eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Catering gotowych potraw dla dzieci w wieku od 3-6 lat uczęszczających do Przedszkola Nr 146 Wyspa Dzieci

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-21

Wrocław: Catering gotowych potraw dla dzieci w wieku od 3-6 lat uczęszczających do Przedszkola Nr 146 Wyspa Dzieci
Numer ogłoszenia: 165947 - 2008; data zamieszczenia: 21.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Wyspa Dzieci" Przedszkole Nr 146, ul. Haukego Bosaka 9, 50-447 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 341 83 07, fax 0-71 341 83 07.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Catering gotowych potraw dla dzieci w wieku od 3-6 lat uczęszczających do Przedszkola Nr 146 Wyspa Dzieci.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringu gotowych posiłków na rzecz dzieci z Przedszkola Nr 146. 2.Usługa, o której mowa w pkt. 1 będzie dotyczyć: a)125 dzieci w wieku 3- 6 lat, zapisanych do przedszkola na rok szkolny 2008/2009; b) Ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić ilość posiłków zgodną z zapotrzebowaniem złożonym na dany dzień z uwzględnieniem próbek posiłków przechowywanych na terenie placówki; c) Posiłki wykonawca dostarczać będzie własnym transportem, w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw; d)Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę na okres 10 dni i dostarczany Zamawiającemu do wcześniejszego zatwierdzenia. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Zamawiającego będą wiążące dla Wykonawcy; e) Dzienny jadłospis obejmuje: Śniadanie: zupa mleczna lub potrawy mleczne i mleko-pochodne, kanapka herbata; Obiad: zupa, drugie danie i surówka, kompot lub napój, Podwieczorek; kanapka lub słodka bułka (ciasto) lub desery mleczne, owoce (w tym sezonowe), herbata lub napój mleczny; Woda mineralna. f) Kalkulacja cenowa obejmuje swoim zakresem dania mięsne, dania półmięsne i dania jarskie; g) Posiłki będą serwowane z zachowaniem cyklu: Godzina 815 - dostawa śniadania do przedszkola lub wykonanie śniadania z półproduktów dostarczonych w termosach, Godzina 1130 - dostawa obiadu i podwieczorku do przedszkola, odbiór termosów po śniadaniu, Godzina 1500 - odbiór termosów i resztek obiadowych. h) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP. Posiłki musza spełniać wymogi żywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci przedszkolnych w wieku od 3 do 6 lat. Posiłki nie mogą być przygotowywane z półproduktów; i)Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania diet pokarmowych w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci; j) do obowiązków Wykonawcy realizowanych za pomocą personelu własnego należy: Porcjowanie i wydawanie posiłków woźnym oddziałowym w godzinach 8,30 - 14,00, Mycie i wyparzanie naczyń oraz sprzątanie pomieszczeń bloku żywieniowego, Ponoszenie kosztów środków czyszczących i higienicznych zużywanych do sprzątania pomieszczeń bloku żywieniowego, Dokonywanie comiesięcznych rozliczeń z Zamawiającym za dostarczane posiłki; k) Zamawiający przyjmuje na siebie wszystkie sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym z usług przedszkola. l) Wykonawca będzie ponosił koszty : Za zużyte media w wysokościach ryczałtowych oraz wskazań liczników i podliczników: energii elektrycznej, energii cieplnej, ciepłej i zimnej wody, ścieków; Wynajmu pomieszczeń bloku żywieniowego. m) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody poniesione w trakcie użytkowania pomieszczeń bloku żywieniowego w tym naprawy zepsutego w trakcie użytkowania sprzętu kuchennego

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych Oryginalny kod CPV: 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.09.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia 5)wykonali w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej jedną usługę zbliżoną co do zakresu niniejszego zamówienia, i poprą ją dokumentami potwierdzającymi, że została wykonana należycie 6)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie swojej działalności 2. Wykluczeniu z postepowania podlegaja wykonawcy w przypadkach okreslonych w srt.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Ocena spełniania powyższych warunków dokonana będzie w oparciu o złożona ofertę i załączniki do niej wg zasady spełnia/ nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu udokumentowania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wraz ofertą wykonawcy przedłożą oświadczenia i dokumenty wymienione w załączniku do SIWZ .

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.wroc.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole Nr 146 Wyspa Dzieci ul. Haukego Bosaka 9 50-447 Wrocław.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Przedszkole Nr 146 Wyspa Dzieci ul. Haukego Bosaka 9 50-447 Wrocław.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.