eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żary › Zmiana sposobu użytkowania budynku usługowego (sklepu) na remizę strażacką wraz z przebudową w Lubanicach, Gm. Żary

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-16

Żary: Zmiana sposobu użytkowania budynku usługowego (sklepu) na remizę strażacką wraz z przebudową w Lubanicach, Gm. Żary
Numer ogłoszenia: 165250 - 2014; data zamieszczenia: 16.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 118780 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żary, Aleja Jana Pawła II 6, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 68 4707300, 4707301, 4707317, faks 68 4707303.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana sposobu użytkowania budynku usługowego (sklepu) na remizę strażacką wraz z przebudową w Lubanicach, Gm. Żary.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Zmiany sposobu użytkowania budynku usługowego (sklepu) na remizę strażacką wraz z przebudową w Lubanicach gm. Żary, dz. nr 391. Parametry techniczne obiektu: - pow. użytkowa - 233,96 m2 - pow. zabudowy - 279,59 m2 - kubatura - 1146,32 m3 - wysokość - 4,74 m - długość - 18,64 m - szerokość - 18,76 m - pow. dróg wew. - 781 m2 - liczba kondygnacji - 1 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - roboty rozbiórkowe, - przyłącza wod.-kan., - roboty murowe, - instalacja wod.-kan., - instalacja c.o. wraz z kotłownią, - instalacja wentylacyjna, - roboty elektryczne, - izolacja termiczna i przeciwwilgociowa dachu, - montaż stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie posadzek, - wykonanie tynków i okładzin wewnętrznych, - malowanie wewnętrzne, - biały montaż, - elewacja, - instalacja odgromowa, - budowa dróg i chodników wewnętrznych, - inwentaryzacja powykonawcza. Szczegółowy zakres robót budowlanych oraz technologię ich wykonania, wymagania materiałowe, projekty zagospodarowania terenu określone zostały w dokumentacji projektowej, oraz pomocniczo przedmiarach robót załączonych do SIWZ. Wykonawca winien szczegółowo zapoznać się z dokumentacją i dokonać wizji lokalnej miejsca robót w celu prawidłowego przygotowania oferty. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z dokumentacją projektową, przedmiarami robót. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie/wbudowanie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.26.23.50 - Betonowanie bez zbrojenia 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo- Budowlany Henryk Nowicki, Bukowina Bobrzańska 90, 68-100 Żagań, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 489061,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 509283,14

  • Oferta z najniższą ceną: 509283,14 / Oferta z najwyższą ceną: 711450,41

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.