eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Przetarg nieograniczony na remont pomieszczeń sanitarnych w budynku przy ul. Armii Krajowej 13/15.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-05-25

Częstochowa: Przetarg nieograniczony na remont pomieszczeń sanitarnych w budynku przy ul. Armii Krajowej 13/15.
Numer ogłoszenia: 164228 - 2009; data zamieszczenia: 25.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 82852 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, ul. Waszyngtona 4/8, Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3784100, faks 034 3784202.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na remont pomieszczeń sanitarnych w budynku przy ul. Armii Krajowej 13/15..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont trzech pomieszczeń sanitarnych. Roboty realizowane będą w budynku Akademii w Częstochowie przy ul. Armii Krajowej 13/15. Zakres robót obejmuje: - roboty rozbiórkowe, - roboty tynkarskie, malarskie, płytkarskie, - roboty instal. elektryczne, sanitarne, - demontaż i montaż urządzeń sanitarnych i armatury, - wymianę stolarki drzwiowej. 2. Szczegółowy opis i zakres robót określa Rozdział II zawierający przedmiary robót, projekt budowlany oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR). Przedmiar robót należy traktować jako dokument informacyjny, nie obligatoryjny. W celu dokonania wyceny wszystkich robót niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, wykonawca może dokonać wizji lokalnej miejsca robót. 3. Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować zamówienie zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną oraz należytą starannością. Wykorzystane materiały i urządzenia muszą posiadać wszelkie atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności CE, wymagane obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonawca w czasie realizacji robót na każde wezwanie Inspektora Nadzoru zobowiązany będzie do przedłożenia tych dokumentów. Wszelkie ujęte w projekcie wskazania na znaki towarowe zastosowanych urządzeń lub materiałów należy traktować jako przykładowe. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować urządzenia i materiały spełniające parametry techniczno-jakościowe określone w dokumentach stanowiących Rozdział II siwz. 4. Wykonawca zobowiązany będzie zabezpieczyć teren robót na czas ich realizacji i ponosił będzie pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo osób wykonujących roboty oraz innych osób upoważnionych do przebywania na terenie robót. Wykonawca przywróci do stanu z dnia przejęcia teren zajęty czasowo w związku z realizacją robót oraz naprawi ewentualne szkody spowodowane realizacją robót objętych umową. W razie nie wykonania tego zobowiązania Zamawiający na podstawie komisyjnie sporządzonego protokółu i wyceny może obciążyć Wykonawcę kosztami za wykonanie wymienionych robót. 5. Wykonawca przeprowadzi rozruch urządzeń i instalacji zamontowanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. 6. Kod CPV: 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.43.10.00-7, 45.44.21.00-8, 45.30.10.00-6, 45.31.10.00-0. 7. Termin realizacji - 42 dnie (6 tygodni) od daty zawarcia umowy. 8. Termin przekazania placu budowy - 2 dni od daty podpisania umowy. 9. Gwarancja: na wykonane roboty min. 3 lata oraz na zastosowane materiały i urządzenia min. gwarancja producenta. 10. Wynagrodzenie wykonawcy ustalone zostanie w formie ryczałtu, zgodnie z art. 632 Kodeksu Cywilnego. 11. Roboty dodatkowe wykonywane będą wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Roboty te rozliczane będą na podstawie kosztorysu powykonawczego, zaakceptowanego przez zamawiającego. Bez zgody zamawiającego wykonawca będzie mógł wykonać wyłącznie roboty zagrażające bezpieczeństwu. 12. W przypadku wystąpienia konieczności istotnej modyfikacji zakresu świadczenia wykonawcy, strony dokonają zmiany umowy w formie aneksu. Zakres ewentualnych zmian może obejmować roboty zamienne, które wykonawca zrealizuje w zamian za roboty zawarte w pierwotnej dokumentacji projektowej. 13. Zamawiający przewiduje dokonywanie częściowych odbiorów oraz częściowych płatności. Zamawiający będzie dokonywał płatności częściowych za wykonane roboty w następujący sposób: - I płatność po odbiorze robót w wysokości do 50 % wartości przedmiotu umowy, - II płatność po ostatecznym odbiorze całości robót. Częściowe odbiory robót dokonywane będą w terminie 7 dni od daty zgłoszenia inspektorowi nadzoru przez wykonawcę gotowości..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 117976.15 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt: Poprawa warunków kształcenia poprzez remont budynków Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Priorytet VIII. Infrastruktura edukacyjna Działanie 8.1 Infrastruktura szkolnictwa wyższego.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Femontowo Budowlana BATOREX, ul. Broniewskiego 6, 42-160 Krzepice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 117976.15
  • Oferta z najniższą ceną: 117976.15 oferta z najwyższą ceną: 117976.15
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.