eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-16

Łódź: Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi
Numer ogłoszenia: 165650 - 2014; data zamieszczenia: 16.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 107494 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi, ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6641526, 6641210, faks 042 6641112.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi w roku 2014. kod CPV 15860000- 4: kawa, herbata i podobne wyroby; kod CPV 15320000- 7: soki warzywne i owocowe; kod CPV 15981000- 8: woda mineralna; kod CPV 15800000- 6: różne produkty spożywcze; kod CPV 15831000- 2: cukier kod CPV 15300000- 1: warzywa, owoce i podobne produkty kod CPV 15510000- 6: mleko i śmietana 2. Zakup zamawianych artykułów spożywczych wynika z: 1) ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o służbie cywilnej (Dz. U. z 2008 r., nr 227, poz. 1505 ze zm.) - herbata i woda mineralna 2) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 1998 r., nr 21, poz. 94 ze zm.)- herbata i woda mineralna 3) rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 roku w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tj. Dz. U. z 2003 r., nr 169, poz. 1650) - herbata i woda mineralna 4) rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 maja 1996 roku w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów (tj. Dz. U. z 1996 r., nr 60, poz. 279) - herbata i woda mineralna 5) regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi - paczki świąteczne dla dzieci pracowników 6) potrzeby obsługi narad, spotkań i konferencji organizowanych przez Wojewodę Łódzkiego, Dyrektora Generalnego Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi z dyplomatami, przedstawicielami administracji rządowej, samorządowej, przedstawicielami fundacji oraz na obsługę szkoleń organizowanych przez Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 4. Ilości artykułów spożywczych zamieszczone w Załączniku Nr 1 do SIWZ stanowią przewidywany poziom zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wielkości zamówienia zgodnie z aktualnymi potrzebami. 5. W większości pozycji formularza oferty przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, marki. Wskazania te mają charakter przykładowy, określają jakość zamawianych wyrobów i ich walory smakowe. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających rozwiązania równoważne. Za towar równoważny Zamawiający uważa towar o parametrach jakościowych takich samych bądź lepszych, niż określone w szczegółowym opisie zamówienia. 7. Wykonawca sporządzając ofertę jest zobowiązany do wpisania w kolumnie nr 3 Załącznika Nr 3 do SIWZ danych umożliwiających identyfikację oferowanego produktu: 1) w przypadku zaoferowania artykułu opisanego przez Zamawiającego w kolumnie nr 3 należy wpisać adnotację taki sam jak w kolumnie 2, 2) w przypadku zaoferowania artykułu równoważnego w kolumnie nr 3 należy wpisać opis oraz markę artykułu. 3) w przypadku pozycji w których zamawiający nie wskazał marki produktu należy wpisać opis oraz markę oferowanego artykułu. 8. Dostawy będą realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30- 14:30. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego znajdującego się w jego siedzibie. 9. Okres przydatności do spożycia poszczególnych artykułów winien wynosić nie mniej niż 6 miesięcy od dnia dostawy do Zamawiającego, (nie dotyczy owoców). 10. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia zgodnie z zamówieniem w ciągu 2 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia. W sytuacjach szczególnych, wcześniej nieprzewidzianych Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia w innym terminie uzgodnionym między Wykonawcą a Zamawiającym. 11. Zamawiający w każdorazowym zamówieniu określi ilość i asortyment zamówienia, co będzie stanowić podstawę do określenia wynagrodzenia wykonawcy. 12. Zamawiający jednocześnie zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w zakresie 30% jej wartości w terminie obowiązywania umowy. 13. Zestawy artykułów na paczki świąteczne dla dzieci będą pakowane w torby z motywem świątecznym. 14. W przypadku dostarczenia przedmiotu zamówienia, który jest wadliwy lub nie spełniający warunków zamówienia, Zamawiający powiadomi o tym wykonawcę, a wykonawca dostarczy niezwłocznie przedmiot zamówienia wolny od wad i spełniający wymogi Zamawiającego. 15. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym z dostawą przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia Wykonawcy zamówienia zgodnego z przedmiotem zamówienia, które nie zostało określone w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 17. W przypadku zlecenia przez Zamawiającego zamówienia, o którym mowa w ust. 15, Wykonawca przedstawi kalkulację kosztów jego wykonania. Kalkulacja kosztów wymaga akceptacji Zamawiającego przed przyjęciem zlecenia przez Wykonawcę do realizacji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.86.00.00 - Kawa, herbata i podobne produkty 15.98.10.00 - Wody mineralne 15.32.00.00 - Soki owocowe i warzywne 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.83.10.00 - Cukier 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.51.00.00 - Mleko i śmietana .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GAWEŁ Tadeusz Gaweł, ul. Marszałka Piłsudskiego 13/15,, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69810,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 62393,26

  • Oferta z najniższą ceną: 62393,26 / Oferta z najwyższą ceną: 79739,93

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.