eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poddębice › Termomodernizacja 4 budynków mieszkalnych wielorodzinnych Spółdzielni Mieszkaniowej osiedle Łęczycka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-12

Poddębice: Termomodernizacja 4 budynków mieszkalnych wielorodzinnych Spółdzielni Mieszkaniowej osiedle Łęczycka
Numer ogłoszenia: 165261 - 2007; data zamieszczenia: 12.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Lokatorsko-Własnościowa", ul. Krasickiego 3 A, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 043 6783116, fax 043 6783988.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.gmina.poddebice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółdzielnia Mieszkaniowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja 4 budynków mieszkalnych wielorodzinnych Spółdzielni Mieszkaniowej osiedle Łęczycka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ wymianę stolarki okiennej, 2/ docieplenie ścian zewnętrznych , 3/ tynkowanie pocienione, 4/ wymiana obróbek blacharskich, 5/ lakierowanie powierzchni drewnianych, 6/ malowanie pozostałych elementów mających związek z elewacją, 7/ remont balkonów i logii, 8/ remont obróbek blacharskich i posadzek na balkonach i loggiach, 9/ remont wiatrołapów, 10/ docieplenie dachu, 11/ docieplenie stropów piwnic.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 30.000,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni są oferenci, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. uprawnienia budowlane do wykonywania robót w specjalności budowlanej i instalacyjnej zgodnie z art. 14 ust.1 pkt 2, 4 ,5 ustawy Prawo budowlane. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich pięciu latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 3 roboty o wartości min. 1 mln. PLN i podobnym charakterze, zatrudniają min 2 osoby personelu kierowniczego c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki na rachunku bankowym w wysokości min. 1 mln. PLN lub zdolność kredytowa na powyższą kwotę, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; e) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, 2. Z uwagi na finansowanie części zadań przez EkoFundusz Zamawiający wymaga, aby oferent wykonujący zamówienie korzystał z dostawców lub wykonawców z krajów Unii Europejskiej, Stanów Zjednoczonych, Szwajcarii, Norwegii. Podstawą do rozliczenia dostaw wyrobów jest świadectwo pochodzenia lub oświadczenie producenta o miejscu ich wytworzenia, 3. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 niniejszego rozdziału, 4. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Przystępując do postępowania oferenci winni złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. W celu wykazania, iż spełniają wymagane warunki, oferenci zobowiązani są dołączyć do oferty a) aktualny odpis z właściwego rejestru Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) sprawozdania finansowe a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 2 lata obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, e) informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub określającą zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt 3.1.c, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje pracowników, w tym uprawnienia budowlane do wykonywania robót w specjalności budowlanej należy przedłożyć kserokopię świadectw kwalifikacyjnych, g) dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, h) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, stwierdzające, że Wykonawca nie zalega z płaceniem podatków lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. i) zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, stwierdzające, że Wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu j) informacja o liczbie zatrudnionych pracowników oraz liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat tj. 2004 - 2006 Załącznik Nr 4., wraz z przedstawieniem dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje; k) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat tj. 2001 - 2006, minimum trzech robót budowlanych o wartości min. 1 mln. PLN każda, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania Załącznik Nr 3 , l) referencje potwierdzające, że roboty o których mowa w punkcie k zostały wykonane z należytą starannością, m) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że dostawca lub wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, n) dowód wniesienia wadium. 3. Dokumenty, o których mowa w rozdziale 4.1 i 4.2 niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1/ każdy z wykonawców musi udokumentować, że spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 i 2 ustawy - oświadczenia wzór Nr 2. 2/ potencjał ekonomiczny, techniczny, finansowy i kadrowy Wykonawców w sunie musi spełniać wymagane warunki. 3/ każdy z Wykonawców musi udokumentować, iż posiada doświadczenie w wykonywaniu robót przewidzianych mu do wykonania. Wykazane doświadczenie w sumie musi spełniać warunki wymagane od Wykonawców. 4/ wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udziale przedmiotowego zamówienia publicznego. 5/ wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 6/ wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejsce np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.poddebice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa 99-200 Poddębice ul. Krasickiego 3 A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa 99-200 Poddębica ul. Krasickiego 3 A.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.