eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wąchock › Budowa i przebudowa drogi gminnej ulicy Torowej w Wąchocku oraz Budowa i przebudowa drogi gminnej Marcinków Górny w Marcinkowie w ramach zadania pn. Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wąchock ulicy Wielkowiejskiej w Wąchocku oraz drogi gminnej Wąchock Marcinków Górny w Marcinkowie ogółem 4,365 km

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-15

Wąchock: Budowa i przebudowa drogi gminnej ulicy Torowej w Wąchocku oraz Budowa i przebudowa drogi gminnej Marcinków Górny w Marcinkowie w ramach zadania pn. Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wąchock ulicy Wielkowiejskiej w Wąchocku oraz drogi gminnej Wąchock Marcinków Górny w Marcinkowie ogółem 4,365 km
Numer ogłoszenia: 16426 - 2014; data zamieszczenia: 15.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 474056 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wąchock, ul. Wielkowiejska 1, 27-215 Wąchock, woj. świętokrzyskie, tel. 041 27 36 130, faks 041 27 36 159.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i przebudowa drogi gminnej ulicy Torowej w Wąchocku oraz Budowa i przebudowa drogi gminnej Marcinków Górny w Marcinkowie w ramach zadania pn. Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wąchock ulicy Wielkowiejskiej w Wąchocku oraz drogi gminnej Wąchock Marcinków Górny w Marcinkowie ogółem 4,365 km.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Łączna długość planowanej inwestycji wynosi 3,505 km w tym ulicy Torowej 1,320 km oraz drogi gminnej Marcinków Górny 2,185 km. Projektowana konstrukcja ulicy Torowej, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm,-warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 6 cm górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr. 8 cm, dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 mm gr. 20 cm, warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm. W ramach przebudowy ulicy Torowej zaprojektowano przebudowę uszkodzonych przepustów pod drogą w km 0+587 przepust o śr. 60 cm i długości 10 m oraz w km 1+144, w rejonie którego występuje szlak migracyjny płazów istniejący przepust o śr. 80 cm zostanie przebudowany na przepust skrzynkowy 80x100 cm z suchą półką stanowiąca przejście dla płazów. Zaprojektowano przekrój półuliczny na całej długości projektowanego odcinka. Spadek nawierzchni o wartości 2 % jednostronny na odcinkach prostych. Na odcinkach łuków poziomych zaprojektowano spadki jednostronne o wartościach 2÷4%. Szerokość jezdni 5 m. Ogółem, nawierzchnia z betonu asfaltowego 6795,70 m2 chodniki z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm 2071,50 m2, zjazdy z kostki betonowej gr. 8 cm 600,90 m2. Projektowane konstrukcje drogi gminnej Marcinków Górny w Marcinkowie km 0+015 do km 0+156 i km 2+054 do km 2+200, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W gr. 4 cm, górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr. 8 cm, dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 mm gr. 20 cm, warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm, km 0+156 do km 0+874 i km 1+311 do km 2+054, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W gr. 4 cm, warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr. 10 cm, km 0+874 do km 1, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W gr. 4 cm, warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego gr. 0÷4 cm. Konstrukcja poszerzeń - odcinek km 0+156 do km 2+054, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W gr. 4 cm, warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego 0-31,5 mm o gr. 10 cm, dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 mm o gr. 20 cm, warstwa gruntu stabilizowanego cementem o gr. 15 cm. W ramach przebudowy drogi Marcinków Górny zostaną przebudowane uszkodzone przepusty pod drogą, km 0+181 przepust o śr. 60 cm i dł. 10 m, km 0+369 przepust o śr. 60 cm i dł. 9 m, km 0+475 przepust o śr. 60 cm i dł. 9 m, km 0+541 przepust o śr. 60 cm i dł. 9 m, km 0+635 przepust o śr. 60 cm i dł. 9 m, km 0+929 przepust o śr. 60 cm i dł. 11 m, km 1+097 przepust o śr. 60 cm i dł. 9 m, km 2+087 przepust o śr. 60 cm i dł. 8 m. Na odcinku od km 0+156 do km 0+240 występuje szlak migracji płazów. W celu ograniczenia barier architektonicznych zaprojektowano krawężnik zatopiony i budowę chodnika na poziomie jezdni. Na odcinku od km 0+015 do km 2+054 zaprojektowano przekrój półuliczny o szerokości korony 8 m, w tym szerokość jezdni 5 m. spadek nawierzchni 2% jednostronny na odcinkach prostych. Na odcinkach łuków poziomych zaprojektowano spadki jednostronne o wartościach 2÷4%. Na odcinku od km 2+054 do km 2+200 zaprojektowano przekrój drogowy o szerokości korony 7 m w tym szerokość jezdni 5 m, pobocza po obu stronach drogi o szerokości 1 m. spadek nawierzchni 2% dwustronny. W pasie drogowym obydwu dróg wykonane zostaną jednostronne chodniki dla pieszych, zjazdy do posesji, działek, pobocza umocnione, rowy odwadniające. Szerokość jednostronnego chodnika wykonanego z kostki betonowej wynosić będzie 2 m. Konstrukcja chodnika na obu odcinkach dróg, kostka betonowa szara gr. 6 cm, podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 5 cm, warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm. Konstrukcja zjazdów na obu odcinkach dróg, kostka betonowa kolorowa gr. 8 cm, podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 5 cm, warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr. 15 cm, warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm. Szerokość zjazdów wykonanych również z kostki betonowej do wszystkich posesji, działek wynosić będzie 4 m. Na fragmentach drogi zaprojektowano prawostronne rowy odwadniające otwarte. Długość rowu przy ulicy Torowej wynosić będzie 298 m natomiast przy drodze gminnej Marcinków Górn 1101 m. W celu prawidłowego funkcjonowania systemu odwodnieniowego wykonany zostanie remont uszkodzonych przepustów wraz ze ściankami czołowymi. Po lewej stronie drogi projektuje się pobocze o szerokości 1 m umocnione mieszanką kruszywa 0-31,5 mm i pospółki o gr. 10 cm oraz warstwą klinująca z destruktu skropionego emulsją o gr. 3cm. Ogółem, nawierzchnia z betonu asfaltowego 11368 m2, chodniki z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm 3020 m2, zjazdy z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm 1348 m2. W ramach planowanej inwestycji wykonane zostanie zabezpieczenie sieci gazowych przechodzących pod drogą, a w przypadku ulicy Torowej na odcinku od km 1+400 do km 1+700 przebudowana zostanie linia elektryczna napowietrzna kolidująca z jej przebudową na długości 153 m oraz zdemontowane i postawione 4 słupy linii napowietrznej. W bezpośredniej bliskości przebudowywanej drogi ul. Torowa w Wąchocku na odcinku od km 0+398 do km 0+770 znajdują się linie kablowe zasilające eNA i sterujące ruchem eAsrk będące własnością PKP. Przewiduje się ich przeniesienie poza pas drogowy w uzgodnieniu i pod nadzorem PKP. Łączna długość kabli przewidzianych do przełożenia wynosi 210 mb. Szczegółowy zakres robót został określony w projektach architektoniczno budowlanych, szczegółowych specyfikacjach technicznych oraz przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 8 SIWZ. Zapewnienie na swój koszt pełnej obsługi geodezyjnej bieżącej i powykonawczej niezbędnej do zrealizowania przedmiotu umowy. Opracowanie i wdrożenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z jego zatwierdzeniem w Komendzie Powiatowej Policji i Starostwie Powiatowym w Starachowicach w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. Opracowanie i pisemne przedstawienie do akceptacji Zamawiającego, w terminie do 7 dni po zawarciu umowy, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zwanym planem BIOZ. Zapewnienie we własnym zakresie i na własny koszt nadzoru archeologa wraz z wykonaniem niezbędnej dokumentacji archeologiczno konserwatorskiej. Utrzymywanie na bieżąco w należytym stanie dróg objazdowych w czasie prowadzenia robót. Wymagania Zamawiającego. Wszelkie prace objęte przedmiotem zamówienia należy wykonywać zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zaleceniami nadzoru inwestorskiego i Zamawiającego. Wykonawca winien zapoznać się z terenem budowy i dokumentacją projektową oraz wnieść ewentualne uwagi na etapie i w terminie ogłoszenia przetargu. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych prac, za prawidłowe oznakowanie robót oraz bezpieczeństwo w trakcie prowadzenia robót. Zastosowany sprzęt do wykonania przedmiotu zamówienia powinien gwarantować wykonanie prac zapewniając dobrą jakość i bezpieczeństwo. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną i finansową za zniszczenie własności prywatnej, samorządowej i państwowej spowodowane działaniem lub niedoparzeniem Wykonawcy przy realizacji zamówienia. Wykonawca urządzi zaplecze budowy we własnym zakresie i poniesie koszty z tym związane. Wykonawca jest obowiązany do utrzymania ładu i porządku na terenie prowadzenia robót, a po ich zakończeniu pozostawienia całego terenu czystego i nadającego się do użytkowania. Zamawiający ustanowi inspektora nadzoru inwestorskiego, który winien być informowany na bieżąco o czynnościach Wykonawcy zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013 Oś Priorytetowa 3. Podniesienie jakości systemu komunikacyjnego regionu Działanie 3.2 Rozwój systemów lokalnej infrastruktury komunikacyjnej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 0   

Nazwa: Nie dotyczy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BUDROMOST - STARACHOWICE Sp. z o.o., ul. Św. Rocha 31, 27-215 Wąchock, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3578210,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2751731,13

  • Oferta z najniższą ceną: 2751731,13 / Oferta z najwyższą ceną: 4358001,83

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.