eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę środków czystości dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-24

Bytom: Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę środków czystości dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu
Numer ogłoszenia: 164433 - 2010; data zamieszczenia: 24.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny Nr 2 , ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 7861400, faks 032 7861646.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital2.bytom.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę środków czystości dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest zakup i dostawa środków czystości określonych przez Zamawiającego według grup asortymentowo - cenowych zgrupowanych w Pakietach nr 1 - 21 stanowiących załącznik A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Pak.1 - Mydło w płynie Pak.2 - Dozowniki na mydło w płynie ; Pak.3 - Dozowniki przeznaczone do dozowania preparatów do odkażania i mycia rąk Pak.4 - Ręczniki jednorazowe; Pak.5 - Podajniki na ręczniki składane; Pak.6 - Mydło w kostkach dla niemowląt; Pak.7 - Proszek do prania 95 0 C ; Pak.8 - Proszek do szorowania; Pak.9 - Mleczko do czyszczenia; Pak.10 - Koncentraty do mycia i czyszczenia; Pak.11 - Pasty do podłóg; Pak.12 - Worki foliowe Pak.13 - Rękawice gospodarcze; Pak.14 - Soda amoniakalna; Pak.15 - Chloramina T; Pak.16 - Wybielacz; Pak.17 - Sól do zmywarek; Pak.18 - Ścierki do mycia; Pak.19 - Mopy do sprzątania i dezynfekcji; Pak.20 - Akcesoria do wózka sprzątacza. Pak.21 - Sól pastylkowa.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.31.00-4, 25.24.00.00-5, 21.24.00.00-5, 24.51.31.00-4, 24.51.32.00-5, 24.51.14.00-3, 25.22.21.00-4, 25.16.11.00-8, 24.13.33.10-1, 24.43.16.00-0, 24.51.32.00-5, 24.51.32.91-9, 17.22.58.00-3, 17.24.20.00-0, 29.71.34.10-7, 24.51.32.91-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium: w przypadku złożenia oferty na wszystkie pakiety wadium w wysokości 4 020,90 zł. (słownie: cztery tysiące dwadzieścia zł dziewięćdziesiąt groszy), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 1 wadium w wysokości 93,00 zł ( słownie : dziewięćdziesiąt trzy zł.), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 2 wadium w wysokości 35,60 zł ( słownie : trzydzieści pięć zł sześćdziesiąt zł ). w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 3 wadium w wysokości 55,00 zł ( słownie : pięćdziesiąt pięć zł ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 4 wadium w wysokości 775,00 zł ( słownie : siedemset siedemdziesiąt pięć zł ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 5 wadium w wysokości 36,00 zł ( słownie : trzydzieści sześć zł ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 6 wadium w wysokości 48,50 zł ( słownie : czterdzieści osiem zł pięćdziesiąt gr. zł ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 7 wadium w wysokości 570,00 zł ( słownie : pięćset siedemdziesiąt zł), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 8 wadium w wysokości 19,70 zł ( słownie : dziewiętnaście zł siedemdziesiąt gr.), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 9 wadium w wysokości 27,00 zł ( słownie : dwadzieścia siedem ) w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 10 wadium w wysokości 984,00 zł ( słownie : dziewięćset osiemdziesiąt cztery zł ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 11 wadium w wysokości 53,00 zł ( słownie : pięćdziesiąt trzy zł ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 12 wadium w wysokości 713,00 zł ( słownie : siedemset trzynaście zł.), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 13 wadium w wysokości 27,00 zł ( słownie : dwadzieścia siedem zł ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 14 wadium w wysokości 115,00 zł ( słownie : sto piętnaście zł ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 15 wadium w wysokości 72,60 zł ( słownie : siedemdziesiąt dwa zł sześćdziesiąt gr. ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 16 wadium w wysokości 5,60 zł ( słownie : pięć zł sześćdziesiąt gr.), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 17 wadium w wysokości 14,00 zł ( słownie : czternaście zł gr.), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 18 wadium w wysokości 54,00 zł ( słownie : pięćdziesiąt cztery zł ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 19 wadium w wysokości 219,00 zł ( słownie : dwieście dziewiętnaście zł), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 20 wadium w wysokości 28,30 zł ( słownie : dwadzieścia osiem zł trzydzieści gr. ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 21 wadium w wysokości 75,60 zł ( słownie : siedemdziesiąt piec zł sześćdziesiąt gr. ),

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (art. 22 ust 1 pkt 1 pzp ), tj.: są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • d) posiadają wiedzę i doświadczenie (art. 22 ust 1 pkt 2 pzp).tj.: zrealizowali min. 2 dostawy w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia. Za jedną dostawę spełniającą powyższe wymogi ( odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia ) Zamawiający uzna dostawę wyrobów medycznych, na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty każda, zapewni termin dostawy przedmiotu zamówienia nie dłuższy niż 7 dni roboczych po dokonaniu zamówienia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 2 SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia(art. 22 ust 1 pkt 3 pzp) tj. wykonawca musi zapewnić specjalistyczny transport Wykonawca składa dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ oraz oświadczenie będące załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp - Wykonawca składa dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ oraz oświadczenie będące załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 22 ust 1 pkt 4 pzp), - posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej takiej, jak wartość złożonej oferty, zapewnią stałość cen w okresie trwania umowy, - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 3 SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W celu potwierdzenia, ze oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający wymaga: a) Wypełnionych i podpisanych formularzy asortymentowo - cenowych stanowiących załącznik A do SIWZ (dla każdego oferowanego pakietu), b) dokumentów dopuszczających do obrotu określone w § 1 ust. 2 SIWZ, c) etykiety, foldery, karty katalogowe oferowanego w danym pakiecie środka, a w przypadku substancji niebezpiecznej kartę charakterystyki substancji (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 lipca 2002r. w sprawie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego ( Dz. U . nr 140 poz. 1171 z 2002r. ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalspec2.bytom.ids.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny numer 2 w Bytomiu , ul. ST Batorego 15 , 41-902 Bytom ( pokój nr 18 . I piętro - Zamówienia Publiczne, Budynek Dyrekcji ) lub bezpłatnie ze strony internetowej szpitala..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny numer 2 w Bytomiu , ul. ST Batorego 15 , 41-902 Bytom ( pokój nr 2 . parter - Kancelaria Główna , Budynek Dyrekcji ).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pak.1 - Mydło w płynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mydło w płynie bezbarwne ( nie zawierające barwnika ) , bezzapachowe, nie powodujące reakcji alergicznych, op. maks. 5 L 2 600 l.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.31.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pak.2 - Dozowniki na mydło w płynie ;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dozownik na mydło w płynie , pojemność zbiornika do 500 ml, zamykany na klucz, mydło uzupełniane z karnistra, szeroki panel przyciskowy, materiał ABS, kolor biały 40 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pak.3 - Dozowniki przeznaczone do dozowania preparatów do odkażania i mycia rąk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. DOZOWNIK PRZEZNACZONY DO DOZOWANIA PREPARATÓW DO ODKAŹANIA I MYCIA RĄK, materiał ABS, uruchamiany przyciskiem łokciowym, bezuszczelkowy, umozliwiajacy dezynfekowanie wszystkich elementów, posiadający możliwość dawkowania preparatu, dozowanie preparatu od góry pojemnika ( eliminacja kapania i ewntualnego przeciekania), zastosowanie do pojemników o pojemności od 450 ml do 500 ml 30 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pak.4 - Ręczniki jednorazowe;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Ręczniki jednorazowe składane,wymiar listka 25 cm x 23 cm, gramatura papieru min 35 g/m2, makulaturowy,kolor szary 2 800 000,00 szt. 2.Ręczniki jednorazowe na rolce, jednowarstwowe bez wyjmowanej tulejki, średnica rolki 10 cm, szerokość rolki 20 cm, gramatura papieru min 36 g/m2, długość wstęgi ok. 35 metrów, makulaturowy 2 500,00 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.13.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pak.5 - Podajniki na ręczniki składane;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Podajniki na ręczniki składane, pojemnośc zbiornika 250-300 listków, zamykany na kluczyk, materiałABS, kolor biały 40 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pak.6 - Mydło w kostkach dla niemowląt;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mydło w kostkach dla niemowląt (białe, bezzapachowe, dopuszczone do stosowania w oddziałach noworodkowych) - 100 g. 2 200 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.31.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pak.7 - Proszek do prania 95 0 C ;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Proszek do prania 95 stopni C ( pranie jednokapielowe zasadnicze ) z podwójnym wybielaczem, skutecznie usuwajacy zabrudzenia organiczne oraz krew, tłuszcz, pigmenty. 6 200 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pak.8 - Proszek do szorowania;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Proszek do szorowania (Mieszanina substancji ściernych i powierzchniowo czynnych. Przeznaczony do czyszczenia urządzeń kuchennych i sanitarnych, a także naczyń kuchennych czy glazury.)- opakowanie max. 15 kg. 300 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.14.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pak.9 - Mleczko do czyszczenia;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mleczko do czyszczenia stosowane do wszystkich powierzchni zmywalnych tj. zlewy, kuchenki, wanny, toalety, kafelki, terakota likwidujace skutecznie trudny do usunięcia brud, nie rysujące powierzchni o właściwosciach wybielajacych op. max 1 l. 250 L.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.14.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pak.10 - Koncentraty do mycia i czyszczenia;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Skoncentrowany środek czyszczący o uniwersalnym zastosowaniu, szybko i skutecznie usuwwający wszelkiego rodzaju brud , przeznaczony do mycia różnego rodzaju powierzchni ( podłogi, drzwi, meble, płytki podłogowe i ścienne, okna, kafle, powierzchnie lakierowane i szklane ),nie pozostawiający smug i zacieków, pH = 6 - 8,5 Skład:anionowe i niejonowe substancje powierzchniowo czynne, środki kompleksujące, zapachowe i alkohole. Biodegradalny, nie zawierający APEO i formaldehydów.) 1L 400 szt 5L 480 szt 2. Koncentrat do czyszczenia sanitariatów (środek bez zawartości chloru, na bazie kwasu fosforowego i wspomagającego kwasu organicznego. Skutecznie usuwający rdzę, kamień wodny, osady wapienne, cementowe i urynowe. pH = 0,5 - 1 Skład: niejonowe i kationowe związki powierzchniowo czynne, kwas fosforowy, kwas amidosulfonowy, rozpuszczalniki, subastancje barwiące, zapachowe. Środek biodegradalny, nie zawierający APEO, kwasu solnego, aldehydów i konserwantów.) 1 L 300 szt 5 L 260 szt 3. Koncentrat do mycia naczyń (koncentrat o możliwości rozcieńczenia 1:1000 skutecznie usuwający tłuszcz i inne zabrudzenia, zawierający związki działąjące pielęgnacyjnie na skórę, pH = 7 Skład: niejonowe i anionowe związki powierzchniowo - czynne, substancje konserwujące i pomocnicze. Środek biodegradalny, nie zawierający APEO ). 1 L 250 szt 5 L 300 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.32.94-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet Nr 11 - PASTY DO PODŁÓG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Środek do konserwacji powierzchni narażonych na zanieczyszczenia, zwiększający właściwości ochronne podłogi, antypoślizgowy. 140 l 2. Środek do zmywania pasty do podłóg, stosowany do gruntownego mycia wszelkich wodoodpornych powierzchni podłogawych. Aktywnie usuwjący slne zabrudzenia, pasty oraz owłoki polimerowe. 40 l.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.13.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pak.12 - Worki foliowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Worki foliowe czarne 60x80 o gramaturze nie mniej niż 12 mikronów - rodzaj folii HDPE 160 000 szt. 2. Worki foliowe czerwone 60x80 o grubości folii nie mniej niż 30 mikronów, rodzaj folii LDPE, nieprzeźroczyste, wytrzymałe, odporne na działanie wilgoci 31 000 szt. 3. Worki foliowe niebieskie 60x80 o grubości folii nie mniej niż 12 mikronów, rodzaj folii HDPE, wytrzymałe, odporne na działanie wilgoci 48 000 szt. 4. Worki foliowe żółte 60x80 o grubości folii nie mniej niż 30 mikronów, rodzaj folii LDPE, nieprzeźroczyste, wytrzymałe, odporne na działanie wilgoci 500 szt. 5. Worki foliowe czarne 70x110 o gramaturze nie mniej niż 40 mikronów - rodzaj folii LDPE, nieprzeźroczyste, wytrzymałe 32 000 szt. 6. Worki foliowe czerwone 70x110 o gramaturze nie mniej niż 90 mikronów - rodzaj folii LDPE, nieprzeźroczyste, wytrzymałe 10 000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pak.13 - Rękawice gospodarcze;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rękawice gospodarcze gumowe, elastyczne , z bawełnianą podszewką i mankietem, rozmiar S, M, L 600 par.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.16.11.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pak.14 - Soda amoniakalna;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Soda amoniakalna 2 400 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.13.33.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pak.15 - Chloramina T;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Chloramina T do dezynfekcji bielizny szpitalnej 180 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet Nr 16 - WYBIELACZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wybielacz (do tkanin białych, przeznaczony do prania ręcznego jak i w pralkach automatycznych) 60 L.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet Nr 17 -SÓL DO ZMYWAREK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sól do zmywarek (sól regeneracyjna, zawartość składników nierozpuszczalnych poniżej 300 mg/kg, ziarnistość 1-4 mm).Opakowanie 1,5 kg 110 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.32.91-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet Nr 18 - ŚCIERKI DO MYCIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ścierka do mycia na mokro - czerwona ok 75 % poliester ok 25 % poliamid ciężar ok. 30 g temperatura prania 95 stopni C gwarancja ilości prań ok. 250 razy Bardzo chłonna rozmiar 32 / 32 cm 87 szt. 2. Ścierka do mycia na mokro - niebieska 87 szt. 3. Ścierka do mycia na mokro - żółta 87 szt. 4. Ścierka do mycia na wilgotno i sucho - niebieska 100% mikrowłókna poliestrowego ciężar ok. 27 g stosowana do gładkich powierzchni bez używania środków chemicznych temperatura prania 95 stopni C rozmiar 38/40 cm 87 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.22.58.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pak.19 - Mopy do sprzątania i dezynfekcji;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Mopy do sprzątania płaskie rozmiar 40 cm bawełna/poliester z jedną tasiemką temperatura prania 95 stopni C gwarancja ilości prań ok. 250 razy tkany, frędzle na zewnątrz otwarte, wewnątrz zamkniete 360 szt. 2 Mopy do dezynfekcji płaskie rozmiar 40 cm bawełna/poliester bez tasiemki temperatura prania 95 stopni C gwarancja ilości prań ok. 250 razy tkany, frędzle na zewnątrz otwarte, wewnątrz zamknięte 200 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.24.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pak.20 - Akcesoria do wózka sprzątacza..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Uchwyt do mopa płaskiego 40 cm z tworzywa sztucznego, wypinacz nożny, przystosowany do sprzątania i dezynfekcji, łatwy w obsłudze, możliwość zawieszenia mopa z jedną tasiemką i bez tasiemką i bez tasiemki 15 szt. 2. Wkład kauczukowy do prasy 10 szt. 3. Kij aluminiowy średnica 24 mm, długość 140 cm do uchwytów do mopa. 10 szt. 4. Wyciskarki do mopów 6 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.71.34.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pak.21 - Sól pastylkowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sól pastylkowa do regeneracji zmiękczacza Stacji Uzdatniania Wody.Tabletki okrągłe barwy białej , o średnicy ok.. 25 mm, zawartośc NaCl minimum 99,9 %. Opakowanie jednostkowe do 25 kg. 2 700 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.32.91-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.