eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › Dostawa aparatury medycznej dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju. DZP/38/382-43/12

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-30

Jastrzębie-Zdrój: Dostawa aparatury medycznej dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju. DZP/38/382-43/12
Numer ogłoszenia: 165055 - 2012; data zamieszczenia: 30.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju , al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 47 84 200, faks 32 47 84 506.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury medycznej dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju. DZP/38/382-43/12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu - Zdroju DZP/38/382-43/12. Przedmiotem zamówienia został podzielony na 13 pakietów (części): Pakiet 1 Kardiotokograf dla Oddziału Położniczo - Ginekologicznego; Pakiet 2 Respirator; Pakiet 3 Inkubator zamknięty do intensywnej opieki nad noworodkiem; Pakiet 4 Kardiomonitor z centralą monitorującą; Pakiet 5 Pompa infuzyjna; Pakiet 6 Lampa do fototerapii typu LED, statywowa do inkubatorów zamkniętych; Pakiet 7 Ssak medyczny elektryczno-akumulatorowy; Pakiet 8 Inhalator dla niemowląt z kompresorem z namiotem do inhalacji w inkubatorze; Pakiet 9 Lampa bezcieniowa; Pakiet 10Lampa bakteriobójcza przepływowa dwufunkcyjna; Pakiet 11Worek samorozprężalny typu AMBU, Stetoskop noworodkowy Pakiet 12Monitor do nieinwazyjnego pomiaru parametrów hemodynamicznych (kardiograf impedancyjny ICG) Pakiet 13Przenośny cyfrowy aparat USG z dwiema głowicami. Szczegółowy wykaz zapotrzebowania oraz opis przedmiotu zamówienia Zamawiający określił w FORMULARZU ASORTYMENTOWO - CENOWYM. Opis techniczny przedmiotu zamówienia (parametry techniczne - graniczne), warunki gwarancji, serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz inne wymagania, stanowiącym Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanego w ofercie urządzenia, charakteryzując je poprzez wskazanie np.: na konkretny wyrób, nazwanie, określenie marki, znaku towarowego, nazwy handlowej oraz innych przypisywanych wyłącznie temu produktowi cech. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do użytku szpitalnego oraz ma posiadać oznaczenie CE. Przedmiot zamówienia, dostarczony do Zamawiającego musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych inwestycji. Zamawiający wymaga, by aparatura medyczna opisana w Załączniku Nr 1 do SIWZ - FORMULARZU ASORTYMENTOWO - CENOWYM. Opis techniczny przedmiotu zamówienia (parametry techniczne - graniczne), warunki gwarancji, serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz inne wymagania, była fabrycznie nowa, nieużywana (wyklucza się aparaturę demonstracyjną pochodzącą z wystaw, demonstracji itp.) oraz określa następujące lata produkcji przedmiotu zamówienia: a)dla pakietu 12 - rok produkcji 2011 lub 2012, b)dla pakietów 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 i 13 - rok produkcji 2012 W zależności, do jakiej kategorii zaoferowany produkt (przedmiot zamówienia) został zarejestrowany przez producenta musi odpowiadać obowiązującym przepisom, a w szczególności przepisom zawartym poniżej oraz posiadać wymagane dokumenty potwierdzające ten fakt: a)Ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 poz. 679 ze zm.); b)Ustawa z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. nr 45 poz. 271 ze zm.); c)Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (teks jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm); d)Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004 r. w sprawie wzoru oznaczenia wyrobów medycznych znakiem CE (Dz. U. nr 104 poz. 1111 ze zm); e)Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004 r. w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U. nr 100 poz. 1027 ze zm); f)Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004 r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U. nr 251 poz. 2514 ze zm.). Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy, zamontuje i uruchomi na następujących Oddziałach: a)Oddział Położniczo - Ginekologiczny, b)Oddział Neonatologii, c)Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii dla Dorosłych, znajdujących się w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju przy Al. Jana Pawła II 7. Dostawę, zainstalowanie oraz uruchomienie przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca ponosząc koszty i ryzyko transportu. Wykonawca przed przekazaniem przedmiotu zamówienia Zamawiającemu zobowiązany jest zaopatrzyć dostarczony przedmiot umowy w: a)kartę gwarancyjną, b)etykiety producenta, c)świadectwa homologacji, d)instrukcje obsługi w języku polskim, e)właściwe certyfikaty bezpieczeństwa w języku polskim (w tym aktualny certyfikat producenta wystawiony dla polskiego autoryzowanego serwisu), f)wykaz materiałów zużywalnych niezbędnych dla bieżącej eksploatacji przedmiotu umowy określonych przez producenta, g)wykaz dostawców części zamiennych, części zużywalnych oraz materiałów eksploatacyjnych określonych przez producenta przedmiotu umowy, h)wykaz podmiotów upoważnionych przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do wykonywania okresowej konserwacji, okresowej lub doraźnej obsługi serwisowej, aktualizacji oprogramowania, okresowych lub doraźnych przeglądów, regulacji, kalibracji, wzorcowań, sprawdzeń lub kontroli bezpieczeństwa - które zgodnie z instrukcją używania przedmiotu umowy nie mogą być wykonane przez Zamawiającego. Minimalne wymogi gwarancji, serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego: a)Wykonawca udzieli Zamawiającemu na dostarczony przedmiot zamówienia określony w pakietach od 1-12 minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi oraz dla pakietu nr 13 - 60 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi. Bieg terminu gwarancji jakości i rękojmi rozpocznie się od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia; b)Gwarancja jakości i rękojmi obejmuje: czas i koszty dojazdu i zakwaterowania serwisanta, pracę serwisu, oględziny i diagnostykę urządzenia, naprawę, wymianę części zamiennych, materiałów i elementów zużywalnych wskazanych w instrukcji serwisowej przez producenta do wymiany w czasie odpowiednich przeglądów gwarancyjnych. Wykonawca jest zobowiązany w zakresie usługi serwisowej przekazać Zamawiającemu urządzenie w stanie pełnej gotowości do wykonania zabiegów; c)Wykonawca zobowiąże się w ramach serwisu gwarancyjnego do stawiennictwa i naprawy w siedzibie Zamawiającego w terminie do 48 godzin w dni robocze od otrzymania na piśmie bądź faksem lub e-mailem zawiadomienia o awarii, usterce lub wadzie zamontowanego aparatu medycznego; d)Wykonawca gwarantuje dostępność części zamiennych w okresie co najmniej 10 lat. e)Wykonawca posiada na terenie Polski serwis autoryzowany przez producenta. Minimalne wymogi szkoleń personelu: a)W ramach ceny oferty Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia szkolenia personelu medycznego oraz obsługi technicznej w dwóch terminach wraz z poświadczeniem przeprowadzenia szkolenia; b)W ramach ceny oferty Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia szkolenia personelu technicznego w zakresie bieżącej konserwacji oraz podstawowych napraw wraz z wydaniem zaświadczenia /certyfikatu o przebytym szkoleniu i wydaniu upoważnienia do wykonywania bieżących konserwacji oraz podstawowych napraw po upływie okresu gwarancji; c)W ramach ceny oferty Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia szkolenia personelu Zmawiającego, tj. wskazanych przez Zamawiającego osób, w zakresie niezbędnym do prawidłowego użytkowania w tym mycia, dezynfekcji i sposobu przechowywania dostarczonego aparatu medycznego; d)W ramach ceny oferty Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia, co najmniej dwóch szkoleń personelu Zamawiającego, tj. wskazanych przez niego osób (max. do 15 osób personelu technicznego i medycznego) w zakresie niezbędnym do prawidłowego użytkowania dostarczonego i zamontowanego przedmiotu zamówienia; e)Wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia pierwszego szkolenia personelu Zamawiającego w dniu przekazania przedmiotu zamówienia; f)Szkolenia przeprowadzane będą w terminach i godzinach wskazanych przez zamawiającego z zastrzeżeniem ppkt. e); Minimalny czas trwania jednego szkolenia musi wynosić osiem godzin roboczych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających i wariantowych. Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje: 1)w przypadku złożenia oferty na Pakiet nr 1 co najmniej 1 dostawę odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawie, stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia tj. dostawę Kardiotokografu o wartości co najmniej 12 800,00 zł brutto, 2)w przypadku złożenia oferty na Pakiet nr 2 co najmniej 1 dostawę odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawie, stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia tj. dostawę Respiratora o wartości co najmniej 48 500,00 zł brutto, 3)w przypadku złożenia oferty na Pakiet nr 3 co najmniej 1 dostawę odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawie, stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia tj. dostawę Inkubatora o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto, 4)w przypadku złożenia oferty na Pakiet nr 4 co najmniej 1 dostawę odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawie, stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia tj. dostawę Kardiomonitora o wartości co najmniej 47 100,00 zł brutto, 5)w przypadku złożenia oferty na Pakiet nr 5 co najmniej 1 dostawę odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawie, stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia tj. dostawę Pompy infuzyjnej o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto, 6)w przypadku złożenia oferty na Pakiet nr 6 co najmniej 1 dostawę odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawie, stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia tj. dostawę Lampy do fototerapii typu LED o wartości co najmniej 18 000,00 zł brutto, 7)w przypadku złożenia oferty na Pakiet nr 7 co najmniej 1 dostawę odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawie, stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia tj. dostawę Ssaka medycznego o wartości co najmniej 1500,00 zł brutto, 8)w przypadku złożenia oferty na Pakiet nr 8 co najmniej 1 dostawę odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawie, stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia tj. dostawę Inhalatora dla niemowląt o wartości co najmniej 750,00 zł brutto, 9)w przypadku złożenia oferty na Pakiet nr 9 co najmniej 1 dostawę odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawie, stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia tj. dostawę Lampy bezcieniowej o wartości co najmniej 300,00 zł brutto, 10)w przypadku złożenia oferty na Pakiet nr 10 co najmniej 1 dostawę odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawie, stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia tj. dostawę Lampy bakterjobójczej o wartości co najmniej 500,00 zł brutto, 11)w przypadku złożenia oferty na Pakiet nr 11 co najmniej 1 dostawę odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawie, stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia tj. dostawę Worka samorozprężalnego o wartości co najmniej 600,00 zł brutto, 12)w przypadku złożenia oferty na Pakiet nr 12 co najmniej 1 dostawę odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawie, stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia tj. dostawę Monitora do nieinwazyjnego pomiaru parametrów hemodynamicznych o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto, 13)w przypadku złożenia oferty na Pakiet nr 13 co najmniej 1 dostawę odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawie, stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia tj. dostawę Przenośnego aparatu USG o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto. Dokumenty potwierdzające, że dostawy wykazane w Załączniku nr 7 do SIWZ, zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje itp.).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)wypełniony Formularz asortymentowo - cenowy. Opis techniczny przedmiotu zamówienia (parametry techniczne-graniczne) Warunki gwarancji, serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz inne wymagania. - według Załącznika nr 1 do SIWZ; 2)wypełniony Formularz oferty - według Załącznika nr 2 do SIWZ; 3)pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia/ pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - konsorcjum, spółka cywilna); umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy spółki cywilnej

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przez okres obowiązywania umowy obowiązywać będzie niezmienność cen za wyjątkiem: a)dostarczenia urządzenia lepszego niż zaoferowany, b)konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego w przypadku zaistnienia zdarzeń uniemożliwiających wykonanie umowy w terminie, o którym mowa , udokumentowanych w sposób niebudzący zastrzeżeń, potwierdzonych protokolarnie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss2.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 2 w Jastrzębiu - Zdroju, Sekretariat Szpitala A1 piętro 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 2 w Jastrzębiu - Zdroju, Sekretariat Szpitala A1 piętro 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kardiotokograf dla Oddziału Położniczo - Ginekologicznego;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet 1 zawiera 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Parametry dodatkowe techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Respirator;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet 2 zawiera 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Inkubator zamknięty do intensywnej opieki nad noworodkiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 3 zawiera 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kardiomonitor z centralą monitorującą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet 4 zawiera 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pompa infuzyjna;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet 5 zawiera 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Lampa do fototerapii typu LED, statywowa do inkubatorów zamkniętych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet 6 zawiera 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Ssak medyczny elektryczno-akumulatorowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet 7 zawiera 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Inhalator dla niemowląt z kompresorem z namiotem do inhalacji w inkubatorze;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet 8 zawiera 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Lampa bezcieniowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet 9 zawiera 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Lampa bakteriobójcza przepływowa dwufunkcyjna;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet 10 zawiera 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Worek samorozprężalny typu AMBU, Stetoskop noworodkowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet 11 zawiera 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Monitor do nieinwazyjnego pomiaru parametrów hemodynamicznych (kardiograf impedancyjny ICG).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet 12 zawiera 1 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Przenośny cyfrowy aparat USG z dwiema głowicami..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet 13 zawiera 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.