Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-13
Jastków: Dostawa kruszywa dolomitowego frakcji 0-31,5 oraz 0-63 mm w ilości 2000 Mg
wraz z wbudowaniem
Numer ogłoszenia: 165745 - 2007; data zamieszczenia: 13.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jastków, Panieńszczyzna ul. Chmielowa 3, 21-002 Jastków, woj. lubelskie, tel. 081 5020143, fax 081 5020144.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kruszywa dolomitowego frakcji 0-31,5 oraz 0-63 mm w ilości 2000 Mg wraz z wbudowaniem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa dolomitowego frakcji 0-31,5 mm w ilości 1000 Mg oraz 0-63 mm w ilości 1000 Mg , polegające na dostarczeniu, wyładowaniu, rozłożeniu i zagęszczeniu na wskazanych odcinkach dróg na terenie gminy Jastków w ilościach i miejscu ustalanym wcześniej. Materiały będą dostarczane w ilościach zamawianych telefonicznie bądź faksem na trzy dni przed planowaną dostawą. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw w podanych asortymentach z zastrzeżeniem, że suma całkowita wartości zamówienia nie zostanie przekroczona. UWAGA: Warunkiem dopuszczenia do stosowania kruszywa dolomitowego w budownictwie drogowym jest posiadanie aprobaty technicznej, wydanej przez uprawnioną jednostkę.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 14.12.22.00 - Dolomit Kod CPV wg słownika 2008: 44.92.22.00 - Dolomit Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium - 3500zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1.1. Spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 1.2. Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 roboty budowlanej z zakresu budowy, remontów oraz modernizacji dróg o wartości min. 0,3mln zł brutto. 1.3. Dysponowanie osobą, która będzie wykonywać zamówienie, posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, branża drogowa (podstawa prawna - ustawa Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. Dz.U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.) wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 1.4 Dysponowanie jednostkami sprzętu i środkami transportu niezbędnymi do wykonania zamówienia. W ilościach nie mniejszych niż: - równiarka samojezdna 100 KM - 1 szt. - walec stalowy/ogumiony o masie powyżej 10 t - 1 szt. - samochód samowyładowczy o ładowności co najmniej 25 t - 2 szt. 1.5 Dysponuje kruszywem spełniającym wymagania stawiane kruszywom łamanym stosowanym do budowy i remontów dróg. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona na podstawie formuły: spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3) 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 3.1. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 roboty z zakresu budowy, remontów oraz modernizacji dróg z o wartości minimum 0,3mln zł brutto - ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 3.2. Udokumentowanie wiedzy i kwalifikacji zawodowych osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia tj. uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (branża drogowa) wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z informacjami na temat kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. 3.3 . Dokumenty potwierdzające że dostarczone kruszywo będzie spełniać wymagania stawiane kruszywom łamanym stosowanym do budowy i remontów dróg (w szczególności norma: PN- S-06102 - Podbudowy z kruszyw stabilizowanych mechanicznie). 4.2. Wykaz sprzętu niezbędnego do należytego wykonania zadania w ilościach nie mniejszych niż wymienionych w rozdziale V pkt. 1.4. (załącznik nr 4). W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się odpowiednio zapisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. UWAGA ! W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - wymagane w pkt. VI 2.1. SIWZ dokumenty winien złożyć każdy wykonawca; - pozostałe dokumenty wymagane w niniejszej części SIWZ winny być wspólnie złożone przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszystkie powyższe dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jastkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jastków, 21-002 Jastków, Panieńszczyzna, ul.Chmielowa 3, pokój Nr 4a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Jastków, 21-002 Jastków, Panieńszczyzna, ul.Chmielowa 3, pokój Nr 18 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI JASTKÓW
- Przebudowa łącznika od ul.Malowniczej do ul.Herbacianej w miejscowości Marysin
- Budowa drogi gminnej Nr 106018 L położonej na działce nr ewid. 319 w miejscowości Jastków od km rob. 0+000,00 do km 0+587,67
- Wymiana opraw oświetleniowych w Gminie Jastków
więcej: przetargi JASTKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- " Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców w obrębie terenów po byłym PGR w Niegowie poprzez inwestycję drogową" objętego dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład -Program inwestycji strategicznych.
- " Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców w obrębie terenów po byłym PGR w Niegowie poprzez inwestycję drogową" objętego dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład -Program inwestycji strategicznych.
- Budowa pętli autobusowej przy zbiegu ul.Kołłątaja i opaski ul.Kolejowej zgodnie z dokumentacją projektową pn."Budowa drogi gminnej od ul.Równoległej do ul. Sierakowskiej w Łomiankach"-zad. nr 2020/34.
- "Przebudowa drogi Mokobody-Kolonia"
- Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Mędrzechów w 2024 r.
- Zadanie nr 1: "Przebudowa drogi gminnej Kolbuszowa Górna (do byłej mleczarni)". Zadanie nr 2: "Przebudowa drogi gminne nr ew. 198 w Kolbuszowej Dolnej
więcej: Dolomit »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.