eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ornontowice › Dostawa oraz montaż elementów na 4 placach zabaw na terenie gminy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-18

Ornontowice: Dostawa oraz montaż elementów na 4 placach zabaw na terenie gminy
Numer ogłoszenia: 164610 - 2008; data zamieszczenia: 18.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ornontowice, ul. Zwycięstwa 26a, 43-178 Ornontowice, woj. śląskie, tel. 032 2335320, 3306225, fax 032 3306214.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oraz montaż elementów na 4 placach zabaw na terenie gminy.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 4 placów zabaw wraz z ogrodzeniem na terenie wskazanym przez Inwestora tj. przy ul. Chudowskiej, Jasnej, Żabik i Akacjowej w Ornontowicach. Zakres robót obejmuje dostawę oraz montaż następujących urządzeń z podziałem na 4 części: Plac przy ulicy Chudowskiej: lokomotywa z podestem, wagonik otwarty, zestaw do przewrotów, regulamin placu zabaw - tablica o minimalnych wymiarach 45 x 35 cm umieszczona na słupie wysokości 1,90 m, piaskownica sześciokątna, ławka o wymiarach do 1,60 x 0,40 x 0,50, huśtawka wahadłowa podwójna, huśtawka, karuzela, kosz na śmieci, metalowy - 2 szt. Plac zabaw przy ul. Jasnej: zestaw do przewrotów, regulamin placu zabaw - tablica o minimalnych wymiarach 45 x 35 cm umieszczona na słupie wysokości 1,90 m, piaskownica sześciokątna, ławka o wymiarach do 1,60 x 0,40 x 0,50, huśtawka wahadłowa podwójna, huśtawka na sprężynie, huśtawka, karuzela, kosz na śmieci, metalowy - 2 szt. Plac zabaw przy ul. Żabik: zestaw do przewrotów, domek, regulamin placu zabaw - tablica o minimalnych wymiarach 45 x 35 cm umieszczona na słupie wysokości 1,90 m, piaskownica sześciokątna, ławka o wymiarach do 1,60 x 0,40 x 0,50, huśtawka wahadłowa podwójna, huśtawka na sprężynie, huśtawka, karuzela, kosz na śmieci, metalowy - 2 szt. Plac zabaw przy ul. Akacjowej: zestaw do przewrotów, regulamin placu zabaw - tablica o minimalnych wymiarach 45 x 35 cm umieszczona na słupie wysokości 1,90 m, piaskownica sześciokątna, ławka o wymiarach do 1,60 x 0,40 x 0,50, huśtawka wahadłowa podwójna, huśtawka, karuzela, kosz na śmieci, metalowy - 2 szt. Równolegle z montażem urządzeń i ogrodzeń odrębnym zleceniem wykonane zostanie oświetlenie oraz dojścia (chodniki z kostki betonowej brukowej) do poszczególnych placów. Wszystkie urządzenia i zestawy zabawowe muszą posiadać dokumentacje dopuszczające do stosowania w budownictwie a w szczególności znaki bezpieczeństwa wydane przez akredytowaną jednostkę do spraw certyfikacji i atestów bezpieczeństwa. (kserokopie atestów należy dołączyć do oferty przetargowej). Wymagania materiałowo - techniczne: 1) materiały, substancje, śruby, łańcuchy, sprężyny i inne połączenia oraz elementy zabezpieczające wykorzystane przy produkcji i montażu urządzeń mają posiadać wymagane atesty i dopuszczenia. 2) Belki nośne mocujące elementy placu zabaw w podłożu winny być wykonane z drewna spełniającego wymagania normy EN 350-2 w formie belek bezrdzeniowych, o przekroju kwadratowym minimum 95 x 95 mm, zabezpieczonych impregnatami olejowymi, pod warunkiem, iż belki drewniane stoją 10cm ponad ziemią na stalowych kotwach. 3) Elementy metalowe mają być malowane proszkowo, farbami zapewniającymi odporność na warunki atmosferyczne. 4) Ślizg zjeżdżalni należy wykonać z blachy ze stali nierdzewnej. 5) Elementy należy mocować na fundamencie umieszczonym 70 cm pod powierzchnią gruntu. 6) Wszystkie stosowane śruby winny być ocynkowane. 7) Elementy wykonane ze sklejki winny być pomalowane na różne kolory w tym na czerwony, żółty, zielony, niebieski aby zwiększyć atrakcyjność zestawów. Przed przystąpieniem do montażu urządzeń placu zabaw należy dostarczyć Zamawiającej dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 2 i ust. 4 ustawy z 07.07.1994 r. - Prawo budowlane, celem dokonania zgłoszenia w trybie regulowanym ustawą Prawo budowlane. Zgłoszenia dokona Zamawiający. Rozmieszczenie poszczególnych elementów placu zabaw będzie uzgodnione z Zamawiającą.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.53.50.00 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw Kod CPV wg słownika 2008: 37.53.50.00 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw Oryginalny kod CPV: 36.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw Kod CPV wg słownika 2008: 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw Oryginalny kod CPV: 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw Oryginalny kod CPV: 28.82.20.00 - Ogrodzenia Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.82.00 - Ogrodzenia Oryginalny kod CPV: 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na podstawie dokumentów wykażą, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 i 2.Ustawy oraz spełniają wymogi art. 22 ust 1 Ustawy, a w szczególności: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zamówienia porównywalne z przedmiotem zamówienia - dostawa oraz montaż placów zabaw lub ich elementów, na łączną wartość minimum 200% wartości składanej oferty. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunki podane w punktach 2 i 3 będą rozpatrywane łącznie dla Wszystkich wykonawców. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki będą oceniane na zasadzie spełnia/ nie spełnia: na podstawie oświadczenia wykonawcy o ich spełnieniu lub nie. Dodatkowo warunek określony w pkt 2 na podstawie wykazu wykonanych zamówień. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż zrealizował dostawy wraz z montażem placów zabaw lub ich elementów na łączną wartość minimum 200% wartości składanej oferty wraz z referencjami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w ar. 22 ust. 1 Ustawy. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały zrealizowane należycie. (Jeżeli zadanie obejmuje dostawy, które nie są w całości tożsame z przedmiotem zamówienia należy podać kwotę całego zadania oraz kwotę tej części dostawy, która jest tożsama z zamówieniem i to ta ostatnia będzie uwzględniona w kryterium doświadczenie). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty w formie jak określono w par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów i dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ornontowice.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ornontowice ul. Zwycięstwa 26a 43-178 Ornontowice.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Ornontowice ul. Zwycięstwa 26a 43-178 Ornontowice.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.