eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Budowa ścieżki rowerowej od budynku Młynarskiego 4 do budynku Chopina 8 w Suwałkach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-13

Suwałki: Budowa ścieżki rowerowej od budynku Młynarskiego 4 do budynku Chopina 8 w Suwałkach.
Numer ogłoszenia: 165414 - 2007; data zamieszczenia: 13.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Suwalska Spółdzielnia Mieszkaniowa, ul. Korczaka 2A, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 563-03-41, 566-49-22, fax 087 66-51-61.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ssm.suwalki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółdzielnia mieszkaniowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ścieżki rowerowej od budynku Młynarskiego 4 do budynku Chopina 8 w Suwałkach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ścieżki rowerowej dwukierunkowej o szerokości 2,5 m i długości ok. 180 m oraz szerokości 2 m i długości ok. 40 mb wraz z chodnikiem długości ok. 51 mb od budynku Młynarskiego 4 do budynku Chopina 8 w Suwałkach: a) rozbiórka istniejącego zagospodarowania, zdjęcie warstwy ziemi roślinnej, przełożenie krzyżujących się chodników z płytek betonowych chodnikowych 35x35x5 cm oraz 50x50x7 cm, wywiezienie z terenu budowy odzyskanych z rozbiórki materiałów budowlanych i gruzu, b) wykonanie nowej nawierzchni ścieżki rowerowej z kostki betonowej brukowej czerwonej, gat. I, klasy 50, wibroprasowanej gr 8 cm - 537,5 m2, c) wykonanie nowej nawierzchni chodnika z kostki betonowej brukowej szarej, gat. I, klasy 50, wibroprasowanej gr 6 cm - ok. 112 m2, d) wykonanie oznakowania ścieżki (znaki odblaskowe): - znaki pionowe: 4 szt. - znaki poziome: - symbole malowane ręcznie (rower): - 4 szt., - linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych - 9,6 m2 , e) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji robót w zakresie wytyczania, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 16.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 2000.00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 5. udzielą pełnej gwarancji na wykonane roboty przez okres minimum 36 miesięcy, 6. posiadają doświadczenie w realizacji podobnych zadań, potwierdzone wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) ścieżek rowerowych, chodników i parkingów o łącznej wartości 300.000,00 zł, w tym jednego zadania o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł, 7. w ciągu ostatnich trzech lat rozrachunkowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, osiągnęli przychody ze sprzedaży towarów i produktów na poziomie co najmniej 300.000,00 zł średniorocznie, Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez osobę (osoby) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy Formularz ofertowy na załączniku nr 1, 2. Dowód wniesienia wadium, 3. Oryginał lub poświadczona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 5. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w Art.22 ust.1 oraz Art.24 ust.1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. nr 19, poz.177 z późn. zm.) wg załącznika nr 3, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 6. Jeżeli podpisy na ofercie nie wynikają m.in. z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji, wymagane jest załączenie dokumentu lub jego poświadczonej kserokopii uprawniającego do składania podpisów w imieniu Wykonawcy, 7. Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w charakterze podwykonawców, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 8, 8. Wykaz osób, które po stronie wykonawcy będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Przedmiotowy wykaz winien obejmować co najmniej (załącznik nr 5): a) kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi posiadającego co najmniej 3-letni łączny staż pracy i kwalifikacje umożliwiające kierowanie robotami budowlanymi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, Do wykazu należy dołączyć poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie uprawnień budowlanych wydane przez właściwy organ samorządu zawodowego, oraz zaświadczenie wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające, że pracownik jest wpisany na listę jej członków. 9. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat i miejsca wykonania oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Przez roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (roboty podobne) należy rozumieć: - budowę ścieżek rowerowych, chodników i parkingów o łącznej wartości 300.000,00 zł, w tym jednej roboty o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie). Wykaz zrealizowanych robót na załączniku nr 6. 10. Wypełniony i podpisany oraz parafowany na każdej stronie wzór umowy wg załącznika nr 2. 11. Bilans z rachunkiem zysków i strat (osoby prawne) lub podpisane informacje zestawiające obrót, zysk, zobowiązania i należności (osoby fizyczne) za ostatnie trzy lata rozrachunkowe, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, oceniana będzie ich łączna wielkość przychodów określonych w punkcie V.7 SIWZ) - dla osób fizycznych załącznik nr 7. 12. Kosztorys ofertowy szczegółowy wykonany na podstawie przedmiarów robót, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagane dokumenty, o których mowa Rozdziale VI wykonawca przedstawi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wykonawcy, którzy nie złożą wymaganych oświadczeń lub dokumentów wymienionych w Rozdziale VI SIWZ lub nie spełnią innych wymagań określonych w niniejszej SIWZ podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia a ich oferta zostanie uznana za odrzuconą z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy PZP.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ssm.suwalki.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Suwalska Spółdzielnia Mieszkaniowa w Suwałkach ul. Korczaka 2 A 16-400 Suwałki - pokój nr 1..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Suwalska Spółdzielnia Mieszkaniowa w Suwałkach ul. Korczaka 2 A 16-400 Suwałki - pokój nr 4 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.