eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Oddziału Kardiochirurgii Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-12

POZYCJA 16459

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zamość: dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Oddziału Kardiochirurgii Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II, do kontaktów: mgr Monika Zubala, mgr Elżbieta Kolano, Monika Jop,inż. Teresa Huk, Aleje Jana Pawła II 10, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6773333, fax 084 6386669, e-mail: zampupl@szpital.zamosc.tpnet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpital.zamosc.tpnet.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Oddziału Kardiochirurgii Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II ul. Aleje Jana Pawła II 10, 22 - 400 Zamość. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Oddziału Kardiochirurgii - 30 zadań asortymentowych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Formularz \oferta wykonawcy\ (sporządzony według wzoru strona 2 i 3 SIWZ. przedstawiony dla każdego zadania oddzielnie. 2. Oferta cenowa przygotowana dla każdego zadania oddzielnie w sposób podany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na str. 16 i zawierająca wszystkie elementy, o których w nim mowa. 3. Charakterystyka techniczno - jakościowa oferowanego przedmiotu zamówienia przygotowana dla każdego zadania oddzielnie z podaniem producenta i kraju pochodzenia oraz jego nazwy handlowej. Charakterystyka musi zawierać dane na temat parametrów technicznych wymaganych określonych w opisie przedmiotu zamówienia. 4. Deklaracja wytwórcy (producenta) o spełnieniu wymagań zasadniczych, certyfikat jednostki notyfikowanej dla oferowanych wyrobów medycznych - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych. 5. Oświadczenie o terminie płatności za dostawy - termin płatności musi być określony w dniach. Zamawiający wymaga by termin płatności wynosił minimum 30 dni od daty otrzymania faktury VAT - treść oświadczenia znajduje się w formularzu \oferta wykonawcy\ wystarczy ją uzupełnić o oferowany termin płatności. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Oddziału Kardiochirurgii - 30 zadań asortymentowych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium za całość przedmiotu zamówienia wynosi 10 060,00 złotych. Wadium dla poszczególnych zadań określono w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki: 1.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a)prowadzą działalność z wartością przychodów ze sprzedaży nie niższą niż wartość przedmiotowego zamówienia, b)posiadają zobowiązania na poziomie nie wyższym od wartości majątku (aktywów), c)brak zastrzeżeń biegłego rewidenta, co do możliwości kontynuowania działalności w przyszłości - jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta d)posiadają majątek obrotowy na poziomie nie niższym od wartości dostaw przypadających na jeden miesiąc w okresie realizacji zamówienia, bądź mają możliwość uzyskania środków finansowych na uzupełnienie tego poziomu. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a)muszą wykazać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,realizację 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. 3.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. z późniejszymi zmianami, w związku z art. 44. 2.Dowód wniesienia wadium. Dokumenty wymagane celem potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w punkcie II.1. SIWZ: 1.Bilans oraz rachunek zysków i strat za 2005 rok wraz z opinią biegłego rewidenta, jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta. W przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty, zobowiązania i należności za 2005r. 2.Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty wymagane celem potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w punkcie II.2. SIWZ: 1.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączone dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga przedstawienia realizacji 3 dostaw. Wszystkie wymienione w przedmiotowym wykazie dostawy muszą być potwierdzone dokumentami świadczącymi o ich należytym wykonaniu. Dokumenty wymagane celem potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w punkcie II.3. SIWZ: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. (informacja musi dotyczyć wszystkich wymienionych w dokumencie potwierdzającym status prawny wykonawcy członków władz) - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zamosc.tpnet.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelewem lub gotówką w kasie zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.04.2007, godzina 13:00, siedziba zamawiającego, pokój nr 210.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.03.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zadanie 1. 1) Krótki opis: Zestaw kardiotom + oksygenator. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.60.00. 3) Wielkość lub zakres: 360 zestawów. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zadanie 2. 1) Krótki opis: Zestaw do podawania kardioplegii. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.60.00. 3) Wielkość lub zakres: 400 zestawów. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Zadanie 3. 1) Krótki opis: Kaniule żylne i aortalne, wenty, miękkie ssawki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20. 3) Wielkość lub zakres: 8 pozycji asortymentowych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Zadanie 4. 1) Krótki opis: Kaniule żylne, zestawy do kaniulacji, blowery. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20. 3) Wielkość lub zakres: 6 pozycji asortymentowych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Zadanie 5. 1) Krótki opis: Hemofiltr + zestaw drenów, trójniki, wkłady. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.12.00. 3) Wielkość lub zakres: 4 pozycje asortymentowe. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Zadanie nr 6. 1) Krótki opis: Worki transferowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.12. 3) Wielkość lub zakres: 2 pozycje asortymentowe. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Zadanie 7. 1) Krótki opis: Przetworniki do pomiaru ciśnienia metodą krwawą. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.23.00. 3) Wielkość lub zakres: 40 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Zadanie 8. 1) Krótki opis: Plasterki poziomów do czujnika poziomu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.22.00. 3) Wielkość lub zakres: 100 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Zadanie 9. 1) Krótki opis: Wkłady do pompy centryfugalnej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.20. 3) Wielkość lub zakres: 5 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: Zadanie 10. 1) Krótki opis: Rury karbowane aerozolowe do respiratora. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 4 000 metrów. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: Zadanie 11. 1) Krótki opis: Strzykawki do pomiaru gazometrii poj. 2-3 ml. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10. 3) Wielkość lub zakres: 4 000 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: Zadanie nr 12. 1) Krótki opis: Zestawy do kaniulacji dużych naczyń. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20. 3) Wielkość lub zakres: 2pozycje asortymentowe. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 13 Nazwa: Zadanie 13. 1) Krótki opis: Introduktory. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20. 3) Wielkość lub zakres: 2 pozycje asortymentowe. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 14 Nazwa: Zadanie 14. 1) Krótki opis: Aparaty do przetoczeń. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.42.00. 3) Wielkość lub zakres: 2 pozycje asortymentowe. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 15 Nazwa: Zadanie 15. 1) Krótki opis: Kaniula donaczyniowa 20G/32 mm. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20. 3) Wielkość lub zakres: 600 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 16 Nazwa: Zadanie 16. 1) Krótki opis: Cewniki Swanna - Ganz. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20. 3) Wielkość lub zakres: 2 pozycje asortymentowe. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 17 Nazwa: Zadanie 17. 1) Krótki opis: Filtry oddechowe mechaniczne bakteryjno-wirusowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 50 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 18 Nazwa: Zadanie 18. 1) Krótki opis: Rurki dooskrzelowe dwuświatłowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 3pozycje asortymentowe. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 19 Nazwa: Zadanie 19. 1) Krótki opis: Probówki do testu typu FTCA 510. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.12. 3) Wielkość lub zakres: 1615 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 20 Nazwa: Zadanie 20. 1) Krótki opis: Obłożenia i fartuchy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.11.00. 3) Wielkość lub zakres: 2 pozycje asortymentowe. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 21 Nazwa: Zadanie 21. 1) Krótki opis: Klipsy naczyniowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00. 3) Wielkość lub zakres: 10 000 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 22 Nazwa: Zadanie 22. 1) Krótki opis: Dreny do klatki piersiowej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40. 3) Wielkość lub zakres: 4 pozycje asortymentowe. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 23 Nazwa: Zadanie 23. 1) Krótki opis: Folia operacyjna. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11. 3) Wielkość lub zakres: 4 pozycje asortymentowe. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 24 Nazwa: Zadanie 24. 1) Krótki opis: Czyściki, papierki jałowe, samoprzylepne do czyszczenia elektrod. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00. 3) Wielkość lub zakres: 500 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 25 Nazwa: Zadanie 25. 1) Krótki opis: Końcówki wieńcowe i koniuszkowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00. 3) Wielkość lub zakres: 2 pozycje asortymentowe. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 26 Nazwa: Zadanie 26. 1) Krótki opis: Cewniki z balonem do kontrapulsacji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00. 3) Wielkość lub zakres: 50 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 27 Nazwa: Zadanie 27. 1) Krótki opis: Nakładki silikonowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00. 3) Wielkość lub zakres: 250 opakowań. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 28 Nazwa: Zadanie 28. 1) Krótki opis: Shunty wieńcowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.23.00. 3) Wielkość lub zakres: 7 pozycji asortymentowych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 29 Nazwa: Zadanie 29. 1) Krótki opis: Elektrody bierne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 500 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 30 Nazwa: Zadanie 30. 1) Krótki opis: Elektrody czynne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 500 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.