eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Człuchów › Usługi w zakresie ochrony obiektu, osób i mienia Urzędu Skarbowego w Człuchowie przy ulicy Jerzego z Dąbrwoy 5E

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-25

Człuchów: Usługi w zakresie ochrony obiektu, osób i mienia Urzędu Skarbowego w Człuchowie przy ulicy Jerzego z Dąbrwoy 5E
Numer ogłoszenia: 164516 - 2009; data zamieszczenia: 25.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Człuchowie , ul. Jerzego z Dąbrowy 5e, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, tel. 0-598341041 do 44 w. 311, faks 0-59 8343928.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.usczluchow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie ochrony obiektu, osób i mienia Urzędu Skarbowego w Człuchowie przy ulicy Jerzego z Dąbrwoy 5E.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług w zakresie ochrony obiektu, osób i mienia wraz z monitoringiem systemu sygnalizacji włamania (SSW) poprzez podłączenie Urzędu Skarbowego w Człuchowie przy ulicy Jerzego z Dąbrowy 5 E z centrum monitorowania Wykonawcy oraz - w przypadku wystąpienia zagrożenia - interwencja grupy natychmiastowego reagowania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 79.71.50.00 - Usługi patrolowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne mogą przystąpić Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zastanie dokonana na podstawie żądanych w ust. 6 SIWZ oświadczeń i dokumentów, wg formuły (spełnia - nie spełnia). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w ust. 5..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału , o których mowa w art 22 ust. 1 w niniejszym postępowaniu o których mowa w pkt 5 niniejszej SIWZ Zamawiający żąda od Wykonawcy dołączenia do oferty dokumentów potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w ww.artykule. Wykonawca w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności - usługi ochrony fizycznej całodobowej, bezpośredniej i stałej osób i mienia wraz z monitorowaniem systemu sygnalizacji włamania Urzędu Skarbowego w Człuchowie przy ulicy Jerzego z Dąbrowy 5E oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 składa: 1) wypełniony, podpisany i opieczętowany druk formularza ofertowego stanowiący Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie druk podpisuje Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy); 2) wypełniony, podpisany i opieczętowany druk formularza (Oświadczenie wykonawcy) ściśle wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie druk podpisuje Pełnomocnik zgodnie z art 23 Ustawy); , 3) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat ( tj.1.05.2006r.do 30.04.2009r.) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich zakresu, dat wykonania ( rozpoczęcia i zakończenia zamówienia) i odbiorców oraz załączenia dokumentów ( referencji) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3do niniejszej SIWZ(w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie druk podpisuje Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy), Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli co najmniej jedna z wykazanych usług spełni następujące warunki: - będą świadczone w obiektach administracji rządowej lub samorządowej, bankach oraz w przypadku usług realizowanych w obiektach sektora prywatnego o charakterze administracyjno-birowym, zakładach produkcyjnych lub usługowych itp.chronione obiekty będą posiadały powierzchnię większą niż 800 m2 każdy; -będą świadczone przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy, - zostaną załączone dokumenty ( referencje) potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie, Oferta Wykonawcy, w której nie zostanie wykazana minimum jedna usługa spełniająca powyższe warunki, zostanie przez Zamawiającego odrzucona. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą łącznie minimum jedną usługę ochrony obiektu, osób i mienia w obiektach administracji rządowej lub samorządowej, bankach oraz obiektach sektora prywatnego o charakterze administracyjno- biurowym, zakładach produkcyjnych lub usługowych w których powierzchnia biurowa będzie większa niż 800 m2 dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie( referencjami) spełniającymi powyższe warunki (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie druk podpisuje Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy) - dokumenty te winny być potwierdzeniem usług wymienionych w załączniku nr 3 4) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej, polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na wypadek rabunku podczas transportu wartości pieniężnych, ważny co najmniej do 31 grudnia 2010 roku. Na równi z polisami traktuje się promesę ww. polis z tym jednak, że Wykonawca, który wygrał przetarg i legitymował się promesą przedłoży Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy, potwierdzoną kserokopię ww. polis (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z Wykonawców, druk podpisuje Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy), 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nich czynności sporządzony na druku stanowiącym Załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji ( w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie druk podpisuje Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające wiedzę i kwlifikacje kierownictwa oraz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia, w postaci: kserokopii koncesji MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, zgodną z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( Dz. U. Z 2005 Nr 145, poz.1221 z późn. zm.) wraz ze wszystkimi decyzjami zmieniającymi wydanymi do pierwotnego dokumentu.W przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z Wykonawców, dokumenty potwierdza ( za zgodność z orginałem) Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy, kserokopii minimum jednej licencji ( legitymacji ze zdjęciem) co najmniej pierwszego stopnia pracownika ochrony fizycznej i minimum jednej licencji co najmniej pierwszego stopnia pracownika zabezpieczenia technicznego, wydanych na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 4 czerwca 1998r. W sprawie wzoru i trybu wydawania licencji pracownika ochrony fizycznej i pracownika zabezpieczenia technicznego oraz trybu i częśtotliwości wydawania przez organy Policji opinii o pracownikach ochrony ( Dz.U. Nr 78, poz.51). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą łącznie wymagane dokumenty. Dokumenty potwierdza ( za zgodnośc z oryginałem) Pełnomocnik , zgodnie z art. 23 Ustawy. 7) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosownedokumenty dostarcza każdy z Wykonawców, dokument potwierdza (za zgodność z oryginałem) Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy), 9) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert ( w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarcza każdy z Wykonawców, dokument potwierdza ( za zgodność z oryginałem) Pełnomocnik, zgodnie z art. 23 Ustawy), 10) wykaz wyposażenia firmy w niezbędny sprzęt wymagany do prawidłowego wykonania niniejszego zamówienia,sporządzony na druku stanowiącym Załącznik nr 5 niniejszej SIWZ. Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art 23 ust. 2 Ustawy. Pełnomocnitwo musi wskazywać Pełnomocnika, musi wymieniać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz każdy z tych Wykonawców musi potwierdzić podpisem ustanowione pełnomocnictwa zgodnie z pkt. 10 niniejszej specyfikacji (włącznie z podpisem podmiotu umocowanego na podstawie pełnomocnitwa, jeżeli jest on jednym z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Ponadto (Pełnomocnictwo) w szczególności powinno wskazywać, czy dotyczy: a) reprezentowania wszystkich Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne w ich imieniu; b) tylko reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art 141 Ustawy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. W przypadku spółek cywilnych należy dołączyć umowę spółki cywilnej, zwierającej informację o sposobie reprezentacji spółki na zewnątrz. Zasady składania ofert przez podmioty występujące wspólnie: Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą (pełnomocnictwa) do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu. Wszystkie dokumenty muszą być aktualne w terminie składania ofert i muszą potwierdzać spełninie warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art 25 ust. 1 Ustawy, lub złożyli dokumenty, o których mowa w art 25 ust. 1 Ustawy, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowanego usługi wymagań określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający informuje, że nie jest możliwe uzupełnienie innych dokumentów składanych w ofercie, a nie ujętych w art 25 ust.1 Ustawy, takich jak pełnomocnictwa. Złożenie nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania przez Wykonawcę powoduje wykluczenie z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 Ustawy. Dokumenty wymienione w pkt od 4,5,7,8 i 9 mogą być przedstawione w formie oryginałów lub czytelnych kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Aktualne w terminie składania warunków udziału w postępowaniu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usczluchow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Człuchowie ul. Jerzego z Dąbrowy 5E 77-300 Człuchów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Człuchowie ul. Jerzego z Dąbrowy 5E 77-300 Człuchów pokój nr 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.