eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Prace remontowe w pomieszczeniach biurowych Kuratorium Oświaty w Poznaniu zlokalizowanych na III piętrze w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego przy al. Niepodległości 16 / 18 w Poznaniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-22

Poznań: Prace remontowe w pomieszczeniach biurowych Kuratorium Oświaty w Poznaniu zlokalizowanych na III piętrze w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego przy al. Niepodległości 16 / 18 w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 165864 - 2012; data zamieszczenia: 22.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kuratorium Oświaty w Poznaniu , ul. Kościuszki 93, 61-716 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541504, faks 061 8523169.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowe w pomieszczeniach biurowych Kuratorium Oświaty w Poznaniu zlokalizowanych na III piętrze w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego przy al. Niepodległości 16 / 18 w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach biurowych Kuratorium Oświaty w Poznaniu zlokalizowanych na III piętrze w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego przy al. Niepodległości 16 przez 18 w Poznaniu zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, projektem budowlanym stanowiącym załącznik nr 5, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą załącznik nr 6 do SIWZ, oraz opisem przedmiotu zamówienia. CPV przedmiotu zamówienia : 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne (roboty remontowe i renowacyjne). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje niżej wymienione prace wraz z dostawą (z zastrzeżeniem ust. 3) i montażem urządzeń: Dotyczy pokoi nr 332 - 337 a)rozbiórka ścian z konstrukcji drewnianej (zabudowa szafowa); b)demontaż wykładzin podłogowych (zerwanie posadzki); c)wylewka z zaprawy samopoziomującej; d)montaż płytek ceramicznych - drewnopodobnych (dostawa Zamawiającego) wraz z cokolikiem przyściennym o wysokości ok. 5 cm; e)położenie fugi w odcieniu uzgodnionym z Zamawiającym; f)demontaż istniejących między pokojami ścianek działowych; g)wykonanie nowych ścianek działowych (z płyt gipsowo-kartonowych) wypełnionych wełną mineralną pomiędzy pokojami: 333 a 334, 335 a 336, 336 a 337; h)montaż w ściankach działowych nowych drzwi przejściowych, bezprogowych między pokojami 333 a 334, 335 a 336, 336 a 337 według rys. nr 2 projektu budowlanego; - skrzydła między pokojami 335 a 336, 336 a 337: płytowe, gładkie, pełne, w okleinie: olcha, wyposażone w dwa lub trzy zawiasy w kolorze srebrnym, wpuszczany zamek z wkładką patentową i klamki metalowe z szyldami w kolorze srebrnym; - skrzydła między pokojami 333 a 334: płytowe, gładkie, przeszklone z małym szprosem, szyba bezpieczna, hartowana, nieprzeźroczysta wzór np.: chinchila, w okleinie: mahoń lub równoważnej - w odcieniu uzgodnionym z Zamawiającym; i)montaż ościeżnic regulowanych, o szerokości dopasowanej do grubości ścianek, z obustronnymi opaskami maskującymi wykonane z materiałów drewnopodobnych w okleinie jak skrzydła drzwi; j)zdarcie warstwy farby ze ścian, naprawa i uzupełnienie tynków; k)minimum dwukrotne malowanie wszystkich powierzchni wewnętrznych farbą emulsyjną - do uzyskania jednolitego koloru i faktury na całej powierzchni malowanej, farbą w kolorze żółtym (odcień farby należy uzgodnić z Zamawiającym); l)minimum dwukrotne malowanie sufitu - do uzyskania jednolitego koloru i faktury na całej powierzchni malowanej, farba w kolorze białym; m)demontaż gniazd instalacji niskiego napięcia, gniazd telekomunikacyjnych oraz łączników oświetlenia pomieszczeń oraz montaż nowych gniazd i łączników w miejscach wskazanych przez Zamawiającego; n)zmiana 12 punktów świetlnych (między pokojami), demontaż i montaż; o)zabudowa stolarska progu podokiennego dla instalacji CO płytą wiórową (w pokojach 335-337 w okleinie olcha natomiast w pokojach 332-334 w okleinie mahoń lub równoważnej - w odcieniu uzgodnionym z Zamawiającym, montaż płyty maskownicy pod parapetem z płyty wiórowej w okleinie jak próg podokienny) wraz z wyłożeniem gniazd instalacyjnych oraz uporządkowaniem przewodów; p)montaż na szczytowej ścianie pokoju nr 332-333 listwy naściennej o szerokości ok. 20 cm, listwa powinna być odsunięta od ściany za pomocą pierścieni dystansujących na odległość ok. 2 cm, listwa w okleinie jak próg podokienny (mahoń - odcień w uzgodnieniu z Zamawiającym) q)demontaż i montaż verticali; r)zmiana funkcji pomieszczenia gospodarczego 334a znajdującego się w szczycie korytarza na zaplecze socjalne sekretariatu - pokoju 334 poprzez zabudowę drzwi od strony korytarza a otwarcie wejścia od strony pokoju 334 - wykuwając otwór w murowanej ściance działowej według schematu na rys. nr 2; s)wyłożenia cokoła kamiennego na ścianie wieńczącej korytarz (z cokołu odzyskanego z zaplecza gospodarczego - 334a); t)montaż nowego punktu oświetleniowego w części socjalnej p. 334 wraz z montażem łącznika; u)montaż 2 nowych podwójnych podtynkowych gniazdek elektrycznych w zapleczu socjalnym p. 334 w miejscach wskazanych przez Zamawiającego; v)demontaż opasek - ościeżnic wokół drzwi wejściowych; w)oczyszczenie i przeszlifowanie drzwi wejściowych do pomieszczeń (od strony wewnętrznej) oraz pokrycie ich nowymi dwoma warstwami lakieru bezbarwnego; x)montaż listew wykończeniowych progowych (6 szt.); y)montaż odbojników naściennych samoprzylepnych; z)wydzielenie części korytarza na wysokości pokoi 332 i 337 drzwiami o konstrukcji aluminiowej z wypełnieniem szybami obustronnie bezpiecznymi, profile aluminiowe w odcieniu szarości - według rysunku nr 2 (drzwi oznaczone jako D2). Skrzydło drzwi czynnych powinno posiadać min. wymiary w świetle: 0,9x2,0m, drzwi powinny posiadać dodatkowy element usztywniający górną część ramy (z uwagi na występowanie w korytarzu sufitu podwieszanego) oraz dodatkowe pionowe elementy dystansowe umożliwiające swobodne otwieranie skrzydeł drzwi do kąta większego lub równego 90 stopni (z uwagi na zamontowane do ścian drewniane ochronne listwy odbojowe); aa)odmalowanie wydzielonej przeszklonymi drzwiami części korytarza; bb)wywóz materiałów z rozbiórki, gruzu i innych odpadów powstałych w trakcie wykonywania prac oraz utylizacja odpadów;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony przez Wykonawcę jeśli ten wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł każda, o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. w ramach których wykonywał następujące prace: roboty elektryczne, instalatorskie, posadzkarskie, malarskie, sucha zabudowa

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, stosownie do przepisu art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku uzasadnionej konieczności zmiany: a) terminu wykonania umowy z powodu okoliczności, za które strony nie ponoszą odpowiedzialności (np. siła wyższa), b)ilości robót budowlanych w stosunku do przedmiaru robót, ze względu na wady dokumentacji lub z powodu robót niemożliwych do przewidzenia przez Zamawiającego przed zawarciem umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ko.poznan.bip-i.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kuratorium Oświaty w Poznaniu ul. Kościuszki 93 61-716 Poznań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2012 godzina 08:30, miejsce: Kuratorium Oświaty w Poznaniu, ul. Kościuszki 93, 61-716 Poznań, pokój 339, III piętro. bud. B.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.