Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-25
Kraków: Dostawa energii elektrycznej do budynków Izby Skarbowej przy ul. Wiślnej 7 i ul. Wadowickiej 10 w Krakowie oraz ul. Sienkiewicza 44 w Nowym Sączu.
Numer ogłoszenia: 164826 - 2009; data zamieszczenia: 25.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Krakowie , ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 255 73 09, faks 012 255 74 65.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.iskrakow.krak.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej do budynków Izby Skarbowej przy ul. Wiślnej 7 i ul. Wadowickiej 10 w Krakowie oraz ul. Sienkiewicza 44 w Nowym Sączu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla Izby Skarbowej w Krakowie, do budynków przy ul. Wiślnej 7 i ul. Wadowickiej 10 w Krakowie oraz ul. Sienkiewicza 44 w Nowym Sączu. Informacje szczegółowe Izba Skarbowa w Krakowie - budynek przy ul. Wiślnej 7 w Krakowie Aktualna grupa taryfowa-grupa przyłączeniowa - C21-IV, ilość układów pomiarowych - 1, całkowita moc umowna - 85 kW szacunkowe roczne zużucie energii - strefa całodobowa - 129 852 kWh; - budynek przy ul. Wadowickiej 10 w Krakowie Aktualna grupa taryfowa-grupa przyłączeniowa - C21-IV, ilość układów pomiarowych - 1, całkowita moc umowna - 2 x 65 kW, szacunkowe roczne zużucie energii - strefa całodobowa - 95 592 kWh oraz aktualna grupa taryfowa-grupa przyłączeniowa - C11-V, ilość układów pomiarowych - 1, całkowita moc umowna - 19kW, szacunkowe roczne zużucie energii - strefa całodobowa - 7 392kWh; - budynek przy ul. Sienkiewicza 44 w Nowym Sączu Aktualna grupa taryfowa-grupa przyłączeniowa - C21-IV, ilość układów pomiarowych - 1, całkowita moc umowna - 60 kW, szacunkowe roczne zużucie energii - strefa całodobowa - 82140. 2. Faktyczne zużycie inne niż jw. wskazane szacunkowe roczne zużycie energii elektrycznej nie będzie skutkowało dodatkowymi opłatami dla Zamawiającego poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen określonych w formularzu ofertowym złożonym przez Wykonawcę. 3. Usługa dystrybucji (usługa przesyłowa) energii elektrycznej będzie świadczona na podstawie odrębnej umowy zawartej przez Zamawiającego z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego - ENION S.A, zwanym dalej OSD. 4. Na podstawie art. 36 ust. 4 pzp, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.10.00.0 - Elektryczność .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział jedynie Wykonawcy: 1.1. spełniający warunki wyszczególnione w przepisach art. 22 ust. 1 pzp i potwierdzone zgodnie z art. 44 pzp oświadczeniem- Zał. nr 2 do SIWZ oraz dokumentami wymienionymi w Załączniku nr 1 do SIWZ. 1.2. nie podlegający wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i ust. 2 pzp, 2. Zgodnie z art. 23 pzp w postępowaniu mogą również brać udział Wykonawcy działający wspólnie spełniający określone wyżej wymagania. 3. Ocena spełnienia w/w warunków będzie dokonywana wg zasady spełnia /nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW WYSTĘPUJĄCYCH SAMODZIELNIE 1.Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) złożone w oryginale lub jako odpis pełnomocnictwa poświadczony za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 pzp - Załącznik nr 2 do SIWZ 5.Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 6.Oświadczenie o posiadaniu Generalnej Umowy Dystrybucyjnej zawartej z OSD - Załącznik nr 3 do SIWZ 7.Formularz cenowo - ofertowy - Załącznik nr 4 do SIWZ 8..Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW WYSTĘPUJĄCYCH WSPÓLNIE DOKUMENTY KTÓRE WINIEN ZŁOŻYĆ WYKONAWCA WYSTĘPUJĄCY WSPÓLNIE - WSPÓLNY KOMPLET - podpisuje Pełnomocnik 1.Pełnomocnictwo do reprezentowania innych wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w oryginale lub jako odpis pełnomocnictwa poświadczony za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2.Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 3.Oświadczenie o posiadaniu Generalnej Umowy Dystrybucyjnej zawartej z OSD - Załącznik nr 3 do SIWZ 4.Formularz cenowo - ofertowy - Załącznik nr 3 do SIWZ. DOKUMENTY, KTÓRE MUSI ZŁOŻYĆ KAŻDY Z WYKONAWCÓW ODDZIELNIE 5..Oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 pzp - Załącznik nr 2 do SIWZ 6.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane...
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iskrakow.krak.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 31-007 Kraków, ul. Wiślna 7, pok.009.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2009 godzina 10:00, miejsce: 31-007 Kraków, ul. Wiślna 7, pok.009.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie oraz terenu wokół tego budynku
- Obsługa Szkolenia Doskonalenie Audytowania w ramach Systemu KZR INiG organizowanego przez Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy w dniach 12-13 grudnia 2024 r.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych budynków przy ul. Cegielskiego 2 w Myślenicach oraz przy ul. Budowlanych 2 w Olkuszu
- Dostawa samochodów dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa
- DOSTARCZANIE SUROWCÓW RECEPTUROWYCH - WG 6 PAKIETÓW
- Świadczenie usług w zakresie badań sprawdzających środki do odladzania dostarczone przez firmę UAB Airstiga
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (wraz z usługą dystrybucji) w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ
- Dostawa energii elektrycznej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu.
- Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenia usługi odbioru i rozliczania energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji dla budynku przy ulicy Żyrardowskiej 48 w Grodzisku Maz.
- "Modernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Ostrowi Mazowieckiej" "Zagospodarowanie terenu przy Zespole Szkół Nr 2 w Ostrowi Mazowieckiej"
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.