisji Senackich ul. Oczapowskiego 2 W Olsztynie.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.