Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-18
Marki: wykonanie nawierzchni jezdni ulic Podgórskiej i Łąkówek w Markach
z frezu asfaltowego
Numer ogłoszenia: 164611 - 2008; data zamieszczenia: 18.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Marki, al. J. Piłsudskiego 95, 05-270 Marki, woj. mazowieckie, tel. 7811003 w. 118, fax 7811378.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.marki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie nawierzchni jezdni ulic Podgórskiej i Łąkówek w Markach z frezu asfaltowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nawierzchni jezdni ulic Podgórskiej i Łąkówek z frezu asfaltowego, o grubości warstwy (po zagęszczeniu) - 20 cm, o wymiarach : - ul. Podgórska - (155,0 m. x 5,0 m.) + (42,0 m. x 3,5) = 922,00 m2 - ul. Łąkówek - 147,0 m. x 3,3 ~ 3,5 m. = 493,00 m2 Łączna powierzchnia - 1415,00 m2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną ofertę oraz : - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - spełniają wymogi określone art. 22 i art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. - wykażą się doświadczeniem zawodowym z okresu 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia /co najmniej 2 zadania/ z wykonania robót o charakterze i złożoności odpowiadających przedmiotowi zamówienia oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie ( referencje ). - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 2 i 3 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; c) oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, d) wykaz wykonanych co najmniej 2-ch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej dwa zadania obejmujące roboty budowlane o łącznej powierzchni 1000 m2 o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia z podaniem ich wartości, daty oraz miejsca wykonania wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, e) wykaz sprzętu, znajdującego się w dyspozycji Wykonawcy niezbędnego do prawidłowej realizacji zamówienia tj. ładowarko spycharka - 1 szt., równiarka samojezdna min 140 KM - 1 szt., walec wibracyjny min 10 T - 1 szt., samochód samowyładowczy min 25 T - min 1 szt. - załącznik nr 5 do SIWZ, f) kserokopię ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Marki 05-270 Marki al. Piłsudskiego 95 Wydział Zarządu Dróg, pok. nr 21.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Marki 05-270 Marki al. Piłsudskiego 95 Kancelaria, pok. nr r.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MAREK
- Remonty cząstkowe dróg o nawierzchni twardej na terenie miasta Marki
- Użyczenie 9 nowych sensorów mierzenia jakości powietrza, ich montażu oraz świadczenia usług pobierania i prezentacji danych pomiarowych
więcej: przetargi w Markach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Wieżowej w Poznaniu wraz z wykonaniem nasadzeń zieleni i przeprowadzeniem rocznej pielęgnacji kontraktowej
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych, na dz. nr 257 w m. Milcz
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Rzeczyca
- Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Goszczanów
- Modernizacja dróg oraz wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania usługami wodno-ściekowymi w miejscowościach gminy Korfantów
- Budowa dróg wewnętrznych ul. Krętej i Słonecznej w Klawkowie, gm. Chojnice - ETAP I JEZDNIA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.