eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › pełnienie funkcji Inżyniera w rozumieniu Warunków Kontraktowych dla robót budowlanych według FIDIC dla zamówienia pn. \SKANSEN ARCHEOLOGICZNY \KARPACKA TROJA\ W TRZCINICY ATRAKCJĄ TURYSTYCZNĄ REGIONU. NORWESKI MECHANIZM FINANSOWY, PROJEKT NR PL0029



Ogłoszenie z dnia 2007-03-12

POZYCJA 16470

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Krosno: pełnienie funkcji Inżyniera w rozumieniu Warunków Kontraktowych dla robót budowlanych według FIDIC dla zamówienia pn. \SKANSEN ARCHEOLOGICZNY \KARPACKA TROJA\ W TRZCINICY ATRAKCJĄ TURYSTYCZNĄ REGIONU. NORWESKI MECHANIZM FINANSOWY, PROJEKT NR PL0029 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Muzeum Podkarpackie w Krośnie, do kontaktów: Jan Gancarski, ul. Piłsudskiego 16, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4321376, fax 013 4324301, e-mail: administracja@muzeum.krosno.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.muzeum.krosno.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: wojewódzka samorządowa instytucja kultury posiadająca osobowość prawną; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie funkcji Inżyniera w rozumieniu Warunków Kontraktowych dla robót budowlanych według FIDIC dla zamówienia pn. \SKANSEN ARCHEOLOGICZNY \KARPACKA TROJA\ W TRZCINICY ATRAKCJĄ TURYSTYCZNĄ REGIONU. NORWESKI MECHANIZM FINANSOWY, PROJEKT NR PL0029. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: Trzcinica, Gmnia Jasło, województwo podkarpackie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi: pełnienie funkcji Inżyniera w rozumieniu Warunków Kontraktowych dla robót budowlanych według FIDIC dla zamówienia pn. Skansen archeologiczny \Karpacka Troja\ w Trzcinicy atrakcją turystyczną regionu. Inżynier będzie obsługiwał kontrakt na roboty zlokalizowane w Trzcinicy, gm. Jasło. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Części III SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1)w celu potwierdzenia posiadania uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) dokumenty stwierdzające, że wskazane w III.2)3)b ogłoszenia osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dla wymienionych osób - Asystent 2, 3, 4 - należy załączyć ważne uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności, za którą poszczególny Inspektor Nadzoru jest odpowiedzialny i aktualny dokument stwierdzający wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006, Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u. p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) a) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie każdego z ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, w wysokości minimum 8 pracowników, w tym co najmniej 5 inżynierów i posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie każdego z ostatnich trzech pełnych lat (lata: 2004, 2005, 2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, w wysokości minimum 3 osób. Przynajmniej jedna z osób będzie biegle posługiwać się językiem angielskim lub przez cały okres realizacji kontraktu będzie zapewniony tłumacz przysięgły języka angielskiego. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia Zamawiający dopuszcza składanie dokumentów wspólnych lub odnoszących się tylko do Wykonawcy spełniającego niniejszy warunek udziału w postępowaniu, b) wskaże do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz uprawnień budowlanych niezbędnych do wykonania zamówienia, biegle posługujących się językiem polskim a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego Oryginalny kod CPV: 74.31.30.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego Oryginalny kod CPV: 74.27.62.00 - Usługi pomocy technicznej Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.62.00 - Usługi pomocy technicznej Oryginalny kod CPV: 74.26.21.00 - Usługi nadzorowania placu budowy Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy Oryginalny kod CPV: 74.26.41.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym Kod CPV wg słownika 2008: 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: W ramach kontraktu będą realizowane następujące działania: 1. BUDOWA PAWILONU WYSTAWOWEGO Działanie polega na przygotowaniu terenu pod zabudowę, budowie pawilonu wystawowego o powierzchni użytkowej 1800 m2 z salą wystawową, konferencyjną, pomieszczeniem na zajęcia edukacyjne, zapleczem administracyjnym i obsługującym zwiedzających, pracowniami, magazynem, portiernią oraz instalacjami: elektryczną, antywłamaniową, wentylacyjną, centralnego ogrzewania, wodociągową i kanalizacyjną. 2. ZAGOSPODAROWANIE PARKU ARCHEOLOGICZNEGO W ramach działania przygotowany zostanie teren pod zabudowę. W parku archeologicznym zostaną zrekonstruowane dwie wioski: kultury Otomani-Füzesabony, sprzed 3,5 tys. lat, składająca się z 5 domów oraz wioska słowiańska z IX wieku składająca się z 6 chat. Wszystkie wg technologii stosowanej w pradziejach. Zostanie zbudowany parking i place postojowe, ścieżki dla zwiedzających, plac na festyny, wykonane będą oczka wodne i regulacja cieku, instalacja elektryczna oświetlenia zewnętrznego i wykonane ogrodzenie terenu. 3. BUDOWA DRÓG DOJAZDOWYCH W ramach działania zostanie zbudowana droga dojazdowa przed pawilonem (odcinek C-E), droga \za torami\ wzdłuż południowej strony grodziska (odcinek A-C) oraz droga przy parku archeologicznym (odcinek C-F). 4. ZAGOSPODAROWANIE GRODZISKA W ramach działania zostanie przygotowany teren pod zabudowę i zasypane ubytki w nasypach wałów, zrekonstruowanych zostanie 9 odcinków wałów obronnych, o łącznej dł. 152 m, fragment drogi i brama, dwa domy z początków epoki brązu oraz brama wczesnośredniowieczna, 4 chaty słowiańskie a także czynne źródło z X wieku i miejsce ukrycia skarbu. Wybudowane zostaną ścieżki (1527 m.b.) i schody dla zwiedzających, ławki, toalety, pawilon biletowy. Teren zostanie ogrodzony. Wykonana zostanie instalacja elektryczna oświetlenia zewnętrznego. Ponadto do zadań Inżyniera i jego personelu należeć będą sprawy w zakresie rozliczenia kosztów oraz sporządzanie raportów i sprawozdań z niżej wymienionych działań. W tym celu Inżynier będzie ściśle współpracował z Zespołem Projektowym oraz nadzorował jakość i terminowość dostarczonego wyposażenia. 5. PROMOCJA W ramach działania planowana jest realizacja następujących zadań: opracowanie kampanii informacyjnej i wyodrębnienie etapów czasowych jej realizacji, podział zadań informacyjnych pomiędzy instytucje, w tym podwykonawców, koordynacja wszystkich działań informacyjnych i promocyjnych. Przedstawione zostaną cele i korzyści wynikające z realizacji projektu dla rozwoju kultury i turystyki w regionie. Formy promocji to m.in. tablice reklamowe, pamiątkowe, karty pocztowe, spoty reklamowe w lokalnym radiu, telewizji, promocja w prasie o zasięgu ogólnopolskim, w magazynach branżowych, foldery, reklama za pośrednictwem Internetu i organizacja konferencji \Skanseny archeologiczne i archeologia eksperymentalna szansą na rozwój turystyki\. 6. ZAKUP WYPOSAŻENIA DO OBIEKTÓW SKANSENU Na wyposażenie złożą się niezbędne meble, sprzęty, urządzenia, narzędzia i przybory do pomieszczeń pawilonu wystawowego, pawilonu biletowego, na teren grodziska, do zrekonstruowanych domów, na teren parku archeologicznego. 7. PRZYGOTOWANIE WYSTAWY Na działanie to złoży się przygotowanie prezentacji multimedialnej, oprawy plastycznej wystawy, przygotowanie i dostawa eksponatów wystawowych poprzez: opracowanie scenariuszy, wykonanie ilustracji, rekonstrukcji oraz kopii zabytków i ubiorów, montaż prezentacji i animacji, opracowanie komentarza merytorycznego, opracowanie i dodanie ścieżki dźwiękowej, opracowanie i realizacja oprawy przestrzennej i oświetleniowej, aranżacji wykopalisk dla dzieci i młodzieży. Zadania w ramach niniejszego kontraktu będą obejmować, co najmniej następujące czynności: a)Zarządzanie i administrowanie Kontraktem na roboty. b)Monitoring postępu Kontraktu na roboty łącznie z raportowaniem, biorąc pod uwagę oba wskaźniki: rzeczowy i finansowy. c)Prowadzenie profesjonalnego i kompetentnego nadzoru inwestorskiego nad robotami. d)Przeprowadzenie z Wykonawcą robót odbiorów częściowych i końcowych ze szczególnym uwzględnieniem rozruchów technologicznych. e)Zapewnienie przestrzegania i stosowania polskiego prawa budowlanego przez Wykonawcę robót. f)Zapewnienie, że zakończone prace są zgodne z technicznymi i formalnymi wymaganiami Kontraktu na roboty. g)Rozliczenie rzeczowe i finansowe Kontraktu na roboty. h)Stałe konsultacje i doradztwo fachowe dla Zamawiającego. Inżynier będzie wykonywał swoje obowiązki w ścisłej współpracy z Zamawiającym, zgodnie z jego kontraktowymi poleceniami i obowiązującymi przepisami oraz regulacjami stosowanymi dla projektów realizowanych w ramach NMF. Inżynier będzie odpowiedzialny za nadzorowanie kontraktu na roboty zgodnie z podanym OPZ szczegółowym opisem zadań i obowiązków m.in. 1.Nadzór nad realizacją kontraktu na roboty w zakresie zarządzania technicznego, w tym pełnienie obowiązków inspektora nadzoru zgodnie z Polskim Prawem Budowlanym wraz ze związanymi z nim przepisami, pozwoleniami na budowę jak również innymi wymaganiami wynikającymi z wykonywanych kontraktów na roboty zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC (Czerwona książka). 2.Nadzór nad realizacją kontraktu na roboty w zakresie zarządzania administracyjnego i finansowego prowadzony zgodnie z procedurami Norweskiego Mechanizmu Finansowego, polskimi regulacjami i wymaganiami, które wynikają z kontraktów na roboty m.in. polskim prawem budowlanym, i zasadami obiegu dokumentów księgowych, sposób i termin opracowania, procedury przekazania dokumentów do księgowości Muzeum, okres przechowywania dokumentów przedstawia instrukcja Muzeum Podkarpackiego w Krośnie w sprawie obiegu dokumentów księgowych i ich kontroli wewnętrznej. 3.Monitorowanie technicznego, spójnego, finansowego i materiałowego postępu kontraktów na roboty. 4.Egzekwowanie terminowego wykonania robót przez Wykonawcę robót (zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem robót). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 39

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: wadium w wysokości: 5000 złotych słownie: pięć tysięcy złotych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: PBS Oddział w Krośnie 62 8642 1083 2002 8309 1313 0001. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium wniesione przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W przypadku dołączenia do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) dokumenty stwierdzające, że wskazane w pkt 3b osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dla wymienionych w pkt. 3b osób - Asystent 2, 3, 4 - należy załączyć ważne uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności, za którą poszczególny Inspektor Nadzoru jest odpowiedzialny i aktualny dokument stwierdzający wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006, Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u. p.z. p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) a) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie każdego z ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, w wysokości minimum 8 pracowników, w tym co najmniej 5 inżynierów i posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie każdego z ostatnich trzech pełnych lat (lata: 2004, 2005, 2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, w wysokości minimum 3 osób. Przynajmniej jedna z osób będzie biegle posługiwać się językiem angielskim lub przez cały okres realizacji kontraktu będzie zapewniony tłumacz przysięgły języka angielskiego. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia Zamawiający dopuszcza składanie dokumentów wspólnych lub odnoszących się tylko do Wykonawcy spełniającego niniejszy warunek udziału w postępowaniu, b) wskaże do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz uprawnień budowlanych niezbędnych do wykonania zamówienia, biegle posługujących się językiem polskim a także zakresu wykonywanych przez nich czynności Lider Zespołu - Inżynier Rezydent: Wykształcenie wyższe techniczne, minimum 6-letnie doświadczenie w kierowaniu budową lub sprawowaniu nadzoru nad robotami - doświadczenie jako Inspektor Nadzoru lub Inżynier Kontraktu. Doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu minimum jednego kontraktu/zadania o wartości robót powyżej 5000000 PLN (netto), zrealizowanego wg Warunków Kontraktowych FIDIC i współfinansowanego ze źródeł międzynarodowych. Przewidywane zaangażowanie Inżyniera Kontraktu przy realizacji niniejszego zamówienia w wymiarze pełnego etatu. Asystent nr 1: Menedżer kosztów posiadający: wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne, minimum 4-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z rozliczaniem robót budowlano-montażowych w tym, w zespole Inżyniera rozliczenie robót budowlano-montażowych w minimum 1 zakończonym kontrakcie/zadaniu o wartości robót, co najmniej 5000000 PLN (netto), współfinansowanym ze źródeł międzynarodowych i realizowanym wg Warunków Kontraktowych FIDIC. Przewidywane zaangażowanie Menedżera kosztów przy realizacji niniejszego zamówienia w wymiarze pełnego etatu. Asystent nr 2: Inspektor Nadzoru - specjalista w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych, posiadający: wykształcenie techniczne oraz minimum 4-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót i/lub kierowaniu robotami konstrukcyjno - budowlanymi, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności robót konstrukcyjno-budowlanych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Asystent nr 3: Inspektor Nadzoru - specjalista w zakresie robót instalacyjnych i sieci sanitarnych, posiadający: wykształcenie techniczne oraz minimum 4-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót lub kierowaniu robotami sanitarnymi, uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Asystent nr 4: Inspektor Nadzoru - specjalista w zakresie robót sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych, posiadający: wykształcenie techniczne oraz minimum 4-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót i/lub kierowaniu robotami elektrycznymi i aparatury kontrolno-pomiarowej, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz osób sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW oraz załączyć oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań stawianych przez Zamawiającego przed kluczowym personelem wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW. c) potwierdzi wykonanie w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 1 usługi podobnej do niniejszego zamówienia. Przez usługę podobną należy rozumieć realizację kontraktu usługowego spełniającego łącznie następujące warunki: zawierającego pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadań realizowanych według warunków kontraktowych FIDIC o wartości nadzorowanych robót netto, co najmniej 5000000 PLN (netto), dodatkowo, nadzorowany kontrakt powinien być współfinansowany ze źródeł międzynarodowych i dotyczyć powinien realizacji inwestycji w sektorze usług budowlanych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do IDW, wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia. 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) Wykonawca osiągnął w każdym roku obrotowym z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, roczne przychody netto ze sprzedaży na poziomie minimum 300000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (przedmiotowe dokumenty składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć sprawozdanie finansowe, które zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy o rachunkowości z dnia 29.09.1994 (Dz. U. 02. Nr 76, poz. 694 z późn. zm.), powinno zawierać: bilans, rachunek zysków i strat, a także informację dodatkową obejmującą wprowadzenie do sprawozdania finansowego oraz dodatkowe informacje i objaśnienia. Sprawozdanie finansowe jednostek określonych w art. 64 ust. 1 powyższej ustawy, podlegające corocznemu badaniu, obejmuje ponadto zestawienie zmian w kapitale (funduszu) własnym, a w przypadku funduszy inwestycyjnych - zestawienie zmian w aktywach netto, oraz rachunek przepływów pieniężnych, z zastrzeżeniem ust. 3a. Do rocznego sprawozdania finansowego dołącza się sprawozdanie z działalności jednostki, jeżeli obowiązek jego sporządzania wynika z ustawy lub odrębnych przepisów. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego Wykonawca przedłoży inne dokumenty określające przychody, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 50000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50000 PLN (łącznie dla Wykonawców składających ofertę wspólną). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (przedmiotowe dokumenty składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć informację z banku, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek bankowy, potwierdzające posiadanie środków finansowych lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 300000 PLN (łącznie dla Wykonawców składających ofertę wspólną). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca (przedmiotowe dokumenty składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5) złożyć oświadczenie przez Wykonawcę lub każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą jedno oświadczenie podpisane przez każdego z wykonawców lub przez ich pełnomocnika). 6) Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa III.2)1)a), III.2)2)b), III.2)2)c) ogłoszenia, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa III.2)1)a), III.2)2)a), III.2)2)b), III.2)2)c), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Dokumenty, powinny być wystawione nie wcześniej nie 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument o którym mowa 2.1)c) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.krosno.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.03.2007, godzina 10:30, Muzeum Podkarpackie w Krośnie, ul. Piłsudskiego 16, 38-400 Krosno.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; SKANSEN ARCHEOLOGICZNY \KARPACKA TROJA\ W TRZCINICY ATRAKCJĄ TURYSTYCZNĄ REGIONU. NORWESKI MECHANIZM FINANSOWY, PROJEKT NR PL0029 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.