eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzyna Śląska › budowa wielofunkcyjnej świetlicy wiejskiej w Starym Jaworowie



Ogłoszenie z dnia 2006-03-30

POZYCJA 16548

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Jaworzyna Śląska: budowa wielofunkcyjnej świetlicy wiejskiej w Starym Jaworowie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Jaworzyna Śląska, do kontaktów: Mirowicz Sławomir, Mazur Marek, ul. Wolności 9, 58-140 Jaworzyna Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 074 8588230, fax 074 8588253, e-mail: urzad@jaworzyna.net, www.jaworzyna.net. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa wielofunkcyjnej świetlicy wiejskiej w Starym Jaworowie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Budowa od podstaw obiektu świetlicy wielofunkcyjnej w tym: roboty ziemne, fundamenty, ściany fundamentowe, ściany nadziemia, tynki, ocieplenie ścian, stolarka okienna i drzwiowa, roboty sanitarne, instalacja C.O., instalacja wod.-kan., elektryczna. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Stary Jaworów. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.55.00 - Obiekty użyteczności społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.55.00 - Toalety publiczne Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Budowa wielofunkcyjnej świetlicy wiejskiej w Starym Jaworowie / zgodnie z SIWZ, wartość powyżej 60.000 Eur. Przedmiotem zamówienia są prace: ziemne, budowlane, przyłączeniowe i instalacyjne przewidziane dokumentacją techniczną autorstwa Autorskiego Biura Projektów ARCHIKON obejmujące: 45215500-2 Obiekty użyteczności społecznej, 45300000-0 Roboty w zakresie instalacji budowlanych, 45330000-9 Hydraulika i roboty sanitarne, 45331000-6 Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza, 45311000-0 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych. A / Roboty budowlane 1 / Roboty ziemne / m sześc. / 208,47 2 / Fundamenty / m sześc. / 31,12 3 / Ściany fundamentowe / m sześc. / 23,93 4 / Ściany nadziemia / m sześc. / 165,29 5 / Konstrukcja dachu z rusztem drewnianym + konstrukcja sufitu podwieszonego zaplecza sali - - 6 / Pokrycie dachu, rynny i rury spustowe / m kw. / 453,59 7 / Kominy / m.b. / 62,7 8 / Podłoża betonowe / m sześc. / 33,15 9 / Ścianki działowe / m kw. / 87,78 10 / Izolacje, warstwy podposadzkowe i wykładzina pow. na sali / m kw. / 224,6 11 / Izolacje, warstwy podposadzkowe i posadzka zaplecza sali / m kw. / 106,9 12 / Tynki wewnętrzne / m kw. / 683,28 13 / Ocieplenie ścian zewnętrznych / m kw. / 357,16 14 / Okładzina zewnętrzna cokołu / m kw. / 46,41 15 / Okładziny wewnętrzne / m kw. / 178,51 16 / Roboty malarskie / m kw. / 1089,43 17 / Elementy ślusarsko - kowalskie - - 18 / Stolarka drzwiowa i okienna / m kw. / 87,18 19 / Schody zewnętrzne - - 20 / Rusztowania / m kw. / 597,01 B / Roboty sanitarne 1 / Instalacja c.o. / m.b. / 222 2 / Instalacja kanalizacji / m.b. / 41,1 3 / Podłączenia kanalizacji do sieci - - 4 / Instalacja wody / m.b. /200 5 / Wpięcie instalacji do kotłowni / m.b. / 249 6 / Wentylacja mechaniczna - - C / Roboty elektryczne - - 1/ Linia zasilająca i tablice rozdzielcze / m.b. / 337 2 / Obwody oświetleniowe z oprawami / m.b. / 181 3 / Obwody gniazd wtyczkowych / m.b. / 234 4 / Instalacja odgromowa / szt. / 54 Szczegółowy zakres robót stanowiący przedmiot zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej oraz w przedmiarach robót, które załączone są do specyfikacji. Wszelkie zapytania w sprawie wyjaśnienia specyfikacji istotnych warunków zamówienia należy kierować na piśmie do osób uprawnionych do kontaktu z oferentem. Dokumentacja techniczna do wglądu oferenta w siedzibie zamawiającego, pokój nr 14, w godz. 8.00-15.00. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 29.09.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 8000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: (pkt 3 i 4 SIWZ) "3. WYMAGANIA PODMIOTOWE STAWIANE OFERENTOM Oferent składający ofertę musi spełniać następujące warunki: 1. jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzi działalność tożsamą z przedmiotem zamówienia przez okres nie krótszy niż trzy lata, 2. nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP, 3. spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy PZP, 4. posiada uprawnienia do wykonania działalności lub czynności związanej z wykonaniem zamówienia, 5. przy wykonywanych pracach zatrudni wykwalifikowany i doświadczony personel oraz kadrę techniczną posiadającą uprawnienia wymagane Prawem Budowlanym i przepisami szczegółowymi a niezbędne do wykonania prac określonych w dokumentacji technicznej, 6. posiada sprzęt /własny lub dzierżawiony/ niezbędny do wykonania prac określonych w dokumentacji projektowej. 7. posiada potencjał finansowy wystarczający do zrealizowania zamówienia zgodnie z harmonogramem robót, przy założeniu iż zapłata za wykonany zakres zadania dokonywana będzie w oparciu o harmonogram rzeczowo -finansowy, 8. realizował w ostatnich pięciu latach co najmniej trzy zamówienia publiczne na roboty tożsame z przedmiotem zamówienia i łącznej wartości nie mniejszej niż 1.000.000 zł. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem oferenta z postępowania o uzyskanie zamówienia publicznego. Ocena spełniania warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana według formuły: "SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA" 3.a. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA ZŁOŻENIA OFERTY WARIANTOWEJ. 3.b. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA ZŁOŻENIA OFERTY CZĘŚCIOWEJ. 3.c. NIE PRZEWIDUJE SIĘ ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH. 4. DOKUMENTY BEZWZGLĘDNIE WYMAGANE Oferent zobowiązany jest złożyć ofertę przetargową wg zał. nr 1 w sposób określony w pkt. 5 SIWZ wraz z wymaganymi n/w dokumentami stanowiącymi integralną część oferty: a) aktualny wypis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego jako przedsiębiorcy, z którego wynika, iż przedmiot działalności oferenta jest tożsamy z przedmiotem zamówienia oraz, że oferent prowadzi działalność przez okres nie krótszy niż 3 lata - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie /konsorcjum/. W przypadku konsorcjum umowa winna m.in. wskazywać lidera konsorcjum oraz zapis o odpowiedzialności solidarnej uczestników konsorcjum wobec inwestora. Zamawiający żąda, aby w umowie był zapis, iż minimum 50% prac objętych przedmiotem zamówienia wykonywał będzie lider konsorcjum. Każdy z uczestników konsorcjum winien załączyć do oferty dokumenty wskazane w pkt. d, i, k, l, ł. c) Wykaz wykonawców / zamawiający dopuszcza realizację zamówienia w systemie podwykonawczym / , którym wykonawca zleci wykonanie części prac wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia. Zapisy umów lub projekty umów nie mogą stać w sprzeczności z postanowieniami przedmiotowo-istotnymi umowy zawartej pomiędzy oferentem (wykonawcą generalnym) a zamawiającym, stanowiącej załącznik Nr 2 do SIWZ Umowy lub projekty umów podwykonawczych oferent dołączy do ofert celem akceptacji ich przez Zamawiającego zgodnie z art. 6471 kodeksu cywilnego / Dz.U. z dnia 14 lutego 2003 r. Nr 49 poz 408/ Do wykazu należy dołączyć informację o kwalifikacjach podwykonawców niezbędnych do realizacji zamówienia. d) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, (w postaci czytelnej tabeli: rok / liczba pracowników fizycznych / liczba personelu technicznego) e) wykaz pracowników kadry technicznej wyznaczonych do realizacji zadania wraz z potwierdzeniem kwalifikacji tych pracowników w formie kserokopii odpowiednich uprawnień budowlanych oraz zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z art.6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. /Dz.U. Nr 5 z 2001 r. poz 42/ UWAGA: W informacji o zatrudnieniu i kwalifikacjach pracowników należy jednoznacznie wskazać osobę desygnowaną do pełnienia obowiązków kierownika budowy - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. f) wykaz robót zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat stanowiących przedmiot przetargu (najmniej 3 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego) z podaniem inwestora (nazwa, adres, telefon, imię i nazwisko osoby mogącej potwierdzić wykonanie prac), krótką charakterystyką robót (wartość robót i okres realizacji) W przypadku prowadzonej działalności przez okres krótszy niż pięć lat (dłuższy niż 3 lata), wykaz należy sporządzić dla okresu prowadzonej działalności. Nazwa inwestora, adres i telefon kontaktowy/ Imię i nazwisko osoby mogącej potwierdzić wykonanie prac / Nazwa zadania/zakresu wykonanych prac / Krótki opis wykonanych prac Wartość wykonanych prac / Okres realizacji g) protokoły końcowe odbioru robót lub inne dokumenty potwierdzające wykonanie robót wymienionych w wykazie z należytą starannością dla co najmniej dla 3 obiektów tożsamych z przedmiotem przetargu h) polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony (na czas realizacji zadania) od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - wartość polisy nie mniejsza niż : 100 000 zł. i) pisemną informację z banku finansującego firmę o braku zadłużeń i kondycji finansowej firmy, oraz potwierdzenie zdolności kredytowej firmy, (w przypadku oferentów posiadających konta w różnych bankach informacja wymagana jest ze wszystkich tych banków) - na wartość równą co najmniej cenie ofertowej j) kosztorysy ofertowe, Oferent opracuje kosztorys ofertowy w oparciu o dokumentację techniczną i przedmiar robót zawierający podstawę wyceny (załącznik nr 4 do SIWZ) w formie określonej Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389, z dnia 8.06.04 ). Kosztorys ofertowy winien zawierać kosztorys szczegółowy oraz ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji kosztorysowych, obejmujące wszystkie składniki cenotwórcze. Kosztorysy wykonane w innej formie zostaną odrzucone. Odrzucenie kosztorysu skutkuje odrzuceniem oferty. Oferent winien w swoim kosztorysie wycenić każdą pozycję podaną w kosztorysie z uwzględnieniem wielkości podanych w przedmiarze oraz ująć wszystkie inne koszty związane z przygotowaniem, prowadzeniem i odbiorem robót. Cena końcowa w kosztorysie ofertowym ma być sumą cen kosztorysowych wszystkich robót. Zamawiający wyklucza możliwość zastosowania upustów w stosunku do wyliczonej wartości kosztorysowej. k/ ważne zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu z opłatami na ubezpieczenie społeczne tj.: wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. l/ ważne zaświadczenie z US o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków tj.: wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. ł/ pisemną informację z Krajowego Rejestru Karnego dot. niekaralności władz firmy, spółki wymienionych w wyciągu z rejestru sądowego lub wpisie do ewidencji, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, m/ dowód wpłaty wadium, Wyżej wymienione dokumenty stanowią warunek przyjęcia oferty. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie w formie niewłaściwej (np. nie-poświadczone za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowodują odrzucenie oferty. Ofertę i jej załączniki podpisuje osoba (osoby) podana w wyciągu z rejestru, lub upoważniona w umowie (statucie) do składania majątkowych oświadczeń woli w imieniu firmy lub osoba, której udzielono pełnomocnictwa szczególnego na zasadach zapisanych w kodeksie cywilnym (pełnomocnictwo stanowi załącznik do oferty).".

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 19.05.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.05.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.05.2006, godzina 11:00, Urząd Miasta Jaworzyna Śląska pok. nr 2.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Sektorowy Program Operacyjny. 2) Data wysłania ogłoszenia: 21.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.