eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › Budowa ogrodzenia panelowego pomiędzy przejściem dla pieszych pomiędzy ul. Jana Pawła II i Piastowską oraz ogrodzenia Publicznego Przedszkola nr 1 i Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Jana Pawła II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-12

Brzeg: Budowa ogrodzenia panelowego pomiędzy przejściem dla pieszych pomiędzy ul. Jana Pawła II i Piastowską oraz ogrodzenia Publicznego Przedszkola nr 1 i Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Jana Pawła II
Numer ogłoszenia: 164783 - 2007; data zamieszczenia: 12.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, fax 077 4169952.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ogrodzenia panelowego pomiędzy przejściem dla pieszych pomiędzy ul. Jana Pawła II i Piastowską oraz ogrodzenia Publicznego Przedszkola nr 1 i Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Jana Pawła II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) Wykonania robót demontażowych: - ogrodzenia z krat stalowych, - rozebranie ścianek z cegły na zaprawie wapiennej, b) wykonania robót budowlanych: - uzupełnienie tynków zewnętrznych, - malowanie tynków zewnętrznych ogrodzenia , - budowa ogrodzenia panelowego o wysokości 203 cm wzdłuż przejścia dla pieszych, - budowa ogrodzenia panelowego o wysokości 163 cm pomiędzy PP nr 1 i MBP. 2) Przedmiot zamówienia Wykonawca wykona zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym i przedmiarem robót będącym załącznikiem nr 1 do wzoru umowy, stanowiącymi jej integralną część. 3) Wykonawca zobowiązuje się wykonać całość robót określonych niniejszą umową w terminie do 2 miesięcy od dnia zawarcia niniejszej umowy. 4) Zamawiający przekaże Wykonawcy obiekt określony w § 1 ust. 1wzoru umowy w terminie trzech dni od zawarcia umowy, na podstawie protokółu zdawczo -odbiorczego, podpisanego przez Strony umowy. Zamawiający oświadcza, że posiada prawo dysponowania nieruchomością na cele remontowe. Z chwilą przejęcia protokolarnie obiektu Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ten obiekt. 5) Całość robót, będących przedmiotem zamówienia Wykonawca wykona siłami własnymi, bez udziału podwykonawców. 6) Całość robót określonych przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązuje się wykonać z materiałów i przy użyciu narzędzi i sprzętu Wykonawcy. Wykonawca zapewni nadzór oraz właściwe przestrzeganie przepisów bhp i p.poż. na remontowanym obiekcie i ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wynikłe z nieprzestrzegania przez Wykonawcę tych przepisów. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować na własny koszt teren robót i przekazać go Zamawiającemu w terminie określonym w § 2 wzoru umowy. 7) Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia terenu prac z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi pracami. 8) Roboty remontowe, stanowiące przedmiot zamówienia wykonywane będą zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, przedmiarem robót, sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami prawa, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Wykonawca zgłosi pisemnie Zamawiającemu gotowość do odbioru. Odbiór robót stanowiących przedmiot umowy nastąpi na podstawie protokółu odbioru podpisanego przez strony umowy. Przedmiotem odbioru będzie całość robót będących przedmiotem zamówienia, nie dopuszcza się odbiorów częściowych. W przypadku stwierdzenia wad w toku czynności odbioru przedmiotu umowy, Zamawiający może odmówić odbioru przedmiotu umowy do czasu usunięcia wad w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.Za datę wykonania przedmiotu umowy ustala się datę podpisania przez strony protokółu odbioru.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Warunki udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (specjaliści w zakresie drogowym, w zakresie instalacji sanitarnych i elektrycznych), c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) Opis oceny spełnienia warunków: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. 6 przedmiotowego postępowania oświadczeń lub dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: a) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 1 do oferty, b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 2 do oferty, c) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców -Zamawiający przyjmuje, że będzie to minimum: 1 zadanie polegające na wykonaniu ogrodzenia panelowego o wartości min. 50.000, 00 zł oraz 1 zadanie polegające na wykonaniu ogrodzenia murowanego o wartości min. 20.000,00 zł- w wykazie należy ująć co najmniej 2 takie zadania - na zał. nr 3 do oferty oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. d) oświadczenie w sprawie podjęcia obowiązków przez kierownika budowy na zał. nr 4 do oferty, Do oświadczenia należy dołączyć: - czytelną kserokopię uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - czytelną kserokopię aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, e) kosztorys ofertowy przygotowany na podstawie przedmiaru robót, f) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY WW.DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie. g) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień otwarcia ofert, h) pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg Biuro Infrastruktury Miejskiej.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2007 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.