eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Budowa budynku naukowo - dydaktycznego Uniwersytetu Warszawskiego z biblioteką Instytutu Historycznego w miejscu przeznaczonego do rozbiórki budynku warsztatowego i wiaty magazynowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy Krakowskim Przedmieściu 26/28

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-11

Warszawa: Budowa budynku naukowo - dydaktycznego Uniwersytetu Warszawskiego z biblioteką Instytutu Historycznego w miejscu przeznaczonego do rozbiórki budynku warsztatowego i wiaty magazynowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy Krakowskim Przedmieściu 26/28
Numer ogłoszenia: 164764 - 2010; data zamieszczenia: 11.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski , ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5520360, faks 022 5522507.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku naukowo - dydaktycznego Uniwersytetu Warszawskiego z biblioteką Instytutu Historycznego w miejscu przeznaczonego do rozbiórki budynku warsztatowego i wiaty magazynowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy Krakowskim Przedmieściu 26/28.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących budowy budynku naukowo - dydaktycznego Uniwersytetu Warszawskiego z biblioteką Instytutu historycznego w miejscu przeznaczonego do rozbiórki budynku warsztatowego i wiaty magazynowej wraz z zagospodarowaniem terenu - część dz.ew. nr 36/2 w obrębie 5-04-02 przy Krakowskiem Przedmieściu 26/28 w Warszawie. Dla tego zadania zostało wydane pozwolenie na budowę: decyzja nr 453/Ś/2008 z dnia 15 lipca 2008r. 2. Teren zabytkowy objęty ochroną konserwatorską. Plan zagospodarowania dla w/w zadania obejmuje teren: od południa ogrodzenie w linii własności terenu Uniwersytetu Warszawskiego od strony ul.Oboźnej, od wschodu Gmach Pomuzealny mieszczący Instytut Historyczny, od zachodu granica własności terenu Uniwersytetu Warszawskiego biegnącego po linii zabudowy oficyn budynków mieszkalnych przy Krakowskim Przedmieściu, od północy skwer przyległy do chodnika wejścia głównego na teren Uniwersytetu Warszawskiego od Krakowskiego Przedmieścia. 3. W zakres zamówienia objętego przetargiem wchodzi : a) rozbiórka istniejącego budynku warsztatowego b) rozbiórka prowizorycznych obiektów magazynowych przybudowanych do muru granicznego od strony Oboźnej w terminie uzgodnionym z inwestorem. c) Zabezpieczenie wykopów poprzez zastosowanie palościanek berlińskich oraz palisady z pali wierconych. d) budowa obiektu naukowo - dydaktycznego na śladzie istniejącego budynku warsztatowego i wiaty. Budynek podpiwniczony w części nadziemnej dwukondygnacyjny. Na poziomie I piętra na wysokości 4,50 m ponad jezdnią znajdować się będzie przeszklony łącznik komunikujący bibliotekę Instytutu historycznego w nowo realizowanym obiekcie z istniejącą biblioteką w budynku Pomuzealnym. e) przebudowa sieci ciepłowniczej SPEC na terenie Uczelni poprzez wybudowanie kanału przełazowego przylegającego do projektowanego obiektu. f) przekładki sieci, przyłącza, przykanaliki. g) zagospodarowanie terenu w granicach objętych zadaniem. h) Dostawa i montaż regałów w pomieszczeniach magazynów książek. Dokumentacja projektowa zakłada ustawienie regałów w pomieszczeniach magazynów biblioteki Instytutu Historycznego na około 230 000 woluminów. Mają to być regały jezdne, sześcio- półkowe z możliwością regulowania odległości między nimi co 2 cm., dwustronne o wysokości 210 cm. Głębokość półek 30 cm., szerokość 10 cm. Regały powinny być łączone w moduły ( zalecane po trzy). Dodatkowo powinny mieć tylne i boczne ograniczniki przesuwu książek. Składowanie zwarte. Mechanizmy przesuwu elektryczny . Układ i technologię montażu szyn określi wybrany Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym. Średnio na 1 mb regału 6-cio półkowego przypada 270 woluminów. Zakłada się około 850 regałów. W roku 2010 zostanie wykonany n/w zakres nie mniejszy niż: - roboty rozbiórkowe istniejących obiektów - utworzenie tymczasowej sieci cieplnej - zabezpieczenie obiektów - stan surowy zamknięty - ułożenie zamiennej sieci cieplnej - roboty towarzyszące 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z przedmiotem zamówienia. 7. Zakres robót budowlanych będących przedmiotem niniejszego zamówienia został określony w kompleksowej wielobranżowej dokumentacji budowlano-wykonawczej, na którą składają się w szczególności: a) Projekt budowlany i wykonawczy; b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR); c) Przedmiary robót. d) Opis przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia na roboty uzupełniające w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające będą dotyczyły zakresu zamówienia określonego w dokumentacji w szczególności branże: budowlana, sanitarna, elektryczna, teletechniczna oraz urządzenia techniczne

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 1) 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100 ) 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia zostanie wykluczony Wykonawca, który nie wniesie wadium. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie zamawiającego lub banku. Zaleca się potwierdzenie kopi przelewu - za zgodność z oryginałem - zgodnie z zapisem art. 10 § 1 ust. 7 niniejszej SIWZ. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Nr 12 1160 2202 0000 0000 6084 9173 z podaniem numeru przetargu (na przelewach nr rachunku należy pisać w sposób ciągły - bez spacji) 7. Wadium wniesione przelewem na konto UW uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert konto zamawiającego będzie uznane kwotą wadium. 8. Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej może być wystawione przez bank krajowy lub zagraniczny.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 3 roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia. Przez roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć wykonanie łącznie : a) minimum dwióch robot budowlanych o wartości co najmniej 8.000.000,00 PLN ( brutto ) każda, polegających na budowie obiektów kubaturowych - użyteczności publicznej lub ich kompleksową przebudowę (zakres wykonanych robót musi obejmować co najmniej: prace konstrukcyjno - budowlane, instalacji sanitarnej oraz związane z wykończeniem wnętrz np. prace malarskie ) b) minimum jednej roboty budowlanej o wartości co najmniej 2.000.000,00 PLN ( brutto ) wykonanej w obiekcie zabytkowym. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców i oparty będzie na zasadzie TAK/NIE (spełnia /nie spełnia).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać osoby spełniające poniższe wymogi: a) kierownik budowy - ( minimum 1 osoba ) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń o specjalności konstrukcyjno - budowlanej ( zgodnie z rozporządzeniem ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz.U. Nr 83, poz. 578 ) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. b) kierownik robót ( minimum 1 jedna ) - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energoelektrycznych oraz specjalności telekomunikacyjnej w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą ( zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz.U. Nr 83, poz. 578 ) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. c) kierownik robót ( minimum 1 osoba ) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych ( zgodnie z rozporządzeniem ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz.U. Nr 83, poz 578 ) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców i oparty będzie na zasadzie TAK/NIE (spełnia /nie spełnia).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności, niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji: 1) udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień uzupełniających związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mający wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodującej konieczność jego wydłużenia) 2) wstrzymanie realizacji robót przez Nadzór Budowlany z powodu znalezienia niewybuchów i niewypałów, jeżeli okres przerwy w realizacji umowy przekracza 30 dni kalendarzowych. 3) ograniczenia zakresu robót i zmianę wynagrodzenia ryczałtowego o wartość robót wyłączonych, 4) zmiany formy wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 5) zmiany kierownika robót i inspektora nadzoru z zachowaniem wymaganych kwalifikacji, 6) zmiany danych identyfikacyjnych Wykonawcy (adres siedziby, Regon, NIP, rachunek bankowy), 7) zmiany podwykonawcy na podwykonawcę, któremu zlecono ten sam zakres robót, 8) zmiany przepisów prawa mający wpływ na warunki realizacji umowy, 9) wykonanie robót zamiennych , zmiana wynagrodzenia ryczałtowego o wartość robót zamiennych i /lub terminu realizacji ale tylko w sytuacji gdy zakres robót zamiennych nie wykracza poza zakres przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uw.edu.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Warszawskiego, Oficyna pod Wizytkami Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, II pietro , pok 33.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Warszawskiego, Oficyna pod Wizytkami Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, II pietro , pok 33.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. W postępowaniach o udzielenie zamówienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują faksem lub pisemnie. 2. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faxem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3. Zamawiający pracuje (z wyjątkiem świąt oraz dni wolnych określonych w odpowiednim Zarządzeniu Rektora UW) od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00. 4.Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest: Szymon Bińkowski - Dział Zamówień Publicznych - w sprawach proceduralnych - tel. 0-22 55-22-533..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.