eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Dostawa wyrobów medycznych różnych dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem, ul. Ciągłówka 9

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-25

Zakopane: Dostawa wyrobów medycznych różnych dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem, ul. Ciągłówka 9
Numer ogłoszenia: 164810 - 2013; data zamieszczenia: 25.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 86008 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem, ul. Ciągłówka 9, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2068066 w. 22, faks 018 2068141.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów medycznych różnych dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem, ul. Ciągłówka 9.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył sukcesywnie dostawy wyrobów medycznych według załącznika nr 1 do SIWZ/Umowy dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego, ul. Ciągłówka 9, 34-500 Zakopane. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ/Umowy Specyfikacja asortymentu zawierający wymagane parametry techniczne i użytkowe wyrobów medycznych. 1. Przedmiot zamówienia określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako: Kody CPV oznaczenie opis Przedmiot główny: 33690000-3 Różne produkty lecznicze 2. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przedmiot zamówienia sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od złożenia telefonicznego lub faksowego zamówienia rodzajowo - ilościowego; przypadku nagłej potrzeby zamawiający zastrzega sobie prawo do dostarczenia dostawy w trybie pilnym w ciągu 3 dni. 2) Dostawy w dni robocze od poniedziałku do piątku. 2. Termin ważności (przydatności do stosowania) dostarczanych przez Wykonawcę w ramach przedmiotu zamówienia wyrobów medycznych musi wynieść co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy. 3. Zaoferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami i posiadać certyfikat CE albo deklaracje zgodności CE, które Wykonawca winien dołączyć do oferty lub najpóźniej w dniu podpisania umowy z Zamawiającym. 4. Oferowane wyroby muszą być zgodne z Ustawą o Wyrobach Medycznych z dnia 20.04.2004 r. W celu spełnienia parametrów technicznych oferowanych wyrobów należy dołączyć opis danych technicznych wystawionych przez producenta materiałów użytych do produkcji gotowych wyrobów. 5. Przedmiot zamówienia powinien być opakowany w sposób umożliwiający łatwe, bezpieczne otwarcie przy zachowaniu pełnej sterylności zawartego w nich asortymentu. Na opakowaniu jednostkowym powinno widnieć czytelne potwierdzenie sterylności w postaci znaku, wskaźnika oraz adnotacji terminu przydatności jeżeli dotyczy. 6. Dostawy towaru odbywać się będą do magazynu Zamawiającego. Odbioru towaru dokonywać będzie osoba upoważniona. Pracownik w chwili odbioru towaru zobowiązany będzie do zbadania, czy dostawa jest pod względem ilościowym i jakościowym zgodna z załączonymi dokumentami i umową. Zbadanie obejmuje przeliczenie ilości opakowań zbiorczych i ustalenie ich stanu, a w razie uszkodzenia opakowania zbiorczego sprawdzenie stanu jego zawartości. 8. W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić koszty dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, w szczególności koszt transportu, opakowania, załadunku i rozładunku, opłat celnych i podatków. 9. Zamawiający informuje, że podane w Załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ/Umowy ilości poszczególnych wyrobów medycznych będących przedmiotem niniejszego zamówienia są wielkościami wyliczonymi w sposób szacunkowy i w trakcie realizacji przedmiotowej umowy mogą ulec zmianie, zmniejszeniu nie więcej niż 20%,w zależności od rzeczywistych potrzeb zamawiającego, a w sytuacjach tego wymagających rezygnacji z całości niektórych pozycji. 10. Zamawiający informuje, że ilekroć w niniejszej SIWZ, przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważny. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza ujęcie w składanej ofercie przetargowej, a następnie dostarczanie zamawianego asortymentu przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w załączniku nr 1 do SIWZ/Umowy. W takiej sytuacji Zamawiający zastrzega, że Wykonawca jest zobowiązany do oferty przetargowej dołączyć dokumenty świadczące o tym, że przedmiot podany w ofercie, jako równoważny posiada w szczególności parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od określonych w niniejszej SIWZ w załączniku nr 1, ponadto Zamawiający informuje, że w sytuacji, gdy proponowany przez Wykonawcę przedmiot podany, jako równoważny posiada parametry techniczne i jakościowe gorsze od określonych w SIWZ w załączniku nr 1 spowoduje to uznanie przez Zamawiającego, że złożona oferta nie odpowiada treści SIWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia i zostanie z niniejszego postępowania przetargowego odrzucona. 11. Zamawiający informuje, że w przypadku dostarczenia uszkodzonego przedmiotu zamówienia z winy Wykonawcy, Zamawiający odmówi jego przyjęcia, a Wykonawca dokona wymiany na swój koszt, w ciągu 3 dni. 12. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego zrealizowania zamówienia. 13. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO CEZAL S.A Wrocław ODDZIAŁ KRAKÓW, ul. Balicka 117, 30-149 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69588,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 72171,43

  • Oferta z najniższą ceną: 65559,96 / Oferta z najwyższą ceną: 72171,43

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.