Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-26
Otorowo: wymiana dachu i roboty remontowo-budowlane w Przedszkolu w Otorowie
Numer ogłoszenia: 166092 - 2009; data zamieszczenia: 26.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole w Otorowie , ul. Pniewska 13, 64-551 Otorowo, woj. wielkopolskie, tel. 061 2917416.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szamotuly.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana dachu i roboty remontowo-budowlane w Przedszkolu w Otorowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wymiana dachu na budynku przedszkola i budynku gospodarczym oraz roboty remontowo-budowlane (wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: .6.Wykonawca musi spełnić następujące warunki kwalifikacyjne i złożyć oświadczenie, że spełnia wymogi określone w art. 22 ust.1, pkt. 1- 4 ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych tj. (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.) a/ posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b/ posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tego potencjału i osób c/ znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/ nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i wymienione wyżej oświadczenia a/ formularz ofertowy b/ kosztorys ofertowy c/ oświadczenie o braku zaległości podatkowych w Urzędzie Skarbowym, d/ oświadczenie o nie zaleganiu ze składkami na rzecz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, e/ aktualny wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, f/ wykaz przedsięwzięć zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat podobnych i porównywalnych z zakresem niniejszego zamówienia wraz z referencjami od poprzednich Zamawiających, g/ zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z podaniem towarzystwa ubezpieczeniowego w którym wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej. g/ oświadczenie o niekaralności członków zarządu w spółkach kapitałowych, a właścicieli w spółkach jawnych, spółkach cywilnych i osób fizycznych prowadzących działalność za przestępstwa wymienione w art.24 ustawy j.w i/ wykaz posiadanego sprzętu do wykonania zamówienia. j/ oświadczenie z art. 22, ust.1 pkt. 1 -4 ustawy jw. Wszystkie kserokopie i odpisy wymaganych dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. Brak któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (kopia dokumentu nie poświadczona za zgodność z oryginałem) spowoduje odrzucenie oferty. 2.1. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy poprzez: -analizę wiarygodności złożonych dokumentów, -analizę propozycji cenowych, -gwarancję terminu i jakości wykonania robót.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szamotyly.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole w Otorowie ul.Pniewska 13 64-551 Otorowo.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Przedszkole w Otorowie ul.Pniewska 13 64-551 Otorowo.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.