eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › DostawaPakiet Nr 1 - drobnych artykułów gospodarstwa domowego, Pakiet Nr 2 - środków chemii gospodarczej, Pakiet Nr 3 - worków foliowych na odpady

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-18

Wrocław: Dostawa: Pakiet Nr 1 - drobnych artykułów gospodarstwa domowego, Pakiet Nr 2 - środków chemii gospodarczej, Pakiet Nr 3 - worków foliowych na odpady
Numer ogłoszenia: 165160 - 2008; data zamieszczenia: 18.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Onkologii, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3689584, fax 071 3689584.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dco.com.pl, www.przetargipubliczne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa: Pakiet Nr 1 - drobnych artykułów gospodarstwa domowego, Pakiet Nr 2 - środków chemii gospodarczej, Pakiet Nr 3 - worków foliowych na odpady.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: Pakiet Nr 1 - drobnych artykułów gospodarstwa domowego, Pakiet Nr 2 - środków chemii gospodarczej, Pakiet Nr 3 - worków foliowych na odpady

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.24.33.00 - Artykuły gospodarstwa domowego i toaletowe z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.43.30 - Wiadra Oryginalny kod CPV: 17.22.56.00 - Ścierki do naczyń Kod CPV wg słownika 2008: 39.52.56.00 - Ścierki do naczyń Oryginalny kod CPV: 24.51.30.00 - Środki czyszczące Kod CPV wg słownika 2008: 39.83.00.00 - Środki czyszczące Oryginalny kod CPV: 24.51.31.00 - Mydło Kod CPV wg słownika 2008: 33.71.19.00 - Mydło Oryginalny kod CPV: 25.22.21.00 - Worki na odpady z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.64.00.00 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Łącznie 6.600,00 zł (sześć tysięcy sześćset zł). Wadium na poszczególne pakiety wynosi: 1. Pakiet Nr 1: 3.500,00 zł (trzy tysiące pięćset złotych), 2. Pakiet Nr 2: 2.500,00 zł (dwa tysiące pięćset złotych), 3. Pakiet Nr 3: 600,00 zł (sześćset zł)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.1. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, iż wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, minimum dwóch dostaw, z czego jedna winna być zrealizowana na rzecz zakładu opieki zdrowotnej, odpowiadających swym rodzajem i wartością nie mniejszą niż dla Pakietu Nr 1 - sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy na kwotę brutto nie mniejszą niż 200.000,00 zł, dla Pakietu Nr 2 - sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy na kwotę brutto nie mniejszą niż 150.000,00 zł, dla Pakietu Nr 3 - sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy na kwotę brutto nie mniejszą niż 35.000,00 zł dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty dokumentami miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie. Spełnienie powyższego warunku dotyczy Pakietu Nr 1, Nr 2 i Nr 3 osobno. Dla Pakietu Nr 1, Nr 2 i Nr 3 należy złożyć oddzielny wykaz - załącznik Nr 6, Nr 7 i Nr 8 do niniejszej SIWZ. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż: dla Pakietu Nr 1 - 200.000,00 zł, dla Pakietu Nr 2 - 150.000,00 zł, dla Pakietu Nr 3 - 35.000,00 zł, a w przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden Pakiet, wartość polisy powinna być zsumowana. 3.2. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem rachunku w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-rozliczeniowej gdzie wysokość posiadanych środków finansowych lub jego zdolność kredytowa wynosi minimum: dla Pakietu Nr 1 - 200.000,00 zł, dla Pakietu Nr 2 - 150.000,00 zł, dla Pakietu Nr 3 - 35.000,00 zł, a w przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden Pakiet, wartość ta powinna być zsumowana. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą (spełnia -nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1.1. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik Nr 5 do SIWZ. 1.2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.4. aktualnych zaświadczeń właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.1. wykazu wykonanych minimum 2 dostaw, z czego jedna winna być zrealizowana na rzecz zakładu opieki zdrowotnej, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, - załącznik Nr 6 do SIWZ dla Pakietu Nr 1, załącznik Nr 7 do SIWZ dla Pakietu Nr 2 , załącznik Nr 8 do SIWZ dla Pakietu Nr 3 oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - zgodnie z zapisem punktu 5.2.1. SIWZ, 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 3.1. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - zgodnie z zapisem punktu 5.3.1 SIWZ. 3.2. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z zapisem punktu 5.3.2. SIWZ. 4. Pozostałe oświadczenia i dokumenty, jakie mają dołączyć do oferty wykonawcy 4.1. wypełniony formularz Oferty stanowiący załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ, 4.2. wypełnione Formularze Asortymentowo-Cenowe stanowiące załączniki Nr 1, Nr 2 i Nr 3 do SIWZ (tylko te załączniki, na które jest złożona oferta), 4.3. foldery, prospekty, katalogi, opisy producenta lub inne dokumenty potwierdzające właściwości jakościowe zaoferowanego przedmiotu zamówienia, jego przeznaczenie zgodnie z wymaganiami określonymi w Formularzach Asortymentowo-Cenowych stanowiących załączniki Nr 1, Nr 2 i Nr 3 do SIWZ wraz z umieszczoną na tych dokumentach adnotacją wykonawcy określającą pakiet i pozycję, której dotyczy przedstawiony dokument, 4.4. Deklaracja zgodności producenta zgodnie z ustawą o systemie oceny zgodności z dnia 30.08.2002r. (Dz. U. z 2004r., Nr 204, poz. 2087 - tekst jednolity) - dotyczy Pakietu Nr 2, 4.5. ważny i aktualny przez czas trwania umowy dokument potwierdzający, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terytorium RP zgodnie z ustawą z dnia 13.09..2002r. o produktach biobójczych ( Dz. U. Nr 175, poz. 1433 z późn. zm.) - dotyczy Pakietu Nr 2 , poz. 12, 22 i 25, 4.6. karta charakterystyki produktu zgodnie z ustawą z dnia 11.01.2001r. o substancjach i preparatach chemicznych (Dz. U. Nr 11, poz. 84) oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 03.07.2002r. w sprawie kart charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego (Dz. U. Nr 140, poz. 1171) - dotyczy Pakietu Nr 2, poz. od 1 do 30, 4.7. potwierdzenie zgłoszenia w krajowym Systemie Informacji o Kosmetykach wprowadzonych do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 30.03.2001r. o kosmetykach (Dz. U. Nr 42, poz. 473 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 16.06.2003r. w sprawie określenia kategorii produktów będących kosmetykami (Dz. U. Nr 125, poz. 1168) - dotyczy Pakietu Nr 2, poz. 2, 4, 5, 6 i 8. 4.8. atesty lub inne świadectwa dopuszczenia do obrotu wydane przez Państwowy Zakład Higieny lub inne uprawnione instytucje - dotyczy Pakietu Nr 1, Nr 2 i Nr 3. 4.9. Wadium. Prosimy o dołączenie do oferty kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem dokumentu stanowiącego wadium przetargowe. 4.10. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dco.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląskie Centrum Onkologii, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, budynek H (Przychodnia), III piętro, pok. 312 cena 30 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląskie Centrum Onkologii, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, budynek H (Przychodnia), III piętro, pok. 312.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - dostawa drobnych artykułów gospodarstwa domowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 1 - sukcesywna dostawa drobnych artykułów gospodarstwa domowego o minimalnych wymaganych parametrach użytkowych i ilościowych określonych Formularzu Asortymentowo-Cenowym stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na poz. 1, 3, 9, 10, 38, 39, 40, 52, 53, 59, 60, 68, 70, 71, 79, 83, 84 i 86..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.22.56.00-1, 25.24.33.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - dostawa środków chemii gospodarczej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 2 - sukcesywna dostawa środków chemii gospodarczej o minimalnych wymaganych parametrach użytkowych i ilościowych określonych w Formularzu Asortymentowo-Cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ; Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.13.00-2, 24.51.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 - dostawa worków foliowych na odpady.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 3 - sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady o minimalnych wymaganych parametrach użytkowych i ilościowych określonych w Formularzu Asortymentowo-Cenowym stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.