eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa wraz z montażem i uruchomieniem mobilnych, interaktywnych stanowisk wystawy objazdowej pt. WODA.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-02

Toruń: Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa wraz z montażem i uruchomieniem mobilnych, interaktywnych stanowisk wystawy objazdowej pt. WODA.
Numer ogłoszenia: 1642 - 2012; data zamieszczenia: 02.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 294737 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Nowoczesności, ul. Wały gen. Sikorskiego 12, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa wraz z montażem i uruchomieniem mobilnych, interaktywnych stanowisk wystawy objazdowej pt. WODA..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wystawa WODA składać się będzie z 7 interaktywnych, mobilnych stanowisk doświadczalnych - eksponatów. Stanowiska te ustawić będzie można w dowolnej przestrzeni np. sale gimnastyczne szkół, świetlice, zaopatrzonych w standardowe media (woda, napięcie sieciowe). Eksponaty będzie można transportować ponieważ docelowo umieszczone będą w odpowiednio trwałych skrzyniach transportowych na kółkach oraz wykonane będą z lekkich i odpornych materiałów. Planuje się, że w pierwszym roku jej użytkowania wystawa będzie intensywnie eksploatowana (zmiany lokalizacji wystawy następować będą średnio 2 razy w tygodniu). Na przedmiot zamówienia składają się następujące zadania: ETAP I Opracowanie i przedłożenie projektów a) Stworzenie i dostarczenie Zamawiającemu projektów stanowisk; b) Stworzenie i dostarczenie Zamawiającemu projektów mobilnych opisów stanowisk; c) Przekazanie Zamawiającemu kosztów wykonania stanowisk; ETAP II Wykonanie stanowisk Wystawy a) Wykonanie mobilnych stanowisk wg zaakceptowanych przez Zamawiającego wyżej wymienionych projektów; b) Przetestowanie w obecności przedstawicieli Zamawiającego wszystkich stanowisk Wystawy w miejscu ich wytworzenia oraz wprowadzenie na podstawie wyników testów niezbędnych zmian w stanowiskach; c) Dostawa, montaż, uruchomienie i scalenie stanowisk w miejscu wskazanym przez Zamawiającego d) Dostawa części zapasowych, które mogą zostać wykorzystane do napraw wykonywanych w trakcie trwania gwarancji przez przeszkolonych przez Wykonawcę pracowników Zamawiającego; e) Dostawa wszystkich materiałów eksploatacyjnych do stanowisk na pierwsze 30 dni eksploatacji wystawy; f) Wytworzenie i dostarczenie Zamawiającemu mobilnych opisów stanowisk wg zaakceptowanych przez Zamawiającego wyżej wymienionych projektów. ETAP III Dokumentacja i przeszkolenie pracowników a) Stworzenie i dostarczenie Zamawiającemu kart wszystkich stanowisk zawierających co najmniej: nazwę stanowiska, opis stanowiska, projekt stanowiska, szczegółową informację o mediach i materiałach eksploatacyjnych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania stanowiska; listę napraw, które mogą wykonywać przeszkoleni przez Wykonawcę pracownicy Centrum Nowoczesności w okresie gwarancji, bez uszczerbku dla warunków gwarancji; b) Stworzenie i dostarczenie Zamawiającemu instrukcji obsługi technicznej, zasad kontroli, serwisu i konserwacji poszczególnych stanowisk w języku polskim w wersji papierowej i elektronicznej oraz kart gwarancyjnych; c) Przeniesienie na Zamawiającego licencji oprogramowania niezbędnego do korzystania z elementów Wystawy; d) Przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do przedmiotu umowy e) Przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego maksymalnie 10 pracowników w zakresie obsługi, kontroli, konserwacji i serwisu stanowisk, wytworzonych przez Wykonawcę, w stopniu umożliwiającym wykonywanie przez pracowników napraw także w trakcie trwania gwarancji. 3.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ Termin wykonania zamówienia Wymagany termin wykonania zamówienia: Całkowity czas realizacji umowy nie przekroczy 120 dni, przy czym: ETAP I Opracowanie i przedłożenie projektów i kosztów wykonania stanowisk, o których mowa w pkt. 3.4.1. a), b), c) SIWZ nastąpi nie później niż w ciągu 15 dni od daty podpisania umowy; ETAP II Wykonanie stanowisk Wystawy obejmujące zadania wymienione w pkt. 3.4.2. a), b), c), d), e), f) SIWZ nastąpi nie później niż w ciągu 95 dni od daty ostatecznej akceptacji przez Zamawiającego projektów i kosztów wykonania stanowisk (która nastąpi nie później niż w ciągu 5 dni od ich przekazania przez Wykonawcę); ETAP III Przekazanie dokumentacji i przeszkolenie pracowników, wymienione w pkt. 3.4.3. a), b), c), d), e) SIWZ nastąpi nie później niż w ciągu 5 dni od wykonania czynności wymienionych w Etapie II. Szczegółowo zakres i czas wykonania zadań ujętych w tym punkcie, określony jest harmonogramem opracowanym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego - wzór harmonogramu stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.00.00 - Przyrządy do mierzenia przepływu, poziomu i ciśnienia cieczy i gazów 79.42.12.00 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych 79.93.00.00 - Specjalne usługi projektowe 43.32.50.00 - Wyposażenie parków i placów zabaw 38.90.00.00 - Różne przyrządy do badań lub testowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CNG SYSTEM, Jacek Rudkowski, ul. Rusznikarska 16/245, 31-261, 31-261 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 132300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 131000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 131000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 131000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.