Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2014-05-16
Bia³opole: Dostawa armatury sanitarnej, mebli, zabawek oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu: Modernizacja oddzia³ów przedszkolnych w szko³ach podstawowych
Numer og³oszenia: 165764 - 2014; data zamieszczenia: 16.05.2014
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bia³opole , ul. Che³mska 1, 22-135 Bia³opole, woj. lubelskie, tel. 082 5682204, 5682286, faks 082 5682286.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://ugbialopole.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa armatury sanitarnej, mebli, zabawek oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu: Modernizacja oddzia³ów przedszkolnych w szko³ach podstawowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa armatury sanitarnej, mebli, zabawek oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu: Modernizacja oddzia³ów przedszkolnych w szko³ach podstawowych . 2.Projekt realizowany ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykszta³cenia i kompetencji w regionach, Dzia³anie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jako¶ci us³ug edukacyjnych ¶wiadczonych w systemie o¶wiaty Poddzia³anie 9.1.1 Zmniejszanie nierówno¶ci w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej , Programu Operacyjnego Kapita³ Ludzki. 3.Przedmiot zamówienia sk³ada siê z trzech czê¶ci: Czê¶æ I: Dostawa wyposa¿enia niezbêdnego do dostosowania pomieszczeñ w oddzia³ach przedszkolnych zgodnie z zestawieniem stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SIWZ, kod CPV: 44.41.10.00-4 Wyroby sanitarne, 39.22.40.00-8 - Miot³y szczotki i inne artyku³y ró¿nego rodzaju. Czê¶æ II Dostawa mebli do oddzia³ów przedszkolnych zgodnie z zestawieniem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SIWZ, Kod CPV: 39.10.00.00-3 Meble Dostarczone przez Wykonawcê meble musz± spe³niaæ wymagania: - PN-EN 1729-1 pa¼dziernik 2007 - Meble - Krzes³a i sto³y dla instytucji edukacyjnych Czê¶æ 1: Wymiary funkcjonalne - PN - EN 1729 - 2 pa¼dziernik 2007 - Meble - Krzes³a i sto³y dla instytucji edukacyjnych Czê¶æ 2: Wymagania bezpieczeñstwa i metody badañ. Czê¶æ III Dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych zgodnie z zestawieniem stanowi±cym Za³±cznik Nr 6 do SIWZ, Kod CPV 39.16.21.00-6 - Pomoce dydaktyczne., 37.00.00.00-8 - Instrumenty muzyczne, artyku³y sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemie¶lnicze, materia³y i akcesoria artystyczne 4.Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania ofert czê¶ciowych - liczba czê¶ci 3. 5.Podane ceny w ofercie za dostarczon± armaturê sanitarn±, meble, zabawki oraz pomoce dydaktyczne niezbêdne do przeprowadzenia zajêæ z dzieæmi w ramach projektu powinny zawieraæ wszystkie koszty, w tym m.in.: dostarczenia do poszczególnych Szkó³, za³adunku, roz³adunku przedmiotu zamówienia, ubezpieczenia transportu do czasu odbioru, gwarancji jako¶ci na dostarczony towar. 6. Wszystkie meble, pomoce, zabawki sprzêt i wyposa¿enie musz± byæ fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach o¶wiatowych na potrzeby oddzia³ów przedszkolnych. Dostarczone towary (produkty) musz± posiadaæ aktualne atesty, certyfikaty, lub deklaracje zgodno¶ci producentów na podstawie pozytywnych badañ przeprowadzonych w laboratoriach posiadaj±cych akredytacje Polskiego Centrum Akredytacji i spe³niaæ wszystkie wymogi norm okre¶lonych obowi±zuj±cym prawem. 7.Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie towaru, nale¿y rozumieæ, jako okre¶lenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardach jako¶ciowych. Oznacza to, ¿e zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2013 r., 907 ze zm.), Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert równowa¿nych, tzn. towaru o nie gorszych parametrach technicznych i standardach jako¶ciowych (towar równowa¿ny). Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego (art. 29 ust. 3 tej¿e ustawy). Wskazanie producenta, nazwy firm i nazw w³asnych przedmiotu zamówienia s³u¿y jedynie okre¶leniu parametrów zamawianego asortymentu, a nie wy³onieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. 8.Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony towar na okres 2 lat od daty odbioru sprzêtu przez Zamawiaj±cego. 9.Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie zamówienia Podwykonawcom. Wykonawca wska¿e w ofercie czê¶æ zamówienia, której wykonanie powierzy³ Podwykonawcom. 10.Odbioru ilo¶ciowego i jako¶ciowego dokona pracownik Zamawiaj±cego. Wszelkie zakwestionowane produkty zostan± ujête w protokole przyjêcia i musz± byæ wymienione w ci±gu 3 dni..
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 44.41.10.00-4, 39.22.40.00-8, 39.10.00.00-3, 39.16.21.00-6, 37.00.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie ¿±da wniesienia przez Wykonawcê wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Ocena bêdzie dokonana wg. formu³y spe³nia/nie spe³nia na podstawie o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu (za³±cznik nr 2 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Ocena bêdzie dokonana wg. formu³y spe³nia/nie spe³nia na podstawie o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu (za³±cznik nr 2 do SIWZ).
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Ocena bêdzie dokonana wg. formu³y spe³nia/nie spe³nia na podstawie o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu (za³±cznik nr 2 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Ocena bêdzie dokonana wg. formu³y spe³nia/nie spe³nia na podstawie o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu (za³±cznik nr 2 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Ocena bêdzie dokonana wg. formu³y spe³nia/nie spe³nia na podstawie o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu (za³±cznik nr 2 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugbialopole.bip.lubelskie.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy Bia³opole, ul. Che³mska 1, 22-135 Bia³opole, pokój nr 15..
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 26.05.2014 godzina 09:00, miejsce: Urz±d Gminy Bia³opole, ul. Che³mska 1, 22-135 Bia³opole, pokój nr 17 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Projekt realizowany jest ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykszta³cenia i kompetencji w regionach, Dzia³anie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jako¶ci us³ug edukacyjnych ¶wiadczonych w systemie o¶wiaty Poddzia³anie 9.1.1 Zmniejszanie nierówno¶ci w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej , Programu Operacyjnego Kapita³ Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wyposa¿enia niezbêdnego do dostosowania pomieszczeñ w oddzia³ach przedszkolnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposa¿enia niezbêdnego do dostosowania pomieszczeñ w oddzia³ach przedszkolnych zgodnie z zestawieniem stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 44.41.10.00-4, 39.22.40.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli do oddzia³ów przedszkolnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli do oddzia³ów przedszkolnych zgodnie z zestawieniem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SIWZ Dostarczone przez Wykonawcê meble musz± spe³niaæ wymagania: - PN-EN 1729-1 pa¼dziernik 2007 - Meble - Krzes³a i sto³y dla instytucji edukacyjnych Czê¶æ 1: Wymiary funkcjonalne - PN - EN 1729 - 2 pa¼dziernik 2007 - Meble - Krzes³a i sto³y dla instytucji edukacyjnych Czê¶æ 2: Wymagania bezpieczeñstwa i metody badañ..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych zgodnie z zestawieniem stanowi±cym Za³±cznik Nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.16.21.00-6, 37.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzêtu medyczno-szkoleniowego oraz innego wyposa¿enia
- "Dostawa i monta¿ wyposa¿enia oraz pomocy do prowadzenia zajêæ opiekuñczo -wychowawczych i edukacyjnych na potrzeby ¯³obka Samorz±dowego w Sannikach"
- Budowa ¿³obka w gminie Pe³czyce
- Dostawa wraz z roz³adunkiem, wniesieniem, monta¿em wyposa¿enia meblowego oraz dostarczeniem instrukcji stanowiskowej wraz z jej wdro¿eniem do jednostek UMB, podzia³em na 2 czê¶ci
- Dostawa materia³ów sanitarnych, wentylacyjnych i elektrycznych na potrzeby USK
- Zakup i dostawa sprzêtu TIK, wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych do szkó³ w ramach projektu "Poci±g do wysokiej jako¶ci edukacji w Gminie Pe³czyce"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.